Ja haha ik ben ook benieuwd! Ik heb mezelf ingesteld op de 42 weken, kan het alleen maar 'meevallen'. Het kan zelfs nog maart wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef pessie het volgende:
Logi en fieder. Ben wel benieuwd wie van ons drieën straks als eerste en wie als laatste bevalt. Ik ga voor logi-fieder-pessie. Die van mij is vast eigenwijs genoeg om te blijven zitten tot de 28ste.
Ik was de kleertjes op 40 graden en hydrofielen de eerste keer op 95 en daarna 60. Ik was met persil perls, vallen ook onder hypoallergeen en ik kan ertegenquote:[img]http://i.fokzine.es n/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 december 2012 19:10 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ja haha ik ben ook benieuwd! Ik heb mezelf ingesteld op de 42 weken, kan het alleen maar 'meevallen'. Het kan zelfs nog maart worden![]()
Ohh Inca babywasjesDoen jullie dat met Neutral oid? En dan 60 graden? (wasnoob
)
Hmm dat soort dingen heb ik niet echt regelmatig. Wel dat tegen de avond mijn buik heel gespannen en strak aanvoelt. Alsof ik zwaar en veel gegeten heb.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef Suikertante het volgende:
Eresh, ik voelde hem gisteren echt heel vaak en vandaag alleen een keer toen ik iets bijna liet vallen en van schrik mijn buikspieren aanspande (au!).
Ik heb niet dat ik bijna niet van de bank af kom, maar ik heb wel een soort spierpijn alsof ik iets verrekt heb onderin mijn buik inderdaad. Niet echt aangenaam! Maar ik ga ervan uit dat dat bandenpijn is, want als ik iets zwaars boven mijn hoofd til of door met de auto slip in de sneeuwen dan schrik en mijn buikspieren aanspan, dan voel ik ook zo'n soort snijdende pijn in mijn buik. En later heb ik dan een soort lichte versie/spierpijn daar.
Auwquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben zo hard geschopt, dat ik een soort beurse plek heb van binnen. Het doet echt zeer.
Ja serieus. Als ik over de buitenkant wrijf voel ik het gewoon. Ik denk dat puk probeert uit te breken.quote:
dat speentje is echt super!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef papillion het volgende:
Ons baby meisje kreeg vandaag compleet onverwacht haar eerste haar haar gericht pakketje. Niet van Sinterklaas maar wel leuk!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh ik voel me ook hartstikke goed hoor! Ik heb gewoon de neiging om op mijn werk constant met zware dingen te sjouwen en op mijn tenen te staan en me te strekken met iets zwaars in mijn handen, en dan reageert mijn buik wel anders dan een paar maanden geleden. Ook als ik me te hard omdraai in bed bijvoorbeeld. Maar als ik een béétje rustig doe is het net alsof ik niet zwanger ben. Voel me super! En psychisch ook trouwens. Niet dat ik geen buien heb, maar ik ben gewoon heel tevreden en rustig, bijna de hele tijd. Stabiel, best prettigquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm dat soort dingen heb ik niet echt regelmatig. Wel dat tegen de avond mijn buik heel gespannen en strak aanvoelt. Alsof ik zwaar en veel gegeten heb.
Wel enkele keren van die prikjes/steken gehad. Laatst met dweilen waarbij ik even niet echt kon buigen met mijn lijf. Eerder vanavond ook met het bukken steeds om boodschappen uit te pakken. Voel mij verder heel goed eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |