quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Knaller het volgende:
Geen spellingschecker is tegen deze OP opgewassen.
bedankquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Apuleius het volgende:
Zo zo, dus je was bijna niet meer onder ons geweest. Je moet er toch niet aan denken!
Vraag je ma nog maar een keer hoe je het woord schrijft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Rugdopey het volgende:
ja hoor net van me ma dat het apoteek is met een o sorry
Acute dyslexie is een bekende bijwerking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
stond er geen een bijsluiter bij de medicijn?.
Nog steeds fout.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Rugdopey het volgende:
ja hoor net van me ma dat het apoteek is met een o sorry
Dit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef MichaelScott het volgende:
Haha Ts heeft migraine.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Migraine#Symptomen
Hoe dom kun je zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Rugdopey het volgende:
heb het toen met een glaasje wijn naar binnen gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Missblackhairhighheels op 08-12-2012 15:04:26 ]FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Rugdopey het volgende:
heb het toen met een glaasje wijn naar binnen gewerkt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is dan ook 'perecetamal', TS.klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens oxazepam, mag ook nog wel 2 pakjes ritalin bij en een glas wasbenzine.
op het nieuwe jaar TS.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Het leven is zo simple somsquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef trovey het volgende:
Gewoon minder zuipen en al helemaal geen medicijnen met alcohol innemen.
gelukkig nieuwjaar...quote:Op zondag 9 december 2012 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt.
tevens oxazepam, mag ook nog wel 2 pakjes ritalin bij en een glas wasbenzine.
op het nieuwe jaar TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |