Laat maar ik las te snel.. Het is een interne vacature....quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow een vacature online die echt aansluit en in de buurt is.. Nu maar eens echt een goede brief schrijven.
Volgens mij kreeg ik vorige keer van vele de tip om een getuigschrift van mijn vorige werkgever niet mee te sturen?
(in dit geval gaat het op een werkgever die binnen een soort koepel zit met mijn vorige werkgever, is het dan nog niet slim?)
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zittenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens mij kreeg ik vorige keer van vele de tip om een getuigschrift van mijn vorige werkgever niet mee te sturen?
Ik kan me de reacties niet precies meer herinneren maar het kwam er op neer dat het meestal standaard brieven zijn die werkgevers verplicht zijn mee te geven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zitten
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef lyolyrc het volgende:
De bedoeling van interne vacatures is toch dat de buitenwereld ze niet te zien krijgt?
Dus als je ze kan zien, hoor je niet tot de buitenwereld, of ze hebben de vacatures ook voor de buitenwereld opengesteld.
Misschien.. Maar misschien valt mijn brief wel opquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomen
Waarschijnlijk zijn ze gewoon te lui om twee aparte delen te maken
Dat heb ik nog nooit gezien, maar misschien ligt dat aan de sector waarin ik zoek (technisch).quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer instellingen die gewoon één vacature-site hebben en er dan met grote letters intern bijzetten. Ik ben dat ook al een aantal keer tegen gekomen
Waarschijnlijk zijn ze gewoon te lui om twee aparte delen te maken
Ik heb een paar opvallende citaten uit aanbevelingsbrieven opgenomen in mijn cv. Complete brief heb ik op verzoek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow een vacature online die echt aansluit en in de buurt is.. Nu maar eens echt een goede brief schrijven.
(in dit geval gaat het op een werkgever die binnen een soort koepel zit met mijn vorige werkgever, is het dan nog niet slim?)
Hoe heb je dat verwerkt dan als ik vragen mag. Ik heb nog maar een getuigschrift.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar opvallende citaten uit aanbevelingsbrieven opgenomen in mijn cv. Complete brief heb ik op verzoek.
Ik heb een blokje gemaakt met als titel iets in de trant van: Dit zeggen collega's over _Arual_. En daaronder twee fragmenten - korte zinnetjes - overgenomen uit aanbevelingsbrieven. Daarachter naam en functie van degene van wie de uitspraak afkomstig is. Soms kies ik voor een andere quote, ligt net aan wat er in de vacature gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat verwerkt dan als ik vragen mag. Ik heb nog maar een getuigschrift.
Daarom, beter dan Goes waar ik begin dit jaar ben geweest. En het was een hele leuke functie, maar 2 uur rijden (als ik files meereken) gaat me dan net iets te ver.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dat is hier om de hoek, haha. Succes!
Getuigschrift altijd meesturen! Niet moeilijk denken of doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Moi aussi!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik heb die namelijk standaard in mijn CV zitten
Origineel, leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een blokje gemaakt met als titel iets in de trant van: Dit zeggen collega's over _Arual_. En daaronder twee fragmenten - korte zinnetjes - overgenomen uit aanbevelingsbrieven. Daarachter naam en functie van degene van wie de uitspraak afkomstig is. Soms kies ik voor een andere quote, ligt net aan wat er in de vacature gevraagd wordt.
Ik kon kiezen uit meerdere brieven, maar een ex-collega heeft ooit iets typerends over mij gezegd, iets wat ik altijd heb onthouden. Ik heb contact met hem opgenomen en gevraagd of ik dat citaat mocht gebruiken. Dus dat staat er dan soms ook in.
Als jij ook voor mij duimtquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net dus ook een afwijsemail van de NS gekregen.Niet verwonderlijk verder.
MAAR werd wel gebeld door uitzendbureau voor een vacature waar ze mij graag voor willen stellen. Dus heb net wat dingen aangeleverd die ze wilde hebben.
Nu afwachten...
Hoop echt dat dit wat wordt, omdat ze hier ook een salaris bieden waardoor ik weer op het niveau zit als toen ik dit huis kocht...
Dus flink duimen iedereen!
Ik duim voor iedereen hier.... Ik weet hoe kut het is om geen werk te hebben. (ok, en als je werk hebt dan klaagt men vaak weer over het werk haha)quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als jij ook voor mij duimt
Succes!
automatic_ heeft gelijk, veel schuldhulpverleners/klantmanagers zitten binnenkort zonder een baan, deze "dienstverlening" door de gemeente wordt praktisch opgeheven en wat er van overblijft zal voor een groot deel digitaal gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef MNR het volgende:
Nou, ik ben eruit: op zoek naar een parttime baan in de schuldhulpverlening/klantmanager etc etc. Ik neem aan dat dat niet voor min. loon is en met deze crisis is het vast een gunstige sector om aan een job te komen als Junior!
Heb helemaal goeie moed! Yeah
Precies, we klagen wat af wij Nederlandersquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik duim voor iedereen hier.... Ik weet hoe kut het is om geen werk te hebben. (ok, en als je werk hebt dan klaagt men vaak weer over het werk haha)
Ik zou een open sollicitatie schrijvenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Is solliciteren op een interne vacature echt nutteloos of is het de moeite om het te proberen? Hij staat wel op de algemene site bij de andere vacatures.
toevallig van de vacatures die ik gestuurd heB?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net dus ook een afwijsemail van de NS gekregen.Niet verwonderlijk verder.
MAAR werd wel gebeld door uitzendbureau voor een vacature waar ze mij graag voor willen stellen. Dus heb net wat dingen aangeleverd die ze wilde hebben.
Nu afwachten...
Hoop echt dat dit wat wordt, omdat ze hier ook een salaris bieden waardoor ik weer op het niveau zit als toen ik dit huis kocht...
Dus flink duimen iedereen!
Moet ik even kijken. Ze belde naar aanleiding van mijn sollicitaties. Maar kreeg het idee dat ze mij wilde voorstellen op een andere functie bij ING.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toevallig van de vacatures die ik gestuurd heB?
Ben ik even benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |