Had ik ook ja, belde ik met mijn vriendin in NL en dan kwam ik niet meer op Nederlandse woorden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef Stink-ui het volgende:
TS zit dus 10 maanden van het jaar in het buitenland waar ik voornamelijk engels praat.
dat is dus best kut omdat mijn Nederlands sowieso al bagger was, dat ik nu alles door elkaar haal.
engelse woordjes komen ook makkelijk in me op dan nederlandse oftewel dan krijg je scheve gezichten omdat je half engels half nederlands praat.
Dit gaat niet om jou.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Had ik ook ja, belde ik met mijn vriendin in NL en dan kwam ik niet meer op Nederlandse woorden.
DIT.. tevens zoek je dan daar gewoon een 2e vriendin..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Had ik ook ja, belde ik met mijn vriendin in NL en dan kwam ik niet meer op Nederlandse woorden.
Ik ben dus geboren met een zachte G.. nu is het een vieze nep Gquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:51 schreef HiddenResponse het volgende:
'hoe zeg je dat ook alweer in het Nederlands'
die had ik niet aan zien komen..quote:
Homo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik ben dus geboren met een zachte G.. nu is het een vieze nep G
quote:
Ik heb de eerste ingewisseld voor niks.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
DIT.. tevens zoek je dan daar gewoon een 2e vriendin..
Het is te merken aan je Nederlands.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef G.R.S. het volgende:
Dat heb ik nu ook. De gesprekken met mijn moeder is in het Nederlands met hier en daar Engelse woorden.
gemiste kans, je had hier gemakkelijk 'a mile away' in kunnen vlechten.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef Stink-ui het volgende:
TS zit dus 10 maanden van het jaar in het buitenland waar ik voornamelijk engels praat.
dat is dus best kut omdat mijn Nederlands sowieso al bagger was, dat ik nu alles door elkaar haal.
engelse woordjes komen ook makkelijk in me op dan nederlandse oftewel dan krijg je scheve gezichten omdat je half engels half nederlands praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |