abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120044074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

je klinkt verrast? Als je hier wat zegt staan er direct 400 knuffelaars te springen en roepen bron bron bron bron bron.
Nu wel, zie de cijfers.
Kap eens met dat kinderachtige gezeik man.
pi_120044080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

omdat zonder wordt gesproken over leugens, onderbuikgevoelens etcetc.
Nee, jullie lullen gewoon feitelijk onwijs uit je nek en mensen die wel verder denken dan hun neus lang is, proberen jullie dat aan je verstand te peuteren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_120044122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen de cijfers, maar als mensen op straat komen merken ze het toch ook ?
In OV, bij het uitgaan, in zwembaden.

Komen die mensen daar nooit ofzo ? Dan merk je toch dat vooral Marokkanen zich respectloos gedragen ?
En nee.
Ik woon in Utrecht, in zo'n "Marokkanenbuurt" en ik heb nog NOOIT ergens last van gehad.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:01:05 #54
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120044126
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kap eens met dat kinderachtige gezeik man.
Wat lul je... het zijn feiten. Jij bent er één van......

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, jullie lullen gewoon feitelijk onwijs uit je nek en mensen die wel verder denken dan hun neus lang is, proberen jullie dat aan je verstand te peuteren.
Kijk daar heb je er weer een.... cijfers liegen???
feitelijk uit mijn nek lullen.... toon eens aan, immers feiten zijn aantoonbaar.
pi_120044161
quote:
En van het weekend mogen de scheidsrechters weer gewoon nederig komen kruipen voor de camera's van de NOS om hun fout ruiterlijk toe te geven omdat de commentatoren de regels nooit hebben geleerd en denken dat als zij iets niet zien op camera het er ook niet kan zijn geweest.

Reken er maar op dat ze het over respect gaan hebben, maar de hand in eigen boezem steken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120044206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Kluts het volgende:

[..]

En nee.
Ik woon in Utrecht, in zo'n "Marokkanenbuurt" en ik heb nog NOOIT ergens last van gehad.
Dat vind ik echt raar. Of ben je eraan gewend, want ik kom elke dag in Rotterdam, maar ik woon er niet.
pi_120044240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef Ziba het volgende:
Dit is niet de bron die gepost is maar wel zelfse inhoud (bovenste gedeelte) enkel over ernstigere delicten.

Lees/las ik het verkeerd? Volgensij niet.

http://www.nji.nl/smartsite.dws?id=138064
Probleem is dat vermogensdelicten vaak gepaard gaan met geweld en vernieling. Dan zitten Marokkanen daar weliswaar niet voor vast, maar ze maken zich er wel schuldig aan.
pi_120044317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Probleem is dat vermogensdelicten vaak gepaard gaan met geweld en vernieling. Dan zitten Marokkanen daar weliswaar niet voor vast, maar ze maken zich er wel schuldig aan.
maar deze link gaat over een onderzoek naar mensen in preventieve hechtenis.
Niet relevant dus voor deze discussie.
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 17:05:56 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120044321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Probleem ligt ook in formulering bij onderzoeken. Daarom zeggen dit soort cijfers niet zoveel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120044378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Wat lul je... het zijn feiten. Jij bent er één van......

[..]

Kijk daar heb je er weer een.... cijfers liegen???
feitelijk uit mijn nek lullen.... toon eens aan, immers feiten zijn aantoonbaar.
Het is gewoon interessanter om lekker te schreeuwen en stemming te maken met berichten over marokkaans tuig. En het gros wat er zo hard over roept woont in een dorp waar amper allochtonen wonen en hebben geen idee waar ze over praten. Ik weet dat, want ik was er ook zo een.

Tot ik in Utrecht kwam wonen, ik had me al geestelijk voorbereid dat ik van mijn tas geroofd zou worden, verrot gescholden en noem allemaal maar op. Ik heb werkelijk nog nooit, maar dan ook echt NOOIT ergens last van gehad.

Ik baseer mijn mening dus op wat mijn ervaringen zijn, niet wat de gemiddelde internetheld vanaf zijn zolderkamer schreeuwt, terwijl ik me afvraag of al die stoere jongens deze discussies ook in het openbaar zouden voeren. Jullie zijn gewoon een stel racisten als je het alleen maar op marokkanen gooit.

Daarnaast, er is toch ook een Nederlander gearresteerd? Hoe verklaar je dat dan? Het was toch een marokkanenprobleem?
pi_120044504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is gewoon interessanter om lekker te schreeuwen en stemming te maken met berichten over marokkaans tuig. En het gros wat er zo hard over roept woont in een dorp waar amper allochtonen wonen en hebben geen idee waar ze over praten. Ik weet dat, want ik was er ook zo een.

Tot ik in Utrecht kwam wonen, ik had me al geestelijk voorbereid dat ik van mijn tas geroofd zou worden, verrot gescholden en noem allemaal maar op. Ik heb werkelijk nog nooit, maar dan ook echt NOOIT ergens last van gehad.

Ik baseer mijn mening dus op wat mijn ervaringen zijn, niet wat de gemiddelde internetheld vanaf zijn zolderkamer schreeuwt, terwijl ik me afvraag of al die stoere jongens deze discussies ook in het openbaar zouden voeren. Jullie zijn gewoon een stel racisten als je het alleen maar op marokkanen gooit.

Daarnaast, er is toch ook een Nederlander gearresteerd? Hoe verklaar je dat dan? Het was toch een marokkanenprobleem?
En al die mensen die wel last van ze hebben vlak jij uit omdat jij er geen last van hebt?
Plus nog eens uitmaken voor racist ook.
pi_120044551
Alsof er niets in een dorp gebeurt wat kwalijk is. Wat wel is er wonen hier weinig allochtonen en die er wonen gedragen zich meer dan voorbeeldig. Dat krijg je als je in een dichtbevolkte stad gaat wonen dat er meer gebeurt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120044572
quote:
Verbeek noemt KNVB verwerpelijk

Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
AZ-trainer Gertjan Verbeek is niet te spreken over het optreden van de KNVB en de politiek naar aanleiding van de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. "De wijze waarop de politiek en de KNVB nu reageren vind ik verwerpelijk. Wat ze nu doen is symptoombestrijding, maar waar blijft die voetbalwet?", vroeg Verbeek zich hardop af. "

"Het vreselijke voorval met de grensrechter is geen voetbalprobleem, maar een maatschappelijk probleem”, zei Verbeek op de website van AZ. "De politiek en de KNVB laten ons elke keer weer in de kou staan. Dit probleem verhelp je niet door afgelasting of een minuut stilte, hoe netjes dat ook is richting de betrokkenen. Dinsdag gaat iedereen weer vrolijk verder. Vorig jaar werd een toeschouwer doodgeschopt door een speler. Is daar iets mee gedaan?”
bepaald gedeelte van de maatschappij idd
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_120044594
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En al die mensen die wel last van ze hebben vlak jij uit omdat jij er geen last van hebt?
Plus nog eens uitmaken voor racist ook.
Nee. Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vind alleen het over één kam scheren van 1 volk gewoon een achterlijke gedachtengang. En dat noemen we racisme.
pi_120044631
quote:

[..]

Sorry, maar iemand die keiharde cijfers negeert ten faveure van eigen ervaringen kan ik niet serieus nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 17:13:54 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:13:51 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120044643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee. Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vind alleen het over één kam scheren van 1 volk gewoon een achterlijke gedachtengang. En dat noemen we racisme.
Oh, dus als ik zeg dat alle marokkanen geweldige mensen zijn en goed in bed is het racisme? :?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:14:00 #67
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_120044655
Als Marokkaan is het zeer interessant om dit soort topics te lezen. Een aantal posts berusten op waarheid en andere weer niet. Ik begrijp de frustratie en het moet toegegeven worden: 'veel Marokkaanse jongeren die zich als ''macho'' zien maken er een puinhoop van in dit land'. Ik heb er zelf eentje bijna tegen de grond geknald, omdat hij mij het bloed uit de nagels haalde met zijn uitspraken. Laat met het voorgaande duidelijk zijn dat er met de ergste gevallen geen land te bezeilen is. Die zijn zo doordrongen van hun mening en dat zij een ''man'' zijn, dat zelfs een opvoeding van twee jaar weinig zal helpen. Die jongeren moeten zich ontgroeien en rustiger worden. Als dat niet gebeurt is het en blijft het een faal. Maak jullie geen illusies.

Het beste is om agenten te ondervragen over deze zaken. Die kunnen vertellen dat het tuig geen enkele respect heeft jegens mensen. De mensen die het in de praktijk hebben meegemaakt kunnen je het beste antwoord geven.
pi_120044676
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, dus als ik zeg dat alle marokkanen geweldige mensen zijn en goed in bed is het racisme? :?
Vieze kutracist dat je er bent :(
pi_120044732
quote:

[..]

Dit denk ik ook een beetje. Vooral dat het is gebaseerd op mediaverhalen. Hoewel er hier dus wel allerlei users zijn die van alles meemaken met Marokkanen.

Racisme niet. Gewoon angst ofzo.

Ik wist niet eens dat er ook een Nederlander is opgepakt, zoveel wordt er over Marokkanen gesproken. :P
pi_120044745
quote:

[..]

In welke wijk is dat?
pi_120044748
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar iemand die keiharde cijfers negeert ten faveure van eigen ervaringen kan ik niet serieus nemen, sorry.
Ik vraag me af hoe de cijfers van een onderzoek in een achterstandswijk zullen zijn.
Er wonen tenslotte ook Nederlanders in achterstandswijken en het is bekend dat het milieu waar je vandaan komt ( niet de cultuur, maar of je uit een villawijk of 3 hoog achter komt), invloed heeft op de mate van criminaliteit.

Kortom, dit heeft veel meer te maken met nederlandse tokkies en toevallig een paar marokkanen die niet weten hoe het hoort, dan met een complete bevolkingsgroep die helemaal verrot zou zijn.

Ik vind het ronduit stuitend, hoe 98% van de posters in dit topic denken.
pi_120044779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/racisme

Maar toch bedankt voor deze kansloze bijdrage.
pi_120044789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de cijfers van een onderzoek in een achterstandswijk zullen zijn.
Er wonen tenslotte ook Nederlanders in achterstandswijken en het is bekend dat het milieu waar je vandaan komt ( niet de cultuur, maar of je uit een villawijk of 3 hoog achter komt), invloed heeft op de mate van criminaliteit.

Kortom, dit heeft veel meer te maken met nederlandse tokkies en toevallig een paar marokkanen die niet weten hoe het hoort, dan met een complete bevolkingsgroep die helemaal verrot zou zijn.

Ik vind het ronduit stuitend, hoe 98% van de posters in dit topic denken.
Dat vind ik nu stuitend dat je dat uit je toetsenbord kunt krijgen.
pi_120044807
Dat zeg ik, ik kan je niet serieus nemen als je alles wat niet in je straatje past negeert of in twijfel trekt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:18:40 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120044856
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/racisme

Maar toch bedankt voor deze kansloze bijdrage.
Nee, je definitie klopt gewoon niet, het over 1 kam scheren van een groep is geen racisme. Pas bij het toekennen van negatieve eigenschappen van een ras is het racisme.

Zoals ik zei, als ik alle Marokkanen geweldig vind, is het dan racisme, ik scheer ze toch allemaal over 1 kam?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')