abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:47:14 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120079404
Ach, ts is in ieder geval eerlijk. Twintig jaar geleden was ik waarschijnlijk wel in geweest voor zo'n avondje stappen. Na een uur of twee ben je wel uitgepraat en is het tijd voor andere mensen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120079770
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Drinky het volgende:
Je bent dus gewoon een aandachtshoer die constant op zoek is goedkeuring, in jouw geval van vrouwen. Je hebt alcohol nodig om dingen te bereiken. Als je echt zo sociaal was ging je wel in je up naar de club zonder wingman of fluffer.
Dat eerste klopt wel. Maar ik geniet ook gewoon van seks. Dat ik alcohol te midden van andere drinkers nodig heb, klopt ook... lijkt mij niets om mij voor te schamen ? En thoeft niet eens zoveel te zijn, aangeschoten raken is afdoende.
En verder; ik ging altijd al m'n eigen gang in een tent.... heeft niets met sociaal zijn te maken of niet; ik durf het gewoon niet

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 17:59:54 ]
pi_120079793
c_/
pi_120079914
Ik hoop dat je in een sociaal isolement terecht komt.
pi_120080703
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ts is in ieder geval eerlijk. Twintig jaar geleden was ik waarschijnlijk wel in geweest voor zo'n avondje stappen. Na een uur of twee ben je wel uitgepraat en is het tijd voor andere mensen.
Dank je. Maar blijkbaar had ik beter een of ander lul verhaal kunnen ophangen }:|
pi_120080731
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:05 schreef no1uknow het volgende:
Ik hoop dat je in een sociaal isolement terecht komt.
Zit ik al zo goed als...Waarvandaan al dit gehaat ?
pi_120081215
Je hebt trouwens ook een Nederlandse PUA site, maar die is offline. Zal vast wel online komen de komende dagen.

http://www.dutchattraction.nl/
If not now, then when.
pi_120081255
Wijsbegeerte..

not sure if...
pi_120081311
Hé, ik ben vanavond vrij. Vind je het erg als ik wat vrienden meeneem?
pi_120081769
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

lijkt me niet zo moeilijk waarom, je reageert nogal bot en simpel. Dan krijg je deze antwoorden.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_120081802
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

What goes around comes around
pi_120083702
:')
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:17:09 #113
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_120084055
Ik wil je stapmaatje wel zijn hoor, TS. :*
pi_120084693
Ik wil wel, maar toen ik Amsterdam las stopte ik met lezen
  maandag 10 december 2012 @ 03:41:27 #115
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_120138044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ben blij dat je het zo opvat. Kan mij voorstellen dat een ander denkt; wat is dit voor een idioot.
Mocht je je ooit bedenken... laat 't maar weten ^O^
Haha, de term "idioot is mijn gedachten gepasseerd.." maar ik ben tot de conclusie gekomen dat jij alles behalve een idioot bent.

Je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven te verliezen. En daarmee neem je risico's... tenminste zo kan ik concluderen.
Goed, ik kan wel meer concluderen (wat niet wil zeggen dat ik jou goed inschat)... maar ik ben nog net arrogant genoeg om te geloven in jouw verhaal, omdat ik die keuze al vrij snel gemaakt heb.

Maar ook omdat ik weet dat je het niet kunt maken van loser tot winnaar, zonder support.
Tot op bijna mijn 20 ste was ik gewoon een loser...daarna was ik regelmatig een winnaar wat de vrouwen betreft tot rond mijn 30 ste. In die 10 jaar heb ik meer seks gehad dan 6 keer het gemiddelde. Maar nooit heb ik opgeschept over de aantallen vrouwen die ik heb gehad.
Maar mijn uitstraling had niets te verbergen; ik was zelfverzekerd, ook wanneer ik zonder vrienden op stap ging. Goed... meestal ging het beter met vrienden... maar later ging het juist beter zonder afleiding.

Op het laatst ging ik juist liever zonder vrienden op stap. Dan keek ik een halve minuut in het rond en keek welke mooie vrouw er alleen danste. En nee, ik hoefde niet te lullen over wat dan ook.
Ik hield het vertrouwen voor mezelf en stapte resoluut op de jonge vrouw af en zei slechts (maar met pretoogjes vol zelfvertrouwen) dat ik haar mooi vind en dat ik haar wilde zoenen.

Een kans van 1 op 2. Degenen die perfect reageerden, die had ik binnen 10 seconden te pakken.
Degenen die hier niet op in gingen, hebben me altijd met een vergevende glimlach nee gezegd.
Nooit een klap, of een hatelijk nee gekregen. In elk geval nooit keihard de kelder ingeschopt.
Kortom altijd goed genoeg om in de swing te blijven (al moet je het niet meer dan 3 keer in dezelfde tent proberen).

Succes ermee!

Helaas zijn er maar weinig tenten in Amsterdam waar 20'ers en 40' ers samen op jacht kunnen gaan op zoek naar vrouwen. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_120146518
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 03:41 schreef EricOscuro het volgende:
Succes ermee!
Interessant om te lezen moet ik zeggen. Herken het ook deels zeker wel. Vooral wat betreft die zelfverzekerde pretoogjes. Ik heb zeer sprekende ogen en ben daar denk ik wel mee gematst :Y Lullen deed/doe ik dan wel veel (alhoewel, de laatste ONS had ik volgens mij geen één woord mee gewisseld behalve 'woon je ver?''). Maar ik leerde al snel dat het geen flikker uitmaakt wat allemaal uit m'n strot kwam daar je houding cq uitstraling alles compenseerd/bepalend is.
Anyway. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met; ''je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven verliezen ?'' Doel je daarop dat ik mijzelf niet meer compenseer door met andere mannen om te gaan ?
WB het nodig hebben van support. Dat betwijfel ik dus. Ik ben momenteel wel al in het stadium dat ik geen bevestiging nodig heb van andere mannen. Van vrouwen nog wel. Maar misschien ben ik te arrogant geworden om ook maar enige relevantie te vinden in de mening of acceptatie van andere mannen. Maar alleen de stad in, dat voelt toch wel eenzaam. In die zin is het meer een praktisch probleem.

Die combinatie is zeldzaam inderdaad. Al moet ik wel zeggen dat de wat oudere vrouwen ook niet per se onbehaalbaar zijn, ondanks mijn wat jonge overgekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 13:19:38 ]
  maandag 10 december 2012 @ 13:22:11 #117
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_120146655
Ben te lui om dit topic door te lezen, heeft TS al vrienden gevonden?
Anonieme tievesclown
pi_120146743
Er zijn er hier een paar die roepen wel te willen. Maar verder nog niks van ze vernomen....
Tevens zoek ik geen vrienden maar stap''vrienden''
pi_120146800
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 13:26:53 ]
  maandag 10 december 2012 @ 13:28:45 #120
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_120146881
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn er hier een paar die roepen wel te willen. Maar verder nog niks van ze vernomen....
Tevens zoek ik geen vrienden maar stap''vrienden''
Hoef je jezelf niet voor te schamen, ik zoek mijn vrienden en scharrels ook altijd via FOK!.
Anonieme tievesclown
pi_120146908
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Hoef je jezelf niet voor te schamen, ik zoek mijn vrienden en scharrels ook altijd via FOK!.
^O^ Maar echt, ik heb geen behoefte aan vrienden.
pi_120150226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:39 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk. Ik kan dus:

Lelijk zijn. Echt behoorlijk lelijk, oftewel: knap lelijk. Maar ik kan ook heel knap zijn, gewoon lelijk knap. Het is meestal 1vd2. Zit niet echt iets tussen in. Ook de stapavonden zullen daar afhankelijk van zijn: of ze doorgaan.
Hier spreekt een echte derdejaars wijsbegeerte. ^O^
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_120150541
Je woon wel in mijn omgeving. Alleen ga ik meestal stappen omdat toffe avond met vrienden en niet omdat vrouw.
  maandag 10 december 2012 @ 17:27:11 #124
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_120155787
Je klinkt net zo simpel als je voormalige vrienden TS.
When all else fails, you always have delusion.
pi_120155849
Neuk een dikke ginger! ;)
pi_120158445
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Interessant om te lezen moet ik zeggen. Herken het ook deels zeker wel. Vooral wat betreft die zelfverzekerde pretoogjes. Ik heb zeer sprekende ogen en ben daar denk ik wel mee gematst :Y Lullen deed/doe ik dan wel veel (alhoewel, de laatste ONS had ik volgens mij geen één woord mee gewisseld behalve 'woon je ver?''). Maar ik leerde al snel dat het geen flikker uitmaakt wat allemaal uit m'n strot kwam daar je houding cq uitstraling alles compenseerd/bepalend is.
Anyway. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met; ''je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven verliezen ?'' Doel je daarop dat ik mijzelf niet meer compenseer door met andere mannen om te gaan ?
WB het nodig hebben van support. Dat betwijfel ik dus. Ik ben momenteel wel al in het stadium dat ik geen bevestiging nodig heb van andere mannen. Van vrouwen nog wel. Maar misschien ben ik te arrogant geworden om ook maar enige relevantie te vinden in de mening of acceptatie van andere mannen. Maar alleen de stad in, dat voelt toch wel eenzaam. In die zin is het meer een praktisch probleem.

Die combinatie is zeldzaam inderdaad. Al moet ik wel zeggen dat de wat oudere vrouwen ook niet per se onbehaalbaar zijn, ondanks mijn wat jonge overgekomen.
Leuk eerlijk topic, kan ik wel waarderen :Y

Het is inderdaad eenzaam at the top. Ook gaan zogenaamde `vrienden´ zich uiteindelijk ergeren aan je succes, vrijheid, zelfverzekerdheid en eerlijkheid.

Ze gunnen het je niet, want je steekt boven ze uit.

Het is dat ik totaal niet in de buurt woon, anders gingen we eens samen wat indrinken en wat theorieën uitwisselen. :Y

Ik heb ook maar één echte vriend eigenlijk.

Ik raad je dan ook aan om met een vrouw uit te gaan zodat je toch een bepaalde spanning hebt en je in de gekste situaties kan terechtkomen (trio's etc.).

Succes ermee in ieder geval ^O^
pi_120158962
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Leuk eerlijk topic, kan ik wel waarderen :Y

Het is inderdaad eenzaam at the top. Ook gaan zogenaamde `vrienden´ zich uiteindelijk ergeren aan je succes, vrijheid, zelfverzekerdheid en eerlijkheid.

Ze gunnen het je niet, want je steekt boven ze uit.

Het is dat ik totaal niet in de buurt woon, anders gingen we eens samen wat indrinken en wat theorieën uitwisselen. :Y

Ik heb ook maar één echte vriend eigenlijk.

Ik raad je dan ook aan om met een vrouw uit te gaan zodat je toch een bepaalde spanning hebt en je in de gekste situaties kan terechtkomen (trio's etc.).

Succes ermee in ieder geval ^O^
Dank je wel :Y) Wat jij zegt, zit misschien ook wel wat in, inderdaad. Wat dat succes betreft. Ik leek inderdaad een veel meer gewilde vriend toen ik stukken minder succesvol was. Al heeft dat er natuurlijk ook aan zorg gedragen dat ik mij sindsdien anders gedraag en/of anders ben. En dat past waarsschijnlijk niet helemaal in hun straatje. Ach, ik weet het niet. Het zal wel een combinatie van van alles zijn en mij valt ook zeker wel het een en ander kwalijk te nemen.

Maar had mij ook wel wat geleken ja. Merkte sowieso al enige tijd dat wij het over veel zaken eens waren en zaken bij elkaar herkenden. :7
Vrouwelijke vrienden heb ik verder niet, helaas. Lijkt mij wel prima wanneer ik geen (seksuele) interesse in d'r zal hebben en zij niet in mij. Ben je gelijk van alle vormen van misgunning, jaloezie, et cetera af.
pi_120160826
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dank je wel :Y) Wat jij zegt, zit misschien ook wel wat in, inderdaad. Wat dat succes betreft. Ik leek inderdaad een veel meer gewilde vriend toen ik stukken minder succesvol was. Al heeft dat er natuurlijk ook aan zorg gedragen dat ik mij sindsdien anders gedraag en/of anders ben. En dat past waarsschijnlijk niet helemaal in hun straatje. Ach, ik weet het niet. Het zal wel een combinatie van van alles zijn en mij valt ook zeker wel het een en ander kwalijk te nemen.

Maar had mij ook wel wat geleken ja. Merkte sowieso al enige tijd dat wij het over veel zaken eens waren en zaken bij elkaar herkenden. :7
Vrouwelijke vrienden heb ik verder niet, helaas. Lijkt mij wel prima wanneer ik geen (seksuele) interesse in d'r zal hebben en zij niet in mij. Ben je gelijk van alle vormen van misgunning, jaloezie, et cetera af.
Hoe meer succesvol jij bent, hoe meer niet-succesvol hun zich voelen. Zo gaat dat nu eenmaal.

Ja ik merkte het ook al haha. Soms snap je gewoon iemand qua gedachtegang. :Y

Ik heb in principe ook geen vriendschappelijke relaties met vrouwen aangezien het toch uiteindelijk uitloopt op gevoelens van waarschijnlijk haar kant en alle gevolgen van dien.

Tip: zoek een mooie lesbische meid om mee uit te gaan :Y
Heb ik goede ervaringen mee en je kan samen achter de chicks aan ^O^
pi_120161756
Foto van TS?
pi_120178121
Alvorens hierop in te gaan wil ik er zeker van zijn dat TS niet knapper is dan ik.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  dinsdag 11 december 2012 @ 01:53:48 #131
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_120178287
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik denk dat je arrogant genoeg kunt zijn om zonder support op stap te kunnen gaan, maar dat je gewoon nog een drempel hebt te gaan om er zelf in te geloven.
En natuurlijk, wij mannen kunnen versieren wat we willen... en toch zoeken we ook bevestiging van ons eigen geslacht. Idioot maar waar... want we zijn in competitie met andere mannen (bewust of onbewust), we willen altijd winnen van andere mannen. Misschien zijn we idioten, maar vrouwen zijn eigenlijk net zo... alleen nemen zij het wat meer persoonlijk. Zij worden elkaars vijanden of tegenstanders... terwijl wij met vrienden kunnen wedijveren zonder ruzie te krijgen.

En ja, het klopt dat veel vrouwen (zeker op korte termijn) geen donder geven om wat je zegt, maar hoe je het brengt. Veel vrouwen houden wel van macho gedrag, maar niet van macho's. Met een stel pretoogjes kom je veel verder, als die pretoogjes macho uitspraken tegelijkertijd compenseren. Een macho die zichzelf niet helemaal serieus neemt, dat doet veel vrouwen smelten.

quote:
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met; ''je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven verliezen ?'' Doel je daarop dat ik mijzelf niet meer compenseer door met andere mannen om te gaan ?
Nee, ik bedoel wat ik zeg: jij weet al behoorlijk goed in hoe ver je kunt gaan om een vrouw te versieren.
Wat ik bedoel is dat je niet hoeft te liegen om een vrouw te versieren (in elk geval in theorie).
Wat je nog wel (of misschien ook niet meer) hoeft te leren is dat je gewoon eerlijk mag zijn.
En okay, niet elke vrouw is daarvoor in... maar wat uiteindelijk het meest belangrijke is dat je gewoon jezelf kunt zijn. Zodat je gewoon een vrouw kunt versieren met opgeheven hoofd, zonder dat je meer belooft dan jij wilt waarmaken. Alleen dan kun je jouw hoofd rechtop houden en die vrouw in de ogen kijken... en dan heb je veel sneller beet.

Zolang jij maar niet meer beloofd dan dat je kunt waarmaken. Blijf eerlijk, en des te eerder jullie zoenen, des te minder vragen ze stelt. ;)

Even terug naar mijn woonplaats; even buiten Groningen... ik ben 43 jaar.
Waarschijnlijk zullen we nooit dezelfde uitgaansgelegenheden bezoeken... en daarnaast zijn mijn goede tips al tussen de 10 en 20 jaar oud. Maar ze zijn oprecht... Maar ik heb geen idee of jij er echt iets mee kunt of niet. Ik hoop het in elk geval...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_120185644
Verhuis binnenkort naar A'dam en val in de leeftijdscategorie die je noemt :P
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_120211381
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat is het ooit geweest :'). XO oid gaat mn voorkeur nu naar uit...
mr jij bent wrs een stalker-ganger ?
Sowieso dat je hosselt in de Pebbels :')
pi_120216399
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Smack10 het volgende:
Lekker dan
Ben gek he?!
pi_120226946
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:55 schreef hardcoregek het volgende:

[..]

Lekker dan
Is niet verwonderlijk in de Nederlandse "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg cultuur".

Steek je daarbovenuit, dan halen de mensen je graag onderuit.

Welkom in Nivellerend Nederland, waar inkomen, opleiding, succes, aantrekkelijkheid allemaal gelijk moet zijn ongeacht je inspanning -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')