Er komen nog meer aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:
DJ Momo welkom!! Eindelijk weer wat verse mamatobe's achter mij in het rijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 09:46:52 ]
Welkom DJMomo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:
DJ Momo welkom!! Eindelijk weer wat verse mamatobe's achter mij in het rijtje
Wij hebben een boxspring dus veel cosleepers hadden bij ons niet goed gepast, deze heeft wieltjes die je vast kan zetten dus helemaal blijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Haha Fieder ik ken het, maar ik heb het vooral als ik liedjes probeer mee te zingen. En dan hoeft het niet eens erg emotioneel te zijn, ik verzin er zelf wel een achtergrondverhaal bij![]()
Logi wat een fijne co-sleeper! Omdat wij geen bed hebben kan dat niet, maar het lijkt me best welde eerste tijd.
Proficiat! Leuk dat je het zo met Kerst bekend kunt makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Babbel1 het volgende:
Wow, ik mag me gewoon melden in dit topic, hoe![]()
![]()
![]()
Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest en donderdag en vanmorgen weerIk vind het zooo bijzonder dat er steeds een tweede streepje verschijnt, ik kan het nog steeds niet geloven.. Aanstaande dinsdag komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ze zei dat ik dan vrijdag kan beginnen met plassen..
Het is allemaal wel heel onwerkelijk en ik kan niet wachten op mijn eerste echo op 24 december; we zijn al flink aan het broeden op hoe we het de opa's en oma's gaan vertellen op Kerstavond.. Jullie nog leuke ideeën?
Ik heb een heel leuk boekje gevonden... Maar ik ga vanmiddag ook even bij de Action kijken of ze geen minischatkistjes hebben waar ik chocolaatjes van de bakker met roze en witte muisjes in kan stoppen.. Mijn broertje woont in Zwitserland, maar hij is er ook met Kerst, dus kunnen we het aan iedereen vertellen, can't wait!
Jaaaaquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Babbel1 het volgende:
Wow, ik mag me gewoon melden in dit topic, hoe![]()
![]()
![]()
Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest en donderdag en vanmorgen weerIk vind het zooo bijzonder dat er steeds een tweede streepje verschijnt, ik kan het nog steeds niet geloven.. Aanstaande dinsdag komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ze zei dat ik dan vrijdag kan beginnen met plassen..
Het is allemaal wel heel onwerkelijk en ik kan niet wachten op mijn eerste echo op 24 december; we zijn al flink aan het broeden op hoe we het de opa's en oma's gaan vertellen op Kerstavond.. Jullie nog leuke ideeën?
Ik heb een heel leuk boekje gevonden... Maar ik ga vanmiddag ook even bij de Action kijken of ze geen minischatkistjes hebben waar ik chocolaatjes van de bakker met roze en witte muisjes in kan stoppen.. Mijn broertje woont in Zwitserland, maar hij is er ook met Kerst, dus kunnen we het aan iedereen vertellen, can't wait!
Je mag toch pas plassen als je 6 weken zwanger bent?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef Elmo76 het volgende:
Welkom Babbel en Purple!!
Het wordt hier weer wat drukker, gezellig!
Inca 37 weken!![]()
![]()
![]()
Babbel, waarom komt de MvM mevrouw dinsdag langs en mag je pas vrijdags meeplassen?! Je bent toch al zwanger, dus hcg, dus elk plasje vanaf nu is meegenomen lijkt me zo.
Vanaf 6 weken is je hcg verhoogd. Ik heb die keren dat ik heb meegedaan al voor de 6 weken geplast en dat was geen enkel probleem. Zelfs het plasje waar ze de test mee had gedaan, werd niet verspild en gelijk in het vat gekieperd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Je mag toch pas plassen als je 6 weken zwanger bent?
Nee op mijn rug gaat echt niet meer. Op mijn linkerzij wel. Maar het is klaar met de rust.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
Estrys kun je nog beetje op je rug liggen? Zo ja zo gaan liggen, handen op je buik leggen en rustig door je buik gaan in en uitademen. Zo krijg je wat meer controlle over je hartkloppingen.
Succes
ooo wat leuk zeg! Hilliebillie weer zwanger!! gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef hilliebillie het volgende:
hallo allemaal, ik kom ook vast heeel voorzichtig om het hoekje kijken. Vanmorgen (3 dagen voor NOD) een licht tweede streepje geplast, dus ik ben al helemaal happy
maar van de week nog maar eens een paar keer testen..
mn uitgerekende datum is precies twee jaar na de uitgerekende datum van de eerste (18 augustus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |