waarom vandaag niet dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag ook geen Chinees. Maandag dan.
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettentquote:
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag op feestje eten, morgen op het werk eten.
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Binnenhouden graagquote:
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ikquote:
Probleem opgeostquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ik
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Bier drinken!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?!
Wortelsapje voor Q. dan.quote:
De watte?!!?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |