je onderschat Johannes. Die wordt 2de of 3de...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
Neejoh, hij is populair in z'n team, alleen omdat dat team 100% ruk is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
je onderschat Johannes. Die wordt 2de of 3de...
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
Eyelar is toch 2550x leuker...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchen
Mensen stemmen ook op de persoonlijkheid. Die van Leona is sowieso al 10x sterker, de persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Sandra staat deze week trouwens op 1, 4 en 9 in de top 40. En dan minder stemmen dan Leona....? No fuckin' way!
dat lijkt me wel het meest realistische scenarioquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchen
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeresquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen stemmen ook op de persoonlijkheid. Die van Leona is sowieso al 10x sterker, de persoonlijkheid.
Ik ook. Ik verbaas me over haar populariteit.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeres
Wel een leuke, opvallende achtergrondzangeres.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeres
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik verbaas me over haar populariteit.
Vergeet Floortje niet!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
aan de liedjeskeuze ligt het niet... Daar is echt niks mee. Maar het komt bij mij iig niet aan...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel een leuke, opvallende achtergrondzangeres.
Dat ze niet de hitlijsten bestormt komt denk ik door de liedkeuze. Ze zou deze week ook wel eens wat anders moeten proberen.
Dat zie ik niet als een mogelijke oorzaak. Wel erg ver gezocht.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.
Eyelar wint van Floortje, Floortje schreeuwt en Eyelar zingt. Ook Eyelars stem is veel unieker.quote:
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergetenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.
Ik heb ook geen idee meer wat Leona deed.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergeten
Ik veel ook wel, moet ik toegeven. Weet nog wel dat Sandra toen helemaal niet zo 'goed' was.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergeten
Vorige week, die daarvoor bedoel ik dan, had Eyelar ook al meer stemmen dan Floortje. (toch?)quote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef jcdragon het volgende:
Het gaat echt om met wie de zangers samen een duet zingen. Omdat Eyelar samen met Ed Sheeram ging zingen kreeg ze veel stemmen. De volgende show gaan mensen weer anders stemmen.
Was niet zo. Ik moest ook spieken in de wiki.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vorige week, die daarvoor bedoel ik dan, had Eyelar ook al meer stemmen dan Floortje. (toch?)
Wow, dan is ze wel erg in populariteit gestegen! Komt denk ik deels ook wel door Ed Sheera natuurlijk, maar dat is slechts een klein beetje van die enorme stijging denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was niet zo. Ik moest ook spieken in de wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_voice_of_Holland_(seizoen_3)#Kwartfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |