bied aan:quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn![]()
In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden.
Wat deze boi zegt dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Dizorn het volgende:
Blowjobs van een uur zijn daarentegen wel een pluspunt.
Verder weer lekker niveau non-discussie. Ik denk dat de meeste mensen bij jullie geeneens zin hebben om leuk te doen, zo'n instelling ruik je nog door je beeldschermpje heen
Kijk de perfecte vrouw bestaat niet. Daar ben ik van op de hoogte. Verwacht ik ook niet zal zelfs saai worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarin doe je dan water bij de wijn? Zou gewoon eens op een date gaan, een profiel is ook maar een profiel.
Ik vond speeddates ook altijd beter matchen.
DancingPhoebequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juf
op een
lekkere
gekkies
school
Tsja,quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk de perfecte vrouw bestaat niet. Daar ben ik van op de hoogte. Verwacht ik ook niet zal zelfs saai worden.
Maar vrouwen die aankomen met wandelen, museum en thuis filmpje kijken op de bank... Daar kan ik niet warm voor worden.
En als er ook nog opgemerkt word in de gesprekken dat 1 a 2x per maand kroegje of stappen voldoende is ben ik er al helemaal klaar mee.
En ik wil best wel eens naar een museum of thuis op de bank filmpje kijken. Het is natuurlijk een beetje geven en nemen.
Maar goed ik krijg kennelijk alleen maar bejaarde in een jongeren lichaam.
Prima dat die mensen er zijn, en als ze dat leuk vinden zeker doen. Maar echt totaal niks voor mij.
En date met dat soort vrouwen vind ik echt zonde van mijn tijd
[..]
DancingPhoebe
Ik houd niet van voetbal, en kaal ben ik al helemaal niet. Maar WTF is er mis met Barcelona? Je hebt een hekel aan Gaudí of zo? Als er één mooie stad in Europa is waar ook nog eens hartstikke veel te doen is, dan is het Barcelona wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn![]()
In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden.
Ja, ja. Dat zeggen ze allemaal. Dat is nogal subjectief. Want zoals gezegd... beauty is in the eye of the beholderquote:
Absoluut mee eens. Dan denk ik, je bent toch geen 50 ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk de perfecte vrouw bestaat niet. Daar ben ik van op de hoogte. Verwacht ik ook niet zal zelfs saai worden.
Maar vrouwen die aankomen met wandelen, museum en thuis filmpje kijken op de bank... Daar kan ik niet warm voor worden.
En als er ook nog opgemerkt word in de gesprekken dat 1 a 2x per maand kroegje of stappen voldoende is ben ik er al helemaal klaar mee.
En ik wil best wel eens naar een museum of thuis op de bank filmpje kijken. Het is natuurlijk een beetje geven en nemen.
Maar goed ik krijg kennelijk alleen maar bejaarde in een jongeren lichaam.
Prima dat die mensen er zijn, en als ze dat leuk vinden zeker doen. Maar echt totaal niks voor mij.
En date met dat soort vrouwen vind ik echt zonde van mijn tijd
Copy paste van 3000 andere vrouwen op random datingsite. En als de man nou niet van het reizen is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef xApples het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zelf zo te zijn, zoals je graag een partner zou willen?
En ik reis wel veel hoor, naast dat paard en die klas vol kinderen.
Om even een voorbeeld te noemen.
Gezien je posthistory op Tweakers zou je dat wel denken.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef W00fer het volgende:
Absoluut mee eens. Dan denk ik, je bent toch geen 50 ofzo?
Dat is zeker waar en ik verplicht niemand iets. Maar dat is niet de type vrouw waar ik samen mee wil en kan leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Tsja,
we kunnen niet allemaal feestbeesten/eeuwige student blijven?
Ik vind het fijn dat ik ook weekenden lekker als een luie papzak kan liggen. Want volop werken onder hoge stress is best zwaar. Uitgaan leuk, maar MOETEN, dan is het plots niet leuk meer.
Precies, uitrusten doe ik wel als ik in een ziekenhuis zitquote:Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Dan denk ik, je bent toch geen 50 ofzo?
Dat zeggen er wel meerdere, maar dat heeft ook te maken met gewenning.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
Hangt wel een beetje van je baan af hoor. Als ik 50 uur heb gewerkt heb ik echt geen ene puf meer om dan nog even lekker tot 5 uur te party-hardy'en. Ik kan het wel doen, maar dan ben ik dus maandag totaal niet productief op m'n werk en m'n werkgever betaalt in zekere zin wel al die biertjes van zaterdag.
Maar ook_gek heeft het wel over naar het cafe met de vrienden. Volgens mij zet hij het niet altijd op een zuipen, soms volgens mij helemaal geen drank als ik het me goed herinner. Dus dat is wat anders dan party hardy tot 5 uur ind e ochtend. Maar wel anders dan thuis op de bank.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
Hangt wel een beetje van je baan af hoor. Als ik 50 uur heb gewerkt heb ik echt geen ene puf meer om dan nog even lekker tot 5 uur te party-hardy'en. Ik kan het wel doen, maar dan ben ik dus maandag totaal niet productief op m'n werk en m'n werkgever betaalt in zekere zin wel al die biertjes van zaterdag.
Ik heb 't juist wel. Geef mij maar een goed feest met goede muziek en ik genietquote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef BeamofLight het volgende:
Goh het lijkt net of iedereen anders is ofzo, heelraar.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef BeamofLight het volgende:
Goh het lijkt net of iedereen anders is ofzo, heelraar.
Je houdt van op stap gaan, maar vindt lekker op de bank hangen op zijn tijd ook heel fijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Persoonlijk zou ik erg kriebelig worden van een enorm rusteloos type dat geen avond thuis is en geen rust in z'n donder lijkt te hebben.
Elke avond als een zoutzak op de bank hangen is dan weer het andere uiterste en wmb ook niet fijn
Ik geef het maar gewoon toe ookquote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je houdt van op stap gaan, maar vindt lekker op de bank hangen op zijn tijd ook heel fijn?
Heul niet saai. Ik ben ook niet van het kroeghangen. Bankhangen hoeft echt niet saai te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geef het maar gewoon toe ook![]()
En op stap gaan schiet er regelmatig bij in door werk en school. Saai? Prima
Klopt, op donderdag weinig of geen drank, want volgende dag werken. Weekend vaak wel goed op stap tot 5uur in de ochtend. Soms met drank, soms veel drank en soms helemaal geen drank.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ook_gek heeft het wel over naar het cafe met de vrienden. Volgens mij zet hij het niet altijd op een zuipen, soms volgens mij helemaal geen drank als ik het me goed herinner. Dus dat is wat anders dan party hardy tot 5 uur ind e ochtend. Maar wel anders dan thuis op de bank.
meestal zit er iemand of meer naast mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zo'n onrustig type en ik vraag me toch af: wat doen jullie als jullie op de bank hangen?
Ik had gisteren zo'n avondje. Heb even gegamed. Daarna geprobeerd TV te kijken. Nog even wat voor het werk doorgenomen. Film ben ik maar helemaal niet aan begonnen want dat zou me in deze staat ook al na een kwartier vervelen. Uiteindelijk maar om half 11 naar bed gegaan omdat ik mij gewoon heel slecht kan vermaken. Ik ga liever ergens heen, of spreek graag mensen.
Wat doen jullie als jullie op de bank zitten? Doe ik iets verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |