hehe dan leg je van die vochtige hygienische doekjes op het toiletquote:Op zondag 9 december 2012 14:10 schreef ohnee het volgende:
Welkom Hillzillah!!![]()
Ach mijn vent doet de dingen die hij niet goed kan dan ook niet. Die doe ikWe hebben pactisch nooit onenigheid over t huishouden. Nouja eigenlijk doe ik normaal bijna alles daar hij tegenwoordig veel werkt en ik niet maarja nu met mn zwangere lijf doet hij erg zn best hoor. En ben er erg blij mee ^^. gewoon dingen zoals de vaatwasser uitruimen want dat scheelt mij tig keer bukkken bijvoorbeeld. Is maar een kleine klus maar scheelt mij veel pijn.
Maar wc schrobben.. Wat bleek in de pot en uur laten weken is zijn kijk op wc schoonmaken... Serieus..
Komt geen doekje aan te pas
Die doe ik dan echt liever zelf! haha
Ik begreep van mijn zus dat de plusmarkt in de korte akkeren open is vandaagquote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier in Gouda is alles op zondag potdicht. Waardeloos. Dus ook al heb je cravings en een auto beschikbaar, dan moet je naar een andere stad.
Ik heb geen cravings atm, maar thnxquote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn zus dat de plusmarkt in de korte akkeren open is vandaag
/sluipt weer weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er 2 (1 was toendertijd stagiaire). Heb gevraagt dat als er 1 van hun vrij is toevallig of ik die dan kan krijgen. Die hebben zo goed huisgehouden dat als ze vroegen of er nog iets gedaan moet worden en ik iets opsomde, steevast t antwoord kwam: Dat heb ik al gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:12 schreef pessie het volgende:
Mijn kraamverzorgster kan heel goed schoonmakenhoop dat ik haar weer krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn dat je huis dan aan kant is zodat je even kunt wennen aan het leven met baby. Hier kun je een voorkeur aangeven en daar proberen ze rekening mee te houden. Ik ga er maar niet van uit, heb namelijk ook aangegeven dat ik 1 kv voor de 8 dagen wil ipv 2 of 3. Dan wordt het denk ik wel heel lastig plannen voor ze.quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ik had er 2 (1 was toendertijd stagiaire). Heb gevraagt dat als er 1 van hun vrij is toevallig of ik die dan kan krijgen. Die hebben zo goed huisgehouden dat als ze vroegen of er nog iets gedaan moet worden en ik iets opsomde, steevast t antwoord kwam: Dat heb ik al gedaan.al mn was en strijk weggewerkt voor me
. en ze waren nog lief en gezellig ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |