Ik las Kyliequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
You wishedquote:
Je hebt echt een zwaar leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etcquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen handenbinders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etc
Er zijn:quote:
Wel of goede reisafstand? Anders blijf je rondrijden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Iets meer details?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Je moet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
Nee. Eindhoven heb ik nog geen date mee gehad. Tilburg 2 heb ik 3 dates mee gehad en alleen gezoend en Tilburg 2 is de jongen met de vriend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?
Deed Lit vanmorgen ook, even kijken hoeveel er ligt en dan beslissen. Tja, soms kan het gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?
"Want je moet, ik weet je moehoeeeet"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |