Ze zal inderdaad wel flink onder druk gezet zijn door Britse veiligheidsdiensten. Kan me niet voorstellen dat dit enkel door die DJ's komt. Zal nog wel een staartje krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Jian het volgende:
Vermoord door de Britse geheime dienst net als Diana Di ...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Jian het volgende:
Vermoord door de Britse geheime dienst net als Diana Di ...
Dus, morgen een nieuw topic in BNW of TRU?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Ze zal inderdaad wel flink onder druk gezet zijn door Britse veiligheidsdiensten. Kan me niet voorstellen dat dit enkel door die DJ's komt. Zal nog wel een staartje krijgen.
Misschien is er helemaal geen verband of was ze al depressief en was dit de druppel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
Vind het raar verhaal, je wordt in de maling genomen door 2 dj's, okee, kut maar een ramp is het nu ook weer niet, maar om die reden stap je uit het leven en laat je man en 2 kinderen achter ......
Echt heel vreemd
Nou zeg. Dat is wel overdreven. Op geen enkele manier had iemand kunnen voorzien dat zoiets zou gebeuren. Dit soort grappen moet gewoon kunnen vind ik. Ik kon er overigens zelf niet om lachen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef Smack10 het volgende:
Ik hoorde het net op het nieuws.
Tragisch, tevens een smakeloze grap. De huidige media en hun drang naar aandacht die over lijken gaat
Waarom zou je gebruik maken van een situatie waarin iemand in een ziekenhuis ligt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Nou zeg. Dat is wel overdreven. Op geen enkele manier had iemand kunnen voorzien dat zoiets zou gebeuren.
Ze lag alleen in het ziekenhuis omdat ze royalty is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zou je gebruik maken van een situatie waarin iemand in een ziekenhuis ligt?
Wat een onzin. Mijn zus is ook opgenomen geweest omdat ze tijdens haar zwangerschap niks binnen kon houden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Ze lag alleen in het ziekenhuis omdat ze royalty is.
Ze lag in het ziekenhuis omdat ze zwanger was en zich niet lekker voelde?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Ze lag alleen in het ziekenhuis omdat ze royalty is.
Deze mensen die de grap hebben gemaakt tonen aan geen respect te hebben voor mensen die ziek zijn en hun privacy.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vond het sowieso een klote grap. Natuurlijk had niemand voorzien dat ze zelfmoord(?) zou plegen (en dit verhaal zal vast nog een staartje krijgen), maar dit geintje had die verpleegster wel haar baan kunnen kosten.
Dat ook nog eens inderdaad. Walgelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deze mensen die de grap hebben gemaakt tonen aan geen respect te hebben voor mensen die ziek zijn en hun privacy.
Zou weleens willen zien of zij zo vrolijk zouden reageren als hun medisch dossier/medisch verleden op straat kwam te liggen
Dood door schuld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat ook nog eens inderdaad. Walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |