Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.quote:
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Mocht niet meer sporten ivm operatie, maar vanaf komende week mag ik weer rustig sporten van de arts. Niet om conditie te trainen, maar om het op peil te houden zegmaar.
Jah been there! Ik haalde gewoon 1 belachelijk dure wijn voor wanneer het eindelijk weer mocht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oohh wijn... Dat mis ik écht. En ibuprofen. Rood vlees enzo kan me gestolen worden, kazen idem, maar een glaasje wijn..
Jij beterschap. Kan me voorstellen dat je baalt.quote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Duik nu onder de douchealtijd even eerst rusten en wat water drinken voordat ik eronder duik
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh dat heb ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan nu heel goedkoop dronken worden. 1 glaasje voel ik al. Het vervelende vind ik dat wijn opeens 'anders' smaakt. Minder lekker
.
Rustig aan doen zal geen probleem zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn dat je weer wat mag doen... rustig aan he?
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef V1z0R het volgende:
Ruilen? Sinds het gezondere leven en krachttraining merk ik tegenwoordig pas wat na een 5 borrels
Ik dacht trouwens dat poezen niet krols werden in de winter
Chloe dus wel
Weet nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, das een fabeltje vaiz. In het wild gebeurt dat niet omdat ze moeten overleven. Bij jou heeft ze voldoende reserves. Ze kunnen ook gewoon kittens krijgen. Ga je haar laten steriliseren?
Ze is nog jong, mogelijk duurt het hierna even. Als ze net als Raki om de twee weken, of elke maand krols wordt, moet je uitkijken. Grotere kans op baarmoederontstekingen, kanker, etc. Laat maar weten als je advies nodig hebt!quote:
Geniet ervan Uniek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven
Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Geniet een beetje teveelquote:
Ik HAD plannenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geniet een beetje teveel
Jij nog verdere plannen vanavond? Weekend.. ? /korsakov
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: broodje kroket; boterham filet
B: uur wandelen
D: hutspot met gebakken ui, creme fraiche en kaas uit de oven
T: wijn, gehaktballetjes in pittige saus, stuk chocola
Ik eet weer wat te veel carbs en kan het niet opbrengen om te sporten de laatste tijd. Zal de winter wel zijn. Mijn gewicht is wel stabiel, maar ik voel me wel wat spekkig.
Aiquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf mijn werk.
Werkoverleg zo laat, het blijft apart.
Oja, dat is ook zo... beterschap !quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik HAD plannen![]()
Nu ff wachten tot ik mij beter voel. Veel tv, boekjes en een bad denk ik
Heb je gelijk in... ik heb helemaal niets in huis en ik weet dat het geen excus is, maar het was druk! komende week ook geen 1 avond thuis dus ik ga zorgen voor elke dag 2x fruit, 2x greoenten en een geond ontbijt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat is ook zo... beterschap !
V1, kijk ze.. en kado is voor moeke dus met geld aankomen is niet wat, bloemen ook niet trouwens
Perr, jij snapt als geen ander dat het een kutontbijt, kuttussendoortjes en een onvolledige D is.. *schop* Damn, gezonde dingen zijn zo vreselijk lekker
Ik eet volgens mij zelden te weinig, hoor. Maar als je het ziet, wil je me er dan op wijzen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig
ML ... vervelend zo laat nog.
Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat
Pizza met hamquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Majo! Wat voor pizza? dat is essentieel om in te leven
Opgeruimd, gecouched nog even kijken of w uberhaupt The Voice gaan kijken, 2 nachten van 3 uur is wat kort. Half 5 op is te vroeg maar heb nog wel zin om nog lekker even te zitten met een borreltje en zoute stokjes eiks
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
Het is idd 2 kilo. Helaas op mijn buik en bovenbenen deze keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo groot, he? Bij mij is het echt een enorm verschil (rond mijn heupen) als ik 2 kilo meer weeg, of zo.
Gelukkig is 2 kilo er ook zo weer af en dan voel ik me gelijk weer een stuk slanker.
quote:
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef MarMar het volgende:
Brave van disney? Die heb ik pas gezien
En lief moet vaak huilen van disneyfilms, zo schattig
Nee, doel niet in zicht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
En nog steeds low-carbmisschien wel iets weinig vandaag though.
Al bijna op je doel?
[..]
Yup
Ben de laatste tijd echt weer een cinemaholic
Laatste maand iets van 30 films gekeken...
Zak oliebollen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het gek dat je niet afvalt Xennia, dit lijstje is lekker maar meestal is het zo weinig
ML ... vervelend zo laat nog.
Morgenochtend al vroeg weg voor verjaardag, ben ik helemaal vergeten een kadootje te kopen... echt zo stom. Haat
Dat is je minste probleem, hoop dat je werksituatie snel ten goede verandert.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ook spekkig hier. Maar het is even niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |