SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja zoals bijv. vandaag al dertig keer op het werkquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef maurisioo het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? dan zit je, en dan gaat de telefoon?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik was heel toevallig bij de gamestudio die dat spel heeft gemaakt vandaag.
lees bovenstaande post.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef mschol het volgende:
1,95 betaald voor Worms world party.. hij is nog verzonden ook..(ben benieuwd wanneer, want het is zo'n brakke site dat ik dat niet kan zien, en nee een verzendbevestiging is ook niet aanwezig)
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gebruik hoofdletters lesbienne.
quote:
Ja maar hij blijft nu crashen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef shaderon het volgende:
maarja niet opgeslagen is voor altijd weg ja
quote:dded Firework Rocket (sound effects will come soon)
◾Added enchanted books for enchanting items
◾Added Nether Brick Slabs
◾Added Firework Star ◾It is customizable by crafting
Bug Fixes[2]: [Collapse]
◾Fixed clicking an item out of a furnace not giving XP
◾Fixed reverting farmland to dirt when mobGriefing gamerule is set to false
◾Fixed setting an Enderman on fire with lava or flint and steel not teleporting away
◾Fixed animals on fire not fleeing
◾Fixed boats being placed in the wrong direction
◾Fixed Enderman not being able to dodge flaming arrow
◾Fixed when enterning the Nether, the game auto-selects the first item on the toolbar
◾Fixed leaves having the incorrect tool tip
◾Fixed drowning in creative mode
◾Fixed the enchant not enchanting with ID 0
◾Fixed not hearing the xp sound every 5 levels
◾Fixed minecarts and falling entities jittering
◾Fixed passive mob spawn eggs not consuming
◾Fixed endermen not opening their mouths when being attacked by other mobs
◾Fixed F3+B hitboxes rendering invisibility potions
◾Fixed the wither sometimes destroying its own star
Notable bugs (Complete bug list): [Collapse]
◾You can enchant all items and blocks with an enchanted book
Hoe kun je nou weer iets starten op je onboard videokaart terwijl je maar één primaire videokaart kunt hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef maurisioo het volgende:
En ik kom er nu pas achter dat veel programma's standaard worden gestart met de onboard videokaart
Geen idee. Geeft hij aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer iets starten op je onboard videokaart terwijl je maar één primaire videokaart kunt hebben?
Hoe weet je dat trouwens?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
HAHA MAURISIO HEEFT EEN TEGRA PROCESSOR IN ZN COMPUTER WAT EEN SKKL!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat kan niet want die tegra processor's komen alleen voor in mobiels en tablets.
kom maar even bij huize sosua langs. Staan deze 2 te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:08 schreef Ame_thyst het volgende:
knap hoe ze de serie Arrow in één aflevering weten te veranderen van een leuke actie serie naar een fucking "the bold and the beautiful" NEXT
Puber strugglesquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef shaderon het volgende:
was net met de vaste vrienden groep bestaande uit 5 jongens en 4 meisjes. hadden we best wel kut gesprek dat we over 1.5 jaar natuurlijk allemaal uit elkaar gaan na de middelbare en ergens anders opnieuw moeten starten. best wel een kut gedachte aangezien we nu 5 jaar elkaar kennen.
Snel even batsen en daarna nooit meer zien. Omdat geen tijd, studie enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef shaderon het volgende:
was net met de vaste vrienden groep bestaande uit 5 jongens en 4 meisjes. hadden we best wel kut gesprek dat we over 1.5 jaar natuurlijk allemaal uit elkaar gaan na de middelbare en ergens anders opnieuw moeten starten. best wel een kut gedachte aangezien we nu 5 jaar elkaar kennen.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Snel even batsen en daarna nooit meer zien. Omdat geen tijd, studie enzo.
hoe open jij je server?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:09 schreef maurisioo het volgende:
ja daar snap ik dus geen ene fuck van
rechtermuisknop, bewerken, kopieer de code en plak m ff hierquote:
je geeft m nu 1GBquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:16 schreef maurisioo het volgende:
dit staat erin:
java -Xmx1024M -Xms1024M -jar craftbukkit-1.4.5-R0.2.jar -o true
PAUSE
jaquote:
En hier deze.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kom maar even bij huize sosua langs. Staan deze 2 te wachten.
(Niet de 2 van de foto)
[ afbeelding ]
In principe wel, maar als iemand teveel /fireball heeft gedaan is je server sws fucked :\quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:30 schreef maurisioo het volgende:
klopt dit zo?
java -Xmx2048M -Xms2048M -jar craftbukkit-1.4.5-R0.2.jar -o true
PAUSE
Ja maar ik kreeg de server er niet inquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:34 schreef shaderon het volgende:
bukkitgui -> superstart tab -> geheugen met een schuifknop instellen.
hahaha. het is gewoon kut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Snel even batsen en daarna nooit meer zien. Omdat geen tijd, studie enzo.
Beats By Dre jwzquote:
lees mijn reactie..quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
DIG / USB werkt overal behalve mijn Desktop
Gezien, Had dat een keer veranderd en vergeten terug te zetten helaas werkt dat nog steeds niet.quote:
Dat is echt die van jullie? Lief beestquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
dit was 10 maanden geleden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is echt die van jullie? Lief beest
quote:
quote:
109.72.41.16quote:
tijd terug sinds ik dat gespeeld heb. NL-SosuA is mij ps3 id. Add me maar. Rijden we een keertje nordschleife.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:23 schreef mar456 het volgende:
Waz aan die hand,
Ik ga gran turismo doen bitches
GT5? wat een kutspel is dat zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tijd terug sinds ik dat gespeeld heb. NL-SosuA is mij ps3 id. Add me maar. Rijden we een keertje nordschleife.
Niet mee wachten, je moet alles en keer gedaan hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet hij die vier jongens ook batsen dan?
Op welk systeem?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:23 schreef mschol het volgende:
![]()
Worms World party voor ¤1,95 is binnen
Die redenering kan ik volgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Niet mee wachten, je moet alles en keer gedaan hebben.
Komen danquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GT5? wat een kutspel is dat zeg
jaa je moet ook TDU2 doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KUT IK DRUK OK EN NU KAN IK HET NIET ZIEN DOOR LEEFTIJD KUT KUT KUTquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef Flodder450 het volgende:
http://store.steampowered.com/app/224920/
Had m gekocht, paar dagen later meteen weer verkocht, heb m dus niet meerquote:
Grootste fout van je levenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Had m gekocht, paar dagen later meteen weer verkocht, heb m dus niet meer
Ga je naar de hoeren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef shaderon het volgende:
MAAR DAT MAAKT NIET UIT WANT ZOMETEEN PARTY ALLESZ![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
KUT IK DRUK OK EN NU KAN IK HET NIET ZIEN DOOR LEEFTIJD KUT KUT KUT
Belangrijkste vraag blijft: ga je ze ook doen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
MIJN BDAY PARTY TROLOLOL
NIKSTE HOEREN ALLEEN MAAR SLETJES
Heb sinds kort een vriendin dus die zal wel een verrassing hebben heb ik van andere vernomen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef mar456 het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag blijft: ga je ze ook doen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Heb sinds kort een vriendin dus die zal wel een verrassing hebben heb ik van andere vernomen.
Maar hoop dat er aardig wat mensen actie gaan ondernemen. Wordt het beste feest van het jaar jwzzz![]()
jij bent zeker alleen die arcade on rail racertjes gewend?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het gewoon een kutspelquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij bent zeker alleen die arcade on rail racertjes gewend?
Scribblenauts is wel leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef MineraalWater het volgende:
Scribblenauts Unlimited lachen spel
Op FOK! zitten terwijl je vrienden er zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef shaderon het volgende:
Eerste biervat is open. Met de matties ff inzuipen voor zo iedereen komt![]()
Iedereen is bezig met van alles en nog wat. het begint pas over een uur he. ff vertellen hoe facking dik feest dit wordt moet ook gebeuren he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Op FOK! zitten terwijl je vrienden er zijn____________!!!_!_!_!_!_!!_!!!_____!!_!_!_!_!!!!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iedereen is bezig met van alles en nog wat. het begint pas over een uur he. ff vertellen hoe facking dik feest dit wordt moet ook gebeuren he.
QFT QFT QFTquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef drumstickNL het volgende:
mensen die klagen over whatsapp berichten_!
3 opties,
1. zet het geluid van whatsapp uit
2. zet je telefoon op stil
3. flikker op uit de groep
Of flikker je telefoon wegquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef drumstickNL het volgende:
mensen die klagen over whatsapp berichten_!
3 opties,
1. zet het geluid van whatsapp uit
2. zet je telefoon op stil
3. flikker op uit de groep
Ik heb mijn gelijke gevondenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef mar456 het volgende:
Er gaan dagen voorbij dat ik niet op mijn steen kijk die telefoon heet. Zo'n beetje elke dag
zelfs holly is leukerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef shaderon het volgende:
ahaha, nee wordt echt zo'n amerikaans feest. en nee geen grolsch, wel heineken
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is echt die van jullie? Lief beest
En heb je dan ook nog bier?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef shaderon het volgende:
ahaha, nee wordt echt zo'n amerikaans feest. en nee geen grolsch, wel heineken
Ze hebben allemaal van die rooie bekertjes gekocht waarmee ze bierpong gaan doen en shaderon gaat dan midden in het potje op de tafel springen die dan in elkaar zakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog bier?
En je komt niet effe langs?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:06 schreef TJV het volgende:
Op mijn vrije zaterdag mijn oma naar Maastricht gebracht, de tering hey. Ik ben te aardig.
Sorry, niet aan gedacht. Wat rijden daar trouwens een hoop BMW's hey, hoop drugskoeriers?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En je komt niet effe langs?
Zijn allemaal mijners. Daarom speel ik minecraft en heb ik zoveel money G.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Sorry, niet aan gedacht. Wat rijden daar trouwens een hoop BMW's hey, hoop drugskoeriers?
Sweeeeeeeek. Ik voelde me zo buitengesloten in mijn audi, vuile limbo's.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn allemaal mijners. Daarom speel ik minecraft en heb ik zoveel money G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar hey, dat accent. Het is dat je op een schermpje ziet hoeveel je moet betalen anders was ik huilend weggerend.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef TJV het volgende:
Maar hey, dat accent. Het is dat je op een schermpje ziet hoeveel je moet betalen anders was ik huilend weggerend.
Zuid-Limburgs is wel veul erger dan Noord-limburg, Ik moet dan ook toegeven dat ik zuid limburgers soms ook niet kan verstaan.![]()
komt weer eens een stoomtrein voorbij hier, beetje de NS trollen zeker
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Volgens mij doen ze het gewoon met opzet hoor. Een hoop gebrabbel wat het nog meest lijkt op Swazi en dan vertikken om hun stembanden uit hun neus te halen. Maarja, ik moet toch wat te vreten halen zodat mijn oma haar bek hield.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Drugs is voor negers en bijstandstrekkers.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
psst tautologieIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Onder het genot van een ijskoud biertje kijken hoe een miner in FTB alle ores uit de grond trekt. Dit is best leuk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://www.astrogaming.com/a50/a50-wireless-systemquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Onder het genot van een koelkastkoud biertje een nieuwe headset uitzoeken, ook leuk
+200 elo met die je weetAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HaiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
http://www.turtlebeach.com/
die hebben wel leuke headsets ook. Heb zelf die surround ding van logitech, zou em zelf niet meer kopen. Te zwaar / log.
En voor mijn muziek AKG <3Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die krengen zijn bij normaal gebruik binnen een maand stuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:47 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.turtlebeach.com/
die hebben wel leuke headsets ook. Heb zelf die surround ding van logitech, zou em zelf niet meer kopen. Te zwaar / log.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ha vandaar dat je ze altijd ziet bij die SC2 events zeker, maar een weekend nodig
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die hebben toch altijd tritton?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:49 schreef Ame_thyst het volgende:
ha vandaar dat je ze altijd ziet bij die SC2 events zeker, maar een weekend nodig![]()
Een vriend van mij heeft een tritton van 120 euro. Heb nog nooit zo tyfus veel ruis gehoord bij een microfoon![]()
verschilt per event, heb elke headset fabrikant al voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd tritton?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Onder het genot van een ijskoud wodka'tje kijken hoe in FTB mijn array advanced solar panels Een MFSU volblaffen.
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 09-12-2012 00:07:23 ]Fear is the grease of society.![]()
![]()
Worms world party werkt gewoon goed (na installatie van onofficiele patch) op W7 x64
wohoo wormpjes doodknallen met superschapen en vallende ezels
of gewoon een zetje over de rand heen geven![]()
![]()
Zitten jullie op aldies server te knutselen?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
logs heeft geen zin. Ftb werkt niet zo goed samen met ddch. Staat op offline.quote:Op zondag 9 december 2012 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou de logs wel willen checken, maar ben mijn daddycheese wachtwoord vergetenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
MorgenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Nee hij is geen ridder maar een 16e eeuwse Engelse soldaat met plaffertjespistool.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef TJV het volgende:
Nee hij is geen ridder maar een 16e eeuwse Engelse soldaat met plaffertjespistool.![]()
![]()
quote:Bazendingen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die dingen waren echt baas.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
K had een revolver met van die dingenquote:
Helaas kwijt geraakt
quote:As we speak I'm pretending to be a13 y/o girl to get 18+ guys in a chatroom to buy me Steam games. It's working. About to get Farcry 3. EDIT: Got Farcry 3. This is bittersweet. Please read below for a little background info.![]()
nee. alleen sterke drank en bier. er was wel gekotstquote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heftige suikerkick van de cola en fanta gehad zeker?en er is nogal wat stuk gegaan binnen.
![]()
Ahahah
Als er twee mensen kotsen moet je hard doordrinken. Last man standing moet bij ons altijd zorgen dat de rest niks achterlijks doet zoals zichzelf verdrinken![]()
oplossing voor de laaste man:quote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ahahah
Als er twee mensen kotsen moet je hard doordrinken. Last man standing moet bij ons altijd zorgen dat de rest niks achterlijks doet zoals zichzelf verdrinken![]()
![]()
![]()
Jij in dat topicquote:Op zondag 9 december 2012 09:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morde is er ook weer
KLB / Ruzie gekregen tijdens LARP weekend.![]()
![]()
Vast wel in een van de knoflooklanden, als je geen geld hebt kan je overal wel drank van maken.quote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vroeg mij gisteravond af of er een markt voor gedistilleerde drank op basis van uien is.Fear is the grease of society.![]()
Maar dat lijkt mij gewoon echt lekker eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 13:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vast wel in een van de knoflooklanden, als je geen geld hebt kan je overal wel drank van maken.![]()
Wel eens uien ge fruit in de koekenpan, daar zal het waarschijnlijk naar smaken.Fear is the grease of society.![]()
Paddenstoelen met alcohol![]()
Staat bekent om een mix die niet zo goed werkt, sterker nog het kan je fataal worden![]()
![]()
quote:I know a guy who came into the same mason jar everyday for an entire summer. He used to keep it on his windowsill in the sun in 110+ weather. At the end of the summer he took it to a metal show at alocal venue and threw it on everyone in ”the pit”.![]()
AAAH IS T SPERMA?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik dacht uien alcohol ofzo omdat je t daarvoor erover hadquote:
GAD/TVER!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
!!quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik dacht uien alcohol ofzo omdat je t daarvoor erover had
GAD/TVER!
Sperma distilleren![]()
![]()
![]()
![]()
Er was laatst op reddit een AMA van een kerel die een kookboek over koken met zaad had geschreven
Als dressing over de sla, over het vlees als sausje, als garnering etc. etc., echt overal![]()
![]()
![]()
ghehe stel je voor je serveert het en een mannelijke gast zegt dat het naar sperma smaaktquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er was laatst op reddit een AMA van een kerel die een kookboek over koken met zaad had geschreven
Als dressing over de sla, over het vlees als sausje, als garnering etc. etc., echt overal
In een supersoaker doen en dan spuiten op bikinibroekjesquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef shaderon het volgende:
Waterballonnen mee vullen er gooien maar op die sletjes
quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In een supersoaker doen en dan spuiten op bikinibroekjes![]()
![]()
Snakelady ziet er anders niet verkeerd uitquote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef shaderon het volgende:
Ook. Zijn meestal niet de lekkerste meisjes die fokken![]()
Die heb je ook op Bokt, Tweakers en verschillende andere foraquote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef shaderon het volgende:
als ik iemand een huillach emoticon zie maken op facebook is het instadelete![]()
![]()
En heel veel mensen gebruiken mOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie ik ga je ontvrienden, viespeuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |