Heldquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
HypoMooieharenmeisje
Natuurlijk snap ik dat
Ik heb het warm. Voor het eerstquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook in de vriezer.
Maar ik heb het al zo koud
Morgen knuffel ik je warm toch beeb.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook in de vriezer.
Maar ik heb het al zo koud
Foto van jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
Betere suggesties dan Leila of Miley zijn welkom.
Demi Lovato.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
En leven van mijn belastinggeld. Val dood.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik probleemwijken zo zie, lijkt me een heerlijk leven. Lekker bier drinken en roken, hele dag thuis en bij de buren langs..
ik ga het niet echt doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En leven van mijn belastinggeld. Val dood.
Legerquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga het niet echt doen
Neem gewoon een baan in het: Nederlandse, Portugese of Finse leger.
jij slaat met een bitchclap wel even alle soldaten weg natuurlijk, niemand voor nodigquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leger![]()
En je interpunctie is om te huilen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga het niet echt doen
Neem gewoon een baan in het: Nederlandse, Portugese of Finse leger.
Ik faal in bitchclaps. Helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij slaat met een bitchclap wel even alle soldaten weg natuurlijk, niemand voor nodig
Ik huil met je mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leger![]()
En je interpunctie is om te huilen.
Of teminste ga sowieso werken, al is het op de sociale werkplaats, ook al dacht ik dat je gewoon een uitkering kon nemen en daar werkenquote:
Dat weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of teminste ga sowieso werken, al is het op de sociale werkplaats, ook al dacht ik dat je gewoon een uitkering kon nemen en daar werken
Heppie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wie gaat jou dan beschermen tegen legers van andere landen?
een gozer die ik ken verdient 60 in de maand en zijn uitkering erbij, hij mag niet meer verdienen maar hij kan ook onzin lullen natuurlijkquote:
Zoals ik zei, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een gozer die ik ken verdient 60 in de maand en zijn uitkering erbij, hij mag niet meer verdienen maar hij kan ook onzin lullen natuurlijk
De kroeg. 14 jarige sletjes neuken in een donker steegje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil weg maar waar zal ik vandaag eens heen gaan?
Houd je nog wel van me dan?quote:
laast werd ik de coffee shop uitgegooid, dus ik ga niet meer naar dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kroeg. 14 jarige sletjes neuken in een donker steegje.
Gelukkig maarquote:
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
laast werd ik de coffee shop uitgegooid, dus ik ga niet meer naar dat soort dingen
hij dacht dat ik al 16 was, toen die mijn id zag werd die best boosquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.
Volgens mij mag je pas een coffeeshop binnen als je 18 bentquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij dacht dat ik al 16 was, toen die mijn id zag werd die best boos
kut hyothekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
Telkens als ik spytool krijg ik alleen maar dingen over hyotheken of hypoallergene dingen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.
Ik kan mijn naam niet spytoolen, er zijn teveel vinnie'squote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
Telkens als ik spytool krijg ik alleen maar dingen over hyotheken of hypoallergene dingen.
dat verschiltquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je pas een coffeeshop binnen als je 18 bent
Meestal ben je een schatje en heb je gewoon gelijk en zo, maar hierbij zit je er nogal naast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
Die sneeuw.
Die tocht naar school.
Die pauzes.
Die tussenuren.
Winter
Fout.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
Die sneeuw.
Die tocht naar school.
Die pauzes.
Die tussenuren.
Winter
vanaf 18quote:
Leila.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
Niet in een coffeeshop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je mag gewoon wiet kopen als je 16 bent hoor
Ik ben liever eerder vrij.quote:
nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen fan van de sneeuw?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meestal ben je een schatje en heb je gewoon gelijk en zo, maar hierbij zit je er nogal naast.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:
Tussenurenquote:
Kaartenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tussenuren![]()
Alleen als anderen ook tussenuur hebbenen dan kaarten. Of eten.
Eigenlijk heb ik een hekel aan allebei die dingen. Maar niet tijdens tussenuur.
Ja dan is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tussenuren![]()
Alleen als anderen ook tussenuur hebbenen dan kaarten. Of eten.
Eigenlijk heb ik een hekel aan allebei die dingen. Maar niet tijdens tussenuur.
Als hij het niet leuk vind maakt hij wel herrie en gaat ie wel tekeer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Faux. het volgende:
Oké help de kat is in een kartonnen doos geklommen en ik heb geen idee of hij t nou leuk vindt om daar te zitten of dat ik hem eruit moet gaan redden. Iemand?
#liefdagboekquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Faux. het volgende:
Oké help de kat is in een kartonnen doos geklommen en ik heb geen idee of hij t nou leuk vindt om daar te zitten of dat ik hem eruit moet gaan redden. Iemand?
gapuntjim wat is dezequote:
Hehehe. Pokerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd, maar toen we gingen pokeren om geld mocht het niet meer____!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij het niet leuk vind maakt hij wel herrie en gaat ie wel tekeer.
Wat is ezelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan het niet.
Alleen pesten. Of ezelen.
Dat doe ik ook als ik geen tussenuren hebquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dan is het wel leuk jaof met mij praten
Ik ga je voeren morgen
Hij kijkt wel heel zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij het niet leuk vind maakt hij wel herrie en gaat ie wel tekeer.
Doe het vaker wanneer je wel tussenuren hebtquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik geen tussenuren heb
Neeeeee
Dat je een kaart door moet geven telkens totdat je een setje dezelfde kaarten hebt en dan wie dat het laatste door krijgt krijgt een letter. Eerst de E en dan de Z en zo.quote:
Ik weet niet wat voor lui hier zetten, maar als ik dat in SEX SC zeg, dan krijg ik dat te horenquote:
Klinkt euhm leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat je een kaart door moet geven telkens totdat je een setje dezelfde kaarten hebt en dan wie dat het laatste door krijgt krijgt een letter. Eerst de E en dan de Z en zo.
Mijn uitleg!
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef Faux. het volgende:
Ezelen, dat is toch met een bal tegen de muur aan schoppen?
Haha maar dat is niet voor niks SEX, daar lopen sowieso ook een hoop KLB'ers rond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor lui hier zetten, maar als ik dat in SEX SC zeg, dan krijg ik dat te horen
Nu wil ik dat best doen met bepaalde FOK!sters, maar lang niet allemaal
ezelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef Faux. het volgende:
Ezelen, dat is toch met een bal tegen de muur aan schoppen?
Elfjes maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
Geen emoticons genoeg om mijn gevoelens over sneeuw uit te drukken
hahahahahaha groot gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha maar dat is niet voor niks SEX, daar lopen sowieso ook een hoop KLB'ers rond.
Nou strippoker, met 90% van FOK! hoef ik dat niet, nee bedankt.
mijn dank is zo groot dat ik nu een bloemetje voor je ga uitzoekenquote:
Stiekem kan ik het allemaal nietquote:
Noorwegen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik kom uit het noorden van europa
Nou, een hoop... Er zitten een heleboel R&P'ers, waar de rest komt weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha maar dat is niet voor niks SEX, daar lopen sowieso ook een hoop KLB'ers rond.
Nou strippoker, met 90% van FOK! hoef ik dat niet, nee bedankt.
what do you wil dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef AppelCake het volgende:
I don't want a lot for Christmass their is just one thing I need!
Dat leer ik je toch lieverdquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem kan ik het allemaal nietnet als schaken.
En dan wil ik winnen en dan raak ik gefrustreerd en dan "JA JULLIE SPELEN ALLEMAAL VALS IK DOE NIET MEER MEE"
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
mijn dank is zo groot dat ik nu een bloemetje voor je ga uitzoeken
Dat land ernaast?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee je zit wel in het goede gedeelte ;P
met sommige wel dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, een hoop... Er zitten een heleboel R&P'ers, waar de rest komt weet ik eigenlijk niet.
Nee, dat zeg ik, met de meesten hoef ik dat niet
Maar dat duurt langquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat leer ik je toch lieverd
Je zei dat je toch nooit boos werd?
spannendquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met vrouwelijke FOK!kers, ja. Sommige.
Geeft niet, zijn we langer samenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar dat duurt lang
Nee oké. Dat laatste deed ik toen ik een jaar of 6 wasen dan hysterisch gaan huilen totdat ze zeggen 'oké oké, jij hebt gewonnen. Maar stop alsjeblieft met huilen dan
'
![]()
Nee geen hoop idd, ik weet niet hoe het in de SC is maar in het gewone forum zit wel wat apart volk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, een hoop... Er zitten een heleboel R&P'ers, waar de rest komt weet ik eigenlijk niet.
Nee, dat zeg ik, met de meesten hoef ik dat niet
Jaaaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Faux. het volgende:
Hypo heb je je presentatie onderdehand al gehad?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
die maar eentje die past bij de sneeuw en de avond en ik
True, heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee geen hoop idd, ik weet niet hoe het in de SC is maar in het gewone forum zit wel wat apart volk.![]()
Ja maar vrouwelijk FOK! is toch wel gemiddeld genomen een stuk normaal genomen dan mannelijk FOK! Laat ik het zo zeggen, van alle autisten die hier zijn is 98% man.
Maar maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet, zijn we langer samen![]()
Als je dat maar nooit bij mij doet
Rusland ook?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik geef haar sowieso al.[quote]Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naja ik weet niet zo goed wat er naast zat
je hebt zweden,finland,noorwegen
1 van die 3 igg
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaaa
Ik een superserieuze powerpoint over vergrijzing.
Laatste dia:
"Dus mijn stelling is: iedereen boven de 85 moet worden geëuthanaseerd om vergrijzing tegen te gaan."
Niemand vond het een goed plan om opa en oma in te laten slapen.Helaas.
Dan tem ik jequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar maardan word ik boos en zo
Ik huil niet meer
Ja maar ik bedoel.quote:
Tijdens het leren? Ja is goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso dat ik mijn kleren dan aanhou
Russen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoor wel van sommige mensen dat ik een russische uitstralig heb maar nee, kom uit finland
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaaa
Ik een superserieuze powerpoint over vergrijzing.
Laatste dia:
"Dus mijn stelling is: iedereen boven de 85 moet worden geëuthanaseerd om vergrijzing tegen te gaan."
Niemand vond het een goed plan om opa en oma in te laten slapen.Helaas.
Heldinquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel.
Denk aan de economische voordelen! En na je 85e doe je toch geen noemenswaardige interessante dingen.
Docent zei 'Dit had ik niet van je verwacht. Wat een nazipraktijken dit'
maar ik had een voldoende
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoor wel van sommige mensen dat ik een russische uitstralig heb maar nee, kom uit finland
Je kon alleen voldoende of onvoldoende halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk wel een goed cijfer voor gehad
'nazipraktijken'quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel.
Denk aan de economische voordelen! En na je 85e doe je toch geen noemenswaardige interessante dingen.
Docent zei 'Dit had ik niet van je verwacht. Wat een nazipraktijken dit'
maar ik had een voldoende
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben daar ook niet geschikt voor
wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar
Ook altijd zo van 'wtf moet ik in hemelsnaam doen' als mensen huilen?
Weet nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat dan?
Tegen mijn broertjes zeg ik meestal 'hou es op met janken'ze janken om niets
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent de paarse bazenbloem die schijt heeft aan de sneeuw
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet
Ja maar die zijn klein en zo.
En ik ga het nog een keer zeggen: 'Doe eens lief'
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je kon alleen voldoende of onvoldoende halen.
Iedereen is geschikt voor strippokerquote:
Hypo, had ik het met jou over Allstars?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet
Ja maar die zijn klein en zo.
En ik ga het nog een keer zeggen: 'Doe eens lief'
Nein.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen is geschikt voor strippoker.
[..]
Hypo, had ik het met jou over Allstars?
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hypo, had ik het met jou over Allstars?
Zo kut dat altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leraar die gewoon iedereen een 8 gaf voor een werkstuk. Inhoud en lengte boeide niks, maar als je t in kleur had geprint kreeg je een halve punt hoger
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zijn 12-10-9-6oud genoeg
Ja maar
Ik heb één keer strippoker gespeeld. True story.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen is geschikt voor strippoker.
Autismequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je 6 bent mag je nog wel huilen om niets9 is een twijfelgevalletje.
Maar 12
Oh?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb één keer strippoker gespeeld. True story.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb één keer strippoker gespeeld. True story.
DMquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar gaan we het hier niet over hebben.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de stekels zijn een teken voor hoe daadkrachtig en moedig jij bent, maar van binnen ben je net zo zacht als de witte dons beschermt door je stekels
je zei net zelf dat je met Sommige foksters wil strippokeren dus is niet iedereen ervoor geschiktquote:
Ja maar jij beweert dat jij niet geschikt bent voor strippoker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zei net zelf dat je met Sommige foksters wil strippokeren dus is niet iedereen ervoor geschikt
ja omdat dat gewoon zo is, ik wil mezelf niet eens naakt zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij beweert dat jij niet geschikt bent voor strippoker.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja omdat dat gewoon zo is, ik wil mezelf niet eens naakt zien
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent de leider van de bloem, de bruine kern. De gele blaadjes zijn jouw volgelingen en aanbidders
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast welgewoon hard trainen alles
hmja gewoon lekker laten voor wat het is en verder gaan met je eigen leven.quote:
Mja, weet niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja gewoon lekker laten voor wat het is en verder gaan met je eigen leven.
Ik heb mijn mening erover, jij de jouwe, wil je ermee doorgaan is dat jouw keuzequote:
Weet ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening erover, jij de jouwe, wil je ermee doorgaan is dat jouw keuze
Jij was toch al heel sterk? Met je vechtpartijtjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie weet hoe je heel snel sterk wordt
ja maar nog sterker is altijd goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Jij was toch al heel sterk? Met je vechtpartijtjes?
HA BUSTED!
Ouder worden voordat je je lichaam verneuktquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie weet hoe je heel snel sterk wordt
Je bent dus niet sterk, anders hoef je niet in 3 dagen sterk te worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar nog sterker is altijd goed
volgens mij heb ik dat alquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ouder worden voordat je je lichaam verneukt
jij begrijpt de reden nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent dus niet sterk, anders hoef je niet in 3 dagen sterk te worden.
nou ik ga maandag weer vechten en vandaag had ik verloren opeens maar hij had geluk gehad gewoon en als ik maandag win is beter tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, zeg het me eens.
Het is gewoonweg onmogelijk om sterker te worden in 3 dagen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ik ga maandag weer vechten en vandaag had ik verloren opeens maar hij had geluk gehad gewoon en als ik maandag win is beter toch
steroidenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ik ga maandag weer vechten en vandaag had ik verloren opeens maar hij had geluk gehad gewoon en als ik maandag win is beter toch
ik weet niks van die nonsens dusnaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laat alleen je spieren qua omvang vergroten.
dan heb ik er alsnog niks aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laat alleen je spieren qua omvang vergroten.
Hehehe, maar goed ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niks van die nonsens dusna
Roken helpt al helemaal nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan heb ik er alsnog niks aan.
Ik ga wel gewoon ff iets roken voor ik vecht, kan wel helpen
ja dat helpt echt, wat ze zeggen dat het slecht voor je is is gewoon bullshit. ik gebruik het ook en mijn vrienden ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar wordt je daar echt sterker van of krijg je alleen grote spieren
ik heb vandaag niet gerooktquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, maar goed ook
[..]
Roken helpt al helemaal niet
Waarom zou je zondag weer beginnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb vandaag niet gerookt
en zaterdag rook ik ook niet
maar zondag begint het weer
ik hou het wel bij mn eiwitquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, maar goed ook
[..]
Roken helpt al helemaal niet
dan ga ik naar een vriend en hij geeft me altijd gratisquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je zondag weer beginnen
Goed zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou het wel bij mn eiwit
Dan zeg je dat je niet hoeft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ga ik naar een vriend en hij geeft me altijd gratis
Hoe kun je nou zelfverzekerder zijn door te roken?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
helemaal niet als ik rook ben ik veel zelf verzekerder
Je begint makkelijker een gesprek en het is trouwens ook lekker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zelfverzekerder zijn door te roken?!![]()
kijk mij stoer zijn met mn sigaret jeweettogquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zelfverzekerder zijn door te roken?!![]()
Makkelijker een gesprek voeren zit tussen je oren en het is fucking ranzig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je begint makkelijker een gesprek en het is trouwens ook lekker.
ja je eerste is ranzig en dan wordt het opeens lekker. En als ik rook praat ik makkelijker alleen als ik rook lijk ik minder actief te worden en wordt er soms draaierig van, waarom snap ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Makkelijker een gesprek voeren zit tussen je oren en het is fucking ranzig.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk mij stoer zijn met mn sigaret jeweettog
Niks eerste is ranzig en daarna lekker, ik vind het ranzig, punt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja je eerste is ranzig en dan wordt het opeens lekker. En als ik rook praat ik makkelijker alleen als ik rook lijk ik minder actief te worden en wordt er soms draaierig van, waarom snap ik nog steeds niet
Met jou altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb net een sigaret gerookt.... neuken?
ik ga niet dood maar als ik ga vechten en daar voor ff rook dan vecht ik wel beter denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks eerste is ranzig en daarna lekker, ik vind het ranzig, punt.
Dan ga je dood.
moet nog even de wachtkamer in denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou altijd.
Eet smakelijk
Ik ga even gamen.
Ik denk van niet. Maar je moet doen wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga niet dood maar als ik ga vechten en daar voor ff rook dan vecht ik wel beter denk ik
ja joh, ik rook voornamelijk mintquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Maar je moet doen wat je niet laten kan.
Wachtkamer? Zit je bij de huisarts?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet nog even de wachtkamer in denk iktot straks
I don't give a shit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja joh, ik rook voornamelijk mint
ja de mondartsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachtkamer? Zit je bij de huisarts?
Tot strakjes
ik had een keer gerookt en toen ging ik balletdansen en toen lukte opeens al die movesquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja joh, ik rook voornamelijk mint
grappig ben jijquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik had een keer gerookt en toen ging ik balletdansen en toen lukte opeens al die moves
het helpt wel
hahaha wel grappig om te zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Taexon het volgende:
Wtf vraagt iemand ineens om zondag te gaan sleeén in de duinenpuur omdat we 2 jaar geleden voor de gein dat deden en beide onder de dorens van de struiken thuis kwamen
![]()
Nee dankjewat wat dat een werk al die dorens overal tussenuit halen
ik zou gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Taexon het volgende:
Wtf vraagt iemand ineens om zondag te gaan sleeén in de duinenpuur omdat we 2 jaar geleden voor de gein dat deden en beide onder de dorens van de struiken thuis kwamen
![]()
Nee dankjewat wat dat een werk al die dorens overal tussenuit halen
Ach opzicht was het echt laggen.. want weet een paar plekken in de duinen met echt hele lange schuine stukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha wel grappig om te zien
in de duinen hardlopen lijkt me sowieso gaafquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach opzicht was het echt laggen.. want weet een paar plekken in de duinen met echt hele lange schuine stukken
(Ja ken heel groot deel van de duinen uit me hoofd...denk toch dat ik er eigenlijk te vaak hardloop )
schat wat is je ping, voeg me op je bb aan, niemand hoeft te weten wie ik benquote:
Ik heb geen blackberryquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schat wat is je ping, voeg me op je bb aan, niemand hoeft te weten wie ik ben
hey was je ping schatquote:
Ah, mooizo. Ik vond je al niet zo'n BB-mooiboy nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Galaxy S2Die moet ik nog even updaten.
Je mag wel mijn WAquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:11 schreef msacras het volgende:
[..]
hey was je ping schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ah, mooizo. Ik vond je al niet zo'n BB-mooiboy nee.
Is ook gewoon awesome... vooral omdat je op een gegeven moment echt heel veel leuke plekken kent daar ..quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de duinen hardlopen lijkt me sowieso gaaf![]()
maar sleeen in de duinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |