SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zometeen maar eens wat te eten gaan halen voor nu en voor straks.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
kapsalon graagquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Neem voor mij een 1955 burger mee, 1 bigtasty menu medium met fritesaus en cola aub. Dat was alles !quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dyn mem is een heit mei een tobbe derynquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
De Mac ben ik vannacht al geweestquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neem voor mij een 1955 burger mee, 1 bigtasty menu medium met fritesaus en cola aub. Dat was alles !.
Ga nu rondje supermarkt en bakkerbart.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
ik weet niet wat je zegt, maar de taal van liefde spreken we allebeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dyn mem is een heit mei een tobbe deryn
Der ha'k een broerke dea aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet wat je zegt, maar de taal van liefde spreken we allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* Spezza19 gaat zich ook maar eens er toe zetten om naar buiten te gaan
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Der ha'k een broerke dea aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, aangekleed. Nu zo maar spullen inpakken, en de trein van 10 over 3 halen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik zit na te denken over een nieuwe tattoeage.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oeh, wat voor 1 en waar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zit na te denken over een nieuwe tattoeage.What you forget, you are gonna repeat.
Tot straks.
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm![]()
![]()
Tekst dit x; 'Leaver dea as slaef', maar ik weet nog niet wat. Ik denk dat ik het ook in een banier wil.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon iets netjes. Hoeft niet persé een pak te zijn tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Brutal. Fucking. Metal.![]()
En dat betekent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tekst dit x; 'Leaver dea as slaef', maar ik weet nog niet wat. Ik denk dat ik het ook in een banier wil.
Nee, klopt. Maar dat heb ik wel lieverquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon iets netjes. Hoeft niet persé een pak te zijn toch![]()
![]()
Liever dood dan slaaf.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nette broek + overhemd, klaaarrr!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat heb ik wel liever[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar dat staat mij dus niet, dat is het hele dilemmaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nette broek + overhemd, klaaarrr!![]()
![]()
En heeft het een bepaalde reden dat je die op je lichaam wil hebben?quote:
Het is gedeeltelijk mijn levensmotto en omdat ik houd van Friesland en de Friese geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En heeft het een bepaalde reden dat je die op je lichaam wil hebben?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
bruiloft is altijd pakquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiendquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zeg je ook wel iets wat er compleet tegenover staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiend![]()
![]()
Dat vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiend
Ik begin te twijfelen of ik nog wel moet gaan reizen, ik dacht eerst ik blijf maar thuis maar door dat weeralarm is teruggetrokken weet ik het echt niet meer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tjah, ik was sowieso in m'n werkkleding, ik had door het weer geen tijd meer om me om te kleden omdat het druk was onderweg naar huis om m'n broertje te halen.. Wat de rest voor excuus heeft weet ik niet..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
goeie wekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef gupje86 het volgende:
Ik had vanmorgen om 10 uur moeten beginnen en word nu pas wakker...
Sporten voor Sophia![]()
Oepsquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef gupje86 het volgende:
Ik had vanmorgen om 10 uur moeten beginnen en word nu pas wakker...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon gaan man. Faye zit met smart op je te wachten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik nog wel moet gaan reizen, ik dacht eerst ik blijf maar thuis maar door dat weeralarm is teruggetrokken weet ik het echt niet meer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou volgens mij heb ik mijn wekker wel vaag een keer gehoord vanmorgen.. Denk dat ik zo moe was van alle nieuwe indrukken gisterenquote:
Geniet nooit met mate!![]()
Zo, in de trein. Mijn laptop wil geen verbinding met wifi maken, mijn telefoon is al 3 keer vastgelopen tijdens een poging dit bericht te typen en er zit een vieze oude man naast me die steeds naar mn borsten gluurt. Meh
Maar, in A'foort kwam de sneeuw tot mn kuitenSneeuw
Ik zou ook naar je borsten turen als je naast me zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein. Mijn laptop wil geen verbinding met wifi maken, mijn telefoon is al 3 keer vastgelopen tijdens een poging dit bericht te typen en er zit een vieze oude man naast me die steeds naar mn borsten gluurt. Meh
... oh wacht.
Maar jij bent geen vieze oude man..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook naar je borsten turen als je naast me zit.
... oh wacht.What you forget, you are gonna repeat.
Kleed je dan ook fatsoenlijk, jongedamequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Straks wordt je ziek....
/mamamodus![]()
![]()
Laat die vieze man lekker een FOK! account nemen
Sporten voor Sophia![]()
Maar, maar, ik heb gewoon een longsleeve aan met een gebreid vest erover...quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kleed je dan ook fatsoenlijk, jongedame![]()
Straks wordt je ziek....
/mamamodus
Een vieze dame.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij bent geen vieze oude man..
Een vieze jongedame. That's a whole differencequote:
![]()
een goedenmiddag
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een vieze jongedame. That's a whole difference[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar nu slaapt 'ie. Als 'ie maar niet mijn kant op komt met zn hoofd. Hij geeft me al weinig ruimte
Ruikt hij wel fris?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar nu slaapt 'ie. Als 'ie maar niet mijn kant op komt met zn hoofd. Hij geeft me al weinig ruimte
Discussies over het geloof, waarom begin ik daar ook alweer altijd mee?
Nee. Hij ruikt naar bier en er komt een rare warme walm van hem afquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruikt hij wel fris?
Discussies over het geloof, waarom begin ik daar ook alweer altijd mee?
Bespuit hem met iets wat een betere geur heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Hij ruikt naar bier en er komt een rare warme walm van hem af[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is een beetje gek, niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bespuit hem met iets wat een betere geur heeft.![]()
Hij is inmiddels alweer wakker. Hij keek een beetje teleurgesteld toen hij zag dat mn vest nu dicht is.What you forget, you are gonna repeat.
Iel, wat een ventquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een beetje gek, niet?![]()
Hij is inmiddels alweer wakker. Hij keek een beetje teleurgesteld toen hij zag dat mn vest nu dicht is.![]()
![]()
Stiekem ben ik hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is inmiddels alweer wakker. Hij keek een beetje teleurgesteld toen hij zag dat mn vest nu dicht is.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hij zit krant te lezen. Tenzij je tegenwoordig via een krant hier kan posten, ben jij het niet. En ik had het wel geweten als jij het was...quote:
Misschien wel, maar vast beter voor je neus. Het zou pas raar zijn als je hem uitgebreid ging wassen ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is inmiddels alweer wakker. Hij keek een beetje teleurgesteld toen hij zag dat mn vest nu dicht is.
Enge meneer daar naast jou.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Haha. Ik hoop gewoon steeds dat hij er de volgende uit moetquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien wel, maar vast beter voor je neus. Het zou pas raar zijn als je hem uitgebreid ging wassen ook.
Enge meneer daar naast jou.
Ik help mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ik hoop gewoon steeds dat hij er de volgende uit moet
En ik haat mensen die het principe van een stiltecoupe niet snappen..
Gewoon zeggen 'bek houden'. Werkt altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik haat mensen die het principe van een stiltecoupe niet snappen..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet bij groepen jongerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'bek houden'. Werkt altijd.![]()
![]()
Ze erop wijzen dat het een stilte coupé is en vriendelijk verzoeken of ze weg willen gaan.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij. Misschien moet ik wat minder lief kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze erop wijzen dat het een stilte coupé is en vriendelijk verzoeken of ze weg willen gaan.![]()
Bij mij luisteren ze wel om de een of andere reden. En anders schakel ik gewoon een conducteur in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij. Misschien moet ik wat minder lief kijken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Degene met de grootste bek sla je met zijn hoofd door het raam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij. Misschien moet ik wat minder lief kijken.
Dan is de rest wel stil![]()
Nooit nodig geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Degene met de grootste bek sla je met zijn hoofd door het raam.
Dan is de rest wel stil[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja, dat deed ik niet, want zo lang was het niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij luisteren ze wel om de een of andere reden. En anders schakel ik gewoon een conducteur in.Maar dat zou ik anders ook doen.
Dan heeft hij wel een hard hoofd wil hij door het raam van zo'n trein heen gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Degene met de grootste bek sla je met zijn hoofd door het raam.
Dan is de rest wel stil.
![]()
Jeuj. Meneer gaat er in Hengelo uit. Eén station voor Enschede
Ben je zo snel in Enschede dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeuj. Meneer gaat er in Hengelo uit. Eén station voor Enschede
Oke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat deed ik niet, want zo lang was het niet meerMaar dat zou ik anders ook doen.
Knock out is hij ook stil.quote:[..]
Dan heeft hij wel een hard hoofd wil hij door het raam van zo'n trein heen gaan.
Ben er bijnaquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je zo snel in Enschede dan?Rij nu weg uit Hengelo. Dan nog ong. 5 minuten voor ik in Enschede ben.
True. Maar ik hou niet van geweld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Knock out is hij ook stil.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er bijnaRij nu weg uit Hengelo. Dan nog ong. 5 minuten voor ik in Enschede ben.
Ik ook niet, heb ook nog nooit geweld hoeven te gebruiken voor zoiets. Als zij het willen opzoeken, hebben ze aan mij sowieso de verkeerde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Maar ik hou niet van geweld.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze vraagt wat jij daarvan weet!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jep, dit dus. Je moet goed je best doen om mij zover te krijgen, maar dan zijn ook wel de rapen gaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ook nog nooit geweld hoeven te gebruiken voor zoiets. Als zij het willen opzoeken, hebben ze aan mij sowieso de verkeerde.Dat weet toch iedereen?quote:![]()
Bijna in Twente.
Gelukkig geen last gehad van de sneeuw.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben nu in Twentequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
Bijna in Twente.
Gelukkig geen last gehad van de sneeuw.
De bussen rijden
Ik kan mezelf gewoon verdedigen als het nodig is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, dit dus. Je moet goed je best doen om mij zover te krijgen, maar dan zijn ook wel de rapen gaar.
[..]
Dat weet toch iedereen?
Leer mij datquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan mezelf gewoon verdedigen als het nodig is..
![]()
Moet je eerst klein en schattig zijn met een grote bos krullen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Yeah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu in Twente
De bussen rijden
Ik ben er nu ook al, bijna waar ik wezen moet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou, klein ben ik niet. Als ik mijn haar laat groeien heb ik ook krullenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je eerst klein en schattig zijn met een grote bos krullen.![]()
![]()
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, klein ben ik niet. Als ik mijn haar laat groeien heb ik ook krullen
Mijn krullen zijn eraf.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als ik de 3310 van mn pa meeneem kan ik me ook verdedigen als dat nodig isquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan mezelf gewoon verdedigen als het nodig is.
Krullen zijn de shit.
Waarom laat jij ze niet groeien dan?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Omdat het bij mij niet staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom laat jij ze niet groeien dan?. Even kijken of ik (een hele oude) foto heb.
![]()
Pfff, kleintje.quote:Omdat dood en droog en bluh en ik kon er niks meer mee. Ik kreeg er knopen in die niet meer uitkambaar waren, die moest ik eruit knippen. Het moest gewoon weg. Mijn haar is niet bedoeld om lang te zijn.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mehquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pfff, kleintje.
[..]
Omdat dood en droog en bluh en ik kon er niks meer mee. Ik kreeg er knopen in die niet meer uitkambaar waren, die moest ik eruit knippen. Het moest gewoon weg. Mijn haar is niet bedoeld om lang te zijn.![]()
En nu? Is het nu heel kort?What you forget, you are gonna repeat.
Er zouden meer mensen moeten zijn die doorhebben dat hun haar niet lang hoort te zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pfff, kleintje.
[..]
Omdat dood en droog en bluh en ik kon er niks meer mee. Ik kreeg er knopen in die niet meer uitkambaar waren, die moest ik eruit knippen. Het moest gewoon weg. Mijn haar is niet bedoeld om lang te zijn..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Iets boven mijn schouders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
En nu? Is het nu heel kort?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klopt. Misschien wordt mijn haar wel mooi lang nu, maar ik heb er weinig hoop in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zouden meer mensen moeten zijn die doorhebben dat hun haar niet lang hoort te zijn.
Gewoon bijhouden, dat werkt het bestequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Misschien wordt mijn haar wel mooi lang nu, maar ik heb er weinig hoop in.. Zodra er dode punten in komen meteen knippen en dan denk ik dat jouw haar ook wel lang kan worden.
Maar dat deed ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon bijhouden, dat werkt het beste. Zodra er dode punten in komen meteen knippen en dan denk ik dat jouw haar ook wel lang kan worden.
Ohquote:. Then maybe... It's not meant to be
.
Pff i feel miserableWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ziek.quote:
spierpijn, hoofdpijn, buikpijn, keelpijn.. Enz enz enz enzWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ziek.
spierpijn, hoofdpijn, buikpijn, keelpijn.. Enz enz enz enz![]()
![]()
Zo, in huize Enschede![]()
Nu ga ik ook niet meer de straat op vandaag
Ugh, klinkt fijn..quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ziek.
spierpijn, hoofdpijn, buikpijn, keelpijn.. Enz enz enz enzDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neem voor mij een 1955 burger mee, 1 bigtasty menu medium met fritesaus en cola aub. Dat was alles !vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Godsamme. ik word schijtziek van die klote moodswings
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme. ik word schijtziek van die klote moodswings
da's niet leuk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, tijd om pizza te bestellen.... echt NUL zin om naar buiten te gaan voor etenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd om pizza te bestellen.... echt NUL zin om naar buiten te gaan voor eten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan maar niet snacken vanavond na het eten.... is ook wel goed voor me... drinken heb ik nog... brood koop ik morgenochtend wel weerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Sneeuw
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vind het de hele dag al vrij rustig, eigenlijk..quote:
Geheugen, waar is het?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het de hele dag al vrij rustig, eigenlijk..
Ik weet het echt niet meer.![]()
ik heb de laptop vandaag vermedenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het de hele dag al vrij rustig, eigenlijk..![]()
![]()
Why?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb de laptop vandaag vermedenWhat you forget, you are gonna repeat.
Omdat zo'n beetje mijn rechterkant/schouder/arm zeer doet door een beknelde spier. Vanmorgen erin geschoten. Doet nu gelukkig na ibu minder zeer en kan ik mijn nek weer wat beter draaien. Maar het voelt nog niet echt lekkerquote:![]()
![]()
Auwquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje mijn rechterkant/schouder/arm zeer doet door een beknelde spier. Vanmorgen erin geschoten. Doet nu gelukkig na ibu minder zeer en kan ik mijn nek weer wat beter draaien. Maar het voelt nog niet echt lekker![]()
Verkeerde beweging gemaakt?![]()
Pittenzak of kruik erop leggen
ik heb niks bijzonders gedaan.omdat ik vorige week vrijdag een prik voor slijmbeursontsteling heb gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Auw![]()
Verkeerde beweging gemaakt?![]()
Pittenzak of kruik erop leggen
Ofwel ik doe al rustig aan
Hele dag met warme kruik idd...![]()
Meer zou ik ook niet kunnen adviseren dan gewoon rust en warm houden inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb niks bijzonders gedaan.omdat ik vorige week vrijdag een prik voor slijmbeursontsteling heb gehad.
Ofwel ik doe al rustig aan
Hele dag met warme kruik idd...
Een nieuwe rechterkantquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer zou ik ook niet kunnen adviseren dan gewoon rust en warm houden inderdaad
Meh ik haat niks doen![]()
Is niet zo makkelijk als het klinkt, lijkt mequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een nieuwe rechterkant
Meh ik haat niks doen
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niet zo makkelijk als het klinkt, lijkt me![]()
Mijn vriend is nu de was op hangen![]()
![]()
Ik ga je missen Aldoquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
laatste avond Nederland
toch nog ff ok de FOK!s![]()
![]()
Waar ga je heen dan? En voor hoelang?quote:What you forget, you are gonna repeat.
India 1 maandquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? En voor hoelang?
Oh gaaf!!quote:![]()
Voor school/werk of plezier?What you forget, you are gonna repeat.
Wordt inderdaad heel gaafquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh gaaf!!![]()
Voor school/werk of plezier?
Gewoon in mijn eentje een beetje dat land verkennen, voor plezier natuurlijk
Helemaal alleen? Seriously?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wordt inderdaad heel gaaf
Gewoon in mijn eentje een beetje dat land verkennen, voor plezier natuurlijk![]()
Zou ik echt niet kunnen en durven![]()
Maar gaaf joh! Al een beetje een planning van hoe de trip eruit gaat zien?What you forget, you are gonna repeat.
Is niet zo eng hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal alleen? Seriously?![]()
Zou ik echt niet kunnen en durven![]()
Maar gaaf joh! Al een beetje een planning van hoe de trip eruit gaat zien?Ik wilde eerst ook met iemand anders gaan, maar geen van mijn vrienden had geld, en degene met geld hadden geen tijd
![]()
En ik ben niet zo'n type die me ergens door laat tegenhouden![]()
Ik heb de 1e 10 dagen wel redelijk gepland, maar de rest zie ik daar wel
En dan liften en couchsurfen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is niet zo eng hoorIk wilde eerst ook met iemand anders gaan, maar geen van mijn vrienden had geld, en degene met geld hadden geen tijd
![]()
Ik heb de 1e 10 dagen wel redelijk gepland, maar de rest zie ik daar welBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, snap ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is niet zo eng hoorIk wilde eerst ook met iemand anders gaan, maar geen van mijn vrienden had geld, en degene met geld hadden geen tijd
![]()
Ik heb de 1e 10 dagen wel redelijk gepland, maar de rest zie ik daar wel
En wat staat er de eerste 10 dagen op de planning?
Couchsurfen zou ik nog wel een keer willen, maar dit is mijn 1e trip alleen, dus ik dacht, laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan liften en couchsurfen?![]()
en liften moet je daar niet doen schijnt
2 dagen delhi, 1 dagtrip naar Agra (taj mahal) 3 Varanasi en 3 Calcutta, e 1 dag naar een tijgerreservaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
En wat staat er de eerste 10 dagen op de planning?
Zelfs in Afghanistan kun je leuk liften. En ik denk dat couchsurfen voor een eerste trip alleen juist uitermate geschikt is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Couchsurfen zou ik nog wel een keer willen, maar dit is mijn 1e trip alleen, dus ik dacht, laten we dat maar niet doen![]()
en liften moet je daar niet doen schijntBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 dagen delhi, 1 dagtrip naar Agra (taj mahal) 3 Varanasi en 3 Calcutta, e 1 dag naar een tijgerreservaat![]()
En je logeert in een hotel dus?What you forget, you are gonna repeat.
Alles kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs in Afghanistan kun je leuk liften. En ik denk dat couchsurfen voor een eerste trip alleen juist uitermate geschikt is.![]()
Maar ik zie daar wel alles johEn je weet nooit bij wie je op de bank ligt
ik heb een luxe hotel voor Delhi (met dakterras en een deluxe single room met extra viewquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
En je logeert in een hotel dus?) en daarna ga ik in de goedkopere hotels en hostels
Tuurlijk weet je dat wel. Niets in het leven is zeker maar je kunt daar toch hele goede voorspellingen voor maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Maar ik zie daar wel alles johEn je weet nooit bij wie je op de bank ligt
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
True, maar jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je dat wel. Niets in het leven is zeker maar je kunt daar toch hele goede voorspellingen voor maken.Misschien iets voor volgende keer
Nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een luxe hotel voor Delhi (met dakterras en een deluxe single room met extra view) en daarna ga ik in de goedkopere hotels en hostels
We krijgen wel een uitgebreid verslag met foto's toch?
uiteraard, maar dan wel pas als ik terugbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceWe krijgen wel een uitgebreid verslag met foto's toch?
Af en toe een post vanaf mijn mobiel komt er trouwens wel
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiteraard, maar dan wel pas als ik terugbenAf en toe een post vanaf mijn mobiel komt er trouwens wel
Tof! Geniet ervan!!
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ookTof! Geniet ervan!!
ik zal aan jullie denken hoor maandagAls jullie in de sneeuw en regen en kou naar jullie werk gaan
![]()
Als het nog steeds zo'n pleurisbende is als nu, werk ik wel thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje
ik zal aan jullie denken hoor maandagAls jullie in de sneeuw en regen en kou naar jullie werk gaan
![]()
![]()
![]()
ook lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het nog steeds zo'n pleurisbende is als nu, werk ik wel thuis![]()
lekker veel koffie, middagdutje alles
Ja, fijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje
![]()
Hoe is het weer daar?
Sowieso thuis werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook lekker![]()
lekker veel koffie, middagdutje allesEigen plekkie ditdat
![]()
![]()
oh ja?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, dit dus. Je moet goed je best doen om mij zover te krijgen, maar dan zijn ook wel de rapen gaar.
[..]
Dat weet toch iedereen?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
De koudste plek waar ik heen ga is het 25 gradenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, fijn
Hoe is het weer daar?
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De koudste plek waar ik heen ga is het 25 graden![]()
Shitquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De koudste plek waar ik heen ga is het 25 gradenIk ben nu echt niet jaloers ofzo
![]()
Tegen de tijd dat je terug bent is het hier ook al weer iets warmer aan het worden, hoop ik
quote:![]()
kan nog wel denk ik1e klas is vast nog wel een plekje vrij, maar je wilt toch niet tussen de plebs zitten
Walgelijke post, wordt verworpenquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
haha, dat hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ShitIk ben nu echt niet jaloers ofzo
![]()
Tegen de tijd dat je terug bent is het hier ook al weer iets warmer aan het worden, hoop ik![]()
Hoop ik ookIk ben op 8 januari terug, maar de 9e zit ik alweer in het vliegtuig naar Zwitserland om te skieën
Totale klimaatwisseling
Meh, moet nog werken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kan nog wel denk ik1e klas is vast nog wel een plekje vrij, maar je wilt toch niet tussen de plebs zitten
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke post, wordt verworpen![]()
![]()
Fuck werk! Gewoon vakantiequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, moet nog werken.
[..]
Dat bedoelde ik niet
Hallo jetlagquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha, dat hoor ik wel vaker![]()
Hoop ik ookIk ben op 8 januari terug, maar de 9e zit ik alweer in het vliegtuig naar Zwitserland om te skieën
Totale klimaatwisseling
![]()
![]()
En anders moet je uitkijken dat je niet ziek word met die temperatuurswisselingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is maar 4,5 uur, en een jetlag is psychisch![]()
jaaaaaa dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, moet nog werken.
[..]
Dat bedoelde ik niet
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat gebeurt dan denk ik welquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders moet je uitkijken dat je niet ziek word met die temperatuurswisselingen.Maar zou dan ook wel karma zijn
Vakantieboy onniedan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha, dat hoor ik wel vaker![]()
Totale klimaatwisseling
True storyquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaaaaa dat zeggen ze allemaalDat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan denk ik welMaar zou dan ook wel karma zijn
. Hoe lang ben je in Zwitserland?
![]()
![]()
weekjequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True story
[..]
Dat denk ik ook. Hoe lang ben je in Zwitserland?
even bij mijn ouders op bezoek en dan skiën met het gezin
En dan de Indiaase Soa verspreiden in Zwitserlandquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En overal een ander neuken, heuj!
Want alles gebeurt met de blote sabel natuurlijk
Gewoon doen joh! En dan vervolgens hier verspreiden. Hoppa!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan de Indiaase Soa verspreiden in Zwitserland
Want alles gebeurt met de blote sabel natuurlijkWhat you forget, you are gonna repeat.
Chillquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weekjeeven bij mijn ouders op bezoek en dan skiën met het gezin
![]()
![]()
Dat dan die doctoren zeggen: Mevrouw, bent u onlangs nog in India of een ander subtropisch land geweest?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! En dan vervolgens hier verspreiden. Hoppa!
en dan zij: eeeuhhhmmmm nee
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat dan die doctoren zeggen: Mevrouw, bent u onlangs nog in India of een ander subtropisch land geweest?
en dan zij: eeeuhhhmmmm nee
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat dan die doctoren zeggen: Mevrouw, bent u onlangs nog in India of een ander subtropisch land geweest?
en dan zij: eeeuhhhmmmm nee!
![]()
Cholera op zn indiaas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heeft ze de zuid-indiaase tempelplatjes ofzo
Later Faxiequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
Mja het was heel gezellig, maar ik moet alweer gaan
Fijn weekend allen
Doei Faxquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
Mja het was heel gezellig, maar ik moet alweer gaan
Fijn weekend allen
Wie heeft dit stomme plaatje nog meer op Facebook?!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Past nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
das gewoon een fapzakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bij jou blijft ie niet hangen, hij pleurt gelijk weer naar beneden.
14 SHADES OF GREY
Net Achtste groepers huilen niet gekeken samen, zitten we hier samen te janken op de bank.
Heb de film nooit gezien. Als kind wel heel vaak het boek gelezen. En toch elke keer weer huilenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
Net Achtste groepers huilen niet gekeken samen, zitten we hier samen te janken op de bank.
![]()
Is de film net zo goed als het boek?What you forget, you are gonna repeat.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zooooookoud ... Ja nee dat snap ik dan wel
14 SHADES OF GREY
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de film nooit gezien. Als kind wel heel vaak het boek gelezen. En toch elke keer weer huilen![]()
Is de film net zo goed als het boek?.
Ik ga nog heel even tv kijken en dan slapen![]()
Welterusten allemaalEn tot ooit
![]()
Slaap lekker, goede vlucht morgen en geniet in Indiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik 'm toch maar eens downloaden denk ikquote:
Thanksquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker, goede vlucht morgen en geniet in India![]()
Fijne feestdagen
Slaap lekker Aldo! Geniet van je vakantie en goede reis!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker Aldo! Geniet van je vakantie en goede reis!!
Oh, en fijne feestdagen en jaarwisseling daar, uiteraardquote:![]()
Ja ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, en fijne feestdagen en jaarwisseling daar, uiteraard![]()
En goed en vlucht veel plezier enzo
![]()
![]()
Bwehehehe, werkse.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga me eens aankleden en weer even werken![]()
Ach, maar een paar uurtjes en geen sneeuw onzin meer op de weg.. even mensen van Cirque du SOleil terug naar hun hotel scheurenquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Succesquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, maar een paar uurtjes en geen sneeuw onzin meer op de weg.. even mensen van Cirque du SOleil terug naar hun hotel scheuren![]()
![]()
Cirquequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, maar een paar uurtjes en geen sneeuw onzin meer op de weg.. even mensen van Cirque du SOleil terug naar hun hotel scheuren![]()
![]()
![]()
Maar, het vriest nu. Dus zal nu wel veel gevaarlijker zijn dan met die sneeuw.What you forget, you are gonna repeat.
Sneeuw ? Waar dan? Hier (Frl) is het zelfs boven nul... en geen vlok vandaag....
*baalt*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is echt doodstil op de verschillende SC's e.d.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, dat snap ik wel. Damn, denk je serieus dat ik zo dom ben?quote:![]()
Ik snap niet hoe ik die foto aan de praat moet krijgen voor anderen. Ik zie 'm wel.What you forget, you are gonna repeat.
De volledige URL in het bericht zetten? Ipv alleen de bestandsnaam?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Damn, denk je serieus dat ik zo dom ben?![]()
Ik snap niet hoe ik die foto aan de praat moet krijgen voor anderen. Ik zie 'm wel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, ja weet ik veel wat jij bedoeldquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Damn, denk je serieus dat ik zo dom ben?![]()
Ik snap niet hoe ik die foto aan de praat moet krijgen voor anderen. Ik zie 'm wel.![]()
![]()
Dat heb ik?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De volledige URL in het bericht zetten? Ipv alleen de bestandsnaam?What you forget, you are gonna repeat.
Iedereen is ingesneeuwd denk ikquote:
14 SHADES OF GREY
Stokje!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welke sneeuw hebben jullie het nou steeds over? Geen vlok!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier in Dordt is aardig wat gevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke sneeuw hebben jullie het nou steeds over? Geen vlok!14 SHADES OF GREY
In Amersfoort stond ik er tot mn kuit in![]()
Hier in Enschede valt het ook wat tegen
Hier vlak bij Joure is er alleen sneeuw weggedooid, niets bijgekomen.
En het is ook maar net -1 nu.
Dus -17 gaat het hier echtniet never niet worden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Overigens heb ik mijn crush 5 tellen gesproken vandaag, maar toen ik haar 2 seconden (letterlijk) alleen had en ik wilde zeggen wat ik voor haar voelde, deed mijn mond het niet meer.
We namen afscheid en nu zit ik te bedenken wat de minst creepy manier is om het haar toch te laten weten.
You hold me so close that my knees grow weak
But my soul is flying high above the ground
I'm trying to speak but no matter what I do
I just can't seem to make any sound
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iel dit is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjah ik moest mijn auto ophalen bij de garage... bleek gister bij APK scheur in de slang tussen de EGR-klep en de intercooler te zitten.... daarom deedtie al tijdje raar....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Iel dit is engNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind die buik/rug/heupen niet eng?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iel dit is eng*stoot* *breek* Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Iel dit is engBedoel je haar wenkbrauwen of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Heb wel zulke slanke dames gehad en het daar merk je echt niks van.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tering wat een make up heeft zij opquote:14 SHADES OF GREY
Da's alleen problematisch wanneer je structureel hergebruik in de planning hebtquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zouden ze dat moedervlekje nu op haar rechterarm expres hebben laten zitten voor de natuurlijkheid?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Neen, haar lichaam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je haar wenkbrauwen of wat?Zou kunnen, maar dat ziet er op de foto echt niet uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb wel zulke slanke dames gehad en het daar merk je echt niks van.Valt wel mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat een make up heeft zij op![]()
Spannend boekquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
Het is echt doodstil op de verschillende SC's e.d.vandaar
![]()
Moet ik hun emailadres even geven zodat je het kan vragen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden ze dat moedervlekje nu op haar rechterarm expres hebben laten zitten voor de natuurlijkheid?![]()
![]()
Oow ik heb anders nog wel een lang, 4 delig, lees-stukjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Opgemaakt popjequote:Teveel make-up imo.
Natural beauties
Ze heeft gewoon best grote borsten. Door het draaien van de torso en het beetje hol trekken van de rug krijg je snel zo'n effect.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen, haar lichaam.
[..]
Zou kunnen, maar dat ziet er op de foto echt niet uit.
[..]
Valt wel mee.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het viel me in eerste instantie niet eens op. Ik denk dat je wat overdrijft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat ziet er op de foto echt niet uit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik las "tot mn kut"quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In Amersfoort stond ik er tot mn kuit in![]()
Hier in Enschede valt het ook wat tegen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kan, ik vind het wel een mooie uitstraling. Normaal houd ik ook niet van (veel) make up.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opgemaakt popjeTeveel make-up imo.
Natural beauties
[ afbeelding ]Ja, dat weet ik ook wel, maar ik vind het er niet mooi uit zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon best grote borsten. Door het draaien van de torso en het beetje hol trekken van de rug krijg je snel zo'n effect.Zie hierboven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het viel me in eerste instantie niet eens op. Ik denk dat je wat overdrijft.![]()
In dat geval wil ik haar lippen wel opwarmenquote:14 SHADES OF GREY
Buurmeisje heeft toch niet heul korte beentjes??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar lippen wel opwarmen![]()
![]()
Ja, heb jij nog wel een pienter radiatortje liggen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar lippen wel opwarmenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ok. Ik wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik vind het er niet mooi uit zien.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja een staafverwarmingquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, heb jij nog wel een pienter radiatortje liggen?
14 SHADES OF GREY
Lipjes hebben denk ik meer baat bij een brede afdekking van het gebied en beweegelijke ondersteuningquote:
Valt uw zuster in de put, dan komt het water tot haar . . . knieën.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die zit aan de verwarming vastquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lipjes hebben denk ik meer baat bij een brede afdekking van het gebied en beweegelijke ondersteuning
14 SHADES OF GREY
Nou ja t is toch bewonderenswaardig dat ze zich druk maken over jouw lichaamswarmtequote:
De manier waarop vind ik gewoonweg sneu.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja t is toch bewonderenswaardig dat ze zich druk maken over jouw lichaamswarmteWhat you forget, you are gonna repeat.
Boys will be boysquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De manier waarop vind ik gewoonweg sneu.14 SHADES OF GREY
Waar is Kif ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze
Ik ga deze kopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: