SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik niet al die dingen wil doen, maar moet even vlugquote:. Workstuff.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Trustenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel. Nog even tv kijken en lekker slapen. Trusten
.
![]()
![]()
![]()
Snel doen dan....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat ik niet al die dingen wil doen, maar moet even vlug. Workstuff.
om je op te vrolijken
![]()
Oehquote:Op donderdag 6 december 2012 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snel doen dan....om je op te vrolijken
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En hoe komt dat?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoe komt dat?Omdat het al even geleden is dat ik geknuffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom ois het niet anders ?
![]()
![]()
Ach so....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het al even geleden is dat ik geknuffeld heb. Waarom ois het niet anders ?
![]()
Niet altijd... soms wel soms niet....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
En gezien knuffelen fijn is, mis ik het.
![]()
Ik vind knuffelen over het algemeen altijd wel fijnquote:Op donderdag 6 december 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet altijd... soms wel soms niet..... Behalve bij 30 graden
![]()
![]()
mehehe ... ik ken nog wel meer momenten dat er niet geknuffeld wordt....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind knuffelen over het algemeen altijd wel fijn. Behalve bij 30 graden
Bij brand ofzo![]()
Zoals wanneer dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehe ... ik ken nog wel meer momenten dat er niet geknuffeld wordt....![]()
![]()
Tja daar noem je wat, ja. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zie edit.... of in het geval van rennen voor je leven![]()
Trustenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het nog even opblijven, maar ik ga afsluiten en dan is het precies 0:00![]()
![]()
Mij ookquote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja daar noem je wat, ja. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Trustequote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het nog even opblijven, maar ik ga afsluiten en dan is het precies 0:00![]()
.
Moek ik had jouw nummer nog niet doe ff dmen
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die heb ik je al gedmtquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:15 schreef Raene het volgende:
Moek ik had jouw nummer nog niet doe ff dmen.
Niet alleen hierquote:.
Of niet nu ik mijn dm's terug leesquote:.
Komt eraan.
jezelf quotenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of niet nu ik mijn dm's terug lees.
Komt eraan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gek!quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Qua doorloop snelheid gaat Sex-SC zelfs sneller dan POL-SC...... knap. Dat was ooit heel anders. (Joesers, less is more i guess).![]()
Dat kan haast nietquote:.
Gvd, peuken bijna op, moet ik zo nog naar de auto ook.
Againquote:.
laptop was vastgelopen, ik ga
Truste aan iedereen hier en op TC![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op vrijdag 7 december 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 7 december 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
. Ik ga nog even naar de McDonalds
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste. Ik ga nog even naar de McDonalds
![]()
.
eetse
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ben bij de macquote:.
Het schijnt rond 6 uur flink te gaan sneeuwen. Ik ga mijn wekker zetten. En daarna het ochtendjournaal kijken hoe iedereen hinder ondervind.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klootzakquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
Het schijnt rond 6 uur flink te gaan sneeuwen. Ik ga mijn wekker zetten. En daarna het ochtendjournaal kijken hoe iedereen hinder ondervind.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jeeej morgen door de sneeuw naar Hoofddorp.. zin in....
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
En weer thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lol
Ik ga de deur niet uit met dit weer.
Sneeuw of geen sneeuw... Hoofddorp is altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:59 schreef Raene het volgende:
Ahhh wat zieligquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:59 schreef Raene het volgende:
en dat allemaal voor je vriendje
.
Sterkte en fijn weekend.
De liefde van m'n leven woont in Hoofddorpquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sneeuw of geen sneeuw... Hoofddorp is altijd.
Thanks Moekquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahhh wat zieligen dat allemaal voor je vriendje
.
Sterkte en fijn weekend.
.
Dat maakt Hoofddorp er niet beter op hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:01 schreef Raene het volgende:
[..]
De liefde van m'n leven woont in Hoofddorp.
Dat had ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft wel trek in nuggets en mcchicken, en een mckroket en frietjes
.
Ik zou nu een "ik ben de liefde van je leven" grap kunnen maken maar dat is te simpel.C'est la vie
Niet haten op mijn dorp.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat maakt Hoofddorp er niet beter op hoorC'est la vie
Haha vreetzak!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat had ik, en een mckroket en frietjes
.
Ik vond mijn nuggets mcchicken en frietjes bestelling al veelDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb normaal ook veel minder, maar was min of meer ook mijn avond etenquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha vreetzak!!
Ik vond mijn nuggets mcchicken en frietjes bestelling al veel.
Nu ga ik slapen. Truste allemaal
.
Soort van diner voor twee in je eentjequote:Op vrijdag 7 december 2012 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook veel minder, maar was min of meer ook mijn avond eten.
.
Slaap lekker
Ja omdat ik toen ik dat invulde er ook nog woonde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt Amsterdam in je profiel staanC'est la vie
Hoe heb je die fout ooit kunnen maken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja omdat ik toen ik dat invulde er ook nog woonde.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook veel minder, maar was min of meer ook mijn avond eten.
.
C'est la vie
Ik vind Hoofddorp leuk. Top centrum leuk om te shoppen, en een leuk winkelcentrumpje tegenover zijn appartement.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat maakt Hoofddorp er niet beter op hoorBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Niks geen fout, ik woon nu in een mooier huis en Amsterdam is 20 minuten met de trein.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe heb je die fout ooit kunnen maken?C'est la vie
Waar woont ie? Graan voor visch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind Hoofddorp leuk. Top centrum leuk om te shoppen, en een leuk winkelcentrumpje tegenover zijn appartement.
Mensen die haten op Hoofddorpquote:.
Geef me die brofist.quote:C'est la vie
Nee.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
* Raene tikt em aanquote:!
Je weet wel bij die ROC en de pauperdisco die volgens mij al maanden dicht is.quote:C'est la vie
Jij kent Graan voor Visch niet? Toch wel de beroemdste straat van Hoofddorpquote:
Ja ik zou zeggen de Kruisweg is de bekendste.. Maar ik zal het wel mis hebben.. Boeiend ook..quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij kent Graan voor Visch niet? Toch wel de beroemdste straat van HoofddorpBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik kom alleen in het hippe gedeelte van Hoofddorp jongeee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel bij die ROC en de pauperdisco die volgens mij al maanden dicht is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die hebben we hier niet. Behalve de wijk die ik represent natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kom alleen in het hippe gedeelte van Hoofddorp jongeee.C'est la vie
Welke represent je dan jongeeeee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet. Behalve de wijk die ik represent natuurlijk.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Toolenburgquote:C'est la vie
Ben je misschien toch de liefde van haar levenquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet. Behalve de wijk die ik represent natuurlijk.
Bornholm jonge kom vechte danquote:!
quote:
C'est la vie
Ik weet niet hoe het zit met Toolenburg maar we kwamen een keer om 2 keer thuis en ik werd ge eyeballed door een dik marrokaantje die voor onze deur drugs aan het dealen was.. Hij dacht eerst dat we een klantje waren, kwam al op ons aflopenquote:..
Oh dat hebben we hier niet echt, waar ik woon zijn er wat hangjongeren in een speeltuintje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met Toolenburg maar we kwamen een keer om 2 keer thuis en ik werd ge eyeballed door een dik marrokaantje die voor onze deur drugs aan het dealen was.. Hij dacht eerst dat we een klantje waren, kwam al op ons aflopen..
En dat is het wel.
C'est la vie
We zijn ook al een keer midden in de nacht van ons bed gelicht door de politie omdat ze beneden probeerden in te brekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat hebben we hier niet echt, waar ik woon zijn er wat hangjongeren in een speeltuintje.
En dat is het wel...
Een keer een dikke fittie voor de deur met 5 negers en een paar agenten die een van hen wilde aanhouden..
Tssss zo pauper... Ik woon in Lelystad en heb niet eens hangjongeren... Laat staan drugdealers
Mensen uit lelystad die op andere steden haten.
Heb je honger ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:27 schreef Raene het volgende:
Mensen uit lelystad die op andere steden haten.
Wacht wacht jij woont in Lelystad en jij durft iets te zeggen over Hoofddorp.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Tssss zo pauper... Ik woon in Lelystad en heb niet eens hangjongeren... Laat staan drugdealers
Laat me hier even om lachen.C'est la vie
Nope. Ik kan niet slapen, en heb niks beters te doen.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht wacht jij woont in Lelystad en jij durft iets te zeggen over Hoofddorp.
Laat me hier even om lachen.
Deze man is grappiiiggggquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht wacht jij woont in Lelystad en jij durft iets te zeggen over Hoofddorp.
Laat me hier even om lachen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oh ok. Nou ja, dan moet je niet zo happenquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Nope. Ik kan niet slapen, en heb niks beters te doen.
Misschien moet jij dat niet zo doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja, dan moet je niet zo happenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Slaap lekker Loefie baas.
Dank je, alleen ik ga nog niet slapen.quote:C'est la vie
Bedankt voor deze top info.quote:C'est la vie
Mogge. Geen sneeuwvlokje bijgekomen vannacht
.
/edit: als je het over de duivel hebt
[ Bericht 23% gewijzigd door Vinniiee op 07-12-2012 06:58:18 ]![]()
ik had een berg sneeuw verwachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 06:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge. Geen sneeuwvlokje bijgekomen vannacht
.
/edit: als je het over de duivel hebt![]()
![]()
Tis net de ns, vertraging ditdat..quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had een berg sneeuw verwachtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Misschien bij jou wel. En het begint hier net met sneeuwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had een berg sneeuw verwacht![]()
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis net de ns, vertraging ditdat..![]()
Ik ben oprecht teleurgesteld
J. Had zijn camera voor t raam geplaatst voor een timelapse filmpje te maken... Geen fuck te zien natuurlijk
Aldo.... Hopelijk gaat je vlucht morgen wel door![]()
![]()
Ik hoop t ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof er niks van![]()
Ik ben oprecht teleurgesteld
J. Had zijn camera voor t raam geplaatst voor een timelapse filmpje te maken... Geen fuck te zien natuurlijk
Aldo.... Hopelijk gaat je vlucht morgen wel door![]()
Maar als het goed is gaat het morgen niet meer sneeuwen, en daarnaast gaan intercontinentale vluchten boven europeseEn ik ben al ingecheckt, dus over overboeking hoef ik me geen zorgen meer te maken als het vandaag allemaal in de shit loopt
Heeft mijn oom wel eens bij de klm gehad, loopt hij naar de balie om in te checken: Sorry we zijn overboekt. Eerstvolgende vlucht is overmorgen, toedels![]()
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoe dan ook Aldo gaat naar Indiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop t ook![]()
Maar als het goed is gaat het morgen niet meer sneeuwen, en daarnaast gaan intercontinentale vluchten boven europeseEn ik ben al ingecheckt, dus over overboeking hoef ik me geen zorgen meer te maken als het vandaag allemaal in de shit loopt
Heeft mijn oom wel eens bij de klm gehad, loopt hij naar de balie om in te checken: Sorry we zijn overboekt. Eerstvolgende vlucht is overmorgen, toedels![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook Aldo gaat naar India
![]()
ik zal wel af en toe hier een berichtje plaatsen hoor, dan hoef ik jullie niet te missen![]()
MIsschien gaan ze het examen van vandaag aflasten en dan verplaatsen naar Maandag![]()
Tof, welk gedeelte zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal wel af en toe hier een berichtje plaatsen hoor, dan hoef ik jullie niet te missen![]()
Ik weet niet meer waar mijn broer vorig jaar zat![]()
![]()
Ik zit eigenlijk overal ten noorden van mumbai, dat is zeg maar de zuidelijkste/eindbestemmingquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof, welk gedeelte zit je eigenlijk?
Ik weet niet meer waar mijn broer vorig jaar zatDus dat is met delhi enzo
Niet doodgaan hequote:Op vrijdag 7 december 2012 07:48 schreef Vinniiee het volgende:
Driften alles met die bus
Zo een dijkweggetje, dat wordt wat
Ik zit te twijfelen of ik zal blijven zitten, zodat ik in ieder geval nog thuis kom, of dat ik toch naar mijn werk gaquote:.
![]()
Ga je weer terug van je werk ga?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik zal blijven zitten, zodat ik in ieder geval nog thuis kom, of dat ik toch naar mijn werk ga.
Hoe?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je weer terug van je werk ga?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry, zat even soep te slurpen
Ik zit nu in de bus naar werk. Maar ik twijfel of ik zou blijven zitten, zodat ik nog.thuis kom. Als ik uitstap weet ik niet of er nog bussen komen.
Tevens: best eng op zo'n smal dijkweggetje met tegenliggers en scherpe.bochten.
![]()
ach soquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus naar werk. Maar ik twijfel of ik zou blijven zitten, zodat ik nog.thuis kom. Als ik uitstap weet ik niet of er nog bussen komen.
Tevens: best eng op zo'n smal dijkweggetje met tegenliggers en scherpe.bochten.
![]()
Maar je moet toch naar je werk toe?Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
En dan daar overnachten als er geen bussen rijden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach so![]()
Maar je moet toch naar je werk toe?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan daar overnachten als er geen bussen rijden?![]()
gezellig met die hete secretaresse een bureau delen
Nouquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
gezellig met die hete secretaresse een bureau delenDan werk ik liever thuis.
.
![]()
Algemeen bekend feitquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet om het feit dat ik haar niet zou doen, maar ik zit liever thuis dan vast op mijn werk.
![]()
![]()
Jongen je kan zelf ook nadenkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik haar zou doen of dat ik liever thuis zit?![]()
![]()
Ik wel, maar ik vraag me af wat jij denktquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen je kan zelf ook nadenken.
![]()
Nog niet hard genoegquote:Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vraag me af wat jij denkt.
![]()
![]()
Nouhouquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet hard genoeg
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijft die halve meter sneeuw?![]()
![]()
Dat zei ik vanmorgen ook al ... alles stond al klaar, slee, sneeuwschuiver, strooizout, bezem, wanten sjaals en mutsen, snowboots etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijft die halve meter sneeuw?
Kijk ik naar buiten... weg euforie![]()
![]()
Hier een soort van motsneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het sneeuwt nu wel lekker door
Brutal. Fucking. Metal.![]()
* LovelyLady blaast de sneeuw jouw kant opquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier een soort van motsneeuw![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al ... alles stond al klaar, slee, sneeuwschuiver, strooizout, bezem, wanten sjaals en mutsen, snowboots etc
Kijk ik naar buiten... weg euforie![]()
![]()
* -_Guitarist_- bedankt LoLa met een mok warme chocolademelkquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady blaast de sneeuw jouw kant op
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- bedankt LoLa met een mok warme chocolademelkchocolademelk
![]()
![]()
![]()
Lekkere Latte Macchiato of een Cappuccinoquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, waarmee maak ik je wel blij dan?
Of thee
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 09:02:17 ]![]()
Cappuccino heb ik ook wel in huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkere Latte Macchiato of een Cappuccino
ik ga Piet Paulusma aanklagen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al ... alles stond al klaar, slee, sneeuwschuiver, strooizout, bezem, wanten sjaals en mutsen, snowboots etc
Kijk ik naar buiten... weg euforiePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Lekker, stuur je een beetje kou hierheen... de sneeuw blijft niet echt liggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cappuccino heb ik ook wel in huis![]()
![]()
Koud is het hier welquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, stuur je een beetje kou hierheen... de sneeuw blijft niet echt liggen
Het sneeuwt alleen niet hard
* -_Guitarist_- blaast wat kou naar Hoorn.Brutal. Fucking. Metal.![]()
-0.4 is niets.. en er staat een harde windquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koud is het hier wel
Het sneeuwt alleen niet hard
* -_Guitarist_- blaast wat kou naar Hoorn.![]()
![]()
noem 1 knappe weerman.....quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die gast moeten ze sowieso eens aanklagen.. wat een gedrocht voor de Nederlandse televisiePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
alleen die Willemijn is leuk om naar te kijken...quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou Peter Timofeeff heeft meer charme dan Piet Paulusma...
En meer humor..PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat is geen weermanquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen die Willemijn is leuk om naar te kijken...![]()
In de wolken mag ik hopen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijft die halve meter sneeuw?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Winterbandenik kom beter weg dan diegene die ze wel hebben
Mogguh!quote:![]()
![]()
Mogguh.
Ja, nu sneeuwt t wel...
Halve nacht heeft m'n camera foto's staan maken om een timelaps te maken van de enorme sneeuwval... er was nog geen vlokje voorbij gekomen toen na 4 uur de accu's leeg waren.NIEUW: Foto's!![]()
Ik ging naar mijn werk, kwam tot de conclusie dat het wel eens een hele grote ramp kan worden wanneer er veel sneeuw valt (bus gleed alle kanten op in de bochten), dus toen ben ik weer naar huis gegaan, maar moest in Arnhem eerst nog 50 minuten wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sinds gistere middag 5 uur onderweg geweest?![]()
![]()
owww, zolang je droog staat niks aan de hand dus?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn werk, kwam tot de conclusie dat het wel eens een hele grote ramp kan worden wanneer er veel sneeuw valt (bus gleed alle kanten op in de bochten), dus toen ben ik weer naar huis gegaan, maar moest in Arnhem eerst nog 50 minuten wachten
NIEUW: Foto's!![]()
Het sneeuwde IN het station (ja echtquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owww, zolang je droog staat niks aan de hand dus?), en het was gruwelijk koud.
![]()
Holy crap. Ik snap waarom de les niet doorging.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee hijs gewoon te lui om te werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sinds gistere middag 5 uur onderweg geweest?![]()
Moet je mijn avontuur in een paar posts terug eens lezenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Fera het volgende:
Holy crap. Ik snap waarom de les niet doorging..
![]()
Ik kan gewoon thuis werken hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hijs gewoon te lui om te werken![]()
Van mij mag die sneeuw alweer opmuggen. Veel te koud en nat om naar buiten te gaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kan ook op mijn werk werken, maar als er niks is, gaat dat moeilijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
uhuh... kunnen is niet altijd hetzelfde als doen he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ook op mijn werk werken, maar als er niks is, gaat dat moeilijk
mietjuh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef Spezza19 het volgende:
Van mij mag die sneeuw alweer opmuggen. Veel te koud en nat om naar buiten te gaan![]()
Het moet alleen wel ff ophouden met sneeuwen zelf... dan is het wel leuk
Hier ligt alleen natte dwarrel .... Niks leuks aan dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
mietjuh!![]()
Het moet alleen wel ff ophouden met sneeuwen zelf... dan is het wel leuk
Ehm, nee, das niet leuk neequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier ligt alleen natte dwarrel .... Niks leuks aan dus
Sneeuwt het bij jullie wel dan? Hier is sinds gisteravond nog geen paar mm gevallen.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hoeveel shirts en broeken zal ik meenemen?
2 afritsbroeken (ja ik weet het ) en 1 korte broek,
en dan 6 shirts ofzo?
dan kan ik in principe 1 week aan kleren vooruit ...Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je bedoelt in een gematigd tropisch land?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan 6 shirts ofzo?
dan kan ik in principe 1 week aan kleren vooruit ...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt in een gematigd tropisch land?
waar het nu minstens 25 graden is
Zwaar teleurstellend, dit sneeuwgebeuren. Weer echt een feestje van " de Hollanders " zo te zien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gelukkig ben ik niet 100% Nederlandsquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef fietsie het volgende:
Zwaar teleurstellend, dit sneeuwgebeuren. Weer echt een feestje van " de Hollanders " zo te zien
Afritsbroekquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan 6 shirts ofzo?
dan kan ik in principe 1 week aan kleren vooruit ..._!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
inderdaadquote:
maar wel uitermate handig als je eerst door een stad loopt (korte broek) en daarna in een regenwoud staat met bloedzuigers (lange broek )
Wel uitkijken heurquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks met m'n hondje de sneeuw in.
![]()
![]()
Hollandquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef fietsie het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil ook een hondjequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks met m'n hondje de sneeuw in.
Jaaaquote:. Ik heb weer de Uggs achtige schoenen aan, daar zit goed profiel onder en dan gewoon schuifelend vooruit
.
en de hond strak aan de lijn houdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. Ik heb weer de Uggs achtige schoenen aan, daar zit goed profiel onder en dan gewoon schuifelend vooruit
.
Anders gaat hij voor een auto liggen die niet meer kan remmen
Oké goed zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. Ik heb weer de Uggs achtige schoenen aan, daar zit goed profiel onder en dan gewoon schuifelend vooruit
.
.
Ik stapte toen straks namelijk de bus uit en gleed eerst voorover bijna uit en toen bijna achterover![]()
![]()
Toen ze vastgebonden werd was ze nog mager. Echter door voeding en geen beweging is ze zo dik gewordenquote:
the horrorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen ze vastgebonden werd was ze nog mager. Echter door voeding en geen beweging is ze zo dik geworden
WTFquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
diepere tekst dan dit nummer
Haha. Ik laat Sjaak loslopen, eigenlijk mag dat niet maar hij vindt sneeuw zo leuk dat hij me zo onderuit trekt in z'n enthousiasmequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké goed zo.
Ik stapte toen straks namelijk de bus uit en gleed eerst voorover bijna uit en toen bijna achterover.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME WAT HEB IK EEN GELUK
Ik lees net dat de bussen hier gestopt zijn met rijden
Dat zou niet zo handig zijn. neequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Ik laat Sjaak loslopen, eigenlijk mag dat niet maar hij vindt sneeuw zo leuk dat hij me zo onderuit trekt in z'n enthousiasme.
![]()
![]()
Lang geleden dat ik rond dit tijdstip pas wakker werd..![]()
Nu douchen.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu douchen.![]()
![]()
goedemiddagquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu douchen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ooh Kif, de bussen in Gelderland rijden weer
...En weer ingetrokken, de bussen stoppen er weer mee
Ik las net al in het Apeldoorn topic op FOK dat de bussen ermee gekapt waren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh Kif, de bussen in Gelderland rijden weer
...En weer ingetrokken, de bussen stoppen er weer mee
Ik heb mooi geluk, want ik ben al thuis![]()
![]()
![]()
![]()
Is het zo erg in Apeldoorn? Hier ligt zo'n vijf cm. Net met Sjaak gespeeld, hij ligt nu op m'n schoot te slapen.
Ja, ik moet nog maar kijken hoe ik thuis kom. De trein naar Enschede gaat wel, maar de bussen niet
What you forget, you are gonna repeat.
Mensen, 1 tip... Neem nooit CanalDigitaal.... Wat een fouten maken die sukkels zeg
Arnhem was erger. Ik zat in de bus naar mijn werk en die gleed alle kanten op in de bochtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
Is het zo erg in Apeldoorn? Hier ligt zo'n vijf cm. Net met Sjaak gespeeld, hij ligt nu op m'n schoot te slapen.
Dus er maar voor gekozen om weer naar huis te gaan
.
![]()
Heerlijk hoe een beetje sneeuw alles ontregelt in NLquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Arnhem was erger. Ik zat in de bus naar mijn werk en die gleed alle kanten op in de bochtenDus er maar voor gekozen om weer naar huis te gaan
.
.
mijn backpack weegt echt minstens de helft van wat ik vorig jaar meenam
Dus of ik vergeet de helft, of ik pak nu gewoon goed in
Ze hadden totaal niks gestrooid daar. En daar rij je dan over een smal dijkweggetje, met een cm of 8 sneeuw, met een bus die constant uitbreekt terwijl er tegenliggers zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk hoe een beetje sneeuw alles ontregelt in NL.
![]()
![]()
take a walk on the wild sidequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hadden totaal niks gestrooid daar. En daar rij je dan over een smal dijkweggetje, met een cm of 8 sneeuw, met een bus die constant uitbreekt terwijl er tegenliggers zijn
Ja, dat is gewoon gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hadden totaal niks gestrooid daar. En daar rij je dan over een smal dijkweggetje, met een cm of 8 sneeuw, met een bus die constant uitbreekt terwijl er tegenliggers zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
take a walk on the wild sideDit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh, ik zie nu pas hoeveel sneeuw er ligt hier
Buschauffeur kon er wel goed mee omgaan, dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
take a walk on the wild side.
Ja, voor hetzelfde geld ram je een paar auto's en lig je beneden aan de dijk.quote:
Dus ik heb het zekere voor het onzekere maar genomen, vanwege dat ik niet wist of ik 's middags wel thuis zou komen, dus ik ben 'm mooi naar huis gepeerd![]()
![]()
quote:hier is het al sinds 10 uur weer aan het smeltenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik zie nu pas hoeveel sneeuw er ligt hier
had vast en zeker een slipcursusje gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buschauffeur kon er wel goed mee omgaan, dat wel.
[..]
Ja, voor hetzelfde geld ram je een paar auto's en lig je beneden aan de dijk.
Dus ik heb het zekere voor het onzekere maar genomen, vanwege dat ik niet wist of ik 's middags wel thuis zou komen, dus ik ben 'm mooi naar huis gepeerd
Hier sneeuwt het nog eigenwijs doorquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
hier is het al sinds 10 uur weer aan het smelten
Dat denk ik wel ja, mijn stiefpa heeft 'm ook gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had vast en zeker een slipcursusje gehad![]()
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nog eigenwijs door![]()
![]()
Ik moet eigenlijk nog even naar de stad, pak kijken. Maar ik haat fietsen in de sneeuw. Je kan niet fatsoenlijk voor je kijken omdat alles in je ogen komt![]()
![]()
* Spezza19 moet wasmiddel en eten halen..... echt totaaaaaaal geen zin inDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik moet ook nog langs de ah wat spul halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet wasmiddel en eten halen..... echt totaaaaaaal geen zin in
Maar ik maak er dan wel een uitstapje naar de mac van
Goed idee wel, ik heb hongerquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet ook nog langs de ah wat spul halen
Maar ik maak er dan wel een uitstapje naar de mac van![]()
![]()
Diep triest, zulk slecht Nederlandstwitter:MeldaK__ twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:39:13er gingen gwn kinderen in de 1e uur weg omdat de bussen niet terug rijden ofsoo. reageer retweet
Wel een lekker snollenkoppiequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Diep triest, zulk slecht Nederlandstwitter:MeldaK__ twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:39:13er gingen gwn kinderen in de 1e uur weg omdat de bussen niet terug rijden ofsoo. reageer retweet
mag over 4 jaar wel even aankloppen bij mij
- edit - maak er maar 6 van, want dat kind is 14
Taalnazi lelijkste woord 2012quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen idee, ik zat wat te lezen over die massahysterie. Zit gewoon te lachenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel een lekker snollenkoppie
mag over 4 jaar wel even aankloppen bij mij
- edit - maak er maar 6 van, want dat kind is 14![]()
Past goed bij m'n lelijke hoofd dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Taalnazi lelijkste woord 2012
Zat zeker bij jou in de klas?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat wat te lezen over die massahysterie. Zit gewoon te lachen
Ik snap nu wel waarom haar Nederlands zo beroerd isquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zat zeker bij jou in de klas?
Mijn zusje van 22 denkt dat me een bezittelijk voornaamwoord is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
pics van je zusjequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje van 22 denkt dat me een bezittelijk voornaamwoord is.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje van 22 denkt dat me een bezittelijk voornaamwoord is.
Dat lijkt bijna iedereen te denken tegenwoordig
ik zou het me god niet weten of dat zo isquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lijkt bijna iedereen te denken tegenwoordig
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me zusje van 22 denkt dat me een bezittelijk voornaamwoord is.![]()
![]()
Ik ben geen ster in Nederlands, maar er zitten er toch af en toe een aantal bij die je gelijk terug zou sturen naar de basisschool.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Past goed bij m'n lelijke hoofd dusWhat you forget, you are gonna repeat.
hun motte de bek houwequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben geen ster in Nederlands, maar er zitten er toch af en toe een aantal bij die je gelijk terug zou sturen naar de basisschool.
Hehehe, ik vind het gewoon verschrikkelijk hoe slecht Nederlands er gesproken en geschreven wordtquote:
Als ik daardoor een taalnazi ben, so be it.
Ja. Apart is dat. Ik krijg altijd de drang om er een plaatje bij te posten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lijkt bijna iedereen te denken tegenwoordig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ben ik met je eens hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind het gewoon verschrikkelijk hoe slecht Nederlands er gesproken en geschreven wordt
Als ik daardoor een taalnazi ben, so be it.
Ik moest gewoon even aan dat artikel denken toen je dat zei, verder bedoelde ik er helemaal niets mee.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ook. Net als "na" in plaats van "naar".quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Apart is dat. Ik krijg altijd de drang om er een plaatje bij te posten.
Hoe fucking moeilijk is het om dat te begrijpen?
Hehehe okéquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.
Ik moest gewoon even aan dat artikel denken toen je dat zei, verder bedoelde ik er helemaal niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe okéGaat. Met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
komt door het weerquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goed. Moe, maar verder goed
Hoor wel enorm veel mensen die slecht slapen deze week.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoor wel enorm veel mensen die slecht slapen deze week.
Ja, lastig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook. Net als "na" in plaats van "naar".
Hoe fucking moeilijk is het om dat te begrijpen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik slaap niet slecht, maar ben gewoon moe, van kou naar warm etc. En dan vaak thuis schommelt de temperatuur ook enorm ...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoor wel enorm veel mensen die slecht slapen deze week.
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: