Ze zaten al in de familielijn toen ze plotseling de 100% match tegenkwamen. De NFI heeft niet de beschikking over de namen bij de DNA profielen. NFI gaf bij de politie aan dat ze in de familie zaten en de Politie heeft daarbij aangegeven welke profielen ze verder moesten onderzoeken.quote:Op zondag 9 december 2012 14:29 schreef Alleskids het volgende:
[..]
wat ik begreep uit de verklaringen van het OM, zijn er directe familieleden van Japer betrokken geweest in de dna afname, dus ze waren zeker bij hem uitgekomen, alleen had het langer geduurd voor ze alles weg gesnoeid hadden van de familieboom en bij het resterende takje aan de stamboom waren uitgekomen.
had hij dan alsnog geweigerd, als laatste van de familielijn, terwijl de match oploopt van 20%, naar steeds dichter bij de 100, dan was de druk van buitenaf zo groot geworden, dat hij alsnog wel gekraakt zou zijn.
maar gezien zijn drang om te bekennen, gelijk al bij het dna afname moment en later moest zijn advocaat hem aan de mond snoeren omdat Jasper alles direct op tafel wilde gooien, was Jasper wel gezwicht voor de justitiële en maatschappelijke druk, geen twijfel mogelijk
Ik denk dat je dan het tweede bedoelt?quote:Op zondag 9 december 2012 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij een narcist(ische leugenaar) is, zal hij zelf altijd het eerste kiezen
Boublog (Boudine Berkenbosch) biedt de gekte van Micha Kat, maar zonder het geschuimbek, de scheldpartijen en de laster van Micha Kat. Bovendien heeft Boudineke, anders dan Kat, belangstelling voor politiek. Ze verdedigt b.v. president Assad van Syrië en meent dat de opstand tegen zijn regiem een Westers complot is.quote:Op zondag 9 december 2012 08:36 schreef Ryan3 het volgende:
Normale mensentaal op Boublog?
Ik waag ook dat te betwijfelen:
[..]
Dat zou wel bruut zijn !quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef sacha het volgende:
wat ik interessant vind om te weten is of Jasper S. meegelopen heeft in de stille tocht(en) voor Marianne Vaatstra
Voor de meeste mensen zou de stress haast ondraaglijk zijn geweest, lijkt me.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of hij die aflevering van peter r de vries gezien heeft, dat het iemand uit de buurt moest zijn. Ik vraag mij af of hij daar bang van werd, ze komen dichterbij
Ja ik vraag mij ook af hoe hij daar mee om is gegaan, en wat er door hem heen ging toen het OM 2 jaar na de moord besloot om geen grootschalig DNA onderzoek te houden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of hij die aflevering van peter r de vries gezien heeft, dat het iemand uit de buurt moest zijn. Ik vraag mij af of hij daar bang van werd, ze komen dichterbij
hieperdepiep boera, en snel een rondje fietsenquote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij ook af hoe hij daar mee om is gegaan, en wat er door hem heen ging toen het OM 2 jaar na de moord besloot om geen grootschalig DNA onderzoek te houden.
Hè?quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat de familie nu opeens een verklaring heeft voor zijn interesse in deze gruwelijke moordzaak, hij wilde alle afleveringen over de moordzaak zien
Ah okay, ik dacht al even dat we ergens een verklaring van de familie over z'n gedrag hadden gemist.quote:
In de stad Groningen zijn in de jaren 90 meerdere prostituees vermoord. Het merendeel is nog onopgelost geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou hij met meer onopgeloste zaken in buurt in verband gebracht worden (als die er zijn)
Als die zoveel zouden lijken op de moord op Marianne was daar al wel een duidelijk verband gelegd.quote:Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In de stad Groningen zijn in de jaren 90 meerdere prostituees vermoord. Het merendeel is nog onopgelost geloof ik.
mwach, een flink aantal wel hoor. je weet dat we in nederland verschillende seriemoordenaars actief gehad hebben?quote:Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In de stad Groningen zijn in de jaren 90 meerdere prostituees vermoord. Het merendeel is nog onopgelost geloof ik.
Zo, dat zijn toch heel wat meisjes en vrouwen in de loop der jaren.quote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef simmu het volgende:
[..]
mwach, een flink aantal wel hoor. je weet dat we in nederland verschillende seriemoordenaars actief gehad hebben?
http://pasteurella.blogsp(...)en-in-nederland.html
Nou, inderdaad zegquote:Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, dat zijn toch heel wat meisjes en vrouwen in de loop der jaren.
Die namen!quote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef simmu het volgende:
[..]
mwach, een flink aantal wel hoor. je weet dat we in nederland verschillende seriemoordenaars actief gehad hebben?
http://pasteurella.blogsp(...)en-in-nederland.html
Gelukkig heeft de komst van de condoom veel verbeterdquote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zegGevaarlijk beroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |