SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En hoe groot is de kans dat je daarbij op dat moment ook nog nét je eisprong hebt gehad/krijgt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:
Dus Nina denkt dat ze zwanger is?
Ja ik loop achter.
Ik zat te denken he. Misschien wel een 'domme' vraag. Maar hoe groot is de kans dat je zwanger wordt van een speldenprik in een condoom? Komt er dan veel zaad doorheen? Scheurt hij dan door of? Ik vind het zo onwaarschijnlijk.
Dat heb ik maar even voor het gemak buiten beschouwing gelaten ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je daarbij op dat moment ook nog nét je eisprong hebt gehad/krijgt?
T kan ook alleen maar in soapsquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik maar even voor het gemak buiten beschouwing gelaten ja.
Mariekequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo. Een personage dat ook eens een eigen topicdeel verdient.
Meerdijk special condom.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T kan ook alleen maar in soaps
Maar is het een misdaad?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zoals eerder al voorbij kwam MegaToby's Superzaad.... en nu ook
Nina's magische eieren
Voor de mannen buitenshuis toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef roos85 het volgende:
Waarom heeft Nuran nog steeds haar hoofddoek om
dat topicquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nina's magische eieren
Ah oke, paar weken niet gekeken en was in de veronderstelling dat ie definitief af zou gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor de mannen buitenshuis toch?
Zo wel een leuke TT zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nina's magische eieren
Als iemand doelbewust injecteren met HIV-besmet bloed een misdaad is, is het doelbewust doorprikken van een condoom met alle mogelijke gevolgen toch ook een misdaad?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar is het een misdaad?
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-149778.html
Dat is de vraag
Klopt, heb betrouwbare info die dit bevestigd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Nina is de redden stamcel voor Bing?
Nee dat is vast Swjors..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Nina is de redden stamcel voor Bing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |