abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:39:04 #251
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_120201840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn -O-

In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden. ;(
bied aan:

man van jou leeftijd.
zo goed als nieuw, altijd binnen gestaan.
loopt als nieuw, nooit grote kosten aan gehad.

voor verdere details: mijn fok! dm doos

disclaimer: houdt absoluut NIET van voetbal
pi_120202019
Net een leuk gesprek via Speeddate op Paiq, veel gemeenschappelijke interesses, nummers ook uitgewisseld :)
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:43:36 #253
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120202069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Dizorn het volgende:
Blowjobs van een uur zijn daarentegen wel een pluspunt. :9

Verder weer lekker niveau non-discussie. Ik denk dat de meeste mensen bij jullie geeneens zin hebben om leuk te doen, zo'n instelling ruik je nog door je beeldschermpje heen
Wat deze boi zegt dus
pi_120202568
O+ Juf O+ op een O+ lekkere O+ gekkies O+ school O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:08:32 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120203280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waarin doe je dan water bij de wijn? Zou gewoon eens op een date gaan, een profiel is ook maar een profiel.

Ik vond speeddates ook altijd beter matchen.
Kijk de perfecte vrouw bestaat niet. Daar ben ik van op de hoogte. Verwacht ik ook niet zal zelfs saai worden.

Maar vrouwen die aankomen met wandelen, museum en thuis filmpje kijken op de bank... Daar kan ik niet warm voor worden.

En als er ook nog opgemerkt word in de gesprekken dat 1 a 2x per maand kroegje of stappen voldoende is ben ik er al helemaal klaar mee.

En ik wil best wel eens naar een museum of thuis op de bank filmpje kijken. Het is natuurlijk een beetje geven en nemen.

Maar goed ik krijg kennelijk alleen maar bejaarde in een jongeren lichaam.

Prima dat die mensen er zijn, en als ze dat leuk vinden zeker doen. Maar echt totaal niks voor mij.

En date met dat soort vrouwen vind ik echt zonde van mijn tijd :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ Juf O+ op een O+ lekkere O+ gekkies O+ school O+
DancingPhoebe O+
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120210545
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijk de perfecte vrouw bestaat niet. Daar ben ik van op de hoogte. Verwacht ik ook niet zal zelfs saai worden.

Maar vrouwen die aankomen met wandelen, museum en thuis filmpje kijken op de bank... Daar kan ik niet warm voor worden.

En als er ook nog opgemerkt word in de gesprekken dat 1 a 2x per maand kroegje of stappen voldoende is ben ik er al helemaal klaar mee.

En ik wil best wel eens naar een museum of thuis op de bank filmpje kijken. Het is natuurlijk een beetje geven en nemen.

Prima dat die mensen er zijn, en als ze dat leuk vinden zeker doen. Maar echt totaal niks voor mij.

[..]

DancingPhoebe O+
Tsja,

we kunnen niet allemaal feestbeesten/eeuwige student blijven?

Ik vind het fijn dat ik ook weekenden lekker als een luie papzak kan liggen. Want volop werken onder hoge stress is best zwaar. Uitgaan leuk, maar MOETEN, dan is het plots niet leuk meer.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_120216188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn -O-

In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden. ;(
Ik houd niet van voetbal, en kaal ben ik al helemaal niet. Maar WTF is er mis met Barcelona? Je hebt een hekel aan Gaudí of zo? Als er één mooie stad in Europa is waar ook nog eens hartstikke veel te doen is, dan is het Barcelona wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 00:45:36 ]
pi_120216289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef xApples het volgende:
Ik ben ontzettend knap :Y
Ja, ja. Dat zeggen ze allemaal. Dat is nogal subjectief. Want zoals gezegd... beauty is in the eye of the beholder
pi_120216325
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Absoluut mee eens. Dan denk ik, je bent toch geen 50 ofzo :') ?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120216442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef xApples het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet zelf zo te zijn, zoals je graag een partner zou willen? :)

En ik reis wel veel hoor, naast dat paard en die klas vol kinderen.
Om even een voorbeeld te noemen.
Copy paste van 3000 andere vrouwen op random datingsite. En als de man nou niet van het reizen is?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120216530
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef W00fer het volgende:
Gezien je posthistory op Tweakers zou je dat wel denken. :P
  woensdag 12 december 2012 @ 01:07:11 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120216583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Tsja,

we kunnen niet allemaal feestbeesten/eeuwige student blijven?

Ik vind het fijn dat ik ook weekenden lekker als een luie papzak kan liggen. Want volop werken onder hoge stress is best zwaar. Uitgaan leuk, maar MOETEN, dan is het plots niet leuk meer.
Dat is zeker waar en ik verplicht niemand iets. Maar dat is niet de type vrouw waar ik samen mee wil en kan leven.

En bij mij is er ook geen moeten. Ik wil het zelf graag. Ik zie het ook als ontspanning.

Even weg uit de drukke momenten, geen stress maar lekker met je vrienden de kroeg in en op stap gaan.

Volgende dag lekker lunchen of iets in die richting. Perfect :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Precies, uitrusten doe ik wel als ik in een ziekenhuis zit :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:49:31 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120220213
Hangt wel een beetje van je baan af hoor. Als ik 50 uur heb gewerkt heb ik echt geen ene puf meer om dan nog even lekker tot 5 uur te party-hardy'en. Ik kan het wel doen, maar dan ben ik dus maandag totaal niet productief op m'n werk en m'n werkgever betaalt in zekere zin wel al die biertjes van zaterdag.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 12 december 2012 @ 09:58:20 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120220449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
Hangt wel een beetje van je baan af hoor. Als ik 50 uur heb gewerkt heb ik echt geen ene puf meer om dan nog even lekker tot 5 uur te party-hardy'en. Ik kan het wel doen, maar dan ben ik dus maandag totaal niet productief op m'n werk en m'n werkgever betaalt in zekere zin wel al die biertjes van zaterdag.
Dat zeggen er wel meerdere, maar dat heeft ook te maken met gewenning.

En een aantal mensen hebben meer slaap dan de andere nodig. Ik heb weinig slaap nodig gelukkig.
  woensdag 12 december 2012 @ 10:03:43 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120220588
quote:
Maar ook_gek heeft het wel over naar het cafe met de vrienden. Volgens mij zet hij het niet altijd op een zuipen, soms volgens mij helemaal geen drank als ik het me goed herinner. Dus dat is wat anders dan party hardy tot 5 uur ind e ochtend. Maar wel anders dan thuis op de bank.
  woensdag 12 december 2012 @ 10:22:00 #266
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120220960
quote:
Ik heb 't juist wel. Geef mij maar een goed feest met goede muziek en ik geniet :D En rust dan mentaal uit, fysiek dat is een ander verhaal. Maarja ik ben dan ook een kantoor pik die heel de week niet beweegt dus ik heb tijd zat om dat in de week weer op te laden :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 12 december 2012 @ 11:00:27 #267
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120221967
Goh het lijkt net of iedereen anders is ofzo, heelraar.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:04:29 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120222085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef BeamofLight het volgende:
^O^
pi_120222202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef BeamofLight het volgende:
Gelukkig maar!
Persoonlijk zou ik erg kriebelig worden van een enorm rusteloos type dat geen avond thuis is en geen rust in z'n donder lijkt te hebben.
Elke avond als een zoutzak op de bank hangen is dan weer het andere uiterste en wmb ook niet fijn :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120222310
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Gelukkig maar!
Persoonlijk zou ik erg kriebelig worden van een enorm rusteloos type dat geen avond thuis is en geen rust in z'n donder lijkt te hebben.
Elke avond als een zoutzak op de bank hangen is dan weer het andere uiterste en wmb ook niet fijn :P
Je houdt van op stap gaan, maar vindt lekker op de bank hangen op zijn tijd ook heel fijn? :')
pi_120222419
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je houdt van op stap gaan, maar vindt lekker op de bank hangen op zijn tijd ook heel fijn? :')
Ik geef het maar gewoon toe ook :7
En op stap gaan schiet er regelmatig bij in door werk en school. Saai? Prima ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120222471
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik geef het maar gewoon toe ook :7
En op stap gaan schiet er regelmatig bij in door werk en school. Saai? Prima ^O^
Heul niet saai. Ik ben ook niet van het kroeghangen. Bankhangen hoeft echt niet saai te zijn. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120222597
Ik ben zo'n onrustig type en ik vraag me toch af: wat doen jullie als jullie op de bank hangen?

Ik had gisteren zo'n avondje. Heb even gegamed. Daarna geprobeerd TV te kijken. Nog even wat voor het werk doorgenomen. Film ben ik maar helemaal niet aan begonnen want dat zou me in deze staat ook al na een kwartier vervelen. Uiteindelijk maar om half 11 naar bed gegaan omdat ik mij gewoon heel slecht kan vermaken. Ik ga liever ergens heen, of spreek graag mensen.

Wat doen jullie als jullie op de bank zitten? Doe ik iets verkeerd?
  woensdag 12 december 2012 @ 11:23:26 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120222692
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar ook_gek heeft het wel over naar het cafe met de vrienden. Volgens mij zet hij het niet altijd op een zuipen, soms volgens mij helemaal geen drank als ik het me goed herinner. Dus dat is wat anders dan party hardy tot 5 uur ind e ochtend. Maar wel anders dan thuis op de bank.
Klopt, op donderdag weinig of geen drank, want volgende dag werken. Weekend vaak wel goed op stap tot 5uur in de ochtend. Soms met drank, soms veel drank en soms helemaal geen drank.

Ik ga op stap om te genieten en te ontspannen. Niet omdat ik MOET stappen of drinken.
pi_120222786
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zo'n onrustig type en ik vraag me toch af: wat doen jullie als jullie op de bank hangen?

Ik had gisteren zo'n avondje. Heb even gegamed. Daarna geprobeerd TV te kijken. Nog even wat voor het werk doorgenomen. Film ben ik maar helemaal niet aan begonnen want dat zou me in deze staat ook al na een kwartier vervelen. Uiteindelijk maar om half 11 naar bed gegaan omdat ik mij gewoon heel slecht kan vermaken. Ik ga liever ergens heen, of spreek graag mensen.

Wat doen jullie als jullie op de bank zitten? Doe ik iets verkeerd?
meestal zit er iemand of meer naast mij.
zit ik wel alleen dan kan ik me prima met een film of game vermaken...

natuurlijk geen 7 dagen in de week. maar die dagen dat ik dus alleen ben, geniet ik echt ff van de rust :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')