graag gedaan !! T was een enorm leuke klus en ik heb genoten ! De knopen was nog een klus op zich maar gelukt via mijn moeder en de kringloop. Fijn dat je er zo blij mee bent !quote:Op zondag 9 december 2012 11:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Eindelijk, de doos mag open! Hier staat ie nog onder de kerstboom:
[ afbeelding ]
Rudolfanta/Adnap had zin in dichten!
[ afbeelding ]
De doos gaat open:
[ afbeelding ]
Woohooo wat veel cadeaus!![]()
Zelfs voor Wouter, Sterre en Tristan zit er wat bij!
[ afbeelding ]
Alles opengemaakt:
[ afbeelding ]
Dank je wel Adnap voor alle cadeaus! Ik kan zien dat je er heel veel tijd en moeite in gestopt hebt. Knopen, i loooooove knopen, dit is (gek genoeg misschien) mijn lievelingscadeau. En paarse nagellak, mijn lievelingskleur.En naar die cookies in a jar ben ik heel benieuwd, ik heb het nog nooit gemaakt. Die reep is ook mmmmm. En ook nog iets zelfgehaakts, hartstikke bedankt! En leuke kralen, 3 (!) boeken, vrolijk gekleurde haakkatoen, stickers en kanten lint en voor de kinderen chocolademunten en oorbellen (Sterre heeft helaas geen gaatjes maar het gebaar alleen al is superlief).
Ontzettend bedankt Adnap!
je staat ook op mijn verdachten-lijstjequote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef Kersjes het volgende:
En wat heeft iedereen weer z'n best gedaan![]()
Zo ontzettend leuk!!
En ik word meerdere keren als verdachte gezien, maar ik zeg nog lekker niks
Ik was fanaat, momenteel niet actief wow-er. Mijn wederhelft wel. Erg leuk gedaan, tnx!!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 11:23 schreef Shandaly het volgende:
Ow, en Nijna... nog een WoW-fanaat? Leuk! Die 99,9% zeker mag je weglaten, ik was jouw secret-santa!
Nee, ik ben iemand andersquote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben helemaal verlegen geworden! Wat ben ik enorm verwend!
Wij zitten met een puzzelende mini, een hele gave gehaakte muziekdoos op mijn buik en een cd met hint op de achter grond (zijn bij nr 1)
mijn eerste gok lijnloos ben jij mijn secret santa?
Ik ga zo foto's uploaden...
quote:Op zondag 9 december 2012 07:29 schreef mrien het volgende:
Ik was gisteravond in slaap gevallen, wilde nog zo graag wakker blijven naar helaas.
Als de kinderen wakker zijn ga ik uitpakken, het gedicht inmiddels al gelezen en ik had helemaal gelijk met mijn vermoedens
bellelena
quote:Op zondag 9 december 2012 07:56 schreef mrien het volgende:
Ik kan na het uitpakken alleen maar![]()
wow
![]()
zeggen
Lieve bellelena wat heb je onwijs verwend![]()
![]()
Je hebt me met je laatste kado echt even stil gekregen en dat is soms best een uitdaging zoals je weet
Foto's komen eraan !!!
Ow en je zelfgemaakte flow![]()
Ik ben zo blij
Jaaaa, de cadeautjes! Wat tof dat Lotte haar knuffeltje zo mooi vindtquote:Op zondag 9 december 2012 08:44 schreef mrien het volgende:
Mijn nog ingepakte pakket
[ afbeelding ]
Kado's voor de kinderen![]()
Voor Lotte, ze is er zo blij mee
[ afbeelding ]
Voor Jelle
[ afbeelding ]
Bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Mijn kado's
Mooie maskingtape!
[ afbeelding ]
Stempelinkt
[ afbeelding ]
Stempels![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hele mooie ketting/hanger met foto van de kinderen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een stukje eigen Flow![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lieve lieve lieve bellelena, onwijs bedankt voor de superleuke en superlieve kado's!
Ik ben er zo onwijs blij mee!
Toen ik de eerste regels van het gedicht zag wist ik het zekerwat onwijs grappig dat je mij had!
Dankjewelquote:Op zondag 9 december 2012 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mrien, wat een ontzettend gave cadeau's! Je boft maar met die crea bellelena als je Santa![]()
Die kussentjes zijn zo gaaf!
Bellelena heb je die ketting laten maken of zelf gemaakt? Ik heb net zo iets laten maken op Etsy in ieder geval voor NTS![]()
Twentemeisje gij creatieveling met de QR codesWat een leuk idee!
Lieve SantaLena, inmiddels ben ik helemaal opgestaan! Ik heb ook mijnquote:Op zondag 9 december 2012 10:31 schreef SantaLena het volgende:
Bellelena,
Ik ben zo benieuwd wat je van de cadeautjes vindt...
Ben je al wakker???
Fijn dat je het leuk vindt,quote:Op zondag 9 december 2012 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Santameisje, ik ben blij met mijn pakje!
De uitpakpretfoto's volgen straks wanneer ik heb uitgevogeld wie je bent...Ik ben flink aan het puzzelen! De hints zijn wel duidelijk, alleen heb ik nog geen idee naar wie ze leiden
Zou tijd worden slaapkopjequote:Op zondag 9 december 2012 12:16 schreef bellelena het volgende:
Lieve SantaLena, inmiddels ben ik helemaal opgestaan! Ik heb ook mijncadeautjes
uitgepakt. Ik zat met tranen in mijn ogen, wat heb je je best gedaan en wat past het bij mij! Vooral het schilderij en het muziekdoosje, terwijl een minibabytje lekker rommelt in mijn buik
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu de foto's voor je op de computer laden! Dus zometeen nog een uitgebreidere post.
Voor nu alvast heel heel heel erg bedankt!
Fijn dat het in de smaak valt, Buuf! Of het geurtje lekker is, weet ik niet, hoor. Ik heb m niet kunnen ruiken. Anders geef je m maar weg aan iemand die je niet mag.quote:Op zondag 9 december 2012 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Spring! ook namens de buurjongens heel erg bedankt voor de kerstmannen/candycanes!
quote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef twentemeisje het volgende:
Jij maakte die hints. En heb je mijn fotopost gezien?
quote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve Simmu, geheel op eigen houtje, zonder ook maar enige hulp van buitenaf *pinokkio-modus* denk ik dat jij mijn SSS bent! Klopt dat?
tsjek vanuit mijn posthistory eens het bulls, bears en bucks topicquote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve Simmu, geheel op eigen houtje, zonder ook maar enige hulp van buitenaf *pinokkio-modus* denk ik dat jij mijn SSS bent! Klopt dat?
nrtje 71 uit de reeksquote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef santameisje het volgende:
[..]
tsjek vanuit mijn posthistory eens het bulls, bears en bucks topic
En ik ben heel erg blij met mijn cadeautjesquote:Op zondag 9 december 2012 11:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Voor Droomvrouwtje, namens je secret santa:
Droomvrouwtje toch!
Blij met de kadootjes die ik heb gekoch?
Ow wacht, ik mis 'n "t"
Maar hij zit niet in mn username, kun je daar wat mee?
De inhoud van de pakjes mag je best detailleren
Dat ik een goed Santa ben mag je anderen best onder de neus smeren
Nah sorry, ik ben een beetje flauw
Chronisch slaaptekort doet dat nou eenmaal met jou
Vannacht was gezellig, warm en druk
3 kinders in ons bed, mijn grote geluk <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |