In dit geval ben ik al door de eerste schiftingquote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je valt gewoon beter op als ze je al aan de lijn hebben gehad. Is het meteen persoonlijker dan wanneer ze alleen een brief met een naam zien. Het toont ook meer inzet en betrokkenheid van jouw kant, iets waar veel waarde aan gehecht wordt. Hebben ze ook een beter idee er van of je niet gewoon type bent dat 100 sollicitatiebrieven schrijft en alleen naam van bedrijf veranderd.
Kun je die tip nader toelichten?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor de tip om je linked in profiel compleet te maken!
Ik krijg nu een mailtje met de vraag of ik mijn CV wilt opsturen, en dat ze misschien iets voor mij kunnen betekenen
Die man die had eergisteren mijn profiel bekeken en mij toegevoegd op linked in.
Bizar
Ik ben begonnen aan een thuisstudie. Superleuk om te doen. Daarnaast ben ik ook met iets voor mezelf begonnen; haal ik veel uit. Ook bijverdiensten. Mag best als je in de WW zt, als je het aantal uur dat je eraan spendeert maar netjes opgeeft (en ja, dat gaat van je WW af).quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Compoantje het volgende:
Nu het sneeuwt buiten slaat de verveling ook heel erg toe zeg..
Ik heb geen idee wat ik nu de hele dag uit moet vreten.
Je linked in helemaal invullen, en ik heb gezegd dat ik een baan zoek als (financieel)administratief medewerkster. Foto erbij!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je die tip nader toelichten?Of reikt het niet verder idd je profiel compleet maken?
Vraag je vrienden om naar jou toe te komen. Nodig mensen bij jou thuis uit. En financieel; download een filmpje, of haal wat kleine hapjes en maak ze klaar! Je hebt toch de tijdquote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook moet ook gewoon beter op mijn geld letten. Dus kan niet altijd op pad of naar vriendinnen (die wonen ver weg dus veel benzine = geen geld voor).. Gelukkig heeft mijn vriend daar wel begrip voor en vind hij dat wel belangrijk dus ik voel me niet schuldig. Ik kan de gezamelijke kosten nog betalen, dus dat scheelt.
Heb wel een hobby gezocht en daar geef ik soms wat geld aan uit maar ook niet elke maand en als ik het doe dan haal ik goedkopere dingen.
En ik ben af en toe zo uit het ritme dat ik het huishouden pas savonds doe en de rest van de dag op mijn kont zit. Merk dat ik het wel moeilijk vind om een goed ritme aan te houden (mijn vriend is chauffeur dus heb ook geen reden om uit bed te gaan door de weeks, normaal zou ik met hem opstaan als hij gewoon thuis zou zijn)
Aaaaah, lekker!! Dat doe ik in de avonduren, maar jij bent goed bezig!!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sport gewoon lekker thuis![]()
BodyCombat, Pump en Step in mijn huiskamer. Vriend van mij is Les Mills instructeur, dus ik heb zijn DVD's geleend. Step en Bodypump setje gekocht
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Neem kinderen... ideaal voor je ritme
En sowieso... ik kom tijd te kort
Hey, da's leuk! Ik zie dat LI de laatste tijd veel veranderingen heeft ondergaan als het gaat om je profiel. Ik keek er altijd maar een beetje halfslachtig naar. Bedankt voor de tip, ik ga direct een Summary toevoegen en erbij zetten naar wat voor parttime werk ik zoek. Goeie tip!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je linked in helemaal invullen, en ik heb gezegd dat ik een baan zoek als (financieel)administratief medewerkster. Foto erbij!
Stoppen en morgen opnieuw ervoor gaan zitten! Met deze gemoedstoestand zou ik in ieder geen brief gaan schrijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Ik ben nu bezig met een soll.brief. Maar het wil ff niet.Zinnen willen niet op het digitale papier komen. En als ze er staan vind ik het niet zo'n sterk verhaal
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Vraag je vrienden om naar jou toe te komen. Nodig mensen bij jou thuis uit. En financieel; download een filmpje, of haal wat kleine hapjes en maak ze klaar! Je hebt toch de tijd![]()
Bij mij kwam het ook helemaal niet op om mensen te vragen naar mij toe te komen, omdat ik altijd degene ben die naar de ander ging, maar het is gemakkelijk om te vragen hoor
Klopt.. Alleen komt het er vaak op neer dat ze liever hebben dat ik naar hun kom.. Ivm. de hond, vriend die de auto nodig heeft en zo hebben ze vaak nog wel mee redens. Rot om te horen ook vaak. Maar goed. Dat was het risico van naar een andere provincie verhuizen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Vraag je vrienden om naar jou toe te komen. Nodig mensen bij jou thuis uit. En financieel; download een filmpje, of haal wat kleine hapjes en maak ze klaar! Je hebt toch de tijd![]()
Bij mij kwam het ook helemaal niet op om mensen te vragen naar mij toe te komen, omdat ik altijd degene ben die naar de ander ging, maar het is gemakkelijk om te vragen hoor
doe ik. Tis een andere soort functie dan waar ik ervaring in heb. Dus dan meot het ook een andere brief zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Stoppen en morgen opnieuw ervoor gaan zitten! Met deze gemoedstoestand zou ik in ieder geen brief gaan schrijven
Ja, ik slaap toch 12 uur. Dan zit ik me de hele dag te vervelen achter m'n laptop.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook sneeuw
Ja ik doe huishouden, 1 uur wandelen met de hond, uurtje sporten, en dan ga ik meestal series kijken of gamen![]()
Zo breng ik de dag doorEn elke dag alle vacature sites af
Ik de laatste tijd om 10 uur uit bed.. Snacht er wel uit als mijn vriend ga werken dan ben ik er meestal een uurtje anderhalf uur uit en daarna weer terug. Dan gaat de tv, of ik ga haken of puzzelen. Soms eens een game. En aan het einde van de middag pas aan het huishouden op dinsdag en vrijdag. En vrijdag ben ik wel actiever. Boodschappen doen huis echt een grote beurt. En meestal 1 keer in de week naar een vriendin hier in de buurt. Maar overdag is er geen structuur in te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, ik slaap toch 12 uur. Dan zit ik me de hele dag te vervelen achter m'n laptop.
's Avonds wat tv-kijken. En 's nachts tot 3 uur weer gamen.
En zo nu en dan wat vacaturesites bij langs.
Ja, dat zou ik ook kunnen doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan een thuisstudie. Superleuk om te doen. Daarnaast ben ik ook met iets voor mezelf begonnen; haal ik veel uit. Ook bijverdiensten. Mag best als je in de WW zt, als je het aantal uur dat je eraan spendeert maar netjes opgeeft (en ja, dat gaat van je WW af).
Wat heb je nu altijd willen doen? Ga een interessant boek lezen of zo. It cannot be that hard. Of verdiep je in literatuur of workshops die aansluiten bij het werk waar je op solliciteert. Je hebt nu àlle tijd om je 'Cv bij te werken'.
Ja, precies. Die structuur is ver te zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd om 10 uur uit bed.. Snacht er wel uit als mijn vriend ga werken dan ben ik er meestal een uurtje anderhalf uur uit en daarna weer terug. Dan gaat de tv, of ik ga haken of puzzelen. Soms eens een game. En aan het einde van de middag pas aan het huishouden op dinsdag en vrijdag. En vrijdag ben ik wel actiever. Boodschappen doen huis echt een grote beurt. En meestal 1 keer in de week naar een vriendin hier in de buurt. Maar overdag is er geen structuur in te vinden.
En vandaag merk ik dus zoveel verschil mijn vriend is vandaag op cursus en dat is gewoon een 9 tot 5 dag. Ik gewoon om kwart over 7 er mee uit. Brood maken voor hem. Eventjes op de bank toen hij weg was toen even boodschappen doen. Daarna even GTST gekeken en toen weer de was enz. enz. Ik doe zo veel meer..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, precies. Die structuur is ver te zoeken.
Zo dat van overdag de was doen heb ik geleerdquote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En vandaag merk ik dus zoveel verschil mijn vriend is vandaag op cursus en dat is gewoon een 9 tot 5 dag. Ik gewoon om kwart over 7 er mee uit. Brood maken voor hem. Eventjes op de bank toen hij weg was toen even boodschappen doen. Daarna even GTST gekeken en toen weer de was enz. enz. Ik doe zo veel meer..
Kortom mijn vriend moet maar een 9 tot 5 baan zoeken
Dat heb ik ook, ik wil een cursus WFT doen, want dat wordt erg veel gevraagd... Maar ik heb het geld er gewoon niet voor.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best een thuis studie of cursus gaan doen maar eigenlijk ontbreekt het geld daar wel voorextra ( opfris ) cursus marketing of als planning/organisatie. ook wil ik graag een taalcursus Frans..
Scheelt dat echt zoveel savonds wassen? Hahah wij hebben ook een droger en die staat ook vaak aan (weet echt niet waar ik mijn was kwijt moet hier..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo dat van overdag de was doen heb ik geleerd
Ik krijg elk jaar 800 euro terug van Eneco. Maandbedrag extra hoog gemaakt, zodat we in december een leuk spaarcentje hebben.![]()
Ik kreeg dus mijn jaarnota binnen, ik krijg maar 10 euro terug![]()
Nu ligt dat natuurlijk ook aan de verwarming.... die staat nu heel de dag aan ipv alleen in de avond. Maar ik schrok wel. Nu ga ik weer wassen na 23:00 uur of in het weekend. En ik probeer de verwarming echt aar op 21 graden ye houden (jaren hiervoor ging hij naar de 23 in de avond en op zondag)
Zit in de bijstand of in de WW? Want via het UWV willen ze nog wel eens een opleiding vergoeden of deels vergoeden.. Mijn verzoek werd afgewezen, maar wie niet waagt....quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best een thuis studie of cursus gaan doen maar eigenlijk ontbreekt het geld daar wel voorextra ( opfris ) cursus marketing of als planning/organisatie. ook wil ik graag een taalcursus Frans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |