jij hebt vast wel kekke shirts!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
GOEDE TT
En ik heb het shirt nog niet n0000000000000b
Want?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan dit topic nooit goed volgen op vrijdagavond.
hoi kev grquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan dit topic nooit goed volgen op vrijdagavond.
die hebben een Fok!meet...quote:
Veel postsquote:
Bedankt man.quote:
WOLFROLFquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
rock het is trouwens wolfrolf en niet WolfRolf![]()
![]()
![]()
jij bent ook niet snel tevreden he? lamzak!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
rock het is trouwens wolfrolf en niet WolfRolf![]()
![]()
![]()
nee dan is hij Frikandellenfrituurderquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh, dus tijdens SR ben je hier niet?
Jawel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh, dus tijdens SR ben je hier niet?
Nee liever kipcorns of krokettekes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee dan is hij Frikandellenfrituurder
Topless?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten zonder shirt
Zit je zonder shirt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
sjon vd heuvel.quote:
quote:
Heerlijk voorspelbaar.quote:
Bel de brandweer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
MINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! HALLO!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je ook niet topless gaan zonnebaden vandaag.quote:
Mopjen, ik ben al lang thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bel de brandweer!
PRIO 2 Buitensluiting Zwolle (betreft: Minthy) 1630
HALLON!!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! HALLO!![]()
![]()
![]()
![]()
Donequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopjen, ik ben al lang thuis![]()
Ps; wil je die straatnaam weghalen? Ivm herkenning
Even gekopieërd hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopjen, ik ben al lang thuis![]()
Ps; wil je die straatnaam weghalen? Ivm herkenning
Sneeuwbadenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je ook niet topless gaan zonnebaden vandaag.
heerlijk is dat. ik en mijn leuterquote:
TMIquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk is dat. ik en mijn leuter
rare naam: ook zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks, de vestiging heet namelijk ook zo
nog gekker!quote:
Beide. Warm en gezellig. Ik ben namelijk beide.quote:
Wolf, online liefde van m'n leven. Zo dichtbij maar ook zo ver wegquote:
Oh dat wist ik niet, mijner excuussseesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks, de vestiging heet namelijk ook zo
Kloptquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Raar volk daar
*wijst naar waar ze woont
of over lekkere grote vleeslullenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
de volgende tt moet echt weer eens over tetten gaan hoor
Geeft niks, mien jong!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, mijner excuusssees.
Eens. Geen slappe hap meer, gewoon tettenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
de volgende tt moet echt weer eens over tetten gaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
TETTEN!![]()
![]()
Waarom ben ik eigenlijk zo nieuwsgierig aangelegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
geen idee? maar ik denk: ik spoilertag em ffquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk zo nieuwsgierig aangelegd?
Spoilertags triggeren mequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee? maar ik denk: ik spoilertag em ff
Hij is ook alleen maar 'bekend' omdat ie zo verschrikkelijk dik isquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Quintus bij Sterren Springen van de Duikplank.
Zijn motivaties bij zijn beoordelingen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik zie het gezicht van die zangeres helemaal niet op de cam. zo negerin is ze!
fijn, nu weet ik hoe ze eruit zietquote:
ja, een negerin nog wel! zo'n zwarte! met van die tanden! en een neus!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
Wordt dat nummer van net gezongen door een vrouw?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, een negerin nog wel! zo'n zwarte! met van die tanden! en een neus!
Hier is het anders maar matigjes, waar is iedereen?!quote:
3fmFok!meetquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het anders maar matigjes, waar is iedereen?!
Tijdens EW was het nóg rustiger. Hoe was het ook al weer, vrijdag neuqavond? Of was dat woensdag?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het anders maar matigjes, waar is iedereen?!
woensdagavond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens EW was het nóg rustiger. Hoe was het ook al weer, vrijdag neuqavond? Of was dat woensdag?
Volgens mij mag dat tegenwoordig elke avondquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens EW was het nóg rustiger. Hoe was het ook al weer, vrijdag neuqavond? Of was dat woensdag?
ja, de leuke mensen zijn niet uitgenodigdquote:
Dat is allebei al afgelopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
woensdagavond.
vrijdagavond is The Voice/VI avond...
Kutsmoes... Of iedereen wordt uitgenodigd of niemand. Kliekjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de leuke mensen zijn niet uitgenodigden ik kon niet
nja, een restje macaroni kan lekker zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutsmoes... Of iedereen wordt uitgenodigd of niemand. Kliekjes![]()
ja, maar als ze eenmaal op die bank zitten komen ze er niet meer vanafquote:
Vroeger maar 1x per week dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat tegenwoordig elke avond
Ja, als je niet samenwoonde was de woensdagavond daarvoor het meest populairquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger maar 1x per week dan?
Oh ik ben zaterdag gewendquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, als je niet samenwoonde was de woensdagavond daarvoor het meest populair
Het is erg gezellig hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de leuke mensen zijn niet uitgenodigden ik kon niet
quote:
Och, de avond maakt me geen zak uit, al is het weekend vaak wel het meest praktisch om af te sprekenquote:
En ik niet? Kan je er maar beter over praten, dan leeft het tenminste nog watquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
willen jullie ophouden over neuken? please? ik moet het al de rest van mijn leven missen, daar hoef ik niet aan herinnerd te worden
doodzwijgen! dan bestaat het ook niet en wat niet bestaat kun je ook niet missenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik niet? Kan je er maar beter over praten, dan leeft het tenminste nog wat
Sowieso, zeker als je niet naast elkaar woontquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, de avond maakt me geen zak uit, al is het weekend vaak wel het meest praktisch om af te spreken
Sorryquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
willen jullie ophouden over neuken? please? ik moet het al de rest van mijn leven missen, daar hoef ik niet aan herinnerd te worden
Yikes, krijg nu een visual van m'n buurman. Bedanktquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso, zeker als je niet naast elkaar woont
Joh, ik gun het een ander wél gewoon! Daarom; gewoon meelullenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doodzwijgen! dan bestaat het ook niet en wat niet bestaat kun je ook niet missen![]()
Niet méér.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Yikes, krijg nu een visual van m'n buurman. Bedankt![]()
Heb je een vriendin op afstand?
Mja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, sorry![]()
Kapotgelopen op de afstand?
quote:
Ja.sorry.Alleen gezellige old-school 3fmers zijn uitgenodigd. Wat kunnen die Roel,boriszz,cosmick ,Againzender en Sersjee dansen zeg!quote:
ik gun het iedereen, maar ik wil het allemaal niet wil weten. neuken bestaat niet meer. zo. punt. dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik gun het een ander wél gewoon! Daarom; gewoon meelullen
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al wel een paar maandjes terug hoorSindsdien zit ik ook veel meer op FOK!
Ja, jammer... Hoor het wel vaker dat dat gaat opbreken. Bij elkaar om de hoek wonen is wat dat betreft wel wat praktischerquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja.Al wel een paar maandjes terug hoor
Sindsdien zit ik ook veel meer op FOK!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, jammer... Hoor het wel vaker dat dat gaat opbreken. Bij elkaar om de hoek wonen is wat dat betreft wel wat praktischer![]()
En wij vinden het gezellig dat je er bent!
Oh ja, al zin in morgen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben al iemand aan het hosselen.
Huh, ben ik herkenbaar? Da's niet de bedoeling, FOK! is anoniemquote:
ik welquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, ben ik herkenbaar? Da's niet de bedoeling, FOK! is anoniem
date met Pino voor mijquote:
zelf weten...quote:
Dat jij nu met je muts op door iedereen herkend wordt.quote:
Oh ja, het is al na middernacht...quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VanavondEn het zal ook wel morgen zijn ja
. Kijk er al naar uit ja
.
wel ff de pielemuis, en nee, ik bedoel niet Ieniemienie, wassen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VanavondEn het zal ook wel morgen zijn ja
. Kijk er al naar uit ja
.
Weet je dat nog ja?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat jij nu met je muts op door iedereen herkend wordt.
Ik herken Pino zelfs zonder mutsquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat jij nu met je muts op door iedereen herkend wordt.
Komt goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, het is al na middernacht...![]()
![]()
En top, ik verwacht een verslagje
ik herken een muts zelfs zonder pino!quote:
Scheld je me nu uit voor muts?!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik herken een muts zelfs zonder pino!
Ach nee, dat valt best mee. Zelfs ik kan het nog bijbenen op m'n oude dagquote:
Nee man, Zap lult uit z'n nekquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat over een meeting als de harde kern hier aan het posten isOf zijn het alleen Cindy en Zapster ofzo
Oh en Roel
nee hoor, ik heb gewoon over een gebreide mutsquote:
welke meeting?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee, dat valt best mee. Zelfs ik kan het nog bijbenen op m'n oude dag
Jij bent nog jong, en geoefendquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee, dat valt best mee. Zelfs ik kan het nog bijbenen op m'n oude dag
En als ik er nu bij ben?quote:
als je me dan maar niet poort kev want ik kan niet voebele gr grquote:
Nee hoor, ik ben best een oud lijk. Het veenlijk is er niets bijquote:
joh, ik gewoon een meeting verzonnen en Zappie speelt leuk meequote:
welnee! je bent nog een jonge blomquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben best een oud lijk. Het veenlijk is er niets bij
Wel goeie tetten andersquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben best een oud lijk. Het veenlijk is er niets bij
Ja, maar je quote een verkeerde post volgens mij, vandaar de verwarringquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik gewoon een meeting verzonnen en Zappie speelt leuk mee![]()
En wat ben ik dan wel niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee! je bent nog een jonge blom
owja. domquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar je quote een verkeerde post volgens mij, vandaar de verwarring
een geile foetus!quote:
hij zegt Piel. die moet je ff in zijn poepertje proppenquote:
Hop-paardje-hop doen, tot aan het plafondquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hier trouwens paul op schoot. hij vraagt heel de tijd naar giel
wat moet ik daar mee
Batterijen eruit halen en weggooienquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hier trouwens paul op schoot. hij vraagt heel de tijd naar giel
wat moet ik daar mee
Da's al bijna 365 dagen terug.quote:
Wij zijn best tof, wou je zeggen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
het is trouwens wel veelzeggend dat ik RockNRolla op pauze heb gezet om hier te komen chatten
kutfilm dus?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
het is trouwens wel veelzeggend dat ik RockNRolla op pauze heb gezet om hier te komen chatten
Donder op man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zegt Piel. die moet je ff in zijn poepertje proppen
Ja dat ookquote:
Ergens in het midden tussen goed en slecht inquote:
whut? tzijn Paul en wolfje maarquote:
quote:
Zonder rolfjen verder? Hoe kun je die arme jongen dat aandoen?quote:
hij quit!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder rolfjen verder? Hoe kun je die arme jongen dat aandoen?
Niet. Ik hou zielsveel van die klootzak, pijnlijk gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder rolfjen verder? Hoe kun je die arme jongen dat aandoen?
Het is hier gewoon één grote fucking soap, Broek en Rits zouden jaloers zijnquote:
Vrijdagavond topique dus sowiesoquote:
Misschien moet ik nog maar een glaasje vullenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdagavond topique dus sowieso
Daar wordt het vast wat duidelijker vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog maar een glaasje vullen
En leegdrinekn
Gelukkig, daar hoopte ik al opquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar wordt het vast wat duidelijker van
Joh, als er iets niet duidelijk is, schroom niet het te vragen. Ik weet veelquote:
Ik weet ook best veelquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, als er iets niet duidelijk is, schroom niet het te vragen. Ik weet veel
Tof, dan kunnen we elkanders handen wassenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet ook best veel
Al jij vragen heb wil ik ook wel helpen hoor
Dat kan jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, dan kunnen we elkanders handen wassen
Zelfkennis siert de mensquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
~Ik weet niks! ik ben dom en achterlijk!
Spreekwoordelijk dan, "de ene hand wast de ander" enzulksquote:
owquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk dan, "de ene hand wast de ander" enzulks![]()
Vast niet elkaarsquote:Letterlijk heb ik dat ook weleens gedaan, toen ik nog zuster was
Joh, als je iemand staat te wassen of douchen, word je zelf ook zeiknat en zit je zelf ook onder de zeepquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
ow
[..]
Vast niet elkaars
Of heeft de patient de jouwe ook gewassen?
Ik ben nog nooit gewassenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, als je iemand staat te wassen of douchen, word je zelf ook zeiknat en zit je zelf ook onder de zeep
hoe laat word ik morgen verwacht?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gewassen
Nouja, toen ik klein was wel uiteraard
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe laat word ik morgen verwacht?
Zou ik ook niet willen, zou betekenen dat je in een behoorlijk afhankelijke positie zit en verzorging/verpleging nodig hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gewassen
Nouja, toen ik klein was wel uiteraard
Ik zou ook niet happen als ik jou was, Rock zo kennende...quote:
ja, word maar goed ronkenquote:
Afhankelijk, of luxequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen, zou betekenen dat je in een behoorlijk afhankelijke positie zit en verzorging/verpleging nodig hebt
Het lijkt me niet echt een luxe, meer iets vernederendsquote:
Geen zorgen, ik ben geen happerquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou ook niet happen als ik jou was, Rock zo kennende...
Waar dacht je dan dat ik op doelde?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een luxe, meer iets vernederends![]()
Tenzij je het met je lief doet, dan is het wel erg leuk
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben geen happer
nouja, zachtjes...
Dacht dat je het fijn zou vinden om in het ziekenhuis te liggen en elke ochtend aan alle kanten bepoteld te worden.quote:
quote:
Ik had het nergens over een ziekenhuis hoorquote:Dacht dat je het fijn zou vinden om in het ziekenhuis te liggen en elke ochtend aan alle kanten bepoteld te worden.
Ik vond het al een ietwat rare fetisj
Ik en mijn referentiekadersquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik had het nergens over een ziekenhuis hoor
Ik h
Nou, inderdaad... Word er hier mee doodgesmeten op het moment, zowel op het werk als op schoolquote:
Dit topic.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
When love takes over, van David Guetta
Wist ik, moest even weer gevat doenquote:
Op school?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... Word er hier mee doodgesmeten op het moment, zowel op het werk als op school
Laatbloeier, probeer alsnog iets van m'n miserabele leventje te maken. Dat kan nog best op je 36equote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
Op school?
Broekie
Ik hoor de term nooit overigens
Ja hoor, ik begin er ook binnenkort meequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Laatbloeier, probeer alsnog iets van m'n miserabele leventje te maken. Dat kan nog best op je 36e
Wat ga jij ervan maken dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor, ik begin er ook binnenkort mee
Er iets van maken, niet school
Oh, tof! Waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:01 schreef Qunix het volgende:
Ah, maandag middag Stenders Eetvermaak.
Over mijn gamekwaliteiten. Of ik nog even ga gamen of dat ik meteen ga slapen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik, moest even weer gevat doen![]()
Waar wil je het over hebben?
Welke game?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over mijn gamekwaliteiten. Of ik nog even ga gamen of dat ik meteen ga slapen.
Ik twijfel tussen Fire Emblem en Super Smash Bros.quote:
Die laatste!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Fire Emblem en Super Smash Bros.
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ving...ow, wacht
Ik hoop voor jou ook dat het je lukt
Wii ja.quote:
En wat maak je er dan van?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje...![]()
Dank je, gaat zeker lukken. In juli haal ik m'n diploma op
Tof, die heb ik hier ook! Net als alle Nintendo's overigens. Ze liggen of hier, of bij m'n broer thuis. Nintendoquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wii ja.
En alleen als ik met Fire Emblem-personages mag spelen.
Dan ben ik afgestudeerd als GGZ-agoog, na 2x3 jaar ploeterenquote:
Ah, dus je wil niet per se iets anders, maar gewoon verder in waarme je al bezig bent?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben ik afgestudeerd als GGZ-agoog, na 2x3 jaar ploeteren
Ok, bedankt. Nog veel plezier toegewenst samen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, die heb ik hier ook! Net als alle Nintendo's overigens. Ze liggen of hier, of bij m'n broer thuis. Nintendo![]()
Bij dezen geef ik toestemming
Ja! Jarenlang heerlijk in fabrieken gewerkt en lekker aangekloot, totdat ik met de hulpverlening in aanraking kwam. M'n zorgende bloed kruipt waar het stiekem toch gaan kanquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je wil niet per se iets anders, maar gewoon verder in waarme je al bezig bent?
Thanks mop, jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Nog veel plezier toegewenst samen.
Wel een nobel beroep, en ooit overwogen, maar denk dat ik in een andere vorm van dienstverlening meer voor de mensen kan betekenenquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Jarenlang heerlijk in fabrieken gewerkt en lekker aangekloot, totdat ik met de hulpverlening in aanraking kwam. M'n zorgende bloed kruipt waar het stiekem toch gaan kan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Nog veel plezier toegewenst samen.
Over welke vorm heb je het?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een nobel beroep, en ooit overwogen, maar denk dat ik in een andere vorm van dienstverlening meer voor de mensen kan betekenen
Dat komt misschien omdat ik wat vaag benquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog geen idee waarover je het hebt![]()
Verhuizen ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zei Stenders... Vast en zeker Gerard vervangen. Hij is op vakantie.
Fijn, dan ga ik daarvan een nacht wakker liggen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ik wat vaag ben
Ik kan het ooit beter uitleggen, maar nu is het bedtijd
Truste![]()
Oh, oke! Prima, heb maandag lekker een dagje extra vrijquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zei Stenders... Vast en zeker Gerard vervangen. Hij is op vakantie.
Je begrijpt me nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie is hank en waarom mag hij jou uitwonen
omdat ik een eindbaas ben pienquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom slaap jij en Fok! jij tegelijk?
Had je die gewonnen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:29 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes voor Alt-J nu al in huis. Ze zouden het volgens mij via de email versturen, maar échte kaartjes zijn leuker
.
Nice, ik ga misschien naar Keulenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |