abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:55:05 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041225
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 07-12-2012 16:07:40 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:12:31 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041983
O: kwark en vla
T's: 2 appels, cup a soup snert, 200 gr wortels, kwart paprika, halve komkommer, cappuccino, swarzwalder kirsch met slagroom... niet mijn ding.
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, likje mayo, tomaat, beker melk, kom mosterdroomsoep met spekjes
T's: grote peer, sinaasappel, paar dropjes, blokje choco, cola-berenburg
D: sperzibonen, broccoli, zalmpakketjes uit de oven, gebakken aardappelen uit de oven, gepofte ui/knoflook uit de oven.
KOrtom de oven gaat aan, lekker makkelijk
T zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120042187
Hai, wakker!
Het schijnt nu wel weer mee te vallen qua weer? maar ja ik ga maar naar anna karenina ofzo vanavond :)

Mijn kerstjurkje heb ik al, laatst laten zien. Hij is prachtig èn heeft lange mouwen :P
pi_120042228
Weekend!

Gaar op de bank nu, lekker niets meer doen...
pi_120042423
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Sport je nog Uks?
Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_120044919
Oh Hai!

Komt wel goed XM! Na een aantal weken zie je echt wel dat t een zwangerschapsbuik is hoor :Y
Veel plezier Maria!

En ik ga met kerst ook lekker jurkjes aantrekken hoor, heb er genoeg *O*

Fijne cursusdag gehad. Nu moe, zo bij vriendinnetje eten en wijn drinken O+

O: havermout, cacao, banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: bruin bolletje salami, bruin bolletje kipfilet met garnituur :') verzorgde lunch
T: 2 mandarijnen, drie abrikozen
T: rijstwafel pindakaas
B: 30 min fietsen, fysio oefeningen
D: ik geloof zelfgemaakte pizza en wijn
T: misschien toetje :9
Be someone that makes you happy
pi_120045084
Ik heb voor het eerst in 5 jaar schoenen compleet afgetrapt en snel ook (mijn wandelschoenen) en nu heb ik deze voor de winter:

Lief heeft ze voor me gehaald na zijn werk O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:40:49 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120045737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?

Wat een fijne laarzen Mar!

Wat heb je toch weer een lekker lijstje Nallie

Hier is het eten bijna klaar, honger
pi_120045879
Ik doe nog wijn en olijfjes en zulks bij mijn lijstje :) prekerst vandaag, heerlijk.

Ze zijn echt fijn uniek, heerlijk warm :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:46:17 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120045918
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn.. :'(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120045968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn.. :'(
Jah been there! Ik haalde gewoon 1 belachelijk dure wijn voor wanneer het eindelijk weer mocht.
En toen was ik echt ontzettend dronken na 1 glas :P (zwangerschap + bv, samen toch al snel een jaar geen alcohol)
pi_120046108
Pfff ik begin nu wel te balen.

Freud en ik hebben voor morgen een leuke fotografie workshop in elkaar gezet: portretten schieten in een profi studio. Ik zou de visagie doen van de modellen en met twee anderen aansturen tijdens de shoot. Nu ga ik de modellen maar hier thuis opmaken, maar moet ik dus wel thuis blijven :'(
pi_120046148
Balen An! -O- :* beterschap!
Ja doei.
pi_120046169
quote:
:*
pi_120046209
Ik vond het dikker worden ook echt niet makkelijk XM..
Ik was inderdaad ook erg blij toen je het echt ging zien, maar dat was bij mij "pas" rond 20 weken denk ik, misschien iets eerder. Daarvoor leek het ook gewoon nergens na ;( heel irritant idd.

Oh ja geen alcohol, verschrikkelijk moeilijk had ik het daar mee. Dat viel me eigenlijk zo van mezelf tegen.
En toen ik BV gaf dronk ik wel weer wijn. Gewoon 1 glas tussen de voeding in. Na 1.5 uur is het weg...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120046253
603km gerend in 2012 and counting O+ Net terug van een 9,16km rondje op zéér rustig tempo, en dat was echt heel lekker *O*

Het hoosde alleen wel van de regen _O- [/bikkel]
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:55:52 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120046275
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij beterschap. Kan me voorstellen dat je baalt.

En Skoap, klopt. Ik zit nu precies in die irritante fase dat je wel begint te groeien, maar alleen maar vadsig lijkt :').

En ik verwacht ook teut te zijn na mn eerste wijntje weer. Maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ( ;( ). Valt me ook wel tegen hoeveel ik het mis idd :@.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120046306
Dank mo!

En wat een goed rondje weer. Douchen is dan extra lekker he! O+
pi_120046341
Duik nu onder de douche :Y altijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik :@
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 17:57:57 #20
70532 loveli
N
pi_120046360
Jee, even onderweg op een parkeerplaats gaan staan om uit te puffen, staat er een bouwvakkersdecollete voor me z'n auto te herladen :') kneus.
crap in = crap out
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:32:42 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120047674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Duik nu onder de douche :Y altijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik :@
Wat is daar :@ aan? Is toch normaal, even wachten met douchen naar het sporten?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120047748
Nou ja, soms is dat wel eens langer dan een uur :') lekker stinken _O-
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 18:36:13 #23
70532 loveli
N
pi_120047835
stinken na het sporten :9
crap in = crap out
pi_120047971
quote:
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al :'). Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120048115
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al :'). Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker -O-.
oh dat heb ik gelukkig niet.
pi_120048160
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels :')

Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter :?
Chloe dus wel :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120048672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?
Rustig aan doen zal geen probleem zijn
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:09:31 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120048969
Wat goed Mo...
pi_120049055
Echt wel bikkel Mo!!

En jemig ik ben zo blij vandaag :D
Ik hoop dat al die dingen die normaal zouden moeten zijn altijd zo bijzonder blijven voor me O+
pi_120049250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef V1z0R het volgende:
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels :')

Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter :?
Chloe dus wel :+
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
pi_120049914
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
Weet nog niet eigenlijk :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120050046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet nog niet eigenlijk :@
Ze is nog jong, mogelijk duurt het hierna even. Als ze net als Raki om de twee weken, of elke maand krols wordt, moet je uitkijken. Grotere kans op baarmoederontstekingen, kanker, etc. Laat maar weten als je advies nodig hebt!
pi_120050395
Dan kijk ik het eerst even aan. En zal ik doen!
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 19:49:02 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120050448
Is het raar om eerst alles terug te lezen voordat je wat post hier? :@ ruim 40 minuten bezig geweest :D

Weekend *O* nu onderweg naar huis. Vriendlief heeft pizza besteld en dat gaan we opeten onder een deken op de bank en Dexter kijken O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:52:00 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120050592
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven :D

Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:07:17 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120051353
muppet christmas en Ice age christmas aan het hengelen... OOIT een keer kijken :')
pi_120051356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Geniet ervan Uniek!
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:08:38 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120051416
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Geniet ervan Uniek!
Geniet een beetje teveel :D

Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov :')
pi_120052087
:W vanaf mijn werk.

Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120052409
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola

Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:36:55 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120052671
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig :o

ML ... vervelend zo laat nog.

Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat :r
pi_120052765
Bloemetje bij de pomp?
pi_120052776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geniet een beetje teveel :D

Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov :')
Ik HAD plannen :+

Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik :P
pi_120052794
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola

Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
:o same here! eet niet eens echt te veel, maar de verkeerde dingen... bij mij gaan een sociaal leven en gezond leven niet samen. Eens balans in zoeken...

O: croissantje, jus d'orange
T: 2 biscuitjes, koffie verkeerd
L: groentencrry met rijst
T: mandarijn
T: plak cake, chai latte
S: bodybalance
D: vissoep
T: appel

:@
pi_120052832
:W ik ga even kijken wat Maria nu zo leuk vind aan die film.
pi_120052841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
:W vanaf mijn werk.

Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Ai ;(
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:44:31 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120053062
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik HAD plannen :+
Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik :P
Oja, dat is ook zo... beterschap !

V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens :P

Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker O+
pi_120053201
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, dat is ook zo... beterschap !

V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens :P

Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker O+
Heb je gelijk in... ik heb helemaal niets in huis en ik weet dat het geen excus is, maar het was druk! komende week ook geen 1 avond thuis dus ik ga zorgen voor elke dag 2x fruit, 2x greoenten en een geond ontbijt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:51:22 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120053404
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
pi_120053494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig :o

Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat :r
Ik eet volgens mij zelden te weinig, hoor. Maar als je het ziet, wil je me er dan op wijzen?

Wat een cadeau betreft: er zijn veel extra koopzondagen in december. Hoewel, misschien openen de winkels dan wel pas om 12 uur.

Oh en anders, koop een staatslot of zo bij de pomp, of de supermarkt.

edit: oh, het is morgen helemaal geen zondag. Ben al de hele week in de war met de dagen.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 20:56:07 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120053675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Pizza met ham :9 niet heel gezond maar wel lekker :P

Ik heb echt zin in morgen, dan vieren we Sinterklaas met mijn ouders en broer en zus *O* We moeten alleen 's middags nog even de stad in want we hebben nog niet alles :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120053685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen :( ) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.

Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:59:18 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120053858
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen :( ) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.

Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
Het is idd 2 kilo. Helaas op mijn buik en bovenbenen deze keer.
pi_120056710
Voor Coco!!

pi_120057338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Perruche het volgende:
Voor Coco!!

[ afbeelding ]
dát is nou een horrorwinter :D
pi_120058537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Perruche het volgende:
Voor Coco!!

[ afbeelding ]
:D

Denk dat Maria die als Calvin & Hobbes fan ook wel waardeert! ;)
en ik snap Maria over Brave, toffe film! Totaal ook niet wat ik eigenlijk verwachtte :D
pi_120058714
Brave van disney? Die heb ik pas gezien O+

En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig :D
pi_120059060
Ik heb m'n Calvin & Hobbes shirt aan. Heb hem al 20 jaar of zo. Het is nu m'n verf shirt.

Twee x wezen hardlopen deze week......zal het dan toch wee goedkomen met dat sporten?

Lijstje:
O: prutje van ui, tomaat, ham en twee eieren
L: gerookte zalm met roomkaas
T: wodka, handje pinda's
D: minibakje pompoensoep, geroosterde pompoen, witlof met ham en kaas en gefrituurde kippenvleugeltjes.
pi_120059180
En nog steeds low-carb :D misschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef MarMar het volgende:
Brave van disney? Die heb ik pas gezien O+

En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig :D
Yup :)

Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic :@
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
pi_120059374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
En nog steeds low-carb :D misschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?

[..]

Yup :)

Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic :@
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
Nee, doel niet in zicht. :( komt misschien omdat ik vorige week heul niet streng was. En als ik zeg niet streng, dan is dat een lieflijk understatement. :P

Deze week wel goed bezig though. Even volhouden nu.

En ik denk dat er nog een stukje kaas bij komt, heb een heel lekkere ontdekt. :9

Hangen de clowns?
pi_120059460
Yup, al poos...

:@ oh shit, zou foto sturen natuurlijk :|W

BRB!
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:40:52 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120059523
Vind dit wel een mooi lijstje Co !

Nog een paar toastjes FA en dan het warme waterbed in.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 22:42:05 #63
70532 loveli
N
pi_120059575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:

Zak oliebollen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 22:44:49 #64
70532 loveli
N
pi_120059694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is je minste probleem, hoop dat je werksituatie snel ten goede verandert.
crap in = crap out
pi_120060469
Co!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:07:03 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120060811
Calvin & Hobbes sneeuwmannen :D

shirt zien van Co! ^^

Leuk he, Brave!

Alegria was mooi O+ lollige clowns zowaar! En mooie muziekjes en vuurdansers en en en meer! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_120060845
-ophoerstralen-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 07-12-2012 23:09:57 ]
pi_120060911
Je moet het laten 'lijnen' met iets. Dus de bovenkant van je kast of zo. Of wat ook kan, in het midden van twee hogere dingen. Nu hangt hij eigenlijk iets te hoog. :@

Vind het nog steeds wel tof dat deze nu bij jou woont!
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:09:22 #69
70532 loveli
N
pi_120060920
rot op
@ getyounot natuurlijk, co mag blijven
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:10:37 #70
70532 loveli
N
pi_120060997
Mo drukt het subtieler uit, zie ik.
crap in = crap out
pi_120061029
Je kent me toch?
Ja doei.
pi_120061071
Slapen nu. even een anderhalf uur tot Mr.Mo ergens thuis komt (als het goed is) uit Leeds. Als niet, dan moet ik nog ine en auto springen om hem op te gaan halen :+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:13:21 #73
70532 loveli
N
pi_120061150
Mijn lijstje bestaat uit een hoop vitamine c en aan gezond spul alles wat in m'n mond past. Da's helaas niet zoveel.
:')
crap in = crap out
pi_120061317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calvin & Hobbes sneeuwmannen :D

shirt zien van Co! ^^

Leuk he, Brave!

Alegria was mooi O+ lollige clowns zowaar! En mooie muziekjes en vuurdansers en en en meer! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Li, ben je ziek? En fijn dat ik mag blijven. :+
pi_120061347
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef conleche het volgende:
Je moet het laten 'lijnen' met iets. Dus de bovenkant van je kast of zo. Of wat ook kan, in het midden van twee hogere dingen. Nu hangt hij eigenlijk iets te hoog. :@

Vind het nog steeds wel tof dat deze nu bij jou woont!
De kast bestaat uit twee delen die ik nu bovenop elkaar heb staan, zou ze kunnen splitsen en een beide zeiden kunnen hangen. Handiger met schoonmaken ook, hoef ik niet te bukken :+

Ik moet maar eens bedenken wat ik nu eigenlijk wil :')
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:18:12 #76
70532 loveli
N
pi_120061379
Cool shirt! Ontstoken keel and then some.
crap in = crap out
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:19:07 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120061432
Kusje op de keel!

Winshirt :D
pi_120061578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef loveli het volgende:
Cool shirt! Ontstoken keel and then some.
Oh wel kut. Wel mag je nu ongelimiteerd waterijs eten. That's the rule. Ik weet niet of dat een troost is?
pi_120061671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De kast bestaat uit twee delen die ik nu bovenop elkaar heb staan, zou ze kunnen splitsen en een beide zeiden kunnen hangen. Handiger met schoonmaken ook, hoef ik niet te bukken :+

Ik moet maar eens bedenken wat ik nu eigenlijk wil :')
Hoe hoog zijn de kasten? Je bedoelt dat je dan het schilderij ertussen in zou hangen? Dat zou ik wel mooi vinden denk ik.
pi_120061747
Zijn net geen meter hoog per stuk en inderdaad aan weerszijde van clowns dan een kast.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:26:56 #81
70532 loveli
N
pi_120061753
Het wordt een grapefruitje ipv waterijs, heb uit zelfbescherming nooit ijs in huis :P
crap in = crap out
pi_120061860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
Zijn net geen meter hoog per stuk en inderdaad aan weerszijde van clowns dan een kast.
Ja maar dan hangtie weer te laag. Maar als je de kasten tegen elkaar schuift, dan kan hij er wel mooi boven!
pi_120062293
Hangend naast elkaar en schilderij er dan boven? :@
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 07-12-2012 23:48:35 ]
pi_120062718
De tweede is interessant maar wat druk misschien? Ik zelf zou de derde doen, maar dan het schilderij ietsje lager.
pi_120063343
2e zit ik over te denken. Verhoudingen kloppen dus niet, de afstanden er tussen worden dan dus ook groter.

SPOILER
Weer on-topic na het K&W-gedeelte
*halve droge worst eet* :9
pi_120063427
Ik bedenk wel wat leuks :) Of nou, iets wat ik waarschijnlijk leuk vind maar anderen niet :7

*stiekem nog filmpje gaat kijken* :@ :W
pi_120067138
Mogge!
Verpleging laten inschakelen als wekservice :@
Lekker geslapen, dus heb wat aan m'n dag :s)
pi_120067415
Op schoolreis *O* kerstsfeer opsnuiven en nog meer gluhwein :9
pi_120067450
Gluhwein moet je niet opsnuiven he Nallster :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120067547
Goedemorgen! viz, ik zou voor 2e uit 1e post gaan. Maar dat is misschien wel safe. Zit rechts naast de tv een hoek? Dan zouden kastjes ook daar kunnen en schilderij midden op de muur. Dan wordt dat wel echt een blikvanger.

86 kg, dus weer iets lichter :)
Ik zie ook wel wat van fitness, vooral in armen en schouders.
Gister even de auto van mn zwager bijgewerkt en overgespoten. Die was door de krasstraat, euh wasstraat gegaan. Blijkbaar was ie al eens gerepareerd, zat een deukje in spatbord. Die hebben we eruit getikt. Nu hopen dat de verf beetje matcht.

[ Bericht 7% gewijzigd door the85mc op 08-12-2012 09:35:54 ]
pi_120067681
Ik ga zo en rondje rennen. Ik vind het nu al koud. :o
Mocht ik doodvriezen, het was leuk.jullie te kennen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_120067846
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Doodze :+

Ik vind optie 2 uit je eerste post het beste Vaiz.

Pfff....dit zeehondje is nog helemaal niet fit genoeg voor 2 uur make-uppen....gelukkig kan 1 van de modellen ook veel zelf :%
pi_120067927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gluhwein moet je niet opsnuiven he Nallster :P
Misschien is het wel lekker ;)
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 10:03:53 #94
70532 loveli
N
pi_120067971
Sneller dronken door je neusslijmvlies?
crap in = crap out
pi_120068102
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef V1z0R het volgende:
2e zit ik over te denken. Verhoudingen kloppen dus niet, de afstanden er tussen worden dan dus ook groter.

SPOILER
Weer on-topic na het K&W-gedeelte
*halve droge worst eet* :9
Tv weg man, het is al bijna 2013 joh
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 10:13:59 #96
70532 loveli
N
pi_120068107
Beterschap, An.
crap in = crap out
pi_120068241
Wat jammer An!

Ik ben aan het bijkomen :O gister na werkoverleg nog op stap geweest en mijn logeeradres heeft as usual geen ML eten in huis :D

Dus theetje en eens bedenken wat ik ga eten straks.
pi_120068433
Ik leef nog! *O*
Viel niet eens heel erg tegen. Wel pijnlijke tenen nu.
Doe wat je niet durft.
pi_120068453
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik leef nog! *O*
Viel niet eens heel erg tegen. Wel pijnlijke tenen nu.
Bikkel! Vond het net behoorlijk koud buiten, het is wel heel mooi.
Jammer dat m'n lijf zo protesteert met dit weer.
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:41:00 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120068500
Heb net een geweldige sollicititatiebrief de deur uitgedaan voor een geweldige functie op 3 kwartier rijden afstand. Ze zijn gek als ze me niet aannemen :')

Iedereen die mee heeft gedacht met mijn cv: bedankt! Ben blij met het eindresultaat.
pi_120068516
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net een geweldige sollicititatiebrief de deur uitgedaan voor een geweldige functie op 3 kwartier rijden afstand. Ze zijn gek als ze me niet aannemen :')

Iedereen die mee heeft gedacht met mijn cv: bedankt! Ben blij met het eindresultaat.
Tink! Goed bezig!
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:42:44 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120068534
Ik hoop alleen dat ik eventuele spelfouten in de begeleidende mail wel heb opgemerkt :') (itt tot mijn bovenstaande post)
pi_120068673
Leuk Tink!
Ben trouwens wel benieuwd naar je uiteindelijke cv. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:50:28 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120068702
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Tink!
Je hebt 'm al in je postvak. Gisteren gemaild. Naderhand nog wel een aantal dingetjes aangepast (targets, foutje in de opmaak), maar de inhoud komt voor 98% overeen.
pi_120068703
Ik ook! :D
Nou, vooral of dat van mij is meegenomen in de uiteindelijke :+
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:51:53 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120068732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook! :D
Nou, vooral of dat van mij is meegenomen in de uiteindelijke :+
Nee :P , dat heb ik niet gedaan. Past niet bij me. Heb het wel even overwogen trouwens.
pi_120068757
Ik duim voor je, Tink! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120068791
Lijstje van vandaag:
O. 2 boterhammen met ei en een bak kwark
L. 2 boterhammen met kaas
T. Handje nootjes en een appel
D. Aardappelen, bieten, en een groenteburger
T. Appel

(Beetje in tweestrijd. Gisteren heb ik een docu gezien over gigantische mensen en altijd ben ik heel erg bang zo te worden :') aan de andere kant moet ik toch een beetje aankomen, want ik ziek ben geweest en er nu echt niet leuk uit zie)
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:58:56 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120068847
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Tink!
Ik heb de opmaak trouwens schaamteloos van je gejat :@
pi_120068907
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Beter goed gejat dan slecht bedacht toch ;)
pi_120068942
Net lijstje CotS! :Y
En wanneer je gewoon normaal blijft doen komt het nooit zo ver ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee :P , dat heb ik niet gedaan. Past niet bij me. Heb het wel even overwogen trouwens.
;( :P

Dit zijn trouwens ook wel leuke CV's om te bekijken, van grafische mensen
http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:05:08 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120068951
Tof Tink! Wat voor functie is het?
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 11:05:22 #114
70532 loveli
N
pi_120068953
quote:

[..]

Oeh! Dat kost minstens een taart bos selderij.
crap in = crap out
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:13:02 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120069071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh! Dat kost minstens een taart bos selderij.
Ik heb Henk een mooie vacature doorgemaild :+
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 11:14:01 #116
70532 loveli
N
pi_120069097
Nog beter :)
crap in = crap out
pi_120069139
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
Is het raar om eerst alles terug te lezen voordat je wat post hier? :@ ruim 40 minuten bezig geweest :D

Weekend *O* nu onderweg naar huis. Vriendlief heeft pizza besteld en dat gaan we opeten onder een deken op de bank en Dexter kijken O+
Nee hoor doe ik ook altijd :P
Worry is a misuse of imagination
pi_120069248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt 'm al in je postvak. Gisteren gemaild. Naderhand nog wel een aantal dingetjes aangepast (targets, foutje in de opmaak), maar de inhoud komt voor 98% overeen.
Dan is ie ergens blijven hangen, want ik zie 'm niet. :)
quote:

[..]

Groot gelijk! :D Wat wel prettig is: je kunt veel meer informatie kwijt op deze manier. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120069255
Terug lezen doe ik soms :P Hangt er vanaf hoeveel ik een echt leven heb die dag ;)
pi_120069271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Net lijstje CotS! :Y
En wanneer je gewoon normaal blijft doen komt het nooit zo ver ;)

True, ach, iedereen heeft zo zijn spoken ;)

SPOILER
pi_120069299
Bikkel Henk!
Tink, jij bent toch nog niet zo heel lang geleden van baan geswitcht? Bevalt het niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_120069362
Sturen jullie het CV mee als word-doc of als PDF? Ben zelf voorstander van PDF omdat je dan geen spellingcontrole lijntjes hebt en tekst wordt dan ge-anti-aliased :@
pi_120069412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Sturen jullie het CV mee als word-doc of als PDF? Ben zelf voorstander van PDF omdat je dan geen spellingcontrole lijntjes hebt en tekst wordt dan ge-anti-aliased :@
PDF, al was het maar omdat in een andere word-versie de opmaak nog wel eens verneukt wordt.
pi_120069481
PDF, alleen willen recruiters dan alsnog een word bestandje hebben, want dan kunnen ze 'm in een standaard layout gooien en dat knipt-plakt makkelijker.
Doe wat je niet durft.
pi_120069592
Hoi ik ben depri.

Stom dat zo'n bezoekje m'n gevoelens weer helemaal op laat leven en door elkaar schudt.

Stom
pi_120069682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Kopieerbaar PDF
pi_120069704
PDF inderdaad.
We hebben een kerstboom *O*
pi_120069734
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
PDF inderdaad.
We hebben een kerstboom *O*
Pic?
pi_120069757
Leuk, wat voor één Puff? De mijne staat alweer, paars met wit en zilver O+

Probje, what's up :*
pi_120069830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
Hoi ik ben depri.

Stom dat zo'n bezoekje m'n gevoelens weer helemaal op laat leven en door elkaar schudt.

Stom
Ga lekker naar buiten! Zonnetje schijnt, beetje frisse lucht ;)
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 11:53:03 #131
70532 loveli
N
pi_120069933
quote:
Hoi ik ben depri.

Stom
Ja hoi. Is niet stom, zo werkt het. Als je geen gevoelens meer wilt, niet meer zien.

Ik zeg go for it!
crap in = crap out
pi_120070044
quote:
Hoi ik ben depri.

Stom
*knuffel*
pi_120070159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef Ewelina het volgende:
Leuk, wat voor één Puff? De mijne staat alweer, paars met wit en zilver O+

Probje, what's up :*
Wil ik ook kunnen, in kleurthema's werken. Begin er elk jaar aan en elke keer wordt het een soort kleurenexplosie met lichtjes erin :P
pi_120070230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wil ik ook kunnen, in kleurthema's werken. Begin er elk jaar aan en elke keer wordt het een soort kleurenexplosie met lichtjes erin :P
Niet zo moeilijk, gewoon alleen ballen en andere meuk in 2 kleuren kopen. :+ Vind zo'n kleurenexplosie vaak ook leuk.

Dit is 'm O+

pi_120070324
Wouw! Jouw boom is mooi geworden :)!

(bij mij gaat het in de aanschaf al mis ;) Kleurenthema's werken gewoon niet voor mij en al helemaal niet met de kerst ;))
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:13:39 #136
70532 loveli
N
pi_120070360
Schaf 'em niet aan, ook geen problemen met hoe te versieren.
crap in = crap out
pi_120070377
Ha, ik hou van glitterzooi, lampjes enz. in mijn huis. O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:16:23 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120070439
Hier ook geen boom. Maar dat moge geen verrassing zijn. En ALS ik er al een zou zetten, zou dat rond 20/12 zijn anders zou ik het ding al poepbeu zijn en zou er ook geen naald meer aan zitten tegen de tijd dat die dreaded days zijn aangebroken.
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:17:26 #139
70532 loveli
N
pi_120070467
Nog even en je hebt een koter die je de kerstboom vreselijk kitsch laat versieren ~:)
crap in = crap out
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:18:49 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120070507
Dan zijn we al een paar jaar verder en we zullen het wurm goed opvoeden. Ik vind het vreselijk en Duuf vindt het zielig voor de boom. Snel klaar :z.
pi_120070537
Yup! een boom zou zelf mogen kiezen hoe hij uitgedost wordt!
pi_120070611
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Yup! een boom zou zelf mogen kiezen hoe hij uitgedost wordt!
Niks ervan, dat ding is toch al dood. Of in mijn geval, levenloos. :')
pi_120070726
Henk, bikkel hoor dat je gelopen hebt.

Visagie is gelukt. Ze zijn nu naar de studio. Ik op de bank, maar ben benieuwd hoe het er uit gaat zien *O*
pi_120070738
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, gewoon alleen ballen en andere meuk in 2 kleuren kopen. :+ Vind zo'n kleurenexplosie vaak ook leuk.

Dit is 'm O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice ^O^
pi_120070864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niks ervan, dat ding is toch al dood. Of in mijn geval, levenloos. :')
Sta op voor de KLB!

Niet langer zullen we toekijken hoe kerstbomen onder het bewind van machtsgeile feestvierders zullen worden onderdrukt.
Niet langer zullen wij onderdrukking onder het mom van culturele historie toestaan!

De Kerstbomen Liberatie Beweging zal zegevieren!

Stuur "BEVRIJD EEN BOOM" naar 0900-STEUNDEKLBTEGENDETERREURDATKERSTIS

En voor ¤8,- kunt u een boom als deze zijn vrijheid teruggeven! SMS nu!
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:34:30 #146
70532 loveli
N
pi_120070879
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zijn we al een paar jaar verder en we zullen het wurm goed opvoeden. Ik vind het vreselijk en Duuf vindt het zielig voor de boom. Snel klaar :z.
_O- Dat neemt iedere aanstaande ouder zich voor :')
crap in = crap out
pi_120070891
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sta op voor de KLB!

Niet langer zullen we toekijken hoe kerstbomen onder het bewind van machtsgeile feestvierders zullen worden onderdrukt.
Niet langer zullen wij onderdrukking onder het mom van culturele historie toestaan!

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:36:31 #148
70532 loveli
N
pi_120070926
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:34 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Dat neemt iedere aanstaande ouder zich voor :')
Iedereen die een huisdier aanschaft ook, bij de weg.
crap in = crap out
pi_120070989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sta op voor de KLB!

[ afbeelding ]
pi_120071058
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Iedereen die een huisdier aanschaft ook, bij de weg.
Ik nam me destijds voor om het beest tot op het bot te vertroetelen. Dat is me aardig gelukt. :')
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:47:30 #151
70532 loveli
N
pi_120071233
Iemand de wereldtip tegen schrale neus door overmatig gebruik zakdoekjes (met balsam, helpt niet genoeg)?
crap in = crap out
pi_120071251
Kerstbomen O+ Kerstmis O+

Al zullen wij geen boom doen dit jaar, denk ik. Gedoe met opzetten en alles, en bovendien staat er nu een box in de weg (en regelmatig een kinderwagen). Dus niet heel handig.

Krijg vanavond een 'nieuwe' bank! Nemen we over van een vrienden van mijn moeder. Mooi dingetje, hoop ook dat 'ie mooi staat hier :)
pi_120071310
Vaseline op je neus smeren?
pi_120071317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Iemand de wereldtip tegen schrale neus door overmatig gebruik zakdoekjes (met balsam, helpt niet genoeg)?
Smeren met blistex/labello/zalf? Ik loop standaard rond met een kapotte neus rond de winter, sinds ik aan de remicade zit (mijn immuunsysteem lijkt het niet te kunnen repareren :') ). Ziet er niet uit, knalrode neus, alsof ik een of andere zuipschuit ben :+

Edit: en ik smeer dus gewoon idd met zalf/vaseline/labello. Verzacht in ieder geval :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:50:09 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120071322
Mijn lijstje tot nu toe: lees en huiver

O: beschuit kaas
T: 8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep...

Het is nog geen 13 uur :')
pi_120071348
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:

T: 8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep...

Ik kan het toppen!

Lijstje tot nu toe:
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:51:41 #157
70532 loveli
N
pi_120071370
Hm, vaseline, heb ik nog ergens in de auto liggen sinds ik m'n accupolen heb ingesmeerd :')
Las op google tips als sudocreme, maar dat staat zo stom op je werk.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:51:51 #158
70532 loveli
N
pi_120071376
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kan het toppen!

Lijstje tot nu toe:
_O-
crap in = crap out
pi_120071384
Oeh! over eten gesproken...

*hamburgertje gaat bakken* :9 (van mager rundergehakt natuurlijk op een volkoren bolletje, wel met kaas)
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 12:53:33 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120071427
quote:

Ach ik heb nog helemaal niks op, dat is ook niet goed :')

Meuning :W zo de stad in voor de laatste Sint inkopen. Gisteren mijn knie geblesseerd door een glijpartij in de sneeuw dus hopelijk niet al te veel last van :X
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:54:24 #161
70532 loveli
N
pi_120071443
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef MaJo het volgende:
Ach ik heb nog helemaal niks op, dat is ook niet goed :')
Maar wel je bed uit voor 13 uur, dus win.
crap in = crap out
pi_120071450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
elizabeth arden 8 hour cream :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120071484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:51 schreef loveli het volgende:
Hm, vaseline, heb ik nog ergens in de auto liggen sinds ik m'n accupolen heb ingesmeerd :')
Las op google tips als sudocreme, maar dat staat zo stom op je werk.
Honeytrap lip balm van lush heeft het goed kunnen onderdrukken bij mij. Maar na vier dagen snotteren is mijn neus alsnog schraal. ;(
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 12:57:36 #164
70532 loveli
N
pi_120071511
Lush is in R'dam en ik voorlopig alleen bij de lokale super/apotheker.
crap in = crap out
pi_120071520
quote:

_O_ dat je het weg krijgt.

Haha coco, ga is eten dan :*
pi_120071531
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef loveli het volgende:
Lush is in R'dam en ik voorlopig alleen bij de lokale super/apotheker.
-O-
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:01:41 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120071629
Realisatie gisteren om 1 uur: we zijn bijna 10 uur weggeweest voor 2 uur entertainment :+ (fietsen, treinen, metro, uurtje speling, uur van tevoren zaal in, uur show, 20 min pauze, uur show, metro, treinen, fietsen) :D
pi_120071895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Realisatie gisteren om 1 uur: we zijn bijna 10 uur weggeweest voor 2 uur entertainment :+ (fietsen, treinen, metro, uurtje speling, uur van tevoren zaal in, uur show, 20 min pauze, uur show, metro, treinen, fietsen) :D
Maar wel de moeite waard, niet? *O* O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef An24 het volgende:
Aye, ga ik nu doen. Boterham met lekkere verse ham.

Stond net voor de spiegel, en ik ben de laatste tijd écht niet blij met hoe ik er uitzie -O- :{

En dan maakt mijn buik me nog niet eens zoveel uit, dat dat moet terugveren en ik voorlopig een oude-opa-hangbuik heb, interesseert me niet. Maar de rest is zoooo blergh :X Dikke kop, breed bovenlijf, mijn bovenbenen (of heupen, of allebei) zijn dikkig. En over 1,5 week mag ik pas voorzichtig weer wat gaan sporten.

Zwangerschapskilo's zijn er al ver af, maar ik moest natuurlijk sowieso al wat kilo's kwijt. En dat zie je nu gewoon extra goed, vind ik. Wil mezelf gewoon weer eens een beetje leuk uit vinden zien, maar tegenwoordig vind ik mijn spiegelbeeld altijd zwaar teleurstellen en erg blergh :r

/rant
pi_120071953
Overigens: mochten jullie eens een heel vieze, zoetige, weeïge geur in huis hebben hangen, in de buurt van de keuken, en de bron van de misselijkmakende geur is niet te achterhalen... Kijk dan bovenop de hoge keukenkastjes of daar niet toevallig wat bananen in een plastic zak liggen te drijven.

Ja: drijven.

Als je lang genoeg wacht, gaan ze -blijkbaar- lekken. En dat stinkt. Behoorlijk.

zaterdag 8 december 2012 @ 13:16:23 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120071998
quote:

[..]

Waarom moet is opgegeten worden?
pi_120072143
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb vanmorgen ook hardgelopen. In de sneeuw! Was erg lekker!

Nu zijn de boodschappen gedaan, dr Duutser zit op kantoor en ik heb het huis heerlijk voor mezelf! *O*
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 13:22:34 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120072147
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar wel je bed uit voor 13 uur, dus win.
Dat sowieso :Y en zo een paar uur naar buiten = zonlicht + beweging dus dubbele win *O*
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:23:40 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120072177
Jaaa was zeker de moeite waard O+ We gaan graag eens naar een andere CdS live show ook :D Ben nu soundtrack aan het luisteren die ik daar gekocht heb O+

En :* voor de stomme spiegel. Hopelijk snel minder blah, kan me voorstellen dat het sowieso wennen is hoe je verandert tijdens/na zwanger te zijn geweest! Maar je bent vast en zekers nog steeds een mooie Cocoface 8-)

En bananen _O- Gelukkig liggen/zwemmen die nooit ergens op, alleen in de fruitschaal (harhar ik typte fruitschool, in kader van zwemmen), en die staat in zicht!
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 13:26:26 #174
70532 loveli
N
pi_120072234
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Overigens: mochten jullie eens een heel vieze, zoetige, weeïge geur in huis hebben hangen, in de buurt van de keuken, en de bron van de misselijkmakende geur is niet te achterhalen... Kijk dan bovenop de hoge keukenkastjes of daar niet toevallig wat bananen in een plastic zak liggen te drijven.

Ja: drijven.

Als je lang genoeg wacht, gaan ze -blijkbaar- lekken. En dat stinkt. Behoorlijk.

crap in = crap out
pi_120072278
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:

hoop dat het wat wordt! Zou super zijn.
pi_120072279
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi. Is niet stom, zo werkt het. Als je geen gevoelens meer wilt, niet meer zien.

Ik zeg go for it!
Jaa ik zie hem nu 2-3 maanden niet. Denk dat we elkaar nog wel leuk vinden. Meh stom
pi_120072322
En 3x heel veel drinken in 1 week helpt ook niet meer voor m'n blij
pi_120072345
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarom moet is opgegeten worden?
:+
pi_120072426
Fijn coco dat de in ieder geval de zwangerschaps kilo's er weer af zijn..
Ik moet nog steeds 5 kilo en die willen er blijkbaar niet echt af. Maar ik merk ook echt dat er nog een lading vocht rond mijn buik zit. Het zal wel weer hormonaal zijn en opeens weg zijn. Ik hoop voor je dat je snel weer beter in je vel zit.

Ik mag wel weer sporten ik zit te denken omdat jillian te gaan doen... Alleen even kijken waar ik dat kan vinden.
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 13:36:04 #180
70532 loveli
N
pi_120072473
Mo kan linkje dm-en.
crap in = crap out
pi_120072474
Cocomens :') Gooi die spiegel toch eens weg!
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen ook hardgelopen. In de sneeuw! Was erg lekker!

Nu zijn de boodschappen gedaan, dr Duutser zit op kantoor en ik heb het huis heerlijk voor mezelf! *O*
^O^ nu lekker niksen!

Ik ga dweilen :W :{ kutwerk :r
pi_120072770
Voor een schrale neus: nestosyl zalf. Gewoon te verkrijgen bij de drogist en werk heel goed. Ik zweer bij dat spul, helpt heel goed bij geïrriteerde huid. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120072840
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Jaa ik zie hem nu 2-3 maanden niet. Denk dat we elkaar nog wel leuk vinden. Meh stom
O... auw... dat ken ik... geduld hebben is het enige dat helpt
pi_120073019
Tink, spannend! Hier wordt ook geduimd voor je :Y

Skoap, dat Jillian is een goed idee! Moet ik ook eens even uitzoeken voor als ik dadelijk weer mag :) Daarnaast sta ik nog steeds ingeschreven bij de sportschool, daar wil ik dan ook zeker 2x/week een uurtje heen ofzo. En dan nu écht ook de knop helemaal om qua gezond eten.

Heb net een rokje proberen aan te trekken van voor de zwangerschap. Dat toen eerlijk gezegd ook al strak zat, maar dat terzijde :') Het gaat nou nog niet eens fatsoenlijk over mijn heupen }:|

En Vaiz, misschien heb je gelijk wat het weggooien van de spiegel betreft ;) Soms is uiterlijk buitenproportioneel belangrijk voor me, ik weet ook niet goed hoe dat komt (of wel hoe het komt, deels, maar niet waarom dat nog steeds zo kan zijn). Mijn leven is geweldig verder, maar uiterlijk is altijd een heel teer punt geweest. Ergens in de brugklas begonnen, toen 'vriendinnetjes' me indirect lelijk noemden ("mijn moeder vond jou een mooi meisje" --> "HAHAHAHAHAHA", en dat soort gedoe). Vervolgens nooit jongens die mij leuk vonden, maar altijd een vriendinnetje. Het mezelf-echt-heel-erg-lelijk-vinden zit gewoon heel diep. En tegenwoordig heb ik -meestal- wel geaccepteerd hoe ik er uitzie, maar soms heb ik een flinke dip. Zoals nu.

Meh, sorry voor mijn geblaat -O-
pi_120073093
Hadden die jongens niet stiekem gewoon een bril nodig?
pi_120073108
Maar Lieve Coco, zolang geleden ben je toch niet bevallen... Heb geduld met je lichaam, volgens mij eet en leef je gezond genoeg... Zwanger zijn en bevallen vraagt veel van een lichaam, gun het de tijd

En tja... je hebt eenmaal het lijf dat je hebt, spoken uit het verleden gaan je echt niet helpen schat. (al geloof ik alsnog niet dat je lelijk bent, maar dat terzijde)...

*knuffel*
pi_120073321
lieve Coco je bent een prachtige meid. Van buiten en van binnen. Wat is het toch enorm jammer dat je dat zelf niet goed kan zien ;( :*
pi_120073379
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Hadden die jongens niet stiekem gewoon een bril nodig?
Hehe :+ Ik had overigens wel écht heel mooie vriendinnetjes ;)

CotS, tis niet zozeer het zwangerschapsgebeuren, dat vind ik prima. Tis meer dat ik van tevoren al niet blij was, en dat is nu gewoon weer/nog steeds. En door de zwangerschap wat erger geworden, denk ik. Of gewoon terug zoals het was. Weet het niet precies.

pi_120073392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

Skoap, dat Jillian is een goed idee! Moet ik ook eens even uitzoeken voor als ik dadelijk weer mag :) Daarnaast sta ik nog steeds ingeschreven bij de sportschool, daar wil ik dan ook zeker 2x/week een uurtje heen ofzo. En dan nu écht ook de knop helemaal om qua gezond eten.

Heb net een rokje proberen aan te trekken van voor de zwangerschap. Dat toen eerlijk gezegd ook al strak zat, maar dat terzijde :') Het gaat nou nog niet eens fatsoenlijk over mijn heupen }:|

En Vaiz, misschien heb je gelijk wat het weggooien van de spiegel betreft ;) Soms is uiterlijk buitenproportioneel belangrijk voor me, ik weet ook niet goed hoe dat komt (of wel hoe het komt, deels, maar niet waarom dat nog steeds zo kan zijn). Mijn leven is geweldig verder, maar uiterlijk is altijd een heel teer punt geweest. Ergens in de brugklas begonnen, toen 'vriendinnetjes' me indirect lelijk noemden ("mijn moeder vond jou een mooi meisje" --> "HAHAHAHAHAHA", en dat soort gedoe). Vervolgens nooit jongens die mij leuk vonden, maar altijd een vriendinnetje. Het mezelf-echt-heel-erg-lelijk-vinden zit gewoon heel diep. En tegenwoordig heb ik -meestal- wel geaccepteerd hoe ik er uitzie, maar soms heb ik een flinke dip. Zoals nu.

Bekend geschiedenisverhaal ;(

Maar volgens mij ben jij altijd knap geweest. Het is heel logisch dat je het zelf nu even anders ziet. Mentaal ben jij heel sterk en snel in staat jezelf weer in je structuur te krijgen. Voor je het weet zie je zelf ook weer hoe mooi je bent :*
pi_120073433
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hehe :+ Ik had overigens wel écht heel mooie vriendinnetjes ;)

CotS, tis niet zozeer het zwangerschapsgebeuren, dat vind ik prima. Tis meer dat ik van tevoren al niet blij was, en dat is nu gewoon weer/nog steeds. En door de zwangerschap wat erger geworden, denk ik. Of gewoon terug zoals het was. Weet het niet precies.

Hm... dat gevoel ken ik wel hoor *knuffel*. Kan het misschien eventueel zo zijn dat je hormonaal nu wat moeilijk zit, waardoor je wat emotioneler naar dingen kijkt?

Mensen weten gewoon niet hoe ze met jonge vrouwen/meisjes om moeten gaan :S
pi_120073460
zo, espirt had "private sale met 20% korting" heb maar ff wat truitjes e.d. gekocht, want ik pas mijn bovenkleding van voor de zwangerschap nog niet echt. Of naja ik pas het wel, maar dan wordt mijn blubberbuik :+ zo goed zichtbaar :D

Hopelijk gaat dat Jillian daar ook voor helpen :D
pi_120073598
Thx voor de bemoedigende woorden y'all O+

CotS: neuh, ik heb volgens mij echt helemaal geen last van hormonen :D Dit uiterlijk-gebeuren is echt een regelmatig terugkerend iets, en ik kan wel herleiden waardoor het *nu* ineens weer speelt. Maffe is dat ik mijn buik écht geen probleem vind, en ook niet echt dat mijn benen dikker zijn, maar ik weet niet hoe ik me moet kleden :') Ik ben deze specifieke probleemzones niet zo gewend, en daardoor word ik nu nóg wat verdrietiger van de spiegel.

Plus, mijn gezicht. Dat vind ik gewoon regelmatig lelijk. Soms is het ok. Tegenwoordig vrijwel alleen lelijk.

Maar wat An zegt, ik veer vast wel weer terug. Alleen moet ik het soms even eruit gooien. Zoals nu.

Dus, bedankt lieve slankies voor het 'aanlezen' van mijn gezever :*
pi_120073665
Ach... meid, je zeurt niet en als het al zeuren is, iedereen doet dat wel eens

Sterkte *knuffel*
pi_120073894
Oh dat is irritant he CoCo, dat is dus de reden dat ik nu maar even nieuwe kleren heb gekocht.
Mijn normale kleding zit gewoon nog niet mooi en ik stond iedere keer voor de kast te zuchten wat ik nu weer aan moest trekken. Dus heb nu kleding gekocht waarin mijn buikje niet meer opvalt en hopelijk voel ik me dan ook weer zekerder. (Corrigerend ondergoed helpt ook erg goed, alleen ik heb niet elke dag zin omdat te dragen :D)
pi_120073987
Coco. :*.

Zaterdag weegdag: nu -3 sinds ik weer sport. En belangrijker: met m'n rug gaat het ook een stúk beter.

Vanochtend al twee huizen bezichtigd, een kerstboom gehaald bij IKEA, de kerstboom opgetuigd en het huishouden gedaan. Nu hoeven we de hele dag niets meer. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120074322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

Zaterdag weegdag: nu -3 sinds ik weer sport. En belangrijker: met m'n rug gaat het ook een stúk beter.

Vanochtend al twee huizen bezichtigd, een kerstboom gehaald bij IKEA, de kerstboom opgetuigd en het huishouden gedaan. Nu hoeven we de hele dag niets meer. O+.
Lekker bezig!
pi_120074357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

^O^ welke rugoefeningen werken nu wel?
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 14:54:28 #198
70532 loveli
N
pi_120074530
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Skoap het volgende:
lieve Coco je bent een prachtige meid. Van buiten en van binnen. Wat is het toch enorm jammer dat je dat zelf niet goed kan zien ;( :*
Dat2
crap in = crap out
pi_120074590
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef An24 het volgende:

[..]

^O^ welke rugoefeningen werken nu wel?
Ik doe de seated row, back extension, lat pull down en hyperextensions.

Vorige keer was ik eigenlijk vooral even aan het zeuren, denk ik. :@. Over all gaat het gewoon wel echt een stuk beter. Kan me de laatste keer niet meer heugen dat Baard me uit bed moest tillen of m'n sokken voor me aan moest doen. :). Een paar maanden geleden was dat bijna dagelijks.
pi_120074817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik doe de seated row, back extension, lat pull down en hyperextensions.

Vorige keer was ik eigenlijk vooral even aan het zeuren, denk ik. :@. Over all gaat het gewoon wel echt een stuk beter. Kan me de laatste keer niet meer heugen dat Baard me uit bed moest tillen of m'n sokken voor me aan moest doen. :). Een paar maanden geleden was dat bijna dagelijks.
Lekker hoor. Scheelt een hoop frustratie lijkt me.
pi_120075124
Fijn, dad! En :* Voor Coco.

Wat fijn, zon dag niets. Ga zo maar eens een dutje doen, denk ik..
pi_120075362
hyperextensions == backextensions :?
Maar ^O^ rugoefeningen is bij mij ook de ideale oplossing gebleken tegen rugproblemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

Proberen los te laten.

Alleen gepeupel van die leeftijd vinden anderen van die leeftijd ook maar enigszins interessant. En terecht!
Het is vreselijk lawaaierig, zelfingenomen, puisterige kutvolk dat je het liefste van die krattenfietsjes wilt aftrappen met die grote bekken van hun.
Pubers zijn zelfs zo erg dat de ouders een hekel krijgen aan hun kinderen, moet je nagaan.

Alles wat je in die tijd is overkomen is dus eigenlijk ook totaal irrelevant voor de rest van je leven.
:7
pi_120075716
Goeie, Viz. Back extensions doe ik op een apparaat, hyperextensions op een roman chair. Ik heb nu pas door dat ik twee keer hetzelfde doe zo, eigenlijk. :'). Volgende keer even vragen.
pi_120076225
Np np :)

:D soms loont het je oude spullen eens even goed door te spitten! 100,- aan VVV-bonnen gevonden w/
pi_120076291
Waar staat dat 'np np' eigenlijk voor? Ik lees het steeds als 'no problem, no problem', maar geen idee of dat klopt.. :@ :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120076310
No problem, no problem :D
pi_120076353
Pfieuwww!
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:59:19 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120076360
Coco, je bent een geweldig mooie, lieve vrouw. En een supermoeder.! Hoe kunnen mensen niet van je houden? O+

Lekker bezig DaD :Y

Na mijn O en T's nog 16.4 hardgelopen.

L: Nu een pak zuurkool met 5 schijven ananas
T's:: peer, appel, mandarijn
D:: veel spruitjes, gegrilde biefstuk, salade, aardappelkroketjes
T: zoute stokjes?
pi_120076574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, je bent een geweldig mooie, lieve vrouw. En een supermoeder.! Hoe kunnen mensen niet van je houden? O+

Lekker bezig DaD :Y

Na mijn O en T's nog 16.4 hardgelopen.

L: Nu een pak zuurkool met 5 schijven ananas
T's:: peer, appel, mandarijn
D:: veel spruitjes, gegrilde biefstuk, salade, aardappelkroketjes
T: zoute stokjes?
16.4... Wow _O_
pi_120076642
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:06 schreef An24 het volgende:

[..]

16.4... Wow _O_
Dat!
Ja doei.
pi_120076709
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:06 schreef An24 het volgende:

[..]

16.4... Wow _O_
idem
pi_120076776
We hebben een kunstkerstboom gekocht! :o
Ja doei.
  zaterdag 8 december 2012 @ 16:15:43 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120076796
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben een kunstkerstboom gekocht! :o
:o
Niet gestolen?
pi_120076873
Nee :')

Maar, we zijn nogal liefhebbers van échte bomen. Maar ze werden zó duur.... het was het gewoon niet waard... en met deze boom doen we als het goed is járen. Dus ja, we zijn maar overstag gegaan, maar vooral vanwege de debiele prijzen voor échte bomen en minder vanwege het 'gemak' :')
Ja doei.
pi_120077061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nee :')

Maar, we zijn nogal liefhebbers van échte bomen. Maar ze werden zó duur.... het was het gewoon niet waard... en met deze boom doen we als het goed is járen. Dus ja, we zijn maar overstag gegaan, maar vooral vanwege de debiele prijzen voor échte bomen en minder vanwege het 'gemak' :')
Hier moest natuurlijk een echte komen, maar ik ben het zo met je eens over de idiote prijzen. Ik kan het nog niet geloven dat ik zoveel betaald heb voor een boom die max een maand staat. Ik deed altijd aan ca. 15 euro boompjes, maar die zijn niet te krijgen als je een beetje grote wilt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120077162
De bomen die we wilden kosten zo rond de 30/35gbp... en dan waren we al naar een klein aggenebish tuincentrumpje geweest, want bij de groteren betaal je dus nóg meer.... en misschien dat we op den duur, volgend jaar, wel eentje ook voor in de tuin kopen in een mooie grote pot O+ dan hebben we ook nog een échte die dan ook hopelijk nog wat langer meegaat!
Ja doei.
pi_120077754
In een bos hier in de buurt kun je voor 7e een boom om zagen/hakken/uitspitten.
pi_120077924
Ik verbaas me altijd over hoe de mooiste vrouwen niet weten hoe mooi ze zijn :* voor Coco.
Dat fris en fruitig komt wel weer, nu ff andere prioriteiten, ik herken het gevoel wel. Ontzwangeren duurt altijd langer dan je wilt.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout met kokos en rozijnen
B/S: 4.5 km lopen naar tuincentrum
L: broodje unoxworst en warme chocomel met slagroom
B: de hele kerstmarkt afstruinen
T: warme chocolademelk met slagroom, blueberrymuffin
B/S: 4.5 km lopen naar huis
D: paprikasoep met gehaktballetjes en salade
T: wijn, olijfjes, kaasje

Weekend :P
Wel compleet gaar nu van al dat lopen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 16:59:29 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120077968
Wat een heerlijk knus lijstje Mar! Op je nieuwe boots?
pi_120078145
Yes op mijn nieuwe boots :)
En het stoere: lief en de kindjes liepen ook mee. Stoere kinderen heb ik O+
pi_120078258
Oh trouwens over kerstbomen: dat is op meer plekken in nederland dat je een boom zelf uit het bos mag halen. Als je googelt op staatsbosbeheer en kerstboom dan vind je veel bossen waar dat kan. Is best leuk waarschijnlijk, zeker met het weer van vandaag.
het is dat ik al een nepboom heb, maar anders...
pi_120078358
quote:

[..]

_O_ dat je het weg krijgt.

:D zoveel is dat toch niet _O-. Ik bedoel, wel veel, maar ik zou het dubbele nog met gemak wegkrijgen. Behalve die haring, ieh!
pi_120078436
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D zoveel is dat toch niet _O-. Ik bedoel, wel veel, maar ik zou het dubbele nog met gemak wegkrijgen. Behalve die haring, ieh!
:o dat hele lijstje van voor 13:00 uur? Heb je wel goed gelezen? :+
pi_120078578
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef An24 het volgende:

[..]

:o dat hele lijstje van voor 13:00 uur? Heb je wel goed gelezen? :+
8 toastjes met spul,
1 roggebrood met halve haring,
2 wraps met roomkaas en zalm,
handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak,
3 stukjes worst,
blokje kaas,
plakjes rookworst met roomkaas,
blokje choclaade,
2 cola-berenburg,
2 stukjes grillworst,
nog een halve haring van het snoepen,
kom vette groentesoep...
Ja :+. Alleen ik interpreteerde het als O-T-L-T maar het was dus alleen O en T, die L etc moesten nog komen maar toen had ik nog niet bijgelezen :D
pi_120078625
Slankies O+

Mo, hoe gaat het nu met de mister en jou? En met je schoonvader? Hebben jullie veel contact via skype?
pi_120078649
Mijne is overigens wel bescheidenderder:
O:havermout met banaan, kaneel en rozijntjes
B: huis schoonmaken, zweet stond op mijn kop!
T: peer
L: spaghetti met tonijn, tomaat, olijven, kappertjes en chili, met olijfolie
B: de stad in en op hoog tempo alle toeristen omzeilen
T: warme anijsmelk
S: pump (zwaar!)
T: handje noten
D: iets bij de chinees, denk kip in szechuansaus met witte rijst :9
pi_120078703
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

8 toastjes met spul,
1 roggebrood met halve haring,
2 wraps met roomkaas en zalm,
handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak,
3 stukjes worst,
blokje kaas,
plakjes rookworst met roomkaas,
blokje choclaade,
2 cola-berenburg,
2 stukjes grillworst,
nog een halve haring van het snoepen,
kom vette groentesoep...
Ja :+. Alleen ik interpreteerde het als O-T-L-T maar het was dus alleen O en T, die L etc moesten nog komen maar toen had ik nog niet bijgelezen :D
pi_120078765
Persoonlijk vind ik een wodka-jus ook veel lekkerder bij het ontbijt dan een cola-beerenburg maar ja
pi_120078779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef V1z0R het volgende:
Persoonlijk vind ik een wodka-jus ook veel lekkerder bij het ontbijt dan een cola-beerenburg maar ja
bloody mary!!
pi_120078840
Blehg, nee, geen tomatensap voor mij :{
pi_120080029
Doe mij maar geen alcohol bij het ontbijt...ik zou het trouwens ook wel wegkrijgen. Ik maak voor morgenochtend Challah, en daar ga ik dan wentelteefjes van maken. Ook zin in!
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:29:56 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120080587
Lig in bed.. Koud. Straks stamptboeren koo maken voor morgen, anders heeft lief niks naar het werk morgen. Eerst een klein tukkie dien
pi_120081912
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

bloody mary!!
mjam!
pi_120082486
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef V1z0R het volgende:
prosecco jus!
pi_120082648
Gewoon een pilsje voor mij
pi_120082741
lijst
• ronde met de honden
• koeien 20 liter warm water brengen
• varkens 20 liter brij brengen
• stront scheppen
• pak hooi versjouwen
• bak melk met cruesli
• krekker met dik boter
• bodypump
• half uur hardlopen op de loopband
• blik sperziebonen met wat tomatensaus met vlees
• 20 liter warm water naar de koeien
• 7 pakken kuil a 35 kilo in en uit kruiwagen
• 1 hooiruif (met wieltjes) van het ene weiland naar het andere slepen/duwen
• ronde wandelen met honden
• 20 liter warm water naar de koeien
• 20 liter warme brij naar de varkens
glas sangria
pizza uit de houtoven
stoofperen met vanillekwark

Ik ben best tevreden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120082783
Doe mij maar water :')

Ziek ;(

Lijstje, voor de gein.
O: -
L: kop venkelthee, rijstwafel
T: kop bouillon, rijstwafel
T: kop venkelthee
D: kom kippensoep, stukje stokbrood
T: ? nog een rijstwafel?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120083143
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef Phaidra het volgende:
Doe mij maar water :')

Ziek ;(

Lijstje, voor de gein.
O: -
L: kop venkelthee, rijstwafel
T: kop bouillon, rijstwafel
T: kop venkelthee
D: kom kippensoep, stukje stokbrood
T: ? nog een rijstwafel?
Beterschap :*

En meer eten jij, anders schiet je in starvation mode :( :') ;)
pi_120083215
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Beterschap :*

En meer eten jij, anders schiet je in starvation mode :( :') ;)

Hoe is het met jou nu? En ik las dat loveli ook al ziek is... Beterschap ook aan jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120083886
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoe is het met jou nu? En ik las dat loveli ook al ziek is... Beterschap ook aan jullie!
Z'n gangetje.....verveel me....ben slecht in niets doen :')
pi_120085650
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Z'n gangetje.....verveel me....ben slecht in niets doen :')
Herkenbaar. Te lamlendig om een boek te pakken maar niet ziek genoeg om de hele dag in bed te liggen.

Nu wel op bed. Proberen om wat slaap te pakken. De mini is ook ziek dus zal wel vaker wakker worden...
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 20:57:11 #242
70532 loveli
N
pi_120085776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef the85mc het volgende:
Oh trouwens over kerstbomen: dat is op meer plekken in nederland dat je een boom zelf uit het bos mag halen. Als je googelt op staatsbosbeheer en kerstboom dan vind je veel bossen waar dat kan. Is best leuk waarschijnlijk, zeker met het weer van vandaag.
het is dat ik al een nepboom heb, maar anders...
Gaaf!! Nu wil ik ook wel een boom :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 20:58:25 #243
70532 loveli
N
pi_120085823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Lig in bed.. Koud. Straks stamptboeren koo maken voor morgen, anders heeft lief niks naar het werk morgen. Eerst een klein tukkie dien
Arme Koo :'(
crap in = crap out
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:59:26 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120085870
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Arme Koo :'(
Ja, eigen schuld :6

Hoe is het? Doe eens een lijstje?
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:00:57 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120085942
Awww Phaidra en mini :* beterschaap!
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:00:57 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120085944
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaaf!! Nu wil ik ook wel een boom :')
Nooit gedaan? Deed ik al tijdens mijn studietijd en nu nog steeds met de kinderen. Zo tof.
pi_120085964
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Herkenbaar. Te lamlendig om een boek te pakken maar niet ziek genoeg om de hele dag in bed te liggen.

Nu wel op bed. Proberen om wat slaap te pakken. De mini is ook ziek dus zal wel vaker wakker worden...
Slaap lekker!
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 21:15:12 #248
70532 loveli
N
pi_120086534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, eigen schuld :6

Hoe is het? Doe eens een lijstje?
O: 200mg ibu, beetje kwark/honing, vitc, zink, the workshop.
T: veel thee, vitc, etc.
L/D: kwark
T: thee

Nu ff fruit scoren bij de super.
crap in = crap out
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:18:40 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120086654
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef loveli het volgende:

[..]

O: 200mg ibu, beetje kwark/honing, vitc, zink, the workshop.
T: veel thee, vitc, etc.
L/D: kwark
T: thee

Nu ff fruit scoren bij de super.
Je komt er iig niet van aan :')
Beterschap!

Jij ook Phaidra.. vervelend toch dat ziek zijn, bah!
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:42:41 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120087653
Zo een pan boerenkoolstamp met roomboter, gebakken spekjes, melk, kaas, ui, zilverui, mosterd, azijn en rookworst is gemaakt en in bakjes gedaan.

Het is sneu maar heb http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal op de achtergrond :')
Morgen de neppert ook maar eens af optuigen.
pi_120087883
Nog twee weken en ik kan m'n favoriete kerstfilms weer kijken! *O*
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 21:51:59 #252
70532 loveli
N
pi_120088037
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef V1z0R het volgende:
Nog twee weken en ik kan m'n favoriete kerstfilms weer kijken! *O*
It's a wonderful life O+
crap in = crap out
pi_120088164
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:51 schreef loveli het volgende:
It's a wonderful life
Die's ook tof inderdaad :Y

Toch kijk ik meer uit naar Die Hard! O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:55:06 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120088186
You go, grote beer *O*
pi_120088559
Uniek: op http://www.181.fm/ heb je wat minder de standaard Nederlandse radio kerstnummers ;)

Christmas Oldies, classics, highway vind ik zelf de leukste :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:11:40 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120088900
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:02 schreef V1z0R het volgende:
Uniek: op http://www.181.fm/ heb je wat minder de standaard Nederlandse radio kerstnummers ;)

Christmas Oldies, classics, highway vind ik zelf de leukste :)
Tahnks... heb ondertussen de Libelle van week 50 over kerst ook binnen gehengeld.. Nog even en ik wil oma worden :')
  Vis een optie? zaterdag 8 december 2012 @ 22:13:44 #257
70532 loveli
N
pi_120088993
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben best tevreden.
Je beesten ook, lijkt me.
crap in = crap out
pi_120089146
:D denk het ook wel!

Ik merkte trouwens altijd bij de herten dat ik ze 's winters geen warm water moest doen, die dronken dan juist niets. Gewoon normaal lauw/koel water wilden ze :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tahnks... heb ondertussen de Libelle van week 50 over kerst ook binnen gehengeld.. Nog even en ik wil oma worden :')
Adopteer een tienermoeder zou ik zeggen!

Tales from Earthsea is binnen :W
pi_120089875
Hai :W

Ik heb een vet leuke dag gehad! Kerstmarkten O+
Over twee weken weer, maar dan naar Keulen :D

Lijstje is slecht, maar goed, wel lekker :9

O: Nakd bar, banaan, appel
T: koffie verkeerd, gluhwein
L: bratwurst
T: smoothie van ananas, banaan, kokos
T: 2 gluhwein, handje gebrande amandelen
D: klein beetje couscoussalade, handje amandelen
B: hele dag gelopen
T: gebakje
B: kerstboom opzetten >:O
T: paar cherrytomaatjes om nog iets te compenseren :')

Morgen weer sporten en normaal eten :D
pi_120089971
Oh en Coco, ik vind jou superleuk van de foto's die ik heb gezien plus hoe je verder overkomt O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:40:11 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120090168
Oe V1zmans, Tales From Earthsea ben ik ook nog erg benieuwd naar! Loop filmwise een beetje achter, heb nog veel op mn to watch stapeltje liggen, o.a. paar films die ik van buurman heb geleend (Once Were Warriors en The Fountain). Zojuist wel O+ Intouchables O+ gezien!
pi_120092432
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef Nallie het volgende:
Oh en Coco, ik vind jou superleuk van de foto's die ik heb gezien plus hoe je verder overkomt O+
Dat.
Ik vond Coco er zelfs met dikke enkels nog mooi en leuk uit zien.

Lijstje:
L: 2 gekookte eieren, 2 plakjes ham
T: gehaktbal, amandelen
B: half uur wandelen
D: 2 speklappen, veel prei met kaassaus
T: roeryoghurt, wijn, toastjes met gerookte zalm, toastjes met brie

[ Bericht 1% gewijzigd door Xennia op 09-12-2012 00:13:28 ]
  zondag 9 december 2012 @ 00:11:53 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120094177
Vind Coco zonder enkels ook mooi :Y

T: augurken met ham, gevuld eitje, tomaatjes gevuld met tonijn, zoute stokjes en cola-berenburg
pi_120099607
Mogge.

De beesten zijn maar matig blij in de winter. Varkens en koeien vinden het maar matig.
Ze krijgen geen warm water trouwens, de koeien krijgen 20 liter heet water in hun ton met koud water. Tezamen is dat minder koud water.

Nu even een bakje yoghurt eten en dan naar buiten. Honden, koeien, varkens, schapen..
Was de winter niet het seizoen van rust?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 9 december 2012 @ 08:17:04 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120099677
Aw sigme, is het daar nog zo koud?

Ik fietste naar het station, volledig voorbereid op gladheid en ijshompen, en kwam een kwartier te vroeg aan en ik gloeide van warmte :o geen sneeuw of ijs meer te bekennen!

Nu onderweg naar werkevenementje.
pi_120099783
Hier ook zo dooi als maar kan.

En succes Maria! ^O^
  zondag 9 december 2012 @ 08:42:09 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120099800
Ik vind het dikke prima, bij sneeuw en ijzel fiets ik als een stijve hark annex bejaarde :')
pi_120099989
Je bent vroeg op pad, Maria&!

Het is hier dooi. Dooi en regen. Vinden de beesten ook niks an.
pi_120100198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe V1zmans, Tales From Earthsea ben ik ook nog erg benieuwd naar! Loop filmwise een beetje achter, heb nog veel op mn to watch stapeltje liggen, o.a. paar films die ik van buurman heb geleend (Once Were Warriors en The Fountain). Zojuist wel O+ Intouchables O+ gezien!
Heb Intouchables ook nog niet gezien ;)

Tales from Earthsea viel trouwens beetje tegen. :{ Wist me niet echt te pakken en vond 'm een beetje onsamenhangend.
pi_120100233
Mogge!

Ja, alle sneeuw weg -O- ik vond het best leuk.

Op naar de sportschool!
pi_120100368
Lijstje gisteren

O: 2 volkoren boterhammen vlokken
T: worstje, halve banaan
L: meergranenbroodje achterham, beker chocolademelk
T: mandarijntje, handje koffieboontjes :9~
D: gerecht met garnalen en mihoen bij de thai (ben de naam kwijt, maar het was goddelijk)
T: heul veul wijn :')

Planning vandaag

O: 2 afbakbroodjes, ham, gekookt eitje, beker melk
T: bakje peeryoghurt
S: uurtje fitness
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: appel, kiwi
D: aardappeltjes, sperziebonen en vissticks
T: ?
pi_120100473
Mogge!
Goodbye, was het pad thai nogwat? Lekker is dat.
Ik ga tukken :P
pi_120100509
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Goodbye, was het pad thai nogwat? Lekker is dat.
Ik ga tukken :P
Ik heb het speciaal even voor je opgezocht op hun website, ik had 'keng kua koeng". :D

Slaap lekker!
pi_120100690
Gisteravond kwam ik terug van vrienden met de auto, was -2 met regen. En niet eens glad gelukkig..
Haha sig, die beesten vinden winter en regen allebei niet leuk? Staan ze altijd buiten of kunnen ze ook binnen/overdekt ergens staan?
pi_120100767
Wij hebben het vannacht zo koud gehad, het was min 15 buiten, en het raam in de slaapkamer stond gewoon op kiepstand. Brrrr, ik heb nog koude voeten..
pi_120100878
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het vannacht zo koud gehad, het was min 15 buiten, en het raam in de slaapkamer stond gewoon op kiepstand. Brrrr, ik heb nog koude voeten..
Raam dichtdoen?
pi_120100925
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Raam dichtdoen?
Nee, sokken aantrekken! Heb zon hekel aan met gesloten raam slapen. Doe mij maar wat frisse lucht.
pi_120100957
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, sokken aantrekken! Heb zon hekel aan met gesloten raam slapen. Doe mij maar wat frisse lucht.
O+

Zo lekker inderdaad! Mijn wederhelft die zuidelijke oorden gewend is vind dat maar een stomme gewoonte, dus nu doe ik het niet meer ;(
pi_120100961
Extra dik dekbed? Extra laag toevoegen aan je dekbed (bijv. een laken onder je dekbed)?
Lekker tegen je vriend aan gaan liggen?
Doe wat je niet durft.
pi_120100999
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Extra dik dekbed? Extra laag toevoegen aan je dekbed (bijv. een laken onder je dekbed)?
Lekker tegen je vriend aan gaan liggen?
Dat hebben we allemaal al. En ik kan niet tegen de duutser aanliggen en slapen, dat werkt niet. Nee, had gister niet gedacht dat het vannacht zo koud zou worden, anders had ik een pyamabroek, sokken en een tsjirpt met lange mouwen aangetrokken...
pi_120101041
James Bond O+
  zondag 9 december 2012 @ 10:51:44 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120101068
Raam blijft hier ook op de kiepstand, ongeacht de temperatuur. Lekker O+. Ik vind met gesloten ramen slapen echt zo benauwend. Gaat ook zo muffig ruiken dan.
pi_120101095
Ik leg 's avonds een verwarmde hittepit in bed. Heerlijk. O+.
pi_120101108
Ik ga altijd rondjes draaien in bed totdat ik een lekker warm plekje heb gecreerd. En als ik eenmaal warm ben, dan gaat het wel goed. Maar ik schijn dan ook onwijs veel warmte te genereren s nachts. :P
Tenzij ik natuurlijk in een tentje slaap op 4000 meter hoogte in een geleende veel te dunne slaapzak. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120101633
Ohai!

Tips nodig. Voel me een beete "ziekig" worden; keelpijn, kortademig etc. Kan de rest van de week niet sporten, alleen woensdag en zaterdag. Zal ik nu wel gaan, niet gaan, of een beetje halfslachtig gaan?
pi_120101671
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Tips nodig. Voel me een beete "ziekig" worden; keelpijn, kortademig etc. Kan de rest van de week niet sporten, alleen woensdag en zaterdag. Zal ik nu wel gaan, niet gaan, of een beetje halfslachtig gaan?
Ik zou wel gaan, maar dan wel rustig aan doen. Ik ging laatst met mijn vriend sporten en die voelde zich een beetje zoals jij nu en toen ging hij toch voluit. Hij voelde zich echt niet tof die avond en een paar dagen daarna.
  zondag 9 december 2012 @ 11:44:46 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120101872
Ik zou niet gaan maar kippensoep en prei eten.
pi_120101921
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou niet gaan maar kippensoep en prei eten.
:D heb beide niet in huis!
Ik ga rustig aan doen, en als het niet goed voelt ga ik er van tussen. Mag echt niet ziek worden komende week, zo'n druk programma! De week erop eventueel is geen probleem :D

Thanks dames :W
pi_120101996
Ik voel me ook niet helemaal lekker, maar wel gaan sporten, gewoon rustig aan gedaan :Y
Nu voel ik me wel wat beter al :)
pi_120102280
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Ik had afgelopen maandag nergens last van. Dinsdagavond voluit gegaan met yoga, op de bank geploft en toen begonnen direct de eerste symptomen die je nu noemt. Als je komende week nog druk bent zou ik ff wachten. Dan juist voluit gaan, zodat je het uit je systeem krijgt.

Hier voor het eerst weer redelijk goed geslapen. Geen overmatig gesnotter meer en mijn zeehondjes act verdwijnt ook langzaam. Gelukkig morgen nog vrij, kan ik er dinsdag weer tegenaan *O*
  zondag 9 december 2012 @ 12:06:00 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102296
Wolla, ben in mn te grote spijkerbroek gegroeid :').
pi_120102332
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw noes! :+
  zondag 9 december 2012 @ 12:14:45 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102510
Ik moet volgend weekend mn kasten maar eens gaan opruimen en indelen naar 'voorlopig niet', 'heeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorlopig niet', 'hopelijk ooit wel weer', 'kennognet' en 'approved' :D.
pi_120102530
Wouw...voor het eerst in jaren uitgeslapen :)

Brunch: 2 boterhammen met eiersalade
T. Kwark met appel en kaneel en zoetstof
D. 2 boterhammen met twee eieren (aardappelen blijken op te zijn *ik ben zo'n sukkel soms*)

(naja... gisteren toch teveel gegeten, dus dan moet dit het recht trekken)
pi_120102536
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow auwtsch
pi_120102563
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wouw...voor het eerst in jaren uitgeslapen :)

Brunch: 2 boterhammen met eiersalade
D. 2 boterhammen met twee eieren (aardappelen blijken op te zijn *ik ben zo'n sukkel soms*)

(naja... gisteren toch teveel gegeten, dus dan moet dit het recht trekken)
Ook geen groente in huis?
  zondag 9 december 2012 @ 12:18:37 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102595
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow auwtsch
:D :')
pi_120102650
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ook geen groente in huis?
Ja, maar niet echt saladevoer. Ik zou niet weten wat ik met de zuurkool zou moeten
pi_120102653
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, maar niet echt saladevoer. Ik zou niet weten wat ik met de zuurkool zou moeten
Fruit erdoor en opeten?
pi_120102674
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :')
Ow... ja... auwtsch van mij nu
  zondag 9 december 2012 @ 12:23:51 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120102679
Geeft niet, ik vond het wel grappig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')