Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.quote:
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Jah been there! Ik haalde gewoon 1 belachelijk dure wijn voor wanneer het eindelijk weer mocht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn..
Jij beterschap. Kan me voorstellen dat je baalt.quote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Duik nu onder de douchealtijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh dat heb ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al. Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker
.
Rustig aan doen zal geen probleem zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef V1z0R het volgende:
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels
Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter
Chloe dus wel
Weet nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
Ze is nog jong, mogelijk duurt het hierna even. Als ze net als Raki om de twee weken, of elke maand krols wordt, moet je uitkijken. Grotere kans op baarmoederontstekingen, kanker, etc. Laat maar weten als je advies nodig hebt!quote:
Geniet ervan Uniek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven
Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Geniet een beetje teveelquote:
Ik HAD plannenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geniet een beetje teveel
Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola
Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
Aiquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf mijn werk.
Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Oja, dat is ook zo... beterschap !quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik HAD plannen![]()
Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik
Heb je gelijk in... ik heb helemaal niets in huis en ik weet dat het geen excus is, maar het was druk! komende week ook geen 1 avond thuis dus ik ga zorgen voor elke dag 2x fruit, 2x greoenten en een geond ontbijt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat is ook zo... beterschap !
V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens
Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker
Ik eet volgens mij zelden te weinig, hoor. Maar als je het ziet, wil je me er dan op wijzen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig
ML ... vervelend zo laat nog.
Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat
Pizza met hamquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven
Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
Het is idd 2 kilo. Helaas op mijn buik en bovenbenen deze keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.
Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
quote:
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef MarMar het volgende:
Brave van disney? Die heb ik pas gezien
En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig
Nee, doel niet in zicht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
En nog steeds low-carbmisschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?
[..]
Yup
Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
Zak oliebollen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig
ML ... vervelend zo laat nog.
Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat
Dat is je minste probleem, hoop dat je werksituatie snel ten goede verandert.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calvin & Hobbes sneeuwmannen
shirt zien van Co! ^^
Leuk he, Brave!
Alegria was mooilollige clowns zowaar! En mooie muziekjes en vuurdansers en en en meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Li, ben je ziek? En fijn dat ik mag blijven.![]()
De kast bestaat uit twee delen die ik nu bovenop elkaar heb staan, zou ze kunnen splitsen en een beide zeiden kunnen hangen. Handiger met schoonmaken ook, hoef ik niet te bukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef conleche het volgende:
Je moet het laten 'lijnen' met iets. Dus de bovenkant van je kast of zo. Of wat ook kan, in het midden van twee hogere dingen. Nu hangt hij eigenlijk iets te hoog.
Vind het nog steeds wel tof dat deze nu bij jou woont!
Oh wel kut. Wel mag je nu ongelimiteerd waterijs eten. That's the rule. Ik weet niet of dat een troost is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef loveli het volgende:
Cool shirt! Ontstoken keel and then some.
Hoe hoog zijn de kasten? Je bedoelt dat je dan het schilderij ertussen in zou hangen? Dat zou ik wel mooi vinden denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De kast bestaat uit twee delen die ik nu bovenop elkaar heb staan, zou ze kunnen splitsen en een beide zeiden kunnen hangen. Handiger met schoonmaken ook, hoef ik niet te bukken
Ik moet maar eens bedenken wat ik nu eigenlijk wil
Ja maar dan hangtie weer te laag. Maar als je de kasten tegen elkaar schuift, dan kan hij er wel mooi boven!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
Zijn net geen meter hoog per stuk en inderdaad aan weerszijde van clowns dan een kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 07-12-2012 23:48:35 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer on-topic na het K&W-gedeelte
*halve droge worst eet*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Doodzequote:Op zaterdag 8 december 2012 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zo en rondje rennen. Ik vind het nu al koud.
Mocht ik doodvriezen, het was leuk.jullie te kennen.
Misschien is het wel lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gluhwein moet je niet opsnuiven he Nallster
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef V1z0R het volgende:
2e zit ik over te denken. Verhoudingen kloppen dus niet, de afstanden er tussen worden dan dus ook groter.Tv weg man, het is al bijna 2013 johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer on-topic na het K&W-gedeelte
*halve droge worst eet*Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Bikkel! Vond het net behoorlijk koud buiten, het is wel heel mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik leef nog!
Viel niet eens heel erg tegen. Wel pijnlijke tenen nu.
Tink! Goed bezig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net een geweldige sollicititatiebrief de deur uitgedaan voor een geweldige functie op 3 kwartier rijden afstand. Ze zijn gek als ze me niet aannemen![]()
Iedereen die mee heeft gedacht met mijn cv: bedankt! Ben blij met het eindresultaat.
Je hebt 'm al in je postvak. Gisteren gemaild. Naderhand nog wel een aantal dingetjes aangepast (targets, foutje in de opmaak), maar de inhoud komt voor 98% overeen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Tink!
Ben trouwens wel benieuwd naar je uiteindelijke cv.
Neequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook!
Nou, vooral of dat van mij is meegenomen in de uiteindelijke
Ik heb de opmaak trouwens schaamteloos van je gejatquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Tink!
Ben trouwens wel benieuwd naar je uiteindelijke cv.
Beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de opmaak trouwens schaamteloos van je gejat
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Past niet bij me. Heb het wel even overwogen trouwens.
Oeh! Dat kost minstens een taart bos selderij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb Henk een mooie vacature doorgemaildquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh! Dat kost minstens een taart bos selderij.
Nee hoor doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
Is het raar om eerst alles terug te lezen voordat je wat post hier?ruim 40 minuten bezig geweest
Weekendnu onderweg naar huis. Vriendlief heeft pizza besteld en dat gaan we opeten onder een deken op de bank en Dexter kijken
Dan is ie ergens blijven hangen, want ik zie 'm niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt 'm al in je postvak. Gisteren gemaild. Naderhand nog wel een aantal dingetjes aangepast (targets, foutje in de opmaak), maar de inhoud komt voor 98% overeen.
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
True, ach, iedereen heeft zo zijn spokenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Net lijstje CotS!
En wanneer je gewoon normaal blijft doen komt het nooit zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PDF, al was het maar omdat in een andere word-versie de opmaak nog wel eens verneukt wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Sturen jullie het CV mee als word-doc of als PDF? Ben zelf voorstander van PDF omdat je dan geen spellingcontrole lijntjes hebt en tekst wordt dan ge-anti-aliased
Kopieerbaar PDFquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Sturen jullie het CV mee als word-doc of als PDF? Ben zelf voorstander van PDF omdat je dan geen spellingcontrole lijntjes hebt en tekst wordt dan ge-anti-aliased
Pic?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
PDF inderdaad.
We hebben een kerstboom
Ga lekker naar buiten! Zonnetje schijnt, beetje frisse luchtquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
Hoi ik ben depri.
Stom dat zo'n bezoekje m'n gevoelens weer helemaal op laat leven en door elkaar schudt.
Stom
Ja hoi. Is niet stom, zo werkt het. Als je geen gevoelens meer wilt, niet meer zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
Hoi ik ben depri.
Stom dat zo'n bezoekje m'n gevoelens weer helemaal op laat leven en door elkaar schudt.
Stom
*knuffel*quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
Hoi ik ben depri.
Stom
Wil ik ook kunnen, in kleurthema's werken. Begin er elk jaar aan en elke keer wordt het een soort kleurenexplosie met lichtjes erinquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef Ewelina het volgende:
Leuk, wat voor één Puff? De mijne staat alweer, paars met wit en zilver
Probje, what's up
Niet zo moeilijk, gewoon alleen ballen en andere meuk in 2 kleuren kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil ik ook kunnen, in kleurthema's werken. Begin er elk jaar aan en elke keer wordt het een soort kleurenexplosie met lichtjes erin
Niks ervan, dat ding is toch al dood. Of in mijn geval, levenloos.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Yup! een boom zou zelf mogen kiezen hoe hij uitgedost wordt!
Nicequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon alleen ballen en andere meuk in 2 kleuren kopen.Vind zo'n kleurenexplosie vaak ook leuk.
Dit is 'm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sta op voor de KLB!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niks ervan, dat ding is toch al dood. Of in mijn geval, levenloos.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zijn we al een paar jaar verder en we zullen het wurm goed opvoeden. Ik vind het vreselijk en Duuf vindt het zielig voor de boom. Snel klaar.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sta op voor de KLB!
Niet langer zullen we toekijken hoe kerstbomen onder het bewind van machtsgeile feestvierders zullen worden onderdrukt.
Niet langer zullen wij onderdrukking onder het mom van culturele historie toestaan!
De Kerstbomen Liberatie Beweging zal zegevieren!
Stuur "BEVRIJD EEN BOOM" naar 0900-STEUNDEKLBTEGENDETERREURDATKERSTIS
[ afbeelding ]
En voor ¤8,- kunt u een boom als deze zijn vrijheid teruggeven! SMS nu!
Iedereen die een huisdier aanschaft ook, bij de weg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]Dat neemt iedere aanstaande ouder zich voor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sta op voor de KLB!
Niet langer zullen we toekijken hoe kerstbomen onder het bewind van machtsgeile feestvierders zullen worden onderdrukt.
Niet langer zullen wij onderdrukking onder het mom van culturele historie toestaan!
De Kerstbomen Liberatie Beweging zal zegevieren!
Stuur "BEVRIJD EEN BOOM" naar 0900-STEUNDEKLBTEGENDETERREURDATKERSTIS
[ afbeelding ]
En voor ¤8,- kunt u een boom als deze zijn vrijheid teruggeven! SMS nu!
Ik nam me destijds voor om het beest tot op het bot te vertroetelen. Dat is me aardig gelukt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Iedereen die een huisdier aanschaft ook, bij de weg.
Smeren met blistex/labello/zalf? Ik loop standaard rond met een kapotte neus rond de winter, sinds ik aan de remicade zit (mijn immuunsysteem lijkt het niet te kunnen reparerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Iemand de wereldtip tegen schrale neus door overmatig gebruik zakdoekjes (met balsam, helpt niet genoeg)?
Ik kan het toppen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe: lees en huiver
O: beschuit kaas
T: 8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep...
Het is nog geen 13 uur
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kan het toppen!
Lijstje tot nu toe:
Ach ik heb nog helemaal niks op, dat is ook niet goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
T: 8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep...
Het is nog geen 13 uur
Maar wel je bed uit voor 13 uur, dus win.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef MaJo het volgende:
Ach ik heb nog helemaal niks op, dat is ook niet goed
elizabeth arden 8 hour creamquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Iemand de wereldtip tegen schrale neus door overmatig gebruik zakdoekjes (met balsam, helpt niet genoeg)?
Honeytrap lip balm van lush heeft het goed kunnen onderdrukken bij mij. Maar na vier dagen snotteren is mijn neus alsnog schraal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:51 schreef loveli het volgende:
Hm, vaseline, heb ik nog ergens in de auto liggen sinds ik m'n accupolen heb ingesmeerd
Las op google tips als sudocreme, maar dat staat zo stom op je werk.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is nog geen 13 uur
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef loveli het volgende:
Lush is in R'dam en ik voorlopig alleen bij de lokale super/apotheker.
Maar wel de moeite waard, niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Realisatie gisteren om 1 uur: we zijn bijna 10 uur weggeweest voor 2 uur entertainment(fietsen, treinen, metro, uurtje speling, uur van tevoren zaal in, uur show, 20 min pauze, uur show, metro, treinen, fietsen)
Aye, ga ik nu doen. Boterham met lekkere verse ham.quote:
Waarom moet is opgegeten worden?quote:
Ik heb vanmorgen ook hardgelopen. In de sneeuw! Was erg lekker!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zo en rondje rennen. Ik vind het nu al koud.
Mocht ik doodvriezen, het was leuk.jullie te kennen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar wel je bed uit voor 13 uur, dus win.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Overigens: mochten jullie eens een heel vieze, zoetige, weeïge geur in huis hebben hangen, in de buurt van de keuken, en de bron van de misselijkmakende geur is niet te achterhalen... Kijk dan bovenop de hoge keukenkastjes of daar niet toevallig wat bananen in een plastic zak liggen te drijven.
Ja: drijven.
Als je lang genoeg wacht, gaan ze -blijkbaar- lekken. En dat stinkt. Behoorlijk.
hoop dat het wat wordt! Zou super zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net een geweldige sollicititatiebrief de deur uitgedaan voor een geweldige functie op 3 kwartier rijden afstand. Ze zijn gek als ze me niet aannemen![]()
Iedereen die mee heeft gedacht met mijn cv: bedankt! Ben blij met het eindresultaat.
Jaa ik zie hem nu 2-3 maanden niet. Denk dat we elkaar nog wel leuk vinden. Meh stomquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi. Is niet stom, zo werkt het. Als je geen gevoelens meer wilt, niet meer zien.
Ik zeg go for it!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook hardgelopen. In de sneeuw! Was erg lekker!
Nu zijn de boodschappen gedaan, dr Duutser zit op kantoor en ik heb het huis heerlijk voor mezelf!
O... auw... dat ken ik... geduld hebben is het enige dat helptquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaa ik zie hem nu 2-3 maanden niet. Denk dat we elkaar nog wel leuk vinden. Meh stom
Hehequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Hadden die jongens niet stiekem gewoon een bril nodig?
Bekend geschiedenisverhaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, spannend! Hier wordt ook geduimd voor je
Skoap, dat Jillian is een goed idee! Moet ik ook eens even uitzoeken voor als ik dadelijk weer magDaarnaast sta ik nog steeds ingeschreven bij de sportschool, daar wil ik dan ook zeker 2x/week een uurtje heen ofzo. En dan nu écht ook de knop helemaal om qua gezond eten.
Heb net een rokje proberen aan te trekken van voor de zwangerschap. Dat toen eerlijk gezegd ook al strak zat, maar dat terzijdeHet gaat nou nog niet eens fatsoenlijk over mijn heupen
![]()
En Vaiz, misschien heb je gelijk wat het weggooien van de spiegel betreftSoms is uiterlijk buitenproportioneel belangrijk voor me, ik weet ook niet goed hoe dat komt (of wel hoe het komt, deels, maar niet waarom dat nog steeds zo kan zijn). Mijn leven is geweldig verder, maar uiterlijk is altijd een heel teer punt geweest. Ergens in de brugklas begonnen, toen 'vriendinnetjes' me indirect lelijk noemden ("mijn moeder vond jou een mooi meisje" --> "HAHAHAHAHAHA", en dat soort gedoe). Vervolgens nooit jongens die mij leuk vonden, maar altijd een vriendinnetje. Het mezelf-echt-heel-erg-lelijk-vinden zit gewoon heel diep. En tegenwoordig heb ik -meestal- wel geaccepteerd hoe ik er uitzie, maar soms heb ik een flinke dip. Zoals nu.
Meh, sorry voor mijn geblaat
Hm... dat gevoel ken ik wel hoor *knuffel*. Kan het misschien eventueel zo zijn dat je hormonaal nu wat moeilijk zit, waardoor je wat emotioneler naar dingen kijkt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
HeheIk had overigens wel écht heel mooie vriendinnetjes
CotS, tis niet zozeer het zwangerschapsgebeuren, dat vind ik prima. Tis meer dat ik van tevoren al niet blij was, en dat is nu gewoon weer/nog steeds. En door de zwangerschap wat erger geworden, denk ik. Of gewoon terug zoals het was. Weet het niet precies.
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco..
Zaterdag weegdag: nu -3 sinds ik weer sport. En belangrijker: met m'n rug gaat het ook een stúk beter.
Vanochtend al twee huizen bezichtigd, een kerstboom gehaald bij IKEA, de kerstboom opgetuigd en het huishouden gedaan. Nu hoeven we de hele dag niets meer..
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco..
Zaterdag weegdag: nu -3 sinds ik weer sport. En belangrijker: met m'n rug gaat het ook een stúk beter.
Vanochtend al twee huizen bezichtigd, een kerstboom gehaald bij IKEA, de kerstboom opgetuigd en het huishouden gedaan. Nu hoeven we de hele dag niets meer..
Dat2quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Skoap het volgende:
lieve Coco je bent een prachtige meid. Van buiten en van binnen. Wat is het toch enorm jammer dat je dat zelf niet goed kan zien![]()
Ik doe de seated row, back extension, lat pull down en hyperextensions.quote:
Lekker hoor. Scheelt een hoop frustratie lijkt me.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe de seated row, back extension, lat pull down en hyperextensions.
Vorige keer was ik eigenlijk vooral even aan het zeuren, denk ik.. Over all gaat het gewoon wel echt een stuk beter. Kan me de laatste keer niet meer heugen dat Baard me uit bed moest tillen of m'n sokken voor me aan moest doen.
. Een paar maanden geleden was dat bijna dagelijks.
Proberen los te laten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, spannend! Hier wordt ook geduimd voor je
Skoap, dat Jillian is een goed idee! Moet ik ook eens even uitzoeken voor als ik dadelijk weer magDaarnaast sta ik nog steeds ingeschreven bij de sportschool, daar wil ik dan ook zeker 2x/week een uurtje heen ofzo. En dan nu écht ook de knop helemaal om qua gezond eten.
Heb net een rokje proberen aan te trekken van voor de zwangerschap. Dat toen eerlijk gezegd ook al strak zat, maar dat terzijdeHet gaat nou nog niet eens fatsoenlijk over mijn heupen
![]()
En Vaiz, misschien heb je gelijk wat het weggooien van de spiegel betreftSoms is uiterlijk buitenproportioneel belangrijk voor me, ik weet ook niet goed hoe dat komt (of wel hoe het komt, deels, maar niet waarom dat nog steeds zo kan zijn). Mijn leven is geweldig verder, maar uiterlijk is altijd een heel teer punt geweest. Ergens in de brugklas begonnen, toen 'vriendinnetjes' me indirect lelijk noemden ("mijn moeder vond jou een mooi meisje" --> "HAHAHAHAHAHA", en dat soort gedoe). Vervolgens nooit jongens die mij leuk vonden, maar altijd een vriendinnetje. Het mezelf-echt-heel-erg-lelijk-vinden zit gewoon heel diep. En tegenwoordig heb ik -meestal- wel geaccepteerd hoe ik er uitzie, maar soms heb ik een flinke dip. Zoals nu.
Meh, sorry voor mijn geblaat
16.4... Wowquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, je bent een geweldig mooie, lieve vrouw. En een supermoeder.! Hoe kunnen mensen niet van je houden?
Lekker bezig DaD![]()
Na mijn O en T's nog 16.4 hardgelopen.
L: Nu een pak zuurkool met 5 schijven ananas
T's:: peer, appel, mandarijn
D:: veel spruitjes, gegrilde biefstuk, salade, aardappelkroketjes
T: zoute stokjes?
idemquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben een kunstkerstboom gekocht!
Hier moest natuurlijk een echte komen, maar ik ben het zo met je eens over de idiote prijzen. Ik kan het nog niet geloven dat ik zoveel betaald heb voor een boom die max een maand staat. Ik deed altijd aan ca. 15 euro boompjes, maar die zijn niet te krijgen als je een beetje grote wilt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nee
Maar, we zijn nogal liefhebbers van échte bomen. Maar ze werden zó duur.... het was het gewoon niet waard... en met deze boom doen we als het goed is járen. Dus ja, we zijn maar overstag gegaan, maar vooral vanwege de debiele prijzen voor échte bomen en minder vanwege het 'gemak'
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef An24 het volgende:
[..]dat je het weg krijgt.
Haha coco, ga is eten dan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef Perruche het volgende:
[..]zoveel is dat toch niet
. Ik bedoel, wel veel, maar ik zou het dubbele nog met gemak wegkrijgen. Behalve die haring, ieh!
8 toastjes met spul,quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef An24 het volgende:
[..]dat hele lijstje van voor 13:00 uur? Heb je wel goed gelezen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
8 toastjes met spul,
1 roggebrood met halve haring,
2 wraps met roomkaas en zalm,
handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak,
3 stukjes worst,
blokje kaas,
plakjes rookworst met roomkaas,
blokje choclaade,
2 cola-berenburg,
2 stukjes grillworst,
nog een halve haring van het snoepen,
kom vette groentesoep...
Ja. Alleen ik interpreteerde het als O-T-L-T maar het was dus alleen O en T, die L etc moesten nog komen maar toen had ik nog niet bijgelezen
bloody mary!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef V1z0R het volgende:
Persoonlijk vind ik een wodka-jus ook veel lekkerder bij het ontbijt dan een cola-beerenburg maar ja
prosecco jus!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef V1z0R het volgende:
Persoonlijk vind ik een wodka-jus ook veel lekkerder bij het ontbijt dan een cola-beerenburg maar ja
Beterschapquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef Phaidra het volgende:
Doe mij maar water
Ziek
Lijstje, voor de gein.
O: -
L: kop venkelthee, rijstwafel
T: kop bouillon, rijstwafel
T: kop venkelthee
D: kom kippensoep, stukje stokbrood
T: ? nog een rijstwafel?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Beterschap![]()
En meer eten jij, anders schiet je in starvation mode![]()
![]()
Z'n gangetje.....verveel me....ben slecht in niets doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou nu? En ik las dat loveli ook al ziek is... Beterschap ook aan jullie!
Herkenbaar. Te lamlendig om een boek te pakken maar niet ziek genoeg om de hele dag in bed te liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Z'n gangetje.....verveel me....ben slecht in niets doen
Gaaf!! Nu wil ik ook wel een boomquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef the85mc het volgende:
Oh trouwens over kerstbomen: dat is op meer plekken in nederland dat je een boom zelf uit het bos mag halen. Als je googelt op staatsbosbeheer en kerstboom dan vind je veel bossen waar dat kan. Is best leuk waarschijnlijk, zeker met het weer van vandaag.
het is dat ik al een nepboom heb, maar anders...
Arme Kooquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Lig in bed.. Koud. Straks stamptboeren koo maken voor morgen, anders heeft lief niks naar het werk morgen. Eerst een klein tukkie dien
Ja, eigen schuldquote:
Nooit gedaan? Deed ik al tijdens mijn studietijd en nu nog steeds met de kinderen. Zo tof.quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Te lamlendig om een boek te pakken maar niet ziek genoeg om de hele dag in bed te liggen.
Nu wel op bed. Proberen om wat slaap te pakken. De mini is ook ziek dus zal wel vaker wakker worden...
O: 200mg ibu, beetje kwark/honing, vitc, zink, the workshop.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld
Hoe is het? Doe eens een lijstje?
Je komt er iig niet van aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef loveli het volgende:
[..]
O: 200mg ibu, beetje kwark/honing, vitc, zink, the workshop.
T: veel thee, vitc, etc.
L/D: kwark
T: thee
Nu ff fruit scoren bij de super.
It's a wonderful lifequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef V1z0R het volgende:
Nog twee weken en ik kan m'n favoriete kerstfilms weer kijken!
Die's ook tof inderdaadquote:
Tahnks... heb ondertussen de Libelle van week 50 over kerst ook binnen gehengeld.. Nog even en ik wil oma wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:02 schreef V1z0R het volgende:
Uniek: op http://www.181.fm/ heb je wat minder de standaard Nederlandse radio kerstnummers
Christmas Oldies, classics, highway vind ik zelf de leukste
Adopteer een tienermoeder zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tahnks... heb ondertussen de Libelle van week 50 over kerst ook binnen gehengeld.. Nog even en ik wil oma worden
Dat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef Nallie het volgende:
Oh en Coco, ik vind jou superleuk van de foto's die ik heb gezien plus hoe je verder overkomt
Heb Intouchables ook nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe V1zmans, Tales From Earthsea ben ik ook nog erg benieuwd naar! Loop filmwise een beetje achter, heb nog veel op mn to watch stapeltje liggen, o.a. paar films die ik van buurman heb geleend (Once Were Warriors en The Fountain). Zojuist welIntouchables
gezien!
Ik heb het speciaal even voor je opgezocht op hun website, ik had 'keng kua koeng".quote:Op zondag 9 december 2012 10:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Goodbye, was het pad thai nogwat? Lekker is dat.
Ik ga tukken
Raam dichtdoen?quote:Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het vannacht zo koud gehad, het was min 15 buiten, en het raam in de slaapkamer stond gewoon op kiepstand. Brrrr, ik heb nog koude voeten..
Nee, sokken aantrekken! Heb zon hekel aan met gesloten raam slapen. Doe mij maar wat frisse lucht.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, sokken aantrekken! Heb zon hekel aan met gesloten raam slapen. Doe mij maar wat frisse lucht.
Dat hebben we allemaal al. En ik kan niet tegen de duutser aanliggen en slapen, dat werkt niet. Nee, had gister niet gedacht dat het vannacht zo koud zou worden, anders had ik een pyamabroek, sokken en een tsjirpt met lange mouwen aangetrokken...quote:Op zondag 9 december 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Extra dik dekbed? Extra laag toevoegen aan je dekbed (bijv. een laken onder je dekbed)?
Lekker tegen je vriend aan gaan liggen?
Ik zou wel gaan, maar dan wel rustig aan doen. Ik ging laatst met mijn vriend sporten en die voelde zich een beetje zoals jij nu en toen ging hij toch voluit. Hij voelde zich echt niet tof die avond en een paar dagen daarna.quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Tips nodig. Voel me een beete "ziekig" worden; keelpijn, kortademig etc. Kan de rest van de week niet sporten, alleen woensdag en zaterdag. Zal ik nu wel gaan, niet gaan, of een beetje halfslachtig gaan?
quote:Op zondag 9 december 2012 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou niet gaan maar kippensoep en prei eten.
Ik had afgelopen maandag nergens last van. Dinsdagavond voluit gegaan met yoga, op de bank geploft en toen begonnen direct de eerste symptomen die je nu noemt. Als je komende week nog druk bent zou ik ff wachten. Dan juist voluit gaan, zodat je het uit je systeem krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Tips nodig. Voel me een beete "ziekig" worden; keelpijn, kortademig etc. Kan de rest van de week niet sporten, alleen woensdag en zaterdag. Zal ik nu wel gaan, niet gaan, of een beetje halfslachtig gaan?
Ohw noes!quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wolla, ben in mn te grote spijkerbroek gegroeid.
Ow auwtschquote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wolla, ben in mn te grote spijkerbroek gegroeid.
Ook geen groente in huis?quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wouw...voor het eerst in jaren uitgeslapen
Brunch: 2 boterhammen met eiersalade
T. Kwark met appel en kaneel en zoetstof
D. 2 boterhammen met twee eieren (aardappelen blijken op te zijn *ik ben zo'n sukkel soms*)
T. Kwark met appel en kaneel en zoetstof
(naja... gisteren toch teveel gegeten, dus dan moet dit het recht trekken)
Fruit erdoor en opeten?quote:Op zondag 9 december 2012 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt saladevoer. Ik zou niet weten wat ik met de zuurkool zou moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |