Opvallend dat ze niet rekenen op de Triatleten en op de Tafeltennisdamesquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:07 schreef heywoodu het volgende:
De voorspellingen per onderdeel van een Italiaanse site:
http://www.oasport.it/wp-(...)GLIERE-BAKU-2015.pdf
Ook zij zien de "ambitie" van NOC*NSF (8 medailles) dus als belachelijk laag.
Goud
Rick van der Ven
Twan van Gendt
Anna van der Breggen
Kim Polling
Marrit Steenbergen
Zilver
Van der Vlist/Van Gestel
Nouchka Fontijn
Marianne Vos
Ellen van Dijk
Celine van Gerner
Judo team vrouwen
Marrit Steenbergen
Marrit Steenbergen
Zwemmen 4x100m vrij vrouwen
Brons
Boogschieten team mannen
Boogschieten team mixed
Dex Elmont
Noël van 't End
Roy Meyer
Zwemmen 4x200m vrij vrouwen
Reshmie Oogink
PS: Tijdrit mannen in de voorspelling: 1. Kiriyenka, 2. Zakaringod, 3. LL Cool S / Wegrit: 1. Stybar, 2. Boonen, 3. Modolo
Bij de triatlon doen wel de nummers 1 en 2 van de vorige Spelen meequote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Opvallend dat ze niet rekenen op de Triatleten en op de Tafeltennisdames
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Een van die Oostenrijkse synchroomzwemsters wordt kunstmatig in coma gehouden
10 uur lang geopereerd, er volgen nog meer operaties en volgens de artsen is ze niet in levensgevaar.
Er is ook een filmpje opgedoken van het ongeluk, maar die heb ik toch maar stopgezet voor de bus ze aanrijdt
Damn...quote:
Die mogen ze het rijbewijs wel een tijdje afnemen.quote:
ik vraag me af hoe zo'n figuur z'n rijbewijs gehaald heeftquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mogen ze het rijbewijs wel een tijdje afnemen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Het water is zo ondiep dat de langere atletes het eerste deel van het zwemmen (een soort van) lopend afleggen
Volgens mij wel. De winnares plaatst zich trouwens voor de Olympische Spelenquote:
Dat is wel goed dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De winnares plaatst zich trouwens voor de Olympische Spelen
Neff is wel heel duidelijk de beste nu ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Wombcat het volgende:
Bij MTB vrouwen was er net nog een kopgroep van 8, maar ongeveer 3 tellen later zijn er drie weg en is er een gigantisch gat. En die kopgroep van 3 valt nu ook uit elkaar.
Zwemmen en lopen las ik op wiki pagina van haar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Max23 het volgende:
Ik dacht trouwens dat lopen het beste onderdeel van Klamer was?
Is het ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Max23 het volgende:
Ik dacht trouwens dat lopen het beste onderdeel van Klamer was?
Da's mooi, want aangezien bij fietsen je toch mag slipstreamen, gaat het er uiteindelijk om wie de beste loper is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Zwemmen en lopen las ik op wiki pagina van haar.
niet teveel tijd verliezen bij het fietsen dan zie ik haar nog wel een kans maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's mooi, want aangezien bij fietsen je toch mag slipstreamen, gaat het er uiteindelijk om wie de beste loper is.
Prima, laat die 2 maar lekker bekvechten om revanche voor Londen en dan zelf er tussenuit knijpen en goud pakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:13 schreef Max23 het volgende:
Klamer, Norden en Spirig nu 57 seconden voor op de eerste achtervolgende groep
Knap ze kan aanhaken bij het fietsen, die Russische met wie ze uit het water kwam liet zich gelijk afzakken toen Norden het tempo ging bepalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima, laat die 2 maar lekker bekvechten om revanche voor Londen en dan zelf er tussenuit knijpen en goud pakken
Is lastig aan te geven. Bijna de hele wereldtop is hier. Top-10 zou top zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:18 schreef Max23 het volgende:
Wat is te verwachten van Van der Heijden dadelijk bij het mountainbike, top 10?
Ik had ook niet het idee dat er veel vaart in groep 1 zat, aangezien die nogal veel tijd verliezen op de koplopers. Je zou denken dat ze er allemaal baat bij hebben om het verschil klein te houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:21 schreef TheArt het volgende:
Groep 2 met Caelers rijdt naar groep 1 toe.
Goud zou het mooiste zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd naar Klamer. Zou toch een mooie medaille zijn.
Als ze aan het eind van het fietsen nog 2 minuten hebben, zie ik het wel gebeuren. Even afwachten wat er gebeurt nu die twee groepen samen zijn gekomen, hoewel die 2e groep ook niet dichterbij de kop kwam.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd naar Klamer. Zou toch een mooie medaille zijn.
Ik weet niet zo goed hoe goed haar lopen is ten opzichte van die andere twee, als ze inderdaad wegblijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze aan het eind van het fietsen nog 2 minuten hebben, zie ik het wel gebeuren. Even afwachten wat er gebeurt nu die twee groepen samen zijn gekomen, hoewel die 2e groep ook niet dichterbij de kop kwam.
Ze zijn gewoon lekker rond aan het toeren daar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze aan het eind van het fietsen nog 2 minuten hebben, zie ik het wel gebeuren. Even afwachten wat er gebeurt nu die twee groepen samen zijn gekomen, hoewel die 2e groep ook niet dichterbij de kop kwam.
Maarja, hoe dan ook zie ik niemand van het peloton nog die 2 minuten goed maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe goed haar lopen is ten opzichte van die andere twee, als ze inderdaad wegblijven.
Nee, maar misschien dat iemand wist wat haar kansen op goud dan zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, hoe dan ook zie ik niemand van het peloton nog die 2 minuten goed maken.
Ik denk dat het vrij lastig te zeggen is. Ik zou in principe zeggen dat Spirig en Norden het onderling uit gaan vechten, maar volgens mij is Norden pas net terug van een flinke blessure bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dat iemand wist wat haar kansen op goud dan zijn.
Ziet er wel zwaar uit. Hoop dat ze in ieder geval tot de wissel kan blijven aanhaken.quote:
Inderdaad, ik denk dat je bij het hardlopen minder snel terugvalt dan bij het wielrennen..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ziet er wel zwaar uit. Hoop dat ze in ieder geval tot de wissel kan blijven aanhaken.
Nah, dat weet ik niet. Als je echt kapot bent loopt de rest zo weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat je bij het hardlopen minder snel terugvalt dan bij het wielrennen..
Plus dat het wielrennen ook gewoon haar minste onderdeel is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat je bij het hardlopen minder snel terugvalt dan bij het wielrennen..
Maarja, het is wel haar beste onderdeel (hardlopen), dus wat basissnelheid zal ze hopelijk wat hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Als je echt kapot bent loopt de rest zo weg.
Ja maar bij het wielrennen kan de rest veel meer voordeel hebben als ze in een grote groep zitten lijkt mequote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Als je echt kapot bent loopt de rest zo weg.
Misschien "stimuleert" het haar welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:50 schreef DeLuna het volgende:
Zou dat nou lekker zitten dat pak van die Zwitserse? Klamers en de Russin hebben tenminste nog broekspijpen.
Wtfquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:50 schreef DeLuna het volgende:
Zou dat nou lekker zitten dat pak van die Zwitserse? Klamers en de Zweedse hebben tenminste nog broekspijpen.
Ja wat, denk je dat dat lekker zit op zo'n fiets?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Hoe warm is het daar nu, is dat in beeld geweest?
27 gradenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Hoe warm is het daar nu, is dat in beeld geweest?
quote:
Sterk, maar Spirig loopt 2:37 op de marathon.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:57 schreef Leatherface het volgende:
Hoe sterk is Klamertje in het lopen?
Goedquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:57 schreef Leatherface het volgende:
Hoe sterk is Klamertje in het lopen?
En dat Norden nu wint?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Wat een bizarre finish in Londen was dat tussen Spirig en Norden. Zouden die twee dat hier overdoen?
Nope, want Spirig is al wegquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Wat een bizarre finish in Londen was dat tussen Spirig en Norden. Zouden die twee dat hier overdoen?
Nee joh, tis beetje zelfde weer als Turkije daarquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:01 schreef Leatherface het volgende:
Wel lekker weertje in Azerbeidzjan zo te zien.
Ik dacht juist dat het daar best wel koud was meestal.
Ik dacht dat die Kaukasus veel koude lucht daar heen voerde, maar valt wel mee blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee joh, tis beetje zelfde weer als Turkije daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |