Van die frons?quote:Op zondag 9 december 2012 11:55 schreef Suikertante het volgende:
Estrys!! krijgen we foto's in het topic???
Zo een wilde ik ook maar toch niet gedaan. als ik daarmee in bed ligt past mn manneke er niet meer bijquote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef Suikertante het volgende:
Ik kan nog wel een soort van schuin op mijn buik slapen, dan leg ik het voedingskussen eigenlijk in mijn lies en dan mijn ene been eroverheen. Een beetje zo, maar dan meer naar je buik gedraaid:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 12:23 schreef Kyara het volgende:
voor de mijlpalen! Ik zag een mooie 12 weken mijlpaal langskomen en nog wat 20 weken! Ik weet alleen niet meer bij wie wat hoort
Te lief!!quote:Op zondag 9 december 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
Kleuter zei trouwens gisterochtend tijdens het knuffelen in bed: "Ik hou écht van de baby"
"Ik ben zo benieuwd hoe zijn gezichtje is. En wat voor haartjes hij heeft!"
Je kon me opdweilen.
Zo lig ik ook graag ja. Heb op cursus trouwens gehoord dat het beter is om je onderste been te buigen en je bovenste te strekken. Zou lichter zijn voor je bekken. Ik vind t zelf maar wiebelig liggen...quote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef Suikertante het volgende:
Ik kan nog wel een soort van schuin op mijn buik slapen, dan leg ik het voedingskussen eigenlijk in mijn lies en dan mijn ene been eroverheen. Een beetje zo, maar dan meer naar je buik gedraaid:
[ afbeelding ]
Haha ja zeg dat wel, heb al tot maat 68 in de kast liggenquote:Op zondag 9 december 2012 12:21 schreef ohnee het volgende:
Dat wist je snel. Leuk hoor.
Dus je bent al druk bezig met kleertjes en het kamertje neem ik aan
^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |