SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee nederlanders praten engels met elkaar terwijl ze allebei Nederlands kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik spreek de hele dag Engels en af en toe een beetje Nederlands er tussendoor (internationaal bedrijf met voertaal Engels). De meeste van mijn buitenlandse collega's spreken een beetje Nederlands, dus ik spreek ook Nederlands en Engels door elkaar met hen. En ook op FB.
Ik zie het probleem niet.
Als er mensen in de buurt zijn die het besprokene ook willen/moeten begrijpen en die geen of niet genoeg Nederlands verstaan, dan wel ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef Ypmaha het volgende:
twee nederlanders praten engels met elkaar terwijl ze allebei Nederlands kunnen
Jij vindt dat normaal?
Dat is dus de hele klacht einstein, die zijn er nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er mensen in de buurt zijn die het besprokene ook willen/moeten begrijpen en die geen of niet genoeg Nederlands verstaan, dan wel ja.
Niks mis mee. Ik spreek ook Chinees met sommige Nederlandse vrienden van me. Ook Spaans is no problemquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
twee nederlanders praten engels met elkaar terwijl ze allebei Nederlands kunnen
Jij vindt dat normaal?
En die buitenlandse kennis komt uit Vlaanderen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:21 schreef Merkie het volgende:
Zeer klachtwaardig, mensen die Engels op Facebook praten omdat hun anderhalve buitenlandse kennis het natuurlijk óók moet kunnen volgen. Chronische overschatting van hoe boeiend hun leven is.
Nederlands en Engels door elkaar is helemaal belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |