SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zometeen maar eens wat te eten gaan halen voor nu en voor straks.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
kapsalon graagquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Neem voor mij een 1955 burger mee, 1 bigtasty menu medium met fritesaus en cola aub. Dat was alles !quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dyn mem is een heit mei een tobbe derynquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
De Mac ben ik vannacht al geweestquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neem voor mij een 1955 burger mee, 1 bigtasty menu medium met fritesaus en cola aub. Dat was alles !.
Ga nu rondje supermarkt en bakkerbart.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
ik weet niet wat je zegt, maar de taal van liefde spreken we allebeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dyn mem is een heit mei een tobbe deryn
Der ha'k een broerke dea aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet wat je zegt, maar de taal van liefde spreken we allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* Spezza19 gaat zich ook maar eens er toe zetten om naar buiten te gaan
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Der ha'k een broerke dea aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, aangekleed. Nu zo maar spullen inpakken, en de trein van 10 over 3 halen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik zit na te denken over een nieuwe tattoeage.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oeh, wat voor 1 en waar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zit na te denken over een nieuwe tattoeage.What you forget, you are gonna repeat.
Tot straks.
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm![]()
![]()
Tekst dit x; 'Leaver dea as slaef', maar ik weet nog niet wat. Ik denk dat ik het ook in een banier wil.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon iets netjes. Hoeft niet persé een pak te zijn tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Brutal. Fucking. Metal.![]()
En dat betekent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tekst dit x; 'Leaver dea as slaef', maar ik weet nog niet wat. Ik denk dat ik het ook in een banier wil.
Nee, klopt. Maar dat heb ik wel lieverquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon iets netjes. Hoeft niet persé een pak te zijn toch![]()
![]()
Liever dood dan slaaf.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nette broek + overhemd, klaaarrr!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat heb ik wel liever[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar dat staat mij dus niet, dat is het hele dilemmaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nette broek + overhemd, klaaarrr!![]()
![]()
En heeft het een bepaalde reden dat je die op je lichaam wil hebben?quote:
Het is gedeeltelijk mijn levensmotto en omdat ik houd van Friesland en de Friese geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En heeft het een bepaalde reden dat je die op je lichaam wil hebben?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
bruiloft is altijd pakquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiendquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zeg je ook wel iets wat er compleet tegenover staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiend![]()
![]()
Dat vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, op de begravenis vanmorgen was ook de helft casual, boeiend
Ik begin te twijfelen of ik nog wel moet gaan reizen, ik dacht eerst ik blijf maar thuis maar door dat weeralarm is teruggetrokken weet ik het echt niet meer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tjah, ik was sowieso in m'n werkkleding, ik had door het weer geen tijd meer om me om te kleden omdat het druk was onderweg naar huis om m'n broertje te halen.. Wat de rest voor excuus heeft weet ik niet..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
goeie wekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef gupje86 het volgende:
Ik had vanmorgen om 10 uur moeten beginnen en word nu pas wakker...
Sporten voor Sophia![]()
Oepsquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef gupje86 het volgende:
Ik had vanmorgen om 10 uur moeten beginnen en word nu pas wakker...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon gaan man. Faye zit met smart op je te wachten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik nog wel moet gaan reizen, ik dacht eerst ik blijf maar thuis maar door dat weeralarm is teruggetrokken weet ik het echt niet meer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou volgens mij heb ik mijn wekker wel vaag een keer gehoord vanmorgen.. Denk dat ik zo moe was van alle nieuwe indrukken gisterenquote:
Geniet nooit met mate!![]()
Zo, in de trein. Mijn laptop wil geen verbinding met wifi maken, mijn telefoon is al 3 keer vastgelopen tijdens een poging dit bericht te typen en er zit een vieze oude man naast me die steeds naar mn borsten gluurt. Meh
Maar, in A'foort kwam de sneeuw tot mn kuitenSneeuw
Ik zou ook naar je borsten turen als je naast me zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in de trein. Mijn laptop wil geen verbinding met wifi maken, mijn telefoon is al 3 keer vastgelopen tijdens een poging dit bericht te typen en er zit een vieze oude man naast me die steeds naar mn borsten gluurt. Meh
... oh wacht.
Maar jij bent geen vieze oude man..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook naar je borsten turen als je naast me zit.
... oh wacht.What you forget, you are gonna repeat.
Kleed je dan ook fatsoenlijk, jongedamequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Straks wordt je ziek....
/mamamodus![]()
![]()
Laat die vieze man lekker een FOK! account nemen
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: