denk ook dat het volk straks zelf het heft in handen gaat nemen. Met een groep en knuppels die bendes her en der even "opknapt".quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig hoop in. Zelfs de VVD gedraagt zich uiternate links. Dus ja.
van 1 naar 2 % is een 100% stijging ! OMG !quote:Op zondag 9 december 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
3 x tot 4 maal zoveel is idd geen schrikbarend hoog verschil!
Nee jouw cijfers gaan uit van per jaar, ipv over een periode. Jij snapt er zoals gewoonlijk weer niets van in je linkse kruistocht.quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
[..]
Kortom, een erg beperkte groep waar je verder niets aan kunt afleiden.
Zoals ik al eens eerder benoemde : je begrijpt onderzoeken niet en bent selectief aan het shoppen om "bewijs" voor jouw mening te vinden.
Ik plaatst de cijfers zoals ze zijn.
Een jaar is geen periode ? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee jouw cijfers gaan uit van per jaar, ipv over een periode.
Veels te beperkte periode die een vertekend beeld geeft.quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een jaar is geen periode ? Weer wat geleerd.
Drie tot vier maal zoveel is idd amper een verschil!quote:Op zondag 9 december 2012 13:15 schreef gnaeus het volgende:
[..]
van 1 naar 2 % is een 100% stijging ! OMG !
Autochtonen ongeveer 5% , allochtonen 15% Dat is dus een verschil van 10 personen op een groep van 100. Maar hang gerust de dramaqueen uit.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Veels te beperkte periode die een vertekend beeld geeft.
Wordt er nu beweerd dat we het maar moeten accepteren omdat andere werelddelen ook last van immigranten hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1. Afstammelingen van joodse immigranten dan. Net zoals wij hier een probleem met afstammelingen van Marokkaanse immigranten hebben (de eerste generatie Marokkanen is niet crimineel).
2. Wel aan mee gewerkt en de weg naar het treinperron gewezen.
Waar het om gaat is dat je je goede immigranten moet koesteren en de slechte immigranten niet aan moet trekken. Daar faalt Nederland behoorlijk in, vergeleken met Amerika bijv, ondanks dat ze daar problemen met Blacks en Hispanics hebben.
Je kan die cijfers gewoon lezen in dat rapport, dus waarom zit je ze nu te ontkennenquote:Op zondag 9 december 2012 13:21 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik zou 10 jaar geen beperkte periode willen noemen. Maar goed, ik zou ook geen gegevens van 12-jarigen in 1999 willen doortrekken naar iedereen van 12-23 over een periode van 10 jaar. De cijfers zijn zoals ik je laat zien. Daar kun je niet selectief in shoppen. Maar volgens mij vond jij het CBS en het SCP toch linkse overheidspropagandisten, dus waarom je uberhaupt onderzoeken van hen gebruikt ?
Ga je die cijfers ook nog eens corrigeren voor scholingsgraad of wat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Drie tot vier maal zoveel is idd amper een verschil!
Only in a linksen mind
Zit je het nou in de minime details te zoeken om zo een mist over het kernprobleem te trekken?quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ga je die cijfers ook nog eens corrigeren voor scholingsgraad of wat?
Aan cijfers "laagopgeleide groep X is crimineler dan evenwichtige groep Y" hebben we niet zoveel.
Je kan toch zien waarop dat cijfer van 65% in het rapport is gebaseerd ? Het is geen percentage dat geldt voor de gehele groep van 12-23 jaar. Die heb ik je namelijk net gegeven. Dat zijn de correcte cijfers.quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan die cijfers gewoon lezen in dat rapport, dus waarom zit je ze nu te ontkennen
DIT ZIJN DE CIJFERSquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Cijfers ontkennen om je linkse taboe in stand te houden
Wel degelijk voor de hele groep. Jij laat per jaar zien.quote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je kan toch zien waarop dat cijfer van 65% in het rapport is gebaseerd ? Het is geen percentage dat geldt voor de gehele groep van 12-23 jaar. Die heb ik je namelijk net gegeven. Dat zijn de correcte cijfers.
Je moet aan oplossingen werken. Want op deze manier zal het niet goed aflopen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wordt er nu beweerd dat we het maar moeten accepteren omdat andere werelddelen ook last van immigranten hebben?
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)df%20bladzijde%20117quote:
Ja, dat lijkt mij ook *iets* relevanter dan doelbewust het hoogste percentage over een zeer beperkte groep eruit vissen .. Nu ben ik er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel degelijk voor de hele groep. Jij laat per jaar zien.
Nee want dan laat je dus niet zien hoeveel er in totaal mee in aanraking komen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook *iets* relevanter dan doelbewust het hoogste percentage over een zeer beperkte groep eruit vissen .. Nu ben ik er wel klaar mee eigenlijk.
Een factor als scholingsgraad lijkt mij geen miniem detail in criminaliteitsgedrag. Het is algemeen bekend dat laagopgeleiden eerder in aanraking met politie komen dan hoogopgeleiden.quote:Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zit je het nou in de minime details te zoeken om zo een mist over het kernprobleem te trekken?
Zelfs daar is het aanbod Marokkanen groter dan elders.quote:Op zondag 9 december 2012 13:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een factor als scholingsgraad lijkt mij geen miniem detail in criminaliteitsgedrag. Het is algemeen bekend dat laagopgeleiden eerder in aanraking met politie komen dan hoogopgeleiden.
Dat zou heel goed kunnen. Doch is het beter om vanuit die cijfers te discussieren dan vanuit 'algemene' cijfers.quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zelfs daar is het aanbod Marokkanen groter dan elders.
Dat zijn absolute getallen!quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef gnaeus het volgende:
Nog wel een leuke grafiek : hoeveel jongeren en van welke komaf komen in aanraking met justitie wegens een geweldsdelict
[ afbeelding ]
Geweld lijkt dus vooral een autochtonenprobleem te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |