abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:55:05 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041225
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 07-12-2012 16:07:40 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:12:31 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041983
O: kwark en vla
T's: 2 appels, cup a soup snert, 200 gr wortels, kwart paprika, halve komkommer, cappuccino, swarzwalder kirsch met slagroom... niet mijn ding.
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, likje mayo, tomaat, beker melk, kom mosterdroomsoep met spekjes
T's: grote peer, sinaasappel, paar dropjes, blokje choco, cola-berenburg
D: sperzibonen, broccoli, zalmpakketjes uit de oven, gebakken aardappelen uit de oven, gepofte ui/knoflook uit de oven.
KOrtom de oven gaat aan, lekker makkelijk
T zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120042187
Hai, wakker!
Het schijnt nu wel weer mee te vallen qua weer? maar ja ik ga maar naar anna karenina ofzo vanavond :)

Mijn kerstjurkje heb ik al, laatst laten zien. Hij is prachtig èn heeft lange mouwen :P
pi_120042228
Weekend!

Gaar op de bank nu, lekker niets meer doen...
pi_120042423
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Sport je nog Uks?
Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_120044919
Oh Hai!

Komt wel goed XM! Na een aantal weken zie je echt wel dat t een zwangerschapsbuik is hoor :Y
Veel plezier Maria!

En ik ga met kerst ook lekker jurkjes aantrekken hoor, heb er genoeg *O*

Fijne cursusdag gehad. Nu moe, zo bij vriendinnetje eten en wijn drinken O+

O: havermout, cacao, banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: bruin bolletje salami, bruin bolletje kipfilet met garnituur :') verzorgde lunch
T: 2 mandarijnen, drie abrikozen
T: rijstwafel pindakaas
B: 30 min fietsen, fysio oefeningen
D: ik geloof zelfgemaakte pizza en wijn
T: misschien toetje :9
Be someone that makes you happy
pi_120045084
Ik heb voor het eerst in 5 jaar schoenen compleet afgetrapt en snel ook (mijn wandelschoenen) en nu heb ik deze voor de winter:

Lief heeft ze voor me gehaald na zijn werk O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:40:49 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120045737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?

Wat een fijne laarzen Mar!

Wat heb je toch weer een lekker lijstje Nallie

Hier is het eten bijna klaar, honger
pi_120045879
Ik doe nog wijn en olijfjes en zulks bij mijn lijstje :) prekerst vandaag, heerlijk.

Ze zijn echt fijn uniek, heerlijk warm :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:46:17 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120045918
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn.. :'(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120045968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn.. :'(
Jah been there! Ik haalde gewoon 1 belachelijk dure wijn voor wanneer het eindelijk weer mocht.
En toen was ik echt ontzettend dronken na 1 glas :P (zwangerschap + bv, samen toch al snel een jaar geen alcohol)
pi_120046108
Pfff ik begin nu wel te balen.

Freud en ik hebben voor morgen een leuke fotografie workshop in elkaar gezet: portretten schieten in een profi studio. Ik zou de visagie doen van de modellen en met twee anderen aansturen tijdens de shoot. Nu ga ik de modellen maar hier thuis opmaken, maar moet ik dus wel thuis blijven :'(
pi_120046148
Balen An! -O- :* beterschap!
Ja doei.
pi_120046169
quote:
:*
pi_120046209
Ik vond het dikker worden ook echt niet makkelijk XM..
Ik was inderdaad ook erg blij toen je het echt ging zien, maar dat was bij mij "pas" rond 20 weken denk ik, misschien iets eerder. Daarvoor leek het ook gewoon nergens na ;( heel irritant idd.

Oh ja geen alcohol, verschrikkelijk moeilijk had ik het daar mee. Dat viel me eigenlijk zo van mezelf tegen.
En toen ik BV gaf dronk ik wel weer wijn. Gewoon 1 glas tussen de voeding in. Na 1.5 uur is het weg...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120046253
603km gerend in 2012 and counting O+ Net terug van een 9,16km rondje op zéér rustig tempo, en dat was echt heel lekker *O*

Het hoosde alleen wel van de regen _O- [/bikkel]
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:55:52 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120046275
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:53 schreef An24 het volgende:

[..]

:*
Jij beterschap. Kan me voorstellen dat je baalt.

En Skoap, klopt. Ik zit nu precies in die irritante fase dat je wel begint te groeien, maar alleen maar vadsig lijkt :').

En ik verwacht ook teut te zijn na mn eerste wijntje weer. Maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ( ;( ). Valt me ook wel tegen hoeveel ik het mis idd :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120046306
Dank mo!

En wat een goed rondje weer. Douchen is dan extra lekker he! O+
pi_120046341
Duik nu onder de douche :Y altijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik :@
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 17:57:57 #20
70532 loveli
N
pi_120046360
Jee, even onderweg op een parkeerplaats gaan staan om uit te puffen, staat er een bouwvakkersdecollete voor me z'n auto te herladen :') kneus.
crap in = crap out
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:32:42 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120047674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Duik nu onder de douche :Y altijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik :@
Wat is daar :@ aan? Is toch normaal, even wachten met douchen naar het sporten?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120047748
Nou ja, soms is dat wel eens langer dan een uur :') lekker stinken _O-
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 18:36:13 #23
70532 loveli
N
pi_120047835
stinken na het sporten :9
crap in = crap out
pi_120047971
quote:
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al :'). Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120048115
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al :'). Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker -O-.
oh dat heb ik gelukkig niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120048160
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels :')

Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter :?
Chloe dus wel :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120048672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?
Rustig aan doen zal geen probleem zijn
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:09:31 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120048969
Wat goed Mo...
pi_120049055
Echt wel bikkel Mo!!

En jemig ik ben zo blij vandaag :D
Ik hoop dat al die dingen die normaal zouden moeten zijn altijd zo bijzonder blijven voor me O+
pi_120049250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef V1z0R het volgende:
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels :')

Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter :?
Chloe dus wel :+
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
pi_120049914
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
Weet nog niet eigenlijk :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120050046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet nog niet eigenlijk :@
Ze is nog jong, mogelijk duurt het hierna even. Als ze net als Raki om de twee weken, of elke maand krols wordt, moet je uitkijken. Grotere kans op baarmoederontstekingen, kanker, etc. Laat maar weten als je advies nodig hebt!
pi_120050395
Dan kijk ik het eerst even aan. En zal ik doen!
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 19:49:02 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120050448
Is het raar om eerst alles terug te lezen voordat je wat post hier? :@ ruim 40 minuten bezig geweest :D

Weekend *O* nu onderweg naar huis. Vriendlief heeft pizza besteld en dat gaan we opeten onder een deken op de bank en Dexter kijken O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:52:00 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120050592
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven :D

Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:07:17 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120051353
muppet christmas en Ice age christmas aan het hengelen... OOIT een keer kijken :')
pi_120051356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Geniet ervan Uniek!
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:08:38 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120051416
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Geniet ervan Uniek!
Geniet een beetje teveel :D

Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov :')
pi_120052087
:W vanaf mijn werk.

Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120052409
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola

Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:36:55 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120052671
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig :o

ML ... vervelend zo laat nog.

Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat :r
pi_120052765
Bloemetje bij de pomp?
pi_120052776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geniet een beetje teveel :D

Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov :')
Ik HAD plannen :+

Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik :P
pi_120052794
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola

Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
:o same here! eet niet eens echt te veel, maar de verkeerde dingen... bij mij gaan een sociaal leven en gezond leven niet samen. Eens balans in zoeken...

O: croissantje, jus d'orange
T: 2 biscuitjes, koffie verkeerd
L: groentencrry met rijst
T: mandarijn
T: plak cake, chai latte
S: bodybalance
D: vissoep
T: appel

:@
pi_120052832
:W ik ga even kijken wat Maria nu zo leuk vind aan die film.
pi_120052841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
:W vanaf mijn werk.

Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Ai ;(
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:44:31 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120053062
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik HAD plannen :+
Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik :P
Oja, dat is ook zo... beterschap !

V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens :P

Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker O+
pi_120053201
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, dat is ook zo... beterschap !

V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens :P

Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker O+
Heb je gelijk in... ik heb helemaal niets in huis en ik weet dat het geen excus is, maar het was druk! komende week ook geen 1 avond thuis dus ik ga zorgen voor elke dag 2x fruit, 2x greoenten en een geond ontbijt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:51:22 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120053404
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
pi_120053494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig :o

Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat :r
Ik eet volgens mij zelden te weinig, hoor. Maar als je het ziet, wil je me er dan op wijzen?

Wat een cadeau betreft: er zijn veel extra koopzondagen in december. Hoewel, misschien openen de winkels dan wel pas om 12 uur.

Oh en anders, koop een staatslot of zo bij de pomp, of de supermarkt.

edit: oh, het is morgen helemaal geen zondag. Ben al de hele week in de war met de dagen.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 20:56:07 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120053675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Pizza met ham :9 niet heel gezond maar wel lekker :P

Ik heb echt zin in morgen, dan vieren we Sinterklaas met mijn ouders en broer en zus *O* We moeten alleen 's middags nog even de stad in want we hebben nog niet alles :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120053685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen :( ) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.

Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:59:18 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120053858
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen :( ) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.

Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
Het is idd 2 kilo. Helaas op mijn buik en bovenbenen deze keer.
pi_120056710
Voor Coco!!

pi_120057338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Perruche het volgende:
Voor Coco!!

[ afbeelding ]
dát is nou een horrorwinter :D
pi_120058537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Perruche het volgende:
Voor Coco!!

[ afbeelding ]
:D

Denk dat Maria die als Calvin & Hobbes fan ook wel waardeert! ;)
en ik snap Maria over Brave, toffe film! Totaal ook niet wat ik eigenlijk verwachtte :D
pi_120058714
Brave van disney? Die heb ik pas gezien O+

En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig :D
pi_120059060
Ik heb m'n Calvin & Hobbes shirt aan. Heb hem al 20 jaar of zo. Het is nu m'n verf shirt.

Twee x wezen hardlopen deze week......zal het dan toch wee goedkomen met dat sporten?

Lijstje:
O: prutje van ui, tomaat, ham en twee eieren
L: gerookte zalm met roomkaas
T: wodka, handje pinda's
D: minibakje pompoensoep, geroosterde pompoen, witlof met ham en kaas en gefrituurde kippenvleugeltjes.
pi_120059180
En nog steeds low-carb :D misschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef MarMar het volgende:
Brave van disney? Die heb ik pas gezien O+

En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig :D
Yup :)

Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic :@
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
pi_120059374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
En nog steeds low-carb :D misschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?

[..]

Yup :)

Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic :@
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
Nee, doel niet in zicht. :( komt misschien omdat ik vorige week heul niet streng was. En als ik zeg niet streng, dan is dat een lieflijk understatement. :P

Deze week wel goed bezig though. Even volhouden nu.

En ik denk dat er nog een stukje kaas bij komt, heb een heel lekkere ontdekt. :9

Hangen de clowns?
pi_120059460
Yup, al poos...

:@ oh shit, zou foto sturen natuurlijk :|W

BRB!
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:40:52 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120059523
Vind dit wel een mooi lijstje Co !

Nog een paar toastjes FA en dan het warme waterbed in.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 22:42:05 #63
70532 loveli
N
pi_120059575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:

Zak oliebollen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 22:44:49 #64
70532 loveli
N
pi_120059694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is je minste probleem, hoop dat je werksituatie snel ten goede verandert.
crap in = crap out
pi_120060469
Co!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:07:03 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120060811
Calvin & Hobbes sneeuwmannen :D

shirt zien van Co! ^^

Leuk he, Brave!

Alegria was mooi O+ lollige clowns zowaar! En mooie muziekjes en vuurdansers en en en meer! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_120060845
-ophoerstralen-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 07-12-2012 23:09:57 ]
pi_120060911
Je moet het laten 'lijnen' met iets. Dus de bovenkant van je kast of zo. Of wat ook kan, in het midden van twee hogere dingen. Nu hangt hij eigenlijk iets te hoog. :@

Vind het nog steeds wel tof dat deze nu bij jou woont!
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:09:22 #69
70532 loveli
N
pi_120060920
rot op
@ getyounot natuurlijk, co mag blijven
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 23:10:37 #70
70532 loveli
N
pi_120060997
Mo drukt het subtieler uit, zie ik.