Aan de achterkant natuurlijk.quote:
Ik werk ook nooit na sluitingstijd haha, ja zal ik maar doen dan denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
Door dezelfde deur als waar je 's avonds naar buiten gaat, als de winkel is gesloten? En anders bel je toch even naar je werk voor de zekerheid.
ja was toch te proberen hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:53 schreef snellejelle het volgende:
Hoe moeten wij nou weten hoe het op jouw werk werkt??
Sorryquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:59 schreef bioloogje het volgende:
Dit is gewoon zo dom, dat ik niet eens de moeite neem om het inhoudelijk af te zeiken.
Jawel, dit is zo dom dat je wel een trol een moet zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef Sophie1603 het volgende:
Jongens zo dom was deze vraag toch ook weer niet!?
Noem je me nou lelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jawel, dit is zo dom dat je wel een trol een moet zijn.
Je stelt een vraag over een pand dat je niet benoemt en wat niemand kent, over welke deur welke functie heeft. Ja, dat is een domme vraag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef Sophie1603 het volgende:
Jongens zo dom was deze vraag toch ook weer niet!?
hahahaha oke misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je stelt een vraag over een pand dat je niet benoemt en wat niemand kent, over welke deur welke functie heeft. Ja, dat is een domme vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |