Zwemmen en lopen las ik op wiki pagina van haar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Max23 het volgende:
Ik dacht trouwens dat lopen het beste onderdeel van Klamer was?
Is het ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Max23 het volgende:
Ik dacht trouwens dat lopen het beste onderdeel van Klamer was?
Da's mooi, want aangezien bij fietsen je toch mag slipstreamen, gaat het er uiteindelijk om wie de beste loper is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Zwemmen en lopen las ik op wiki pagina van haar.
niet teveel tijd verliezen bij het fietsen dan zie ik haar nog wel een kans maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's mooi, want aangezien bij fietsen je toch mag slipstreamen, gaat het er uiteindelijk om wie de beste loper is.
Prima, laat die 2 maar lekker bekvechten om revanche voor Londen en dan zelf er tussenuit knijpen en goud pakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:13 schreef Max23 het volgende:
Klamer, Norden en Spirig nu 57 seconden voor op de eerste achtervolgende groep
Knap ze kan aanhaken bij het fietsen, die Russische met wie ze uit het water kwam liet zich gelijk afzakken toen Norden het tempo ging bepalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima, laat die 2 maar lekker bekvechten om revanche voor Londen en dan zelf er tussenuit knijpen en goud pakken
Is lastig aan te geven. Bijna de hele wereldtop is hier. Top-10 zou top zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:18 schreef Max23 het volgende:
Wat is te verwachten van Van der Heijden dadelijk bij het mountainbike, top 10?
Ik had ook niet het idee dat er veel vaart in groep 1 zat, aangezien die nogal veel tijd verliezen op de koplopers. Je zou denken dat ze er allemaal baat bij hebben om het verschil klein te houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:21 schreef TheArt het volgende:
Groep 2 met Caelers rijdt naar groep 1 toe.
Goud zou het mooiste zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd naar Klamer. Zou toch een mooie medaille zijn.
Als ze aan het eind van het fietsen nog 2 minuten hebben, zie ik het wel gebeuren. Even afwachten wat er gebeurt nu die twee groepen samen zijn gekomen, hoewel die 2e groep ook niet dichterbij de kop kwam.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben benieuwd naar Klamer. Zou toch een mooie medaille zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |