quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef LelijKnap het volgende:
Het is mn last resort...heb geen werk of school oid...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:09 schreef LelijKnap het volgende:
Kan ik nu ff niks aan doen...
maak je geen zorgen
heb op mn 23ste al zon 9000 werkuren op mn naam staan en zou in mn 3de jaar wijsbegeerte zitten was ik niet ziek geworden
hulp nodig hebben om hoer te vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:14 schreef LelijKnap het volgende:
stop gvd s met die emoticon :/
ik heb niet n halfuur op dit klote touch screen ding lopen typen omte zien te krijgen
ik heb gewoon weer zin in cheap kutje en heb daar hulp bij nodig
ik probeer alleen maar te helpen hoor, ik heb zelfs om vrijwillgers gevraagd. Helaas waren die er niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:27 schreef LelijKnap het volgende:
wat moet jij in mijn topic ? ik ben opzoek naar iets - wat jij niet bent en kan of wil leveren.
Dat is het ooit geweestquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Geil. Wat is je territorium? Toch niet de Murphy's hè?
Zo af en toe, ben vaak hier en daar in Amsterdam maar geen vast honk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is het ooit geweest. XO oid gaat mn voorkeur nu naar uit...
mr jij bent wrs een stalker-ganger ?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
Pas wel op want na een paar bieries begrijpt Ezio zijn eigen motoriek niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:52 schreef Ezio het volgende:
[..]sssst. Ik kan heel goed tegen drank
Ik ben bekend met bet probleem mop. Maar al te bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Mijn huis stinkt nog steeds naar brandquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben bekend met bet probleem mop. Maar al te bekend.
Negeer me maar danquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
Jawel hoor. Denk dat ik ong 80% vd avonden stappen beet heb gehad de laatste jaren: of een numner, of een ONS of gewoon op zn kinds een beetje zoenen. Maar ik ging niet veel uit en als ik ging zat k lekker in mn vel
Nu alweer n maand of drie niet wezen stappen of uberhaupt in contact geweest dus kzal wel wat roestig zijn
Stalker kan wel leuk zijn... wt is in afam n beetje te doen ?
Goed werk maat. Nummertjes maken is waar het hoofdzakelijk om draait tot je wat voor de langere termijn zoekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
Jawel hoor. Denk dat ik ong 80% vd avonden stappen beet heb gehad de laatste jaren: of een numner, of een ONS of gewoon op zn kinds een beetje zoenen. Maar ik ging niet veel uit en als ik ging zat k lekker in mn vel
Nu alweer n maand of drie niet wezen stappen of uberhaupt in contact geweest dus kzal wel wat roestig zijn
Stalker kan wel leuk zijn... wt is in afam n beetje te doen ?
Trek jij ze overigens ook wel n beetje aan ?
morgen ga k op jou in wann k achter mb laptop zitquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:50 schreef EricOscuro het volgende:
Hahaha, een mooi figuur ben jij.
Maar goed, misschien kun je dit onderwerp beter ik een stad/ streek topic kunnen plaatsen.
Daarbuiten bereik je namelijk niemand, omdat iedereen die buiten jouw regio woont in het nadeel is, tenzij ze eerder een vrouw versieren dan jij.
Dus besef je wel wat je vraagt in al jouw eerlijkheid... want iemand die met jou gaat stappen kan niet bij jou logeren... omdat de wegen scheiden wanneer jij het wil.
Had je in mijn buurt gewoond dan had ik misschien wel meegedaan, zolang ik maar weer naar mijn eigen woning kon gaan... Maar voor zover ik jou lees ben je wel heel erg egocentrisch. Ik vraag me zelfs af of ik wel bij jou kan logeren als ik wel een vrouwtje versier en jij niet.
Volgens mij ga je dan mokken als een klein kind... en stuur je mij en mijn neukertje gewoon weg.
Wat ik al zei; ik waardeer jouw eerlijkheid. Dat zouden niet veel mensen met de zelfde gedachten durven zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
morgen ga k op jou in wann k achter mb laptop zit
wil wel ff zeggen dat k met opzet mn intenties zo duidelijk maak...
betekent niet dat k niet dingen vr n ander kan doen of wil opofferen...;)
Poepoe! Wat een uren!quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:09 schreef LelijKnap het volgende:
Kan ik nu ff niks aan doen...
maak je geen zorgen
heb op mn 23ste al zon 9000 werkuren op mn naam staan en zou in mn 3de jaar wijsbegeerte zitten was ik niet ziek geworden
idd, als ik TS zo inschat wordt hij ook nog vervelend en gaat lopen zeiken als jij wel een leuke avond hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Tinos85 het volgende:
Ik kom uit Haarlem TS maar ga niet met je mee. Ben bang dat ik alle meiden voor je wegpik of dat ze alleen interesse hebben in mij. Geen zin in een down stapmaatje dan.
Wat is dat ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zoek je geen wingmen op een PUA forum?
Mij bestquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:09 schreef Broekpaling het volgende:
Nee dat zou niet de bedoeling zijn inderdaad.
Hoeveel bier kan jij eigenlijk op? ik moet natuurlijk niet hebben dat ik je er straks gigantisch uit drink en jij al lam bent.
En op de London brug stappen lijkt me ook wel wat.
Ben blij dat je het zo opvat. Kan mij voorstellen dat een ander denkt; wat is dit voor een idioot.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
Wat ik al zei; ik waardeer jouw eerlijkheid. Dat zouden niet veel mensen met de zelfde gedachten durven zeggen.
Maar ook buiten dat, zit ik buiten jouw leeftijdsgrens... ( al heb ik wel wat goede kennissen binnen binnen jouw leeftijdsgrenzen).
Maar eerlijk; het zit er niet in... zie mijn comment maar gewoon als een leermomentje voor anderen die wel jonger zijn, om hun niet af te schrikken.
TS is 23 en heeft vadertje staat leeg getrokken via DUOquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef koekii het volgende:
Hoi ts hoe oud ben jij en hoe wil je gaan stappen als je geen baan/geld hebt?
Nee... ik zie daar de relevantie niet van in o.O Mocht het zo zijn dat we elkaar niet kunnen uitstaan, dan scheiden onze wegen in de kroeg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef sinepedraap het volgende:
Zullen we anders eerst gewoon kennismaken? Gewoon bij elkaar blijven logeren of zo
Daar doe ik niet aan. Maar de ander mag wel autistisch zijn hoor. De meeste successen zijn geboekt waar ik naast een zeer introverte vriend stond.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd, als ik TS zo inschat wordt hij ook nog vervelend en gaat lopen zeiken als jij wel een leuke avond hebt.
quote:
Ja dat denken, of hopen ze (met name Hans Klok) in de Stalker ook altijd. Voel me dan ook wel eens schuldig als ik met een vrouwtje richting de jassen loop.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:06 schreef Auroraw het volgende:
OH zeg dat dan! Ik zat de hele tijd al te denken dat je homo was
Je mag ook best blijven plakken hoor. Wie weet is het gezellig en merken we de dames niet eens op (no homo). Maar ik betwijfel dat er nog kut-loze mensen zijn die mij erg kunnen boeienquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Faux. het volgende:
Hoi ik ben TS. Ik zoek iemand die het eerste uurtje van de avond met me wil stappen. Daarna verdwijn ik plots en zoek je het zelf maar uit. Groetjes.
Waarom "boeien" jongens jou niet? Heb je geen behoefte aan vrienden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je mag ook best blijven plakken hoor. Wie weet is het gezellig en merken we de dames niet eens op (no homo). Maar ik betwijfel dat er nog kut-loze mensen zijn die mij erg kunnen boeienKan natuurlijk nog wel altijd doen alsof -zoals het gros dat doet- , als 't echt nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |