abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2012 @ 12:47:19 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120103354
Hihi, ik heb gisteren de doos van etos gehaald. Was alleen een beetje rot dat ik die van de prenatal eerst had. Laatste was 1 groot festijn en die van de etos is op zich leuk maar haalt het niet bij de andere. Nou ja, in de etos doos zat jilz O+
pi_120103490
Ik houd ook nog steeds van de gratis boxen, ik was vroeger ook zo'n kind dat op de jaarmarkt voor tien gulden een verrassingsbox van de drogist kocht, vol testertjes enzo O+
Jillz viel me trouwens een beetje tegen.. ik denk dat ik Spa Appel in een wijnglas net zo lekker vind :9
Als non-alcoholische partyversnapering werd me ook nog Crodino aangeraden, omdat het ook wat sterker smaakt.

Voor de mensen die nog weten dat ik twijfelde of Kaapverdië nou zo'n goed idee was, zoals gewoonlijk met mijn familie heeft de planning een onverwachte wending genomen en de tickets naar Egypte zijn zojuist geboekt! In een heel gezellig leuk resort aan zee waarvan we de Nederlandse eigenaar via via kennen, waar dichtbij goede medische voorzieningen zijn, ik ben gelukkig O+
pi_120103545
Egypte <3

Staat nog op m'n to-do list.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120103593
We gaan niet voor de pyramides enzo, maar gaan ongetwijfeld de woestijn bewonderen en de medina bezoeken enzo O+
pi_120103645
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef Suikertante het volgende:
We gaan niet voor de pyramides enzo, maar gaan ongetwijfeld de woestijn bewonderen en de medina bezoeken enzo O+
Als ik ooit ga dan wil ik gaan duiken en vooral me onwijs laten verwennen in zo een all inclusieve resort.
pi_120103677
Ik wil ook duiken :(
De rest zal zéker gaan duiken, maar dan ga ik wel snorkelen.
pi_120103717
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef Suikertante het volgende:
Ik wil ook duiken :(
De rest zal zéker gaan duiken, maar dan ga ik wel snorkelen.
snorkelen is ook heel mooi daar. Naar welke plaats ga je?
Wij hebben er wel gedoken erg mooi.
pi_120103897
We landen in Sharm El Sheikh en blijven daar denk ik wel een dagje (of op de terugweg), en dan verblijven we in Dahab. We blijven maar 10 dagen in totaal.
pi_120104083
Jeetje suikertante je bent best al ver! hahah. Maat 68 durf ik niet echt aan te schaffen nog. Ligt eraan hoe snel ze groeit.. Mn zoon zat elke 6 weken in een andere maat en begon pas bij maat 80/86 af te remmen :{ . (Nu zit hij braaf op t gemiddelde, gelukkig) Dus ik kijk eerst aan of ik nog winter/lentemeuk moet of dat ik volop door kan naar de zomerjurkjes ed ^^.

Ja gratis boxen zijn leuk he. Heb de babydump niet gedaan, ik had alles al en om nou helemaal daarheen te gaan voor een box... Kost me meer dan t oplevert :P.
pi_120104120
Leyla is nu 2 en bijna een half, en zit in 86/92. Je kan ook heel lang doen met kleding hoor.
  zondag 9 december 2012 @ 13:09:50 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120104133
Suiker wat heerlijk zeg!
pi_120104170
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef ohnee het volgende:
Jeetje suikertante je bent best al ver! hahah. Maat 68 durf ik niet echt aan te schaffen nog. Ligt eraan hoe snel ze groeit.. Mn zoon zat elke 6 weken in een andere maat en begon pas bij maat 80/86 af te remmen :{ . (Nu zit hij braaf op t gemiddelde, gelukkig) Dus ik kijk eerst aan of ik nog winter/lentemeuk moet of dat ik volop door kan naar de zomerjurkjes ed ^^.

Ja gratis boxen zijn leuk he. Heb de babydump niet gedaan, ik had alles al en om nou helemaal daarheen te gaan voor een box... Kost me meer dan t oplevert :P.
JA MAAR er zit een lief rompertje in en een lelijk slabbetje en tuitbekertjes en van die plastic gekleurde lepeltjes en een zeehondenknuffel en een doosje voor billendoekjes dat mn vriend meteen gesloopt heeft O+ En het is zo leuk om uit te pakken!!!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_120104194
leuk suikertante!! ^^ Lekker genieten van t mooie weer en snorkelen *O* . Maar 10 dagen? Das toch moooi 1,5 week heur! :s) Heerlijk
Jillz?? Lucky bastards. Ik had alcoholvrij bier :r . nouja mn moeder was dr blij mee haha.
pi_120104260
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:02 schreef Suikertante het volgende:
We landen in Sharm El Sheikh en blijven daar denk ik wel een dagje (of op de terugweg), en dan verblijven we in Dahab. We blijven maar 10 dagen in totaal.
Daar zijn wij ook geweest welk hotel?
pi_120104267
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Leyla is nu 2 en bijna een half, en zit in 86/92. Je kan ook heel lang doen met kleding hoor.
Ja klopt. zoon zit in 98/104 en broeken 92/98 is ook 2,5 jaar ^^ Nu doet hij een maand of 9 (hopelijk nu nog wat langer) met 1 maat. Wat een verademing! Vriendin van me heeft een zoon die weer heel langzaam groeit en dus heel lang met de kleine maatjes doet.
pi_120104312
Je kunt nu jillz gratis proberen. Als je voor 31dec een verpakking koopt krijg je aankoop bedrag terug.
pi_120104334
Dank voor de tip ^^ Maakt t ook nog uit welke supermarkt?
  zondag 9 december 2012 @ 13:15:48 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_120104351
Leuk Suiker! Ik vond Egypte erg mooi!
pi_120104429
Ferrari, het is niet echt luxe, meer een kamp! Ik heb er zo'n zin in!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ik lekker mobiel blijf want je kunt er ook fietsen huren en dan is het maar een kilometer naar Dahab zelf.

Beetje off topic dit hele Egypteverhaal eigenlijk, maar het is toch wel iets beter nadenken als je een vakantie boekt voor met 30 weken!
pi_120104431
Aangezien ik me toch al baggerderdanbagger voelde, eindelijk toegegeven aan een grote schoonmaak, plintjes, hoekjes, alles glimt. *O*
Voel me intens blij :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 13:18:19 ]
pi_120104447
Logi, nog energie over?? :D
pi_120104466
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef Suikertante het volgende:
Logi, nog energie over?? :D
:D ik ga zo de wc vloer schrobben, bleek!
pi_120104475
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef Logician het volgende:
Aangezien ik me toch al baggerderdanbagger voelde, eindelijk toegegeven aan een grote schoonmaak, plintjes, hoekjes, alles glimt. *O*
Voel me intens blij :')
Raar eigenlijk hoe blij je kunt worden van een schoon huis he? Vriend is nu aan het stofzuigen en ik heb de afwas bijna weg. Dan wasje aan, bed afhalen en dan kerstboom halen O+ (ja ik weet dat dat niet de meest logische volgorde is maar boeiend :P)
Sarcasme. Herken het.
pi_120104531
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Raar eigenlijk hoe blij je kunt worden van een schoon huis he? Vriend is nu aan het stofzuigen en ik heb de afwas bijna weg. Dan wasje aan, bed afhalen en dan kerstboom halen O+ (ja ik weet dat dat niet de meest logische volgorde is maar boeiend :P)
Ja! Spen heeft de laatste weken ook alles superlief overgenomen, maar :X niet volgens mijn manier en werd er zo sjagerijnig van op den duur :@ nu toch al bagger dus less get lossss O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 13:21:16 ]
pi_120104586
haha logi. Heerlijk dat t weer blinkt. ^^ Zag gister stof onder mn bed :( Dus ik denk dat vriend morgen de 1ste etage mag gaan stofzuigen. Nesteldrang valt hier erg mee maar ik vind het geen fijn idee dat de kraamhulp/VK in het stof zit als ik lig te persen... :{ Net als de wc die moet ook schoon blijven, kunnen ze iig op een schone plee zitten. :')

oww logi. Mannen doen het NOOIT zoals jij het zou doen! Das 1 ding dat ik wel geleerd heb sinds ik samenwoon met zo'n mannelijk exemplaar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')