abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:12:24 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120067500
Meld-mijlpaal voor inca *O*
pi_120067526
Oops!

Welkom Djmomo *O*
pi_120067538
DJ Momo welkom!! Eindelijk weer wat verse mamatobe's achter mij in het rijtje O+

En Inca, daar komt ze!!!
pi_120067578
O+ Wow Keshet, wat een ontzettend schattig jommetje heb je daar gemaakt O+ *rammeldebammel*

*O* LadyLike! Daar is ook jou jommetje! Hartelijk gefeliciteerd en wat een plaatje is het O+

*O* 37 weken voor Incantrix!

*O* Welkom DJmomo! De eerste augustus baby O+
Frappant dat juli nog helemaal leeg is trouwens!

O+ Mandy, wat lief dat je je babytje steeds vaker en beter voelt!
pi_120067637
Welkom DJmomo! :)
En Incantrix meldplicht ^^
pi_120067650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:
DJ Momo welkom!! Eindelijk weer wat verse mamatobe's achter mij in het rijtje O+
Er komen nog meer aan O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 09:33:09 ]
pi_120067656
Ja ik zit in spanning te wachten! :Y
pi_120067738
Blergh ben al de hele wk stront verkouden. }:|

Mijn neus zit nu zo dicht dat ik serieus als een olifant klink, en elke keer als ik mijn neus snuit mijn mini wakker word :+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 09:42:41 ]
pi_120067780
Vanmiddag gaan we sinterklaas vieren met mijn familie (vaders kant) moet alleen zo nog wat cadeautjes halen.

Hoop dat we het snel kunnen doen ivm bekken en kou, maar wel enorm veel zin in!

Mijn middelste krijgt twente behang en dekbedden e.d. die gaat echt helemaal gek worden O+

En wij krijgen ons eerste kraamcadeau!
Co-sleeper!! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 09:46:52 ]
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:56:19 #60
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120067884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:

Welkom DJMomo!
Ik heb nu wel lang genoeg als laatste gestaan! Het werd hoog tijd dat er weer wat mensen bij komen!
Maar met die streepjesregen in wachten op...komt het wel goed nu!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_120068319
Keshet wat een mooie man! En wat een leuk pakje! Die haartjes O+

Ladylike ook al zo'n heerlijke man! O+

Inca meldplicht *O* :D :o

DJMomo welkom :) en nogmaals van harte

Net kwam de cocacola reclame met die vrachtwagen. Ik heb serieus 10 minuten zitten janken :o :@ :@ Hormones anyone?
pi_120068392
Haha Fieder ik ken het, maar ik heb het vooral als ik liedjes probeer mee te zingen. En dan hoeft het niet eens erg emotioneel te zijn, ik verzin er zelf wel een achtergrondverhaal bij :')

Logi wat een fijne co-sleeper! Omdat wij geen bed hebben kan dat niet, maar het lijkt me best wel O+ de eerste tijd.
pi_120068841
Wow, ik mag me gewoon melden in dit topic, hoe O+ *; O+

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest en donderdag en vanmorgen weer O+ Ik vind het zooo bijzonder dat er steeds een tweede streepje verschijnt, ik kan het nog steeds niet geloven.. Aanstaande dinsdag komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ze zei dat ik dan vrijdag kan beginnen met plassen..

Het is allemaal wel heel onwerkelijk en ik kan niet wachten op mijn eerste echo op 24 december; we zijn al flink aan het broeden op hoe we het de opa's en oma's gaan vertellen op Kerstavond *; .. Jullie nog leuke ideeën?

Ik heb een heel leuk boekje gevonden... Maar ik ga vanmiddag ook even bij de Action kijken of ze geen minischatkistjes hebben waar ik chocolaatjes van de bakker met roze en witte muisjes in kan stoppen.. Mijn broertje woont in Zwitserland, maar hij is er ook met Kerst, dus kunnen we het aan iedereen vertellen, can't wait!
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:03:51 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120068926
Welkom :) en leuk hè die voorpret?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120069024
Babbel, weer een nieuwe zwangere voor in de lijst, jeeeeee! Van harte! *O*
pi_120069134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Haha Fieder ik ken het, maar ik heb het vooral als ik liedjes probeer mee te zingen. En dan hoeft het niet eens erg emotioneel te zijn, ik verzin er zelf wel een achtergrondverhaal bij :')

Logi wat een fijne co-sleeper! Omdat wij geen bed hebben kan dat niet, maar het lijkt me best wel O+ de eerste tijd.
Wij hebben een boxspring dus veel cosleepers hadden bij ons niet goed gepast, deze heeft wieltjes die je vast kan zetten dus helemaal blij O+

En Fieder O+
pi_120069140
Babbel ook welkom *O* Misschien voor iedereen zo'n kerstkous kopen en dan een klein kousje ernaast hangen :P Of een extra pakje onder de boom zonder naam met de test erin ofzo. Die schatkistjes zijn ook leuk!

Mooi Logi die co-sleeper O+ En goed betaalbaar ook, valt reuze mee!
pi_120069141
Van harte en welkom Babbel *O*
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:24:12 #69
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120069281
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Babbel1 het volgende:

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest en donderdag en vanmorgen weer O+ Ik vind het zooo bijzonder dat er steeds een tweede streepje verschijnt, ik kan het nog steeds niet geloven.. Aanstaande dinsdag komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ze zei dat ik dan vrijdag kan beginnen met plassen..

Het is allemaal wel heel onwerkelijk en ik kan niet wachten op mijn eerste echo op 24 december; we zijn al flink aan het broeden op hoe we het de opa's en oma's gaan vertellen op Kerstavond *; .. Jullie nog leuke ideeën?

Ik heb een heel leuk boekje gevonden... Maar ik ga vanmiddag ook even bij de Action kijken of ze geen minischatkistjes hebben waar ik chocolaatjes van de bakker met roze en witte muisjes in kan stoppen.. Mijn broertje woont in Zwitserland, maar hij is er ook met Kerst, dus kunnen we het aan iedereen vertellen, can't wait!
Proficiat! Leuk dat je het zo met Kerst bekend kunt maken :) Ik hoorde van iemand die champagneflessen of wijnflessen had gevuld met muisjes, en die liet inschenken door de ouders. Bij het inschenken zagen ze dus dat er geen wijn in zat maar een zwangerschapsaankondiging. Vond ik een leuk idee!

Wij hadden aan mijn vader een cd gegeven en het hoesje aan de binnenkant vervangen door een echofoto en aan mijn schoonouders een fles wijn met als etiket een echofoto.
pi_120069289
*O* Welkom Babbel! Wat gaaf dat je het zo met kerstavond aan de familie kunt vertellen O+

Logi, mooie co-sleeper! Wij gaan er zelf eentje maken, ben al druk aan het broeden op een ontwerp O+
pi_120069329
Welkom babbel! *O*
pi_120069527
Ik kom me melden! Afgelopen dinsdag een positieve test geplast.
Erg blij maar ook erg onwennig. Alles nog zo geheim.

Daarom een user aangemaakt, zodat ik de komende periode lekker met jullie mee kan praten.
Eerste keer zwanger dus heel veel vragen.

Ik heb wel meegelezen in het wachten op het tweede streepje topic.
Vind het leuk dat ik nu met een aantal users van daar gelijk in kan stromen.
Allemaal Augustus babies!
pi_120069600
O en Babbel, stiekum een beetje jaloers dat je zo snel een echo krijgt!
Ik moet nog een afspraak maken met de verloskundige, maar vrees dat het 2013 wordt.
pi_120069636
Purple, van harte! :D
En het lijkt me het beste als jullie allemaal zo snel mogelijk worden toegevoegd aan het lijstje, dan sta ik niet meer zo onderaan als ik donderdag op de helft ben O+
pi_120069637
*O* Welkom Purple! Gefeliciteerd met je streepjes O+
pi_120069671
Welkom *O*
pi_120069698
En nu nog maar eens die rotdrukte in om nog wat cadeautjes halen met mijn logge lijf :')
pi_120069709
Vers bloed ! *O*
Welkom Babbel1 en Purple010!
:W
pi_120070111
*O* Babbel en Purple010 *O*

Beide gefeliciteerd met jullie 2e streepjes en welkom in het topic! *O*

Voor je het weet heb je de eerste echo, een tweede echo en dan ben je opeens een van de posters uit de top 10.

*O* Incantrix, meldplicht, super tof! *O*
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:07:05 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120070211
Haha, thnx allemaal! Ik was er vanmorgen eerst helemaal van in vluchtmodus, want dat kan toch echt nog niet? En daarna even lekker snotterig, want het besef dat we dit niet meer zo heel erg hadden durven hopen. De box staat ondertussen, de wieg ook, zo weer een paar wasjes draaien en er komen vrienden eten dus dan kan één van de twee even helpen het bed op klossen te zetten :o

En whehe, Mignonne, you'd better :D Hoop dat het gaat lukken :)

Welkom nieuwe zwangeren, ik zie er zomaar opeens dríe!! *O*
3!
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:12:55 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120070337
Nog een nieuwe! Welkom purple! En gefeliciteerd! :)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120070484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Babbel1 het volgende:

Jaaaa O+ O+ Zó tof dat je zwanger bent *O* Ik vind het idee van de schatkistjes heel leuk! Mss hebben ze zoiets ook wel bij een speelgoedwinkel ofzo. Echt een supertof moment om het te kunnen vertellen, met kerst O+

Purple010 ook gefeliciteerd en welkom natuurlijk! *O*

En Inca, 37 weken, waaahh :D *O* *O* Jullie zijn gewoon bijna met z'n viertjes O+ Oké, het kan ook nog 5 weken duren maar toch :+

Smiley-overdosis :')
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:19:18 #83
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120070522
Welkom Babbel en Purple!!
Het wordt hier weer wat drukker, gezellig!

Inca 37 weken! O+ ^O^ :*

Babbel, waarom komt de MvM mevrouw dinsdag langs en mag je pas vrijdags meeplassen?! Je bent toch al zwanger, dus hcg, dus elk plasje vanaf nu is meegenomen lijkt me zo.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:20:02 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120070540
Nieuwe aanwas is idd wel welkom na de babyboom van afgelopen tijd :D.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:27:07 #85
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120070712
Babbel en purple welkom!!!! :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120071123
Purple, welkom en gefeliciteerd! *O*
pi_120071870
Jeej al augustusbaby's in de planning! Gefeliciteerd dames!! Tegen die tijd zit mijn verlof er gewoon al op en is ons fredje al 4 maanden!!! Raar idee!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_120071889
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef Elmo76 het volgende:
Welkom Babbel en Purple!!
Het wordt hier weer wat drukker, gezellig!

Inca 37 weken! O+ ^O^ :*

Babbel, waarom komt de MvM mevrouw dinsdag langs en mag je pas vrijdags meeplassen?! Je bent toch al zwanger, dus hcg, dus elk plasje vanaf nu is meegenomen lijkt me zo.
Je mag toch pas plassen als je 6 weken zwanger bent?
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:12:10 #89
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120071893
Babbel en purple oo welkom *O* gefeliciteerd met jullie streepjes!
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:17:40 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120072029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Je mag toch pas plassen als je 6 weken zwanger bent?
Vanaf 6 weken is je hcg verhoogd. Ik heb die keren dat ik heb meegedaan al voor de 6 weken geplast en dat was geen enkel probleem. Zelfs het plasje waar ze de test mee had gedaan, werd niet verspild en gelijk in het vat gekieperd.
Dus ik vind het een beetje raar als je pas vanaf 6 weken 'mag'. Er zit al hcg in je urine, en dat hebben ze nodig, dus dan lijken het mij verspilde plasjes tot die tijd. ;)
pi_120072480
Ik mocht ook pas meedoen met de 6 weken!
Nu belde die muts van mvm ook pas met de 6 weken op voor een afspraak dus kon niet eens eerder meedoen. Vond dat zo zonde omdat ik zelf zwanger ben geworden mede dankzij pregnyl. Was wel blij toen ik er mee kon stoppen flessen stinken echt! Dus adem inhouden als je de fles open maakt...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_120073072
Welkom nieuwe zwangeren!

Last van kortademigheid en hartkloppingen. Vooral dat laatste veroorzaakt een soort van angstig gevoel. Peuter is uit logeren, vanavond uiteten en naar het theater :) zin in. Hopelijk zijn de hartkloppingen dan minder. Nu maar even poging tot rusten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120073190
Estrys kun je nog beetje op je rug liggen? Zo ja zo gaan liggen, handen op je buik leggen en rustig door je buik gaan in en uitademen. Zo krijg je wat meer controlle over je hartkloppingen.
Succes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_120073422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
Estrys kun je nog beetje op je rug liggen? Zo ja zo gaan liggen, handen op je buik leggen en rustig door je buik gaan in en uitademen. Zo krijg je wat meer controlle over je hartkloppingen.
Succes
Nee op mijn rug gaat echt niet meer. Op mijn linkerzij wel. Maar het is klaar met de rust.

Ik hoor net dat de peuter bij opa vraagt om zijn grote gele eend die hij vergeten is. Dus ik ga denk ik maar die kant op en dan nog lekker wat in de stad drinken met mijn lief voordat we gaan eten. Afleiding werkt misschien nog wel het beste. :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120074853
:W hallo allemaal, ik kom ook vast heeel voorzichtig om het hoekje kijken. Vanmorgen (3 dagen voor NOD) een licht tweede streepje geplast, dus ik ben al helemaal happy O+ maar van de week nog maar eens een paar keer testen..
mn uitgerekende datum is precies twee jaar na de uitgerekende datum van de eerste (18 augustus) :D
pi_120075062
Leuk zo veel enthousiaste mensen. Het lijkt zo wel een invasie van zwangere vrouwen.

Daarnet naar de supermarkt geweest en augurken in de boodschappenwagen gezet.
Niet dat ik er nou zo veel trek in had, maar het ging om het idee.
Mijn vriend vond het ook een leuk moment.

Geen wijntjes meer gekocht, dat ga ik wel missen hoor!
Wordt ook lastig met de feestdagen, veel smoesjes om niks te drinken..
pi_120075292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef hilliebillie het volgende:
:W hallo allemaal, ik kom ook vast heeel voorzichtig om het hoekje kijken. Vanmorgen (3 dagen voor NOD) een licht tweede streepje geplast, dus ik ben al helemaal happy O+ maar van de week nog maar eens een paar keer testen..
mn uitgerekende datum is precies twee jaar na de uitgerekende datum van de eerste (18 augustus) :D
ooo wat leuk zeg! Hilliebillie weer zwanger!! gefeliciteerd!

en de andere 3 had ik in het streepjestopic ook al ff voor gejompeld; maar hier nogmaals; allemaal enorm gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_120075650
Hilliebillie ook gefelicteerd!!! *O*
Grappig van je uitgerekende datum. :P

En nee geen wijn meer voor jullie!! haha hoe ga je dat omzeilen... samen met mogelijke misselijkheid. XD. Geen goeie maand om net zwanger te zijn :P

Hopelijk kan ik wel met kerst eindelijk een glaasje wijn nemen maar geloof dat madam wel goed zit zo. Echt al sinds week 35 en een half oefenweeën maar doorzetten ho maar. :( Stom lijf neemt me nu al weken in de maling. :'( Nouja dan ga ik maar voor 12-12-12... *) Misschien heeft ze die dag wel zin.
pi_120076086
Welkom nieuwe zwangeren en Incatrix :o jij mag gewoon los!
pi_120077024
Welkom hilliebillie en Purple *O* wat n hoop nieuwe aanwas! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')