Opvallend dat ze niet rekenen op de Triatleten en op de Tafeltennisdamesquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:07 schreef heywoodu het volgende:
De voorspellingen per onderdeel van een Italiaanse site:
http://www.oasport.it/wp-(...)GLIERE-BAKU-2015.pdf
Ook zij zien de "ambitie" van NOC*NSF (8 medailles) dus als belachelijk laag.
Goud
Rick van der Ven
Twan van Gendt
Anna van der Breggen
Kim Polling
Marrit Steenbergen
Zilver
Van der Vlist/Van Gestel
Nouchka Fontijn
Marianne Vos
Ellen van Dijk
Celine van Gerner
Judo team vrouwen
Marrit Steenbergen
Marrit Steenbergen
Zwemmen 4x100m vrij vrouwen
Brons
Boogschieten team mannen
Boogschieten team mixed
Dex Elmont
Noël van 't End
Roy Meyer
Zwemmen 4x200m vrij vrouwen
Reshmie Oogink
PS: Tijdrit mannen in de voorspelling: 1. Kiriyenka, 2. Zakaringod, 3. LL Cool S / Wegrit: 1. Stybar, 2. Boonen, 3. Modolo
Bij de triatlon doen wel de nummers 1 en 2 van de vorige Spelen meequote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Opvallend dat ze niet rekenen op de Triatleten en op de Tafeltennisdames
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Een van die Oostenrijkse synchroomzwemsters wordt kunstmatig in coma gehouden
10 uur lang geopereerd, er volgen nog meer operaties en volgens de artsen is ze niet in levensgevaar.
Er is ook een filmpje opgedoken van het ongeluk, maar die heb ik toch maar stopgezet voor de bus ze aanrijdt
Damn...quote:
Die mogen ze het rijbewijs wel een tijdje afnemen.quote:
ik vraag me af hoe zo'n figuur z'n rijbewijs gehaald heeftquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mogen ze het rijbewijs wel een tijdje afnemen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Het water is zo ondiep dat de langere atletes het eerste deel van het zwemmen (een soort van) lopend afleggen
Volgens mij wel. De winnares plaatst zich trouwens voor de Olympische Spelenquote:
Dat is wel goed dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De winnares plaatst zich trouwens voor de Olympische Spelen
Neff is wel heel duidelijk de beste nu ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Wombcat het volgende:
Bij MTB vrouwen was er net nog een kopgroep van 8, maar ongeveer 3 tellen later zijn er drie weg en is er een gigantisch gat. En die kopgroep van 3 valt nu ook uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |