Nee, want juist het zaklampje wat ik later besteld heb, heb ik als eerst binnenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Mijn gebuur die ze later besteld heeft, heeft ze vandaag ook ontvangen.
Moet ik mij nu beginnen zorgen maken?
Nah, niet echt ;P.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Mijn gebuur die ze later besteld heeft, heeft ze vandaag ook ontvangen.
Moet ik mij nu beginnen zorgen maken?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niemand de electronische sigaret binnen? Ben wel benieuwd eigenlijk, moet 'm ook binnen krijgen
Jullie nog ideeën ?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:55 schreef xSuperboo het volgende:
Hallo,
Ik wil graag volgend jaar twee maanden vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in china. Maar omdat ik graag een gift wil meenemen voor de kinderen daar, en misschien ook voor de medewerkers, vroeg ik mij af wat ik eigenlijk kan meenemen?
Ik dacht zelf aan een koffer vol met speelgoed en kleding voor de kinderen. Ik ben alleen niet rijk, dus moet ik rondkijken voor mensen die gratis of tegen een kleine vergoeding een partij kleding/speelgoed aanbieden?
Of geld voor het weeshuis? Hebben ze daar meer aan dan speelgoed en kleding voor de kids?
waar heb je het tenue vandaan ?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef RetRy32 het volgende:
Real Madrid tenue voor mijzelf besteld...
Puzzel voor mijn kleine nichtje...
Heli voor mijn neefje...
50$![]()
Trouwens, weet iemand hoe snel je DX points krijgt als je op het forum helpt?
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
waar heb je het tenue vandaan ?
Was die beter dan chinaprices.us?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
chinapricefinder, is deze website voortaan dood?
Krijg ik opdrachten om dubieuze spullen te vinden en dan is deze website kaput
Welke browser gebruik je? Ik heb zelf ook een 3v card en ik kreeg die melding ook in google chrome maar in firefox had ik nergens last van. Check overigens ook of je de juiste gegevens hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef pazara het volgende:
[..]
nu ik denk.... denk ik dat het beter was
en nu zit ik met deze troep opgescheept en ik kan het ook niet meer opzeggen omdat ik al geld heb overgemaakt naar me 3v card...
Goed idee, een webcrawler voor 1 cent deals die automatisch de resultaten hier uitpoeptquote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Was die beter dan chinaprices.us?
Ik kende de hele site niet!
Daar vonden jullie dus 1 cent deals mee?
Bij mij waarde 20$ :/quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb het fluitje binnen
Hebben ze een kwantiteit van 2 erop gezet, en een waarde van $10
Ja hoor, je moet maar even naar het chinese telefoon topic zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Jiayu G3 afgelopen.
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.
Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?
Van mij is binnen een week binnen. Hier is er een topic, op Tweakers zijn er 3 topics. Ik denk dat je iets te snel bent afgehaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.
Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?
een heleboel fokkers hebben de G3 alquote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
(Action, 0,69 euro uit mijn hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets, weet niet eens of 't bestaat maar ik weet ook niet hoe ik 't moet noemen.
Ik zoek 'n tulp-stekker "hub" ..
Ik heb op mijn homecenter 1 ingang voor tulpstekkers, maar ik wil er 2 bronnen op aansluiten.
[ afbeelding ]
Ik zoek dus 'n koppelstukje dat zo'n tulp-ingang verdubbelt. Bestaat dat sowieso wel?
Gevonden: RCA-splitters
Dan is hij nog niet aan je adres gekoppeld. Even geduld.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef tornado61 het volgende:
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet
Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven
)
Zal eens kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand coupons voor bic? (Computers & Networking )
Duurt altijd evenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef tornado61 het volgende:
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet
Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven
)
Code zat er vandaag bij. De rest van de codes werken vast niet allemaal meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand coupons voor bic? (Computers & Networking )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |