Beetje strandzand in de huiskamer moet te realiseren zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Ook leuk dat ze bij ER er GVD luxer bij zitten dan ik in mijn eigen huis
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat wegkappen van die balk was inderdaad verre van eerlijk
Russelquote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Abed het volgende:
Ff een gelegendheids baas erin gooien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Abed het volgende:
Ff een gelegendheids baas erin gooien
[ afbeelding ]
Wel opvallend dat de verste, en een-na verste van het eerste hak-punt zijn blijven staan jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat wegkappen van die balk was inderdaad verre van eerlijk
Ik kan straks wel nog een rookworst opsnijden, dan krijg ik wel dat echte ER gevoel.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje strandzand in de huiskamer moet te realiseren zijn.
Het was eerlijker geweest als er twee kanten tegelijk waren weggekapt... maar ben blij dat Fajah er nog in zitquote:
Heb je wel gekeken?quote:
Tsja BN'ers he.quote:
Ja anders zou ik niet reagerenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
dat is een understatement.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Fajah behoorlijk appetijtelijk zo
Ohja op die manier, klopt inderdaad! Maar beter voor Fajahquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was eerlijker geweest als er twee kanten tegelijk waren weggekapt... maar ben blij dat Fajah er nog in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |