Heldquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
HypoMooieharenmeisje
Natuurlijk snap ik dat
Ik heb het warm. Voor het eerstquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook in de vriezer.
Maar ik heb het al zo koud
Morgen knuffel ik je warm toch beeb.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook in de vriezer.
Maar ik heb het al zo koud
Foto van jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
Betere suggesties dan Leila of Miley zijn welkom.
Demi Lovato.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
En leven van mijn belastinggeld. Val dood.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik probleemwijken zo zie, lijkt me een heerlijk leven. Lekker bier drinken en roken, hele dag thuis en bij de buren langs..
ik ga het niet echt doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En leven van mijn belastinggeld. Val dood.
Legerquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga het niet echt doen
Neem gewoon een baan in het: Nederlandse, Portugese of Finse leger.
jij slaat met een bitchclap wel even alle soldaten weg natuurlijk, niemand voor nodigquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leger![]()
En je interpunctie is om te huilen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga het niet echt doen
Neem gewoon een baan in het: Nederlandse, Portugese of Finse leger.
Ik faal in bitchclaps. Helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij slaat met een bitchclap wel even alle soldaten weg natuurlijk, niemand voor nodig
Ik huil met je mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leger![]()
En je interpunctie is om te huilen.
Of teminste ga sowieso werken, al is het op de sociale werkplaats, ook al dacht ik dat je gewoon een uitkering kon nemen en daar werkenquote:
Dat weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of teminste ga sowieso werken, al is het op de sociale werkplaats, ook al dacht ik dat je gewoon een uitkering kon nemen en daar werken
Heppie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wie gaat jou dan beschermen tegen legers van andere landen?
een gozer die ik ken verdient 60 in de maand en zijn uitkering erbij, hij mag niet meer verdienen maar hij kan ook onzin lullen natuurlijkquote:
Zoals ik zei, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een gozer die ik ken verdient 60 in de maand en zijn uitkering erbij, hij mag niet meer verdienen maar hij kan ook onzin lullen natuurlijk
De kroeg. 14 jarige sletjes neuken in een donker steegje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil weg maar waar zal ik vandaag eens heen gaan?
Houd je nog wel van me dan?quote:
laast werd ik de coffee shop uitgegooid, dus ik ga niet meer naar dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kroeg. 14 jarige sletjes neuken in een donker steegje.
Gelukkig maarquote:
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
laast werd ik de coffee shop uitgegooid, dus ik ga niet meer naar dat soort dingen
hij dacht dat ik al 16 was, toen die mijn id zag werd die best boosquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.
Volgens mij mag je pas een coffeeshop binnen als je 18 bentquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij dacht dat ik al 16 was, toen die mijn id zag werd die best boos
kut hyothekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
Telkens als ik spytool krijg ik alleen maar dingen over hyotheken of hypoallergene dingen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terecht. 14-jarigen horen niet in een coffeeshop.
Ik kan mijn naam niet spytoolen, er zijn teveel vinnie'squote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
Telkens als ik spytool krijg ik alleen maar dingen over hyotheken of hypoallergene dingen.
dat verschiltquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij mag je pas een coffeeshop binnen als je 18 bent
Meestal ben je een schatje en heb je gewoon gelijk en zo, maar hierbij zit je er nogal naast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
Die sneeuw.
Die tocht naar school.
Die pauzes.
Die tussenuren.
Winter
Fout.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
Die sneeuw.
Die tocht naar school.
Die pauzes.
Die tussenuren.
Winter
vanaf 18quote:
Leila.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit sowieso niet.
Niet in een coffeeshop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je mag gewoon wiet kopen als je 16 bent hoor
Ik ben liever eerder vrij.quote:
nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen fan van de sneeuw?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meestal ben je een schatje en heb je gewoon gelijk en zo, maar hierbij zit je er nogal naast.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:
Tussenurenquote:
Kaartenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tussenuren![]()
Alleen als anderen ook tussenuur hebbenen dan kaarten. Of eten.
Eigenlijk heb ik een hekel aan allebei die dingen. Maar niet tijdens tussenuur.
Ja dan is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tussenuren![]()
Alleen als anderen ook tussenuur hebbenen dan kaarten. Of eten.
Eigenlijk heb ik een hekel aan allebei die dingen. Maar niet tijdens tussenuur.
Als hij het niet leuk vind maakt hij wel herrie en gaat ie wel tekeer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Faux. het volgende:
Oké help de kat is in een kartonnen doos geklommen en ik heb geen idee of hij t nou leuk vindt om daar te zitten of dat ik hem eruit moet gaan redden. Iemand?
#liefdagboekquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef Faux. het volgende:
Oké help de kat is in een kartonnen doos geklommen en ik heb geen idee of hij t nou leuk vindt om daar te zitten of dat ik hem eruit moet gaan redden. Iemand?
gapuntjim wat is dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |