Dat klopt inderdaad, Had ik veranderd naar een andere schijfletter om te kijken of dat misschien wel werkten nu even veranderd alleen helaas doet dit ook niets (van B: naar F: ).quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:47 schreef mschol het volgende:
hij ziet het apparaat onder B:
dat is niet de meest handige driveletter, verander die eens:
1) rechtermuisklik op computer (in start menu) -> beheren -> opslag -> schijf beheer (of iets dergelijks)
2) vervolgens klik je onderin het rechter scherm op je cruzer , daar waar de blauwe balk boven staat (het volume)
3) kies daar voor veranderen schijfletter (4de optie als het goed is)
klik op veranderen, verander nu in het dropdown lijstje de letter B: naar D/E/F/G (welke beschikbaar is)
mocht er geen schijf letter toegewezen zijn: kies dan bij bovenstaande stap 3) de knop toevoegen i.p.v. veranderen
en wat gebeurd er als je F:\ intikt en enter drukt in een adres balk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, Had ik veranderd naar een andere schijfletter om te kijken of dat misschien wel werkten nu even veranderd alleen helaas doet dit ook niets (van B: naar F: ).
Een USB wat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb een week geleden een USB gekocht van Sandisk
Dan staat er dat ik 'in' de USB ben maar als ik dan wat erin probeer te plaatsen krijg ik een error.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat gebeurd er als je F:\ intikt en enter drukt in een adres balk?
Ook gedaan werkt helaas ook niet, Misschien proberen om hem FAT te formatten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Serellyn het volgende:
Probeer hem eens te formatten op NTFS.
Niet dat fat niet kan, maar probeer het even.
De USB sticks worden vaak op FAT afgeleverd en werken soms niet helemaal lekker. Ik heb hetzelfde probleem ook eens gehad, na een NTFS format werkte het prima.
Vergeet je spullen op de USB niet eerst te back-uppen
Voor opslag.quote:
Externe HDD?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan staat er dat ik 'in' de USB ben maar als ik dan wat erin probeer te plaatsen krijg ik een error.
[..]
Ook gedaan werkt helaas ook niet, Misschien proberen om hem FAT te formatten?
[..]
Voor opslag.
Ja lees bovenstaande, FAT en NTFSquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Heb je hem al geprobeerd te formatteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |