479 euro!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En wat kost dat geintje, ben vrij slordig met aantekeningen dus wel handig
blijf gewoon rustig aan uitstellen, komt mij beste uit.. eind januari ofzo is wel chil. Dan is het ook nog legaal op gelukkig nieuwjaar te wensen, alles in 3 klappen en 5 vliegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef eriksd het volgende:
Ohja, de meet. Maar eens even een polletje maken binnenkort met de week.
Goed plan zo'n poll.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef eriksd het volgende:
Ohja, de meet. Maar eens even een polletje maken binnenkort met de week.
Vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]lekkere muziek om bij te leren ook
quote:
Ho ho, het verschilt wel degelijk, dat snap ik ook wel. Maar in grote lijnen is (en dan bedoel ik Rechtsgeschiedenis 2, wat voornamelijk over Privaatrecht gaat) de basis van ons recht daar wel op terug te leiden. Natuurlijk is een slaaf bij ons geen goed meer etc etc, maar het zijn geen werelden van verschil verder. Dat bedoelde ik meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je snapt m'n opmerking niet. Hij zei dat het Romeinse Recht niet wezenlijk verschilt van het huidige recht. Someone mixed up some centuries.
Verder heeft deze ekte ekte baas uiteraard Gymnasium gedaan.
Sowieso geen huis maar klassiek is wel chill!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Teveel tekst![]()
Ik moet tijdens het leren instrumentale muziek hebben, klassiek, jazz, house
Die werken ook heel goed. Moet wel eerlijk zeggen dat ik 99% van de tijd ook klassiek of jazz op heb tijdens het leren. Maar nu even voor de afwisseling JvTquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Teveel tekst![]()
Ik moet tijdens het leren instrumentale muziek hebben, klassiek, jazz, house
Zelfs de sneeuw wil niet in Zutphen zijn. Ik fiets er wel eens naar toe als ik op de Veluwe ben; wat een treurnis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Boterbartje het volgende:
Er ligt trouwens vet weinig sneeuw hier in Zutphen.. in Nijmegen zat je het gras van de weilanden niet en zag je de sporen niet; alleen 2 ijzerstreepjes. Hier zie je de bielzen en het gras van de weilanden alweer. Jammer.
Haten op huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso geen huis maar klassiek is wel chill!
Die hebben geen kans?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb bij kansarmen meer een beeld van jonge uitkeringstrekkende allochtonen en sjonnies en anitas. Geen gehandicapten
Mensen denken bij gehandicapten vaak alleen aan mensen met syndroom van down. Maar er zit behoorlijk wat overlap tussen wat als gehandicapte te boek staat en het stereotype beeld van Ahmed zonder baan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb bij kansarmen meer een beeld van jonge uitkeringstrekkende allochtonen en sjonnies en anitas. Geen gehandicapten
Dat is nog steeds niet wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Ho ho, het verschilt wel degelijk, dat snap ik ook wel. Maar in grote lijnen is (en dan bedoel ik Rechtsgeschiedenis 2, wat voornamelijk over Privaatrecht gaat) de basis van ons recht daar wel op terug te leiden. Natuurlijk is een slaaf bij ons geen goed meer etc etc, maar het zijn geen werelden van verschil verder. Dat bedoelde ik meer
Overigens ook Gymnasium gedaan, weet niet of dat relevant is.
Leermuziek:
too soonquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef eriksd het volgende:
Vraag dat maar aan de grensrechters van Nederland.
Het was ook wel een beetje flauwquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet wat ik bedoelde.
Dat natuurlijk sowieso. Met enkel het atheneum (of nog minder) kan je niet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Overigens ook Gymnasium gedaan, weet niet of dat relevant is.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso. Met enkel het atheneum (of nog minder) kan je niet serieus genomen worden.
quote:
Scherp, scherp is wat je moet zijn!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje flauwGiku en ik waren gewoon met de inhoud en alles bezig
Maar wel scherp though.
Misschien moeten we even uitleggen hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weekend voor de werkende mensen...meestal.
True.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Scherp, scherp is wat je moet zijn!
Hoe werkt het systeem bij de JoHo met die credits?quote:
Moet dat gekocht worden met credits tegenwoordig? Vroeger kreeg je met die credits het een en ander gratis en korting, maar kon je ook zonder credits gewoon alles kopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoe werkt het systeem bij de JoHo met die credits?
Enige materiaal wat ik interessant vind op hun lijst met tentamenmateriaal moet gekocht worden met credits.
Moet je daar een lidmaatschap voor aanschaffen ?
Over de BTW bij bemiddelingsdiensten voor aandelen en voor bij fysiek vastgoed bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:14 schreef Maharbal het volgende:
En voor Actaeon, HR heeft in de OB zaak van DTZ Zadelhoff arrest gewezen conform de uitspraak van het EHVJ.
Vind je vast leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef Maharbal het volgende:
Ja die inderdaad. Balen voor de Inspecteur. Levert natuurlijk wel weer een aantal praktische issues op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |