abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120067230

SPOILER: kijken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_120067797
schopj
pi_120067956
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_120067970
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_120067978
:')
pi_120068152
morgen
pi_120072940
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120081560
Skupke
pi_120081649
lijkt wel een voetbal reeks met al die schopjes
pi_120081747
Er gebeurt hier ook geen ene flikker vandaag
pi_120082079
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Pixell het volgende:
Er gebeurt hier ook geen ene flikker vandaag
uhu, ik heb heerlijk de halve dag liggen slapen
pi_120082182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

uhu, ik heb heerlijk de halve dag liggen slapen
Chill, overleef je het wel een beetje daar? Zwaar of allemaal wel te doen?
pi_120082292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:

[..]

Chill, overleef je het wel een beetje daar? Zwaar of allemaal wel te doen?
ja tot nu toe chill, en nog niet heel zwaar, zijn vooral lange dagen
pi_120082397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:23 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ja tot nu toe chill, en nog niet heel zwaar, zijn vooral lange dagen
Ach lul niet man, de dag is voor ons allemaal 24 uur!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
pi_120082482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Ach lul niet man, de dag is voor ons allemaal 24 uur!
SPOILER
SPOILER
SPOILER
ja en ik moet daar 25 uur aan werkzaamheden in proppen
pi_120083467
pi_120091972
What the nigger Hugo?
pi_120096839
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Michhas het volgende:
What the nigger Hugo?
nuttin but peace boy
  zondag 9 december 2012 @ 07:50:09 #19
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_120099615
Goedemorgen :W
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_120099648
Hoiloi
  zondag 9 december 2012 @ 08:13:51 #21
239294 PierreTT
pi_120099668
Stoma :W Al wakker of nog wakker? :D
pi_120099696
Al even wakker. Hondje uitlaten door de maagdelijke sneeuw O+
  zondag 9 december 2012 @ 08:32:40 #23
239294 PierreTT
pi_120099752
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:23 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker :) Hier is de sneeuw grotendeels weg, gelukkig ook niet meer glad :)
pi_120099799
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:23 schreef KoningStoma het volgende:
Mag ik die van jou lenen? Mijn hond krijg ik met geen mogelijkheid buiten.
All good things are wild and free.
  zondag 9 december 2012 @ 08:45:23 #25
239294 PierreTT
pi_120099819
quote:
9s.gif Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Mag ik die van jou lenen? Mijn hond krijg ik met geen mogelijkheid buiten.
pi_120099988
Goedemorg.
  zondag 9 december 2012 @ 09:16:00 #27
239294 PierreTT
pi_120100020
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 09:10 schreef Michhas het volgende:
Goedemorg.
Mich :W
  zondag 9 december 2012 @ 09:26:40 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120100097
Hola :W Vakantie zit er al weer op :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_120100107
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mich :W
'Sup P?
Regent het daar ook?
pi_120100110
Niles :W
Goede vakantie gehad?
pi_120100529
"De 13 typen vrouwen tijdens seks"

• De Slobberaar ~ Kwijl en lichaamssappen overal. Elke beweging die jij of zij maakt klinkt alsof je een baksteen in een emmer vol snot flikkert. Alsof je seks hebt met een lekkende pot smurfensnot. Wil graag laten zien hoe goed ze de edele kunst van het deepthroaten beheerst, maar kan het niet zo goed. Maakt daardoor constant het geluid alsof je het laatste restje shampoo uit een Andrelonfles probeert te persen. Na afloop hebt u het gevoel alsof er een kudde olifanten over u heen gekotst heeft.

• De Inzaghi ~ Spreekt voor zich. Zet Inzaghi in de spits en hij beweegt niet meer. Die vrouwen heb je dus ook. Gaan liggen en bewegen niet meer. Meestal vanwege een acute aanval van Refoïtisch Vaginus. Zo eentje die zo weinig meebeweegt dat je na één minuut al begint af te vragen welke argumenten je hebt als ze aangifte doet van verkrachting. Hint: geen. Meeste mannen veranderen direct in een soort schoonmoeder tijdens het door haar georganiseerde kerstdiner en vragen om de tien seconden aan het meisje of ze het wel leuk, lekker of fijn vindt. Niet bevorderlijk voor het bereiken van Beest Modus in bed. Alleen geil als je necrofiel bent.

• De Ecologische Biotuin ~ Links meisje vol idealistische maakbaarheidsdromen. Is heel geëngageerd maar niet met een scheermesje. Zo'n duurzaamheidsmeisje beffen is hetzelfde als in een overrijpe kiwi bijten terwijl de schil er nog omheen zit. En dat biotuin kunt u vrij letterlijk nemen, want na het oraal uitbaggeren van haar vleesmoeras zit uw bek onder de biologische zemelen. Ruiken meestal naar karnemelk. Zo eentje die u alleen aanduwt omdat het een mooi kroegverhaal oplevert.

• De Minaret ~ lief rustig meisje. Fijn gesprek mee gehad in de bar over politiek, loopbaan en de mensheid. Zo'n lief kind waar je gewoon zonder schaamte mee op zondag naar je ouders kan. Waar je niet te veel druk op wil leggen, maar die je verrassend genoeg aan het eind van de avond zelf mee naar haar appartement vraagt. Eenmaal in bed klinkt ze alsof ze zonder versterking heel Caïro oproept tot het vrijdagmiddaggebed. Nu kan het opwindend zijn als er vliezen breken tijdens het Adam&Evaën, maar trommelvliezen horen daar niet bij.

• De Casual ~ 'Oh, je hebt zwelvlees van vijfentwintig centimeter? Boeiend. Tjonge, je kan anderhalf uur door? Wow, zo niet interessant. Nou, nou, nou, knap hoor, dat je elk meisje binnen drie minuten kan laten bedstuiteren met alleen je pink, poehee.' Van die meisjes die totaal niet onder de indruk zijn van welke prestatie dan ook. Die naar je kwarkbazooka kijken met dezelfde desinteresse als ze naar PS3-controller kunnen staren. Randje minachting. Meestal maagd.

• De Niet In Mijn Haar ~ Ah, lekker een avondje genitaliënworstelen. Denk je. Maar je hebt pech. De one night stand die je mee naar huis neemt blijkt een Niet In Mijn Haar. Zo eentje die van te voren een hele waslijst aan reglementen, wetsvoorstellen en huisregels oplepelt. Met meer verboden dan een Social Media protocol van TMG. Niet in de poepert. Geen tong. Jij mag niet als eerste. Niet in mijn haar. Niet whatsappen tijdens het stokslobberen. Niet het volle condoom in mijn oog zwaffelen. Geen Psalmen zingen tijdens doggiestyle. Niet de naam van je moeder schreeuwen. En nee, ook deze keer gaan we geen pneumatische boormachines, Nick&Simon CD's en Koala-knuffels gebruiken als attributen. Zucht. Dan toch niet, joh.

• De Zwangerschapsfetisjist ~ Vrouwen die zwanger willen worden. Jongens, dat is een mechanisme hoor. Seks aan de hand van de kookwekker. Recht toe recht aan. Lopende band werk. Op zo'n moment ben je als man niks meer dan een lastig obstakel om aan zaadcellen te komen. Een spermafabrikant met een irritante eigen mening. Vrouwen die zwanger willen worden beschouwen mannen met een eigen wil een beetje zoals plantagehouders naar opstandige slaven keken. Maar goed. Je krijgt er wat voor terug. Want niks zo charmant als een vrouw die na de manyoghurtfrenzy haar benen in de lucht gooit en met haar ingesneeuwde vleesgrot zo hoog probeert te komen dat het lijkt alsof ze probeert het gloeilampje uit de slaapkamerverlichting te draaien. Want ja, dan glijdt het makkelijker naar de baarmoeder. Of zo.

• De Dire Straits ~ Praten. Knuffelen. Nog meer praten. Langzaam uitkleden. Na elk kledingstuk wat uitgaat weer uitgebreid knuffelen. Beetje voelen, niet te veel. Dan weer knuffelen. Zwoel praten. Van die vrouwen die zolang nodig hebben voor de introductie dat je geeneens zin meer hebt in de climax. U weet wel, net als de Dire Straits.

• De Albert Verlinde ~ Dat je er echt zin in hebt. Mooie vrouw, charmant, sexy, humor. Een tien plus. Maar dat het dan tijdens de seks een enorme Albert Verlinde blijkt te zijn. "Oh, mijn ex kuste me altijd in mijn nek." "Ik had eens een scharrel die kon 69'en terwijl ik gewoon stond." "Mijn vriendin Ellen zegt dat haar vriend het wel belangrijk vindt dat ze klaarkomt." En ga zo maar door. Verhalen, roddels & geruchten waar niemand in geïnteresseerd is.

• De Nederlands Elftal ~ Hoge verwachtingen, stelt altijd teleur.

• De Guinness Book Of Records ~ Een meisje dat een poging doet om zoveel mogelijk standjes in zo'n kort mogelijk tijd weg te werken. Alsof je bij een gezinnetje uit Darfur een pallet chipszakken voor de deur kiepert. Gulzig is het woord wat we zoeken. Voordat je tijd hebt om te beseffen dat je zojuist haar endeldarm aan het kietelen was met je Duitse vleeshelm, hangt zij alweer ondersteboven om met haar grootverpakking rosbief in je gezicht in een poging haar vleescitroen op je neus uit te persen.

• De Kleenex ~ Dat je er zin in hebt. Maar echt. Zin. Heel veel zin. En dat je bijna op het punt bent dat de laatste stukjes textiel worden weggeworpen. Dat punt, waar alle potentie omgezet gaat worden in die universele oerkracht die seks heet. En dat ze dan begint te snikken. Eerst een beetje. Dan harder. En ook al zijn tranen een prima glijmiddel, je voelt je toch enigszins geblokkeerd. Je vraagt wat er is. Klaar. Op dat moment is het gewoon klaar. Van haar traumatische ervaring met haar moeder tot haar compleet minderwaardige zelfbeeld, alles komt er uit. En, hoffelijk als je bent, ben je een schouder, een toeverlaat, een luisterend oor en, uiteraard, hou je het die avond bij knuffels en Kleenex.

• De John Williams ~ Dat zijn de mooiste. Nee, niet emonegers met een cameraploeg, die passen niet in dit lijstje. Vrouwen waarvan je van te voren al weet dat je er spijt van gaat krijgen. Zoveel spijt dat je John Williams moet bellen om jezelf een bloemetje te bezorgen. U kent ze wel. De types. Waar je net te lang naar staart en dan tegen je vrienden iets zegt als "dit is echt heel erg, maar we weten godver allemaal waar dit op gaat uitlopen". Hey. Kudo's voor jou. Iemand moet het doen. Later lachen we er om. Ouwe kontpuist kapot ketsende drakendoder.
pi_120100684
Wtf Donovan _O- _O-
  zondag 9 december 2012 @ 10:26:39 #33
239294 PierreTT
pi_120100732
quote:
3s.gif Op zondag 9 december 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Hola :W Vakantie zit er al weer op :'(
Goede vakantie gehad? :W
  zondag 9 december 2012 @ 10:27:16 #34
239294 PierreTT
pi_120100741
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:

[..]

'Sup P?
Regent het daar ook?
Mwa mwa, het is niet echt regen te noemen. Het miezert, maar dan nog minder. Je rijdt gewoon door hele kleine druppels heen.
pi_120100745
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:21 schreef Michhas het volgende:
Wtf Donovan _O- _O-
Toen ik het las bekroop mij het gevoel dat het gewoon de waarheid is :')
  zondag 9 december 2012 @ 10:32:34 #36
239294 PierreTT
pi_120100813
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:06 schreef badboynova het volgende:

:D _O-
pi_120100881
In ieder geval een "mooi" beeld hierbij :')
quote:
-knip-
• De Albert Verlinde ~ Dat je er echt zin in hebt. Mooie vrouw, charmant, sexy, humor. Een tien plus. Maar dat het dan tijdens de seks een enorme Albert Verlinde blijkt te zijn. "Oh, mijn ex kuste me altijd in mijn nek." "Ik had eens een scharrel die kon 69'en terwijl ik gewoon stond." "Mijn vriendin Ellen zegt dat haar vriend het wel belangrijk vindt dat ze klaarkomt." En ga zo maar door. Verhalen, roddels & geruchten waar niemand in geïnteresseerd is.

-knip-
O, en held:
quote:
... Ouwe kontpuist kapot ketsende drakendoder.
  zondag 9 december 2012 @ 10:48:20 #38
239294 PierreTT
pi_120101014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:38 schreef Fsmxi het volgende:
In ieder geval een "mooi" beeld hierbij :')

[..]

O, en held:

[..]

Maurice, de drakendoder van Delft _O_
pi_120102235
goedemorgen
pi_120102307
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef Bozz187 het volgende:
goedemorgen
:W
pi_120102398
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Cliffy het volgende:

[..]

:W
hoe is het?
pi_120102507
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

hoe is het?
aan het ragen over zo'n klein houten puzzeltje wat ik gister gekregen heb ;)
pi_120102521
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:14 schreef Cliffy het volgende:

[..]

aan het ragen over zo'n klein houten puzzeltje wat ik gister gekregen heb ;)
_O-
pi_120102551
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

_O-
Ik denk dat ik weet hoe het moet maar het is zo'n gepriegel, heb twee extra handen nodig om het vast te houden haha
pi_120103062
Schoenenpoetsen!
pi_120103633
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef Bozz187 het volgende:
Schoenenpoetsen!
  zondag 9 december 2012 @ 13:06:25 #48
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120104015
And we don't serve chicken and watermelon on a daily base...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 9 december 2012 @ 13:07:42 #49
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120104060
Doe die van mij ook even Hugo
pi_120105649
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe die van mij ook even Hugo
haha nee, Je zorgt zelf maar dat ze glimmen als een hondenlul in maanlicht
pi_120112261

pi_120112639
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is toch normaal tegenwoordig?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120112799
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Dat is toch normaal tegenwoordig?
Dat is toch abnormaal? Dat is toch niet ge gleueueueuven?
  zondag 9 december 2012 @ 17:20:13 #54
239294 PierreTT
pi_120113470
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dat is toch abnormaal? Dat is toch niet ge gleueueueuven?

Held _O_
  zondag 9 december 2012 @ 17:55:16 #55
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120114774
pi_120115838
Weer geen MOAB! #faalhaas.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120115937
quote:

• De Slobberaar ~ Kwijl en lichaamssappen overal. Elke beweging die jij of zij maakt klinkt alsof je een baksteen in een emmer vol snot flikkert. Alsof je seks hebt met een lekkende pot smurfensnot. Wil graag laten zien hoe goed ze de edele kunst van het deepthroaten beheerst, maar kan het niet zo goed. Maakt daardoor constant het geluid alsof je het laatste restje shampoo uit een Andrelonfles probeert te persen. Na afloop hebt u het gevoel alsof er een kudde olifanten over u heen gekotst heeft.

• De Inzaghi ~ Spreekt voor zich. Zet Inzaghi in de spits en hij beweegt niet meer. Die vrouwen heb je dus ook. Gaan liggen en bewegen niet meer. Meestal vanwege een acute aanval van Refoïtisch Vaginus. Zo eentje die zo weinig meebeweegt dat je na één minuut al begint af te vragen welke argumenten je hebt als ze aangifte doet van verkrachting. Hint: geen. Meeste mannen veranderen direct in een soort schoonmoeder tijdens het door haar georganiseerde kerstdiner en vragen om de tien seconden aan het meisje of ze het wel leuk, lekker of fijn vindt. Niet bevorderlijk voor het bereiken van Beest Modus in bed. Alleen geil als je necrofiel bent.

• De Ecologische Biotuin ~ Links meisje vol idealistische maakbaarheidsdromen. Is heel geëngageerd maar niet met een scheermesje. Zo'n duurzaamheidsmeisje beffen is hetzelfde als in een overrijpe kiwi bijten terwijl de schil er nog omheen zit. En dat biotuin kunt u vrij letterlijk nemen, want na het oraal uitbaggeren van haar vleesmoeras zit uw bek onder de biologische zemelen. Ruiken meestal naar karnemelk. Zo eentje die u alleen aanduwt omdat het een mooi kroegverhaal oplevert.

• De Minaret ~ lief rustig meisje. Fijn gesprek mee gehad in de bar over politiek, loopbaan en de mensheid. Zo'n lief kind waar je gewoon zonder schaamte mee op zondag naar je ouders kan. Waar je niet te veel druk op wil leggen, maar die je verrassend genoeg aan het eind van de avond zelf mee naar haar appartement vraagt. Eenmaal in bed klinkt ze alsof ze zonder versterking heel Caïro oproept tot het vrijdagmiddaggebed. Nu kan het opwindend zijn als er vliezen breken tijdens het Adam&Evaën, maar trommelvliezen horen daar niet bij.

• De Casual ~ 'Oh, je hebt zwelvlees van vijfentwintig centimeter? Boeiend. Tjonge, je kan anderhalf uur door? Wow, zo niet interessant. Nou, nou, nou, knap hoor, dat je elk meisje binnen drie minuten kan laten bedstuiteren met alleen je pink, poehee.' Van die meisjes die totaal niet onder de indruk zijn van welke prestatie dan ook. Die naar je kwarkbazooka kijken met dezelfde desinteresse als ze naar PS3-controller kunnen staren. Randje minachting. Meestal maagd.

• De Niet In Mijn Haar ~ Ah, lekker een avondje genitaliënworstelen. Denk je. Maar je hebt pech. De one night stand die je mee naar huis neemt blijkt een Niet In Mijn Haar. Zo eentje die van te voren een hele waslijst aan reglementen, wetsvoorstellen en huisregels oplepelt. Met meer verboden dan een Social Media protocol van TMG. Niet in de poepert. Geen tong. Jij mag niet als eerste. Niet in mijn haar. Niet whatsappen tijdens het stokslobberen. Niet het volle condoom in mijn oog zwaffelen. Geen Psalmen zingen tijdens doggiestyle. Niet de naam van je moeder schreeuwen. En nee, ook deze keer gaan we geen pneumatische boormachines, Nick&Simon CD's en Koala-knuffels gebruiken als attributen. Zucht. Dan toch niet, joh.

• De Zwangerschapsfetisjist ~ Vrouwen die zwanger willen worden. Jongens, dat is een mechanisme hoor. Seks aan de hand van de kookwekker. Recht toe recht aan. Lopende band werk. Op zo'n moment ben je als man niks meer dan een lastig obstakel om aan zaadcellen te komen. Een spermafabrikant met een irritante eigen mening. Vrouwen die zwanger willen worden beschouwen mannen met een eigen wil een beetje zoals plantagehouders naar opstandige slaven keken. Maar goed. Je krijgt er wat voor terug. Want niks zo charmant als een vrouw die na de manyoghurtfrenzy haar benen in de lucht gooit en met haar ingesneeuwde vleesgrot zo hoog probeert te komen dat het lijkt alsof ze probeert het gloeilampje uit de slaapkamerverlichting te draaien. Want ja, dan glijdt het makkelijker naar de baarmoeder. Of zo.

• De Dire Straits ~ Praten. Knuffelen. Nog meer praten. Langzaam uitkleden. Na elk kledingstuk wat uitgaat weer uitgebreid knuffelen. Beetje voelen, niet te veel. Dan weer knuffelen. Zwoel praten. Van die vrouwen die zolang nodig hebben voor de introductie dat je geeneens zin meer hebt in de climax. U weet wel, net als de Dire Straits.

• De Nederlands Elftal ~ Hoge verwachtingen, stelt altijd teleur.

• De Guinness Book Of Records ~ Een meisje dat een poging doet om zoveel mogelijk standjes in zo'n kort mogelijk tijd weg te werken. Alsof je bij een gezinnetje uit Darfur een pallet chipszakken voor de deur kiepert. Gulzig is het woord wat we zoeken. Voordat je tijd hebt om te beseffen dat je zojuist haar endeldarm aan het kietelen was met je Duitse vleeshelm, hangt zij alweer ondersteboven om met haar grootverpakking rosbief in je gezicht in een poging haar vleescitroen op je neus uit te persen.

• De Kleenex ~ Dat je er zin in hebt. Maar echt. Zin. Heel veel zin. En dat je bijna op het punt bent dat de laatste stukjes textiel worden weggeworpen. Dat punt, waar alle potentie omgezet gaat worden in die universele oerkracht die seks heet. En dat ze dan begint te snikken. Eerst een beetje. Dan harder. En ook al zijn tranen een prima glijmiddel, je voelt je toch enigszins geblokkeerd. Je vraagt wat er is. Klaar. Op dat moment is het gewoon klaar. Van haar traumatische ervaring met haar moeder tot haar compleet minderwaardige zelfbeeld, alles komt er uit. En, hoffelijk als je bent, ben je een schouder, een toeverlaat, een luisterend oor en, uiteraard, hou je het die avond bij knuffels en Kleenex.

• De John Williams ~ Dat zijn de mooiste. Nee, niet emonegers met een cameraploeg, die passen niet in dit lijstje. Vrouwen waarvan je van te voren al weet dat je er spijt van gaat krijgen. Zoveel spijt dat je John Williams moet bellen om jezelf een bloemetje te bezorgen. U kent ze wel. De types. Waar je net te lang naar staart en dan tegen je vrienden iets zegt als "dit is echt heel erg, maar we weten godver allemaal waar dit op gaat uitlopen". Hey. Kudo's voor jou. Iemand moet het doen. Later lachen we er om. Ouwe kontpuist kapot ketsende drakendoder.
geenstijl copy paste
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_120116044
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

geenstijl copy paste
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:27 schreef badboynova het volgende:

[..]

Toen ik het las bekroop mij het gevoel dat het gewoon de waarheid is :')
  zondag 9 december 2012 @ 18:31:37 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120116155
Twente stelletje prutsers :')
pi_120117685
Ik snap direct waarom Nick altijd over Wijnaldum zeikt :')
pi_120120351

Iedereen in deze topic
pi_120120742
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef KoningStoma het volgende:

Iedereen in deze topic
nee nick is licht basisch :Y
  zondag 9 december 2012 @ 20:27:06 #63
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120121068
Zuurtjes van me
pi_120121279
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nee nick is licht basisch :Y
hihi wel schattig O+
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_120121395
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

hihi wel schattig O+
nee, niet echt is kut op de huid
pi_120122627
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120123261
Soms moet je even door de basische appel heen bijten.
pi_120123499
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Michhas het volgende:
Soms moet je even door de basische appel heen bijten.
Als een echte man
pi_120139051
hoi pipeloi
pi_120139271
Mogguh!
  maandag 10 december 2012 @ 09:23:43 #71
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_120140322
İk wil seksen
*O*
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 10 december 2012 @ 10:09:37 #72
239294 PierreTT
pi_120141213
  maandag 10 december 2012 @ 10:10:59 #73
239294 PierreTT
pi_120141241
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 09:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk wil seksen
*O*
Ik wil dat jij iets gaat toevoegen aan dit topic
pi_120141352
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 09:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
İk wil seksen
*O*
Is goed, zal ik op je hoofd gaan poepen?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 10 december 2012 @ 11:20:46 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120142853
Goedemorgen jongens :W

maandag 10 december 2012 @ 11:30:39 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120143087
Gisteren gewoon buikpijn van het lachen tijdens FIFA :')
pi_120143328
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Goedemorgen jongens :W

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoede blij te zijn de voorkant niet te kunnen zien.
pi_120143338
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren gewoon buikpijn van het lachen tijdens FIFA :')
Nick speelde met Wijnaldum?
  maandag 10 december 2012 @ 11:42:31 #79
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120143419
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:39 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Nick speelde met Wijnaldum?
Nee we kwamen Maurice met blauw haar tegen die Stef heette :')
pi_120143506
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

ok?
  maandag 10 december 2012 @ 11:46:23 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120143547
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:45 schreef Cliffy het volgende:

[..]

ok?
Je had er bij moeten zijn
pi_120143598
Geen nzbmatrix meer.. moet ik Homeland torrenten :'(
  maandag 10 december 2012 @ 11:49:38 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120143656
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maurice hééft geen haar
  maandag 10 december 2012 @ 11:50:46 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120143698
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maurice hééft geen haar
Maar wel een mooien neus
pi_120143703
Halo4 halen stef? Of Homefront GOTY edition?
  maandag 10 december 2012 @ 11:51:29 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120143725
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
Halo4 halen stef? Of Homefront GOTY edition?
Homefront want #yolo
pi_120143746
Homefront open maken samen met oom #HomefrontGoty #Swag #YOLO
  maandag 10 december 2012 @ 11:54:36 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120143813
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:47 schreef Cliffy het volgende:
Ik download altijd met torrents

pi_120144030
quote:
Homeland begon zo goed. -O-
pi_120144115
quote:
nzbindex?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 10 december 2012 @ 12:09:24 #92
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
  maandag 10 december 2012 @ 12:12:40 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120144415
quote:
Nee Minerva is een ballenclubje uit Leiden. MauMau zit bij een ballenclub in Delft en hoopt vrouwelijke mutsjes van Minerva te hosselen omdat ze geen vrouwen in Delft hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 10-12-2012 12:26:03 ]
  maandag 10 december 2012 @ 12:15:06 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120144495
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee Minerva is een ballenclubje uit Leiden. MauMau zit bij een ballenclub in Delft en hoopt vrouwelijke mutjes van Minerva te hosselen omdat ze geen vrouwen in Delft hebben.
De naam kwam me bekend voor. Gelukkig heb ik weer wat geleerd vandaag O+
pi_120144782

Jwz x #Gustav.
pi_120145606
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

nzbindex?
komt niet eens in de buurt van nzbmatrix :'(
pi_120146385
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef Cliffy het volgende:

[..]

/care. Je kan er je shit gewoon halen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120148792
Hallo Stef hoor jij mij?

Tango over.

#Weert #Gswag.
pi_120152796
quote:
veel erger dat Mysterbin eruit ligt ;(

gelukkig zijn er nog genoeg zoek machines over voor nieuwsgroepen
pi_120153429
quote:
die reacties daar :') _O-
  maandag 10 december 2012 @ 16:27:09 #102
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120153502
Vanavond weer clubs Nick :D
pi_120153595
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond weer clubs Nick :D
als we maar tegen zlantaneur spelen vind ik alles goed
  maandag 10 december 2012 @ 16:35:20 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120153846
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

als we maar tegen zlantaneur spelen vind ik alles goed
Wat een baas
pi_120153944
http://www.gamer.nl/achte(...)ga-videos-op-een-rij

Zitten denk wel een paar leuke games tussen :D

Die South Park game lijkt mij sowieso tof, en The Phantom Pain aka MGS 5 kan helemaal goed worden ^O^
pi_120155576
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik gebruik spotlite + nzbindex, werkt prima..echt wat anders ken ik niet
pi_120156074
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef Pixell het volgende:

[..]

http://predb.me/

Kan je nog zelf instellen ook ;)
pi_120157402
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef Pixell het volgende:

[..]

Dit, en sabNZB plug in voor Firefox. Ik ken ook weinig anders eigenlijk...
pi_120157807
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

http://predb.me/

Kan je nog zelf instellen ook ;)
Ziet er goed uit..

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dit, en sabNZB plug in voor Firefox. Ik ken ook weinig anders eigenlijk...
Ik vond nzbmatrix echt ideaal en heb sindsdien niets anders gebruikt, wat moet ik me hier bij voorstellen?
pi_120157870
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ziet er goed uit..

[..]

Ik vond nzbmatrix echt ideaal en heb sindsdien niets anders gebruikt, wat moet ik me hier bij voorstellen?
Ja het is alleen niet zo dat als het op pre.db staat, het dan ook meteen op usenet staat :P

spotnet ken je niet?

http://www.spot-net.nl/

vooral NL community
  maandag 10 december 2012 @ 18:31:49 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120158336
Installatie van ziggo begint al goed... Zit de monteur een tijdje te kloten.... staat er nog geen signaal op de kabel... TOP :')
pi_120159673
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Installatie van ziggo begint al goed... Zit de monteur een tijdje te kloten.... staat er nog geen signaal op de kabel... TOP :')
Fijne monteur dus?
pi_120160373
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja het is alleen niet zo dat als het op pre.db staat, het dan ook meteen op usenet staat :P

spotnet ken je niet?

http://www.spot-net.nl/

vooral NL community
Nee, nooit mee gewerkt, maar is dus een programmaatje waar je nzbs mee kunt zoeken oid?
pi_120160976
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Nee, nooit mee gewerkt, maar is dus een programmaatje waar je nzbs mee kunt zoeken oid?
Nah mensen "spotten" daar films, series en noem het maar op. En dan kan je dus daar meteen downloaden of zo instellen dat je via grabit of iets anders download.

Je kan wel zoeken hoor
pi_120161085
Nick had jij mij destijds niet helemaal uitgelegd
hoe dat allemaal werkte? Met Spotnet enzo?

Werkt in ieder geval prima, beter dan fucking torrents.
pi_120161188
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Michhas het volgende:
Nick had jij mij destijds niet helemaal uitgelegd
hoe dat allemaal werkte? Met Spotnet enzo?

Werkt in ieder geval prima, beter dan fucking torrents.
Ja dat was spotnet idd _O- :D! Die plugin heb je zelf gefixed :P

Snap de haat op torrents eigenlijk nooit, maar goed dat komt misschien omdat sinds 2008 op private tracker zit :P
  maandag 10 december 2012 @ 20:17:43 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120163488
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Fijne monteur dus?
Kon hij weinig aan doen, is gewoon geen signaal doorgezonden vanaf Ziggo zelf. Komt morgen andere monteur naar het verdeelkastje in de straat kijken :N

Bureaucratie O+

pi_120163557
Eindelijk Vice City online. }:|
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 10 december 2012 @ 20:19:06 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120163573
Niets mis met torrents
pi_120163640
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kon hij weinig aan doen, is gewoon geen signaal doorgezonden vanaf Ziggo zelf. Komt morgen andere monteur naar het verdeelkastje in de straat kijken :N

Bureaucratie O+

Nee true, maar meer omdat ie al een tijdje aan het klote is :P. Geen signaal kan ie aardig vlug door hebben :D
pi_120164059
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bureaucratie O+

Liever dat, dan dat er wel een signaal is, dat om het uur wegvalt door een slechte verbinding in het verdeelkastje. :')

Dat had ik 3 maanden lang, tot ze na 3 monteurs eindelijk iemand langs het meterkastje stuurden.
pi_120167861
Stef, ga niet met headset spelen als er een maatje is :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 01:32:39 #123
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120178886
hoi
pi_120178931
Goeidemorge
pi_120179274
haha je schrijft het verkeerd
pi_120179350
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:28:11 #128
239294 PierreTT
pi_120179494
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:40:18 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120179619
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee true, maar meer omdat ie al een tijdje aan het klote is :P. Geen signaal kan ie aardig vlug door hebben :D
Oh ja ok, maar hij was een minuutje of vijf bezig om de tv in te stellen wat niet lukte. Toen de modem maar even aangesloten om te checken of er uberhaupt signaal was, maar niet dus :')

Nu zou ik vandaag gebeld worden en wordt het opgelost. Uhu, die ervaring heb ik al vaker met Ziggo. Wedden dat ik niet wordt gebeld en vanavond 2 uur naar de helpdesk mag bellen? :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:56:50 #130
239294 PierreTT
pi_120179869
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Oh ja ok, maar hij was een minuutje of vijf bezig om de tv in te stellen wat niet lukte. Toen de modem maar even aangesloten om te checken of er uberhaupt signaal was, maar niet dus :')

Nu zou ik vandaag gebeld worden en wordt het opgelost. Uhu, die ervaring heb ik al vaker met Ziggo. Wedden dat ik niet wordt gebeld en vanavond 2 uur naar de helpdesk mag bellen? :')
Ik had hetzelfde, dat er geen signaal opstond. Die monteur liep zelf gewoon de straat in, flipte zo'n kastje open, drukte een draadje erin en er was signaal ^O^
Daarna moest er nog een andere monteur komen om het signaal in de meterkast te regelen, die was er binnen een uur :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:00:08 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120179916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:56 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, dat er geen signaal opstond. Die monteur liep zelf gewoon de straat in, flipte zo'n kastje open, drukte een draadje erin en er was signaal ^O^
Daarna moest er nog een andere monteur komen om het signaal in de meterkast te regelen, die was er binnen een uur :)
Dat kon deze dus niet, moest een ander doen blijkbaar. Hopelijk wordt dat vanavond iig gefixt.

Maarja gelukkig heb ik nog wel steeds verbinding via Tele2, dus heb iig het ADSL signaal voorlopig nog mocht het weer een drama worden :D
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:32:10 #132
239294 PierreTT
pi_120180504
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat kon deze dus niet, moest een ander doen blijkbaar. Hopelijk wordt dat vanavond iig gefixt.

Maarja gelukkig heb ik nog wel steeds verbinding via Tele2, dus heb iig het ADSL signaal voorlopig nog mocht het weer een drama worden :D
Ik hoop het voor je inderdaad :) Ik heb niks te klagen over Ziggo :)
pi_120180817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Kom, vast wel iets.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:58:17 #134
239294 PierreTT
pi_120181189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:45 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Kom, vast wel iets.
Nee, tot nu toe niet. Nooit uitgevallen, tv en internet werkt goed. Ze doen (nog) niks verkeerd :D
pi_120184431
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Krijg je toevallig zo'n ubee (weet niet precies hoe dat kut ding heet) wifi modem van hun? Dan wens ik je alvast wel succes :D!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hier ook niet, nja nog niet dan
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:55:19 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120184502
Gisteren door Ziggo een ban van een minuut gehad bij blops :r
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:58:56 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120184616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Krijg je toevallig zo'n ubee (weet niet precies hoe dat kut ding heet) wifi modem van hun? Dan wens ik je alvast wel succes :D!

[..]

Hier ook niet, nja nog niet dan
Nope, een cisco modem. Zo'n EPC ding, had ik vroeger ook
pi_120184683
Die heb ik ook. Jammer dat je er niet bij de instellingen kan komen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:02:45 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120184760
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef KoningStoma het volgende:
Bedenk me alleen net wel dat er volgens maar één UTP aansluiting op die modem zit en ik dus weer een oude switch oid van stal moet halen. Kolere, waar dat ding na de verhuizing gebleven is :o
pi_120184788
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ah wees blij :)

quote:
veel veranderen kan je toch niet, heb volgens mij een arris modem, kan je wel gewoon in, al mag ie niet achter een router hangen dan
pi_120184807
Wat een zonnetje O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:08:47 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120184959
quote:
Heb jij trouwens in die EPC modem iets veranderd om die buffer bloat te verminderen? Zo ja, dan wil ik dat vanavond ook meteen even fixen natuurlijk :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:09:05 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120184974
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Michhas het volgende:
Wat een zonnetje O+
Dankje :@
pi_120185576
Nee, dat heb ik bij mijn router gedaan.
pi_120185674
Word trouwens eens tijd dat ze hier eens verder gaan met glasvezel, tot aan de verdeelkasten ligt het al, maar hier blijft de gemeente zeiken dat het buitengebied ook glasvezel moet krijgen en dat willen ze juist niet betalen :')

Zelfs Maaskantje en Gemonde hebben het :')_!
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:36:28 #146
239294 PierreTT
pi_120185923
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die Cisco is prima. Ik heb ook op aanraden van ongeveer iedereen gevraagd of ik de Cisco mocht hebben :D
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:37:09 #147
239294 PierreTT
pi_120185941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Word trouwens eens tijd dat ze hier eens verder gaan met glasvezel, tot aan de verdeelkasten ligt het al, maar hier blijft de gemeente zeiken dat het buitengebied ook glasvezel moet krijgen en dat willen ze juist niet betalen :')

Zelfs Maaskantje en Gemonde hebben het :')_!
Serieus, glasvezel in Maaskantje? :D En dan in Tilburg weer niet :D Sowieso lijkt het wel of het eerst allemaal wordt uitgerold in de kleine dorpen :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:45:49 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120186253
Glasvezel is zo speciaal niet geen bizarre verschillen met mijn internet ervoor
pi_120186431
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Serieus, glasvezel in Maaskantje? :D En dan in Tilburg weer niet :D Sowieso lijkt het wel of het eerst allemaal wordt uitgerold in de kleine dorpen :)
Ja, hier ook :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:54:49 #150
239294 PierreTT
pi_120186603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar het kan in potentie toch wel sneller dan kabelinternet nu? Of iets dergelijks? Glasvezel is trouwens toch ook niks anders dan de telefoonlijn?
pi_120186693
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Maar het kan in potentie toch wel sneller dan kabelinternet nu? Of iets dergelijks? Glasvezel is trouwens toch ook niks anders dan de telefoonlijn?
Het heeft vooral een grotere bandbreedte.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:00:53 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120186818
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Het heeft imo nu nog geen zin je hebt echt amper verschil. Alleen nu was het aansluiten enzo gratis :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:08:23 #153
239294 PierreTT
pi_120187094
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het heeft imo nu nog geen zin je hebt echt amper verschil. Alleen nu was het aansluiten enzo gratis :')
Ja, dan is het wel de moeite waard. Ziggo was bij mij ook gratis trouwens :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:22:27 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120187579
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja, dan is het wel de moeite waard. Ziggo was bij mij ook gratis trouwens :)
Ziggo is dan ook voor bazen daarom wil Rossdale het ook
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:29:21 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120187840
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ziggo is dan ook voor bazen daarom wil Rossdale het ook
SPOILER
En kreeg ik het gisteren niet :'(
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:30:48 #156
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120187896
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
En kreeg ik het gisteren niet :'(
Waarom deed je gisteren niet mee met blops Rossdale. Die invite heb je weer genegeerd hé :'(
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:31:39 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120187936
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom deed je gisteren niet mee met blops Rossdale. Die invite heb je weer genegeerd hé :'(
Je moet eerst je NAT eens openzetten, ik kan je nog steeds niet joinen
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:33:22 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120188008
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je moet eerst je NAT eens openzetten, ik kan je nog steeds niet joinen
Shit stond hij weer op strickt gisteren
pi_120188285
Net een EEG gehad, met zo'n mutsje met elektroden. Loop ik de halve dag rond met geleidende pasta in mijn haar :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:42:18 #160
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120188392
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
Net een EEG gehad, met zo'n mutsje met elektroden. Loop ik de halve dag rond met geleidende pasta in mijn haar :')
Scheer je kaal dan veel fijner.

Ik mag dadelijk weer een uurtje pijn hebben bij de fysio #goodlife
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:45:29 #161
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120188566
quote:
Douchen een optie?

Smullen! :')
pi_120188649
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Douchen een optie?

[ afbeelding ]

To the batcave, Alfred.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120189257
quote:
Whoah, heb ik iets gemist of is dit "gewoon" ivm migraine?
pi_120189296
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Douchen een optie?

[ afbeelding ]

Nee, voorlopig niet.
pi_120189346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Whoah, heb ik iets gemist of is dit "gewoon" ivm migraine?
Vooral voor de paar maanden per jaar dat ik elke dag hoofdpijn heb. Over drie weken een MRI.
pi_120197218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:05 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Vooral voor de paar maanden per jaar dat ik elke dag hoofdpijn heb. Over drie weken een MRI.
Nee maar doe je dit dan elk jaar of is het er nu eindelijk van gekomen zeg maar.
pi_120197491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:33 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Nee maar doe je dit dan elk jaar of is het er nu eindelijk van gekomen zeg maar.
Nee, dit is voor het eerst om een aantal dingen uit te sluiten.
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:59:27 #168
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120197991
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Behalve dat je packet loss zero to none is en je upload veel sneller, ik heb bijvoorbeeld 100 up en dat is voor mij gewoon handig als ik projecten upload of vanuit dropbox werk etc.

En er zijn al tests bezig in Zeeland met 500/500 das wel sneller dan kabel.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:00:20 #169
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198019
Ohja en ander voordeel is dat je geen modem meer hebt! :)
En geen compressie in je HD kanalen! bij ziggo worden ze gedownscaled om door de kabel te kunnen bij mensen met "minder" abbo.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:01:21 #170
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120198046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Behalve dat je packet loss zero to none is en je upload veel sneller, ik heb bijvoorbeeld 100 up en dat is voor mij gewoon handig als ik projecten upload of vanuit dropbox werk etc.

En er zijn al tests bezig in Zeeland met 500/500 das wel sneller dan kabel.
Klopt dat is het enige voordeel maar als je daar niet of weinig gebruik van maakt is het zinloos. 500/500 zou wel geil zijn O+
pi_120198090
Eindelijk van crap cocks 2 af xD XD
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:04:13 #172
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120198155
Jeuj! Ik kom thuis ennnnnn nog steeds geen signaal op de kabel! Ziggo houdt zich dus alweer niet aan de afspraken *O*

:'(
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:07:18 #173
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198261
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:04 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj! Ik kom thuis ennnnnn nog steeds geen signaal op de kabel! Ziggo houdt zich dus alweer niet aan de afspraken *O*

Verbaast me niks, ik heb zoveel gezeur met die lui gehad :(
Het is hit of miss, of je hebt nooit wat of je bent altijd de lul....
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:11:37 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120198392
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:04 schreef Rossdale het volgende:

Eerst volgende monteur gewoon gijzelnemen werkt vast.
pi_120198497
Jep, als je gezeik hebt met ziggo is het kut, meestal werkt het wel, maar soms :N

500/500 hebben ze volgens mij ook al in nederland, maar alleen bepaalde regio's..

Ik ga binnenkort ook over na glasvezel denk ik en ik zit te denken om naar "Concepts" te gaan.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:17:43 #176
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198588
Ik zit bij Lijbrandt en ben er zeer over te spreken, helpdesk is goed actief op tweakers en twitter en je wordt snel geholpen als je een vraag hebt, heb in 2 jaar tijd 2 keer zonder internet gezeten en dat was dan ook snel opgelost (werkzaamheden bij gemeente ergens en raggen door een kabel }:| )

Prijs is redelijk, maar dat is bij allemaal zo. Alleen Glasvezel van KPN zelf schijnt niet helemaal geweldig te zijn. Ik kreeg de tip om of Lijbrandt of Tweak te nemen.
pi_120198636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
Eindelijk van crap cocks 2 af xD XD
kom naar mocro warfayer 3. te makkelijk die noobs.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:21:28 #178
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198693
Hij heeft al verstandig gekozen voor BEF 3
pi_120198749
Totdat het weer een keer niet werkt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120198769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit bij Lijbrandt en ben er zeer over te spreken, helpdesk is goed actief op tweakers en twitter en je wordt snel geholpen als je een vraag hebt, heb in 2 jaar tijd 2 keer zonder internet gezeten en dat was dan ook snel opgelost (werkzaamheden bij gemeente ergens en raggen door een kabel }:| )

Prijs is redelijk, maar dat is bij allemaal zo. Alleen Glasvezel van KPN zelf schijnt niet helemaal geweldig te zijn. Ik kreeg de tip om of Lijbrandt of Tweak te nemen.
Ja, maar bij lijbrandt "moet" je er bellen bij in het pakket nemen, en eigenlijk hebben we hier thuis alleen tv en internet nodig..al scheelt het volgens mij niet heel veel in prijs maarja
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:25:11 #181
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja, maar bij lijbrandt "moet" je er bellen bij in het pakket nemen, en eigenlijk hebben we hier thuis alleen tv en internet nodig..al scheelt het volgens mij niet heel veel in prijs maarja
Ik heb telefoon ook niet aangesloten... Ach het is gewoon hit en miss bij allemaal denk ik.
pi_120198832
Ik lees net trouwens dat je bij tweak een gratis xbox 360 slim 250gb + kinect krijgt :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:29:31 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:25 schreef Pixell het volgende:
Ik lees net trouwens dat je bij tweak een gratis xbox 360 slim 250gb + kinect krijgt :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:30:04 #184
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120198973
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Totdat het weer een keer niet werkt.
Scavenger is best dope!
pi_120199011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Scavenger is best dope!
Ik gebruik meestal Sleight of Hand.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120199473
Boeiend.

Binnekort komt Crysis 3.

Samen met Stoma co-op. O+
pi_120199672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef KneusTeun het volgende:
Hij heeft al verstandig gekozen voor BEF 3
Nee, FARC ry 3
pi_120199718
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef SoldMayor het volgende:
Boeiend.

Binnekort komt Crysis 3.

Samen met Stoma co-op. O+
Ja, nog 69 dagen en dan...

Hopelijk hebben ze weinig veranderd aan hoe die multiplayer werkt, want dat werkte ten minste.
pi_120200142
hij zei 69 hihi
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:14:46 #190
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120200773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Nee, FARC ry 3
Dat is ook geen spel voor jou maarja :')
pi_120201185
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is ook geen spel voor jou maarja :')
Bepaal jij dat?
pi_120201193
Vanavond nog clubs?

Deepack Shakur en Kapsalon in de spits. _O_
pi_120201295
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
We know what's best for you, young stoma.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:31:18 #194
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120201464
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
Nou je speelt voornamelijk MP heb je zelfs nog nooit een SP zien doen en de MP van Farcry is grappig maar stelt niets voor.

Ik ben in voor clubs Sold zet hem zo wel aan
pi_120201999
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou je speelt voornamelijk MP heb je zelfs nog nooit een SP zien doen en de MP van Farcry is grappig maar stelt niets voor.

Ik ben in voor clubs Sold zet hem zo wel aan
Kijk naar de games die ik gespeeld heb. Daar staan volgens mij meer SP games tussen dan MP games.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:44:16 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120202101
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Kijk naar de games die ik gespeeld heb. Daar staan volgens mij meer SP games tussen dan MP games.
Speel je offline zeker? Je zal ze best gespeeld hebben maar niet de afgelopen jaren.
pi_120203051
Spelen jullie Fifa clubs? :P
pi_120203166
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ja, maar wat heb je het langst gespeeld? MP toch?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120203744
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Ja, maar wat heb je het langst gespeeld? MP toch?
Zo hoort dat ook. Ik ga niet 20 keer dezelfde SP doen...
pi_120204570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Zo hoort dat ook. Ik ga niet 20 keer dezelfde SP doen...
Zeker wel.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:46:18 #201
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120205069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Spelen jullie Fifa clubs? :P
Ja doe je mee?
pi_120215000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gewoon constant 100/100 is toch wel een verschil?
pi_120215756
Ja maar mama hij zet mij achterin en als keeper. :'( :'( :'( :'(

:') _!
pi_120215893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef SoldMayor het volgende:

"En dan ga ik maar buitenspel lopen en de bal afpakken van andere"

boehoehoe :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

:')_!
  woensdag 12 december 2012 @ 00:55:38 #205
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120216402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef SoldMayor het volgende:

Ben er ook gewoon twee keer mee gestopt
  woensdag 12 december 2012 @ 06:10:58 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_120217751
morgen mimi
pi_120217765
Goedemorg Teun :W
pi_120218494
Kiekeboe
  woensdag 12 december 2012 @ 08:45:51 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120218808
Boekenkiek
  woensdag 12 december 2012 @ 09:14:37 #210
239294 PierreTT
pi_120219354
pi_120220058
SNEUW SNEEUW OMG HETSNEEWT!! !
  woensdag 12 december 2012 @ 10:27:40 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120221097
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
Je liegt! De zon schijnt zelfs
pi_120221951
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
OMG HET IS 12-12-12 WTFFFFFBARBAKIEUW
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120222837
pi_120223184
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120223660
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Je hebt interesse?
Ben te oud zo te lezen :(
  woensdag 12 december 2012 @ 11:53:23 #217
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_120223697
Sold, wil je wel even laten mijn games te verneuken :P :*
pi_120225595
Hoi RaveDave
pi_120225847
Iemand nog op zoek naar Sleeping Dogs of AC3?
  woensdag 12 december 2012 @ 12:57:31 #220
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120225890
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef tliciouz het volgende:
Stoma speelt veel SP misschien wil hij ze wel
  woensdag 12 december 2012 @ 13:18:43 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120226605
Ik heb Sleeping Dogs ook nog wel liggen :P
pi_120226643
quote:
3s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Sleeping Dogs ook nog wel liggen :P
Ja en die wil je met winst verkopen. Alsof je al niet geld genoeg hebt!
  woensdag 12 december 2012 @ 13:23:38 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120226759
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja en die wil je met winst verkopen. Alsof je al niet geld genoeg hebt!
Huh? Met winst?
pi_120227012
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef tliciouz het volgende:
Nee.
pi_120227093
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nee.
Aan jou had ik hem dan ook niet verkocht.
pi_120227671
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Sold, wil je wel even laten mijn games te verneuken
Had je maar niet dat potje moeten joinen. _O-

Zo vaak had ik je toch niet gekilled.

Dat team waar je in zat was ook wel te dom om te poepen. Mijn warthog maakte 12 kills en maar blijven cappen terwijl dat ding overvloog. _O-

Wel lief berichtje wat je daarna stuurde O+
pi_120227942
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Liev.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:34:16 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120229092
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik wel heur O+
pi_120229937
quote:
3s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik wel heur O+
oeh :@
pi_120230534
De Geil-O meter bij Mimi en Ross flipt hem weer, al die seksueel geladen berichtjes :{
pi_120233559
Zoveel bromance kun jij niet handelen Bobbernaut.
pi_120233965
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Michhas het volgende:
Zoveel bromance kun jij niet handelen Bobbernaut.
Shit gaat diep, baarmoederdiep.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120235871
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Stoma speelt veel SP misschien wil hij ze wel
10.gif
pi_120236203
Whoppa, monitors binner, als het goed is morgen/overmorgen de rest van nieuwe pc :D

SPOILER
pi_120239868
9 uur bezig geweest om mp3's via een omweg, tijdens het spelen, te kunnen decoderen en afspelen met een game engine die dat niet ondersteunt.

Maar het is gelukt *O*
pi_120240469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
9 uur bezig geweest om mp3's via een omweg, tijdens het spelen, te kunnen decoderen en afspelen met een game engine die dat niet ondersteunt.

Maar het is gelukt *O*
RPG Maker VX Ace?
pi_120240695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef KoningStoma het volgende:

Maar het is gelukt
Ik koop nooit dreft.
pi_120240757
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

RPG Maker VX Ace?
Nee, Unity.

RPG maker, wtf? :')
pi_120240846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Nee, Unity.

RPG maker, wtf? :')
Zit jij nou in de gamewereld :')?

http://rpgmakervxace.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/RPG_Maker_VX
pi_120240879
RPG open maken. :')
pi_120240909
Nick hoor jij mij trouwens?
pi_120240930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
Nick hoor jij mij trouwens?
Hoort iemand Sold?
pi_120240993
quote:
Niet in de drag-and-drop-nepgames-wereld 8-)
pi_120241055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:56 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Niet in de drag-and-drop-nepgames-wereld 8-)
Had dit antwoord wel verwacht :D :') _O-

is goed Tim ^O^
pi_120241182
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Had dit antwoord wel verwacht :D :') _O-

is goed Tim ^O^
ok, nepgames-peasant.
pi_120241213
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

ok, nepgames-peasant.
Haten op RPG's :N

Gaat goed komen met die games van jou ^O^
pi_120241276
Ik ga alleen maar cod clones (die wel werken) maken man.
pi_120241353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga alleen maar cod clones (die wel werken) maken man.
Die gaan dus niet werken :D! Maar ik download ze wel ^O^
pi_120242031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die gaan dus niet werken :D! Maar ik download ze wel ^O^
Ik download hem ook wel, maar spelen weet ik niet hoor XDXD
  woensdag 12 december 2012 @ 20:36:34 #250
239294 PierreTT
pi_120242949
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

RPG Maker VX Ace?
Dat zou vet zijn, RPGs maken. Dat je begint als lopende bandmedewerker en dan RPGs in elkaar moet schroeven en later je kan opwerken tot eigenaar van een RPG-fabriek :D
pi_120242980
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat zou vet zijn, RPGs maken. Dat je begint als lopende bandmedewerker en dan RPGs in elkaar moet schroeven en later je kan opwerken tot eigenaar van een RPG-fabriek :D
Haha, ja zo zou je het ook kunnen zien _O- :D
  woensdag 12 december 2012 @ 20:40:10 #252
239294 PierreTT
pi_120243170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha, ja zo zou je het ook kunnen zien _O- :D
En dan spionnen naar Amerika sturen en dan de bouwplannen van de AT4 jatten _O_
pi_120243272
quote:
Dat zou vet zijn, RPGs maken. Dat je begint als lopende bandmedewerker en dan RPGs in elkaar moet schroeven en later je kan opwerken tot eigenaar van een RPG-fabriek
_O-
pi_120244027
quote:

[..]

:D :D
pi_120244085
quote:

[..]

Staat genoteerd.

Je zou concepten voor games moeten gaan bedenken.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:33:08 #256
239294 PierreTT
pi_120245927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Staat genoteerd.

Je zou concepten voor games moeten gaan bedenken.
Er is al wel iets dat je RPG's in het casino moet schieten...

pi_120249628
Deus Ex is best verslavend :P
  woensdag 12 december 2012 @ 22:36:55 #258
239294 PierreTT
pi_120249752
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:34 schreef Michhas het volgende:
Ja? Ik heb hem ook nog liggen, maar ken het hele spel eigenlijk niet :)
pi_120249904
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:34 schreef Michhas het volgende:
Nee, Suits is. Damn blijf maar doorkijken.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 12 december 2012 @ 22:44:53 #260
239294 PierreTT
pi_120250234
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

woensdag 12 december 2012 @ 22:48:50 #261
239294 PierreTT
pi_120250451
pi_120250795
quote:
been there dum diddly done that.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120251237
quote:
Doesn't Matter, Had Sex
  woensdag 12 december 2012 @ 23:37:01 #265
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120252549
Oke Badr Hari
pi_120256732
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Dat ook, vorige week alles een tweede keer gekeken _O-
pi_120257258
Pwoahh
pi_120257288
Vroeger...

pi_120257337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:22 schreef KoningStoma het volgende:
Vroeger...

Nog steeds nr #1.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120258111
Frunker.
pi_120258375
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 05:53 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dat ook, vorige week alles een tweede keer gekeken _O-
Tweede keer pas? Minder man.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 09:38:42 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120258457
Series kijk ik vrijwel nooit een tweede keer. Te veel gave series om te kijken man :D

pi_120258486
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Series kijk ik vrijwel nooit een tweede keer. Te veel gave series om te kijken man :D

[ afbeelding ]
Hoe kan je tijd hebben als je NASA runt?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 09:45:53 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120258643
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Hoe kan je tijd hebben als je NASA runt?
pi_120258711
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
No FunnyJunk hotlinkin', mister.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 10:03:12 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120259045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:49 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

No FunnyJunk hotlinkin', mister.
pi_120259409
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120260345
Heldere language.
pi_120260556
Ver uit.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120260592
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 11:02:19 #282
239294 PierreTT
pi_120260806
quote:
Storage Wars _O_
pi_120260857
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 11:08:51 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120261014
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Storage Wars _O_
Waarom herkende ik Brandi ook direct _O-
  donderdag 13 december 2012 @ 11:12:49 #285
239294 PierreTT
pi_120261130
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom herkende ik Brandi ook direct _O-
Oh, het ging mij om de yuuuup :D
  donderdag 13 december 2012 @ 11:13:37 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120261151
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Oh, het ging mij om de yuuuup :D
Zonder die yuuuup wist ik het ook niet, maar legde de link ook wel direct zo :P
  donderdag 13 december 2012 @ 11:14:57 #287
239294 PierreTT
pi_120261186
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zonder die yuuuup wist ik het ook niet, maar legde de link ook wel direct zo :P
Ouwe verbandenleggert van me! :D
pi_120261426
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_120261997
quote:
Een man heeft een nieuwe Audi A5 gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden....
Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan.
Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Audi
A5 kunnen bijhouden,"denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.
De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."
_O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 11:44:07 #290
239294 PierreTT
pi_120262040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

_O-
:D :')
pi_120262295
fucking sluikreclame in deze topicje.
pi_120262399
Subliminal messaging.
pi_120262874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Michhas het volgende:
Subliminal messaging.
Nederlands graag.

Dus: subliminale berichten.
  donderdag 13 december 2012 @ 12:17:27 #294
239294 PierreTT
pi_120263104
Brrr koud, zeker op de brommert zonder handschoenen.
pi_120263825
pi_120263951

die gast rond 0,38 godver _O- :')
  donderdag 13 december 2012 @ 13:35:18 #297
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120265639
Stoma volgens mij heeft BzP een nieuwe one liner geleerd
pi_120267856
quote:
Lindsay Lohan in 'Storage Wars'

Probleemactrice Lindsay Lohan kan maar beter heel goed kijken naar een aflevering van Storage Wars, want de 26-jarige dreigt haar eigen garagebox met spullen ter waarde van 16.000 dollar kwijt te raken.

Dat schrijft TMZ. LiLo dreigt vanwege een achterstallige betaling haar box kwijt te raken. In de box zouden onder meer familiestukken en designerkleding van Lindsay zitten.
Als ze de betalingsachterstand niet voor het eind van de maand weet weg te werken, worden de spulletjes door het opslagbedrijf geveild.
Volgens de Amerikaanse entertainmentsite kan Lohan het bedrag niet binnen de tijd aftikken. De 26-jarige losbol heeft namelijk ook schulden bij de belastingsdienst, die haar bankrekeningen heeft bevroren.
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuup!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 13 december 2012 @ 14:37:47 #299
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120267950
Die Brandy is wel lekker :@
pi_120267987
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]