SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Toen ik keihard op m'n knie gevallen was heb ik ook foto's laten maken, overigens. Was uiteindelijk 'niets' aan de hand, maar wilde dat wel zeker weten voordat ik 'm verder rustigaan weer zou gaan belasten.Ja doei.![]()
Ff serieus....je gaat toch niet voor iedere keer dat je pijn hebt meteen een foto laten maken? Dan waren er meer foto's van mij geweest dan van Heidi Klum
F means you're fucked![]()
Ik zie je punt MoBlo...maar ik zelf zou gewoon even een paar dagen wachten.
Ik heb serieus wel eens het gevoel dat her bij een hoop mensen iets te overdreven op een pijntje gereageert wordt.
En wat betreft jouw voet Slacker, ik ga er vanuit dat je zelf wel heel goed kunt inschatten als er echt iets "ergs" aan de hand is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dit dus....quote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef YUR het volgende:
Ff serieus....je gaat toch niet voor iedere keer dat je pijn hebt meteen een foto laten maken? Dan waren er meer foto's van mij geweest dan van Heidi Klum
alleen zie jij er beter uit dan Heidi YUR dus dat zou wel gerechtig zijn
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nja, dat laatste geloof ik sowieso wel. Heb hier nog niemand gezien die voor een blauwe plek naar de huisarts is gegaan of zoquote:Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zie je punt MoBlo...maar ik zelf zou gewoon even een paar dagen wachten.
Ik heb serieus wel eens het gevoel dat her bij een hoop mensen iets te overdreven op een pijntje gereageert wordt.
En wat betreft jouw voet Slacker, ik ga er vanuit dat je zelf wel heel goed kunt inschatten als er echt iets "ergs" aan de hand is.![]()
![]()
Dat is een extra reden om het wél te doenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima, want als jij Rotterdam loop zal ik waarschijnlijk onder de peer pressure bezwijken om Southland te lopen in November
Bij de zoveelste verzwikte enkel doe ik het niet meer. Bij een forse val zoals toen met m'n knie liever wel. Was overigens de eerste keer dat ik dat heb laten doen, foto's laten maken, sinds ik een jaar of ehm, 7 was. Toen was er ook uiteindelijk echt wat aan de hand (scheurtje in 't bot). Bij de knie kreeg ik ook te horen dat het wel een goede beslissing was om even te laten controleren. Dus ben geen ziekenhuis'renner'
Ja doei.![]()
oke, daar ga ik al..... bring it on!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is een extra reden om het wél te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben ook een 2 weken later gegaan, huisarts was heel resoluut met het laten maken van een foto.
Better safe then sorry denk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik twijfel nog over 1 ding....vanaf aanstaande maandag ga ik weer aan de studie. Moet nog 2 vakken volgen, dat duurt tot eind maart. Daarna starten met een afstudeeropdracht.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, daar ga ik al..... bring it on!!
Ik weet nog niet of ik dat ga kunnen combinerenF means you're fucked![]()
Als het een beetje op niveau is: lastig vrees ik. Lijkt me dat je voor een marathon behoorlijk gedisciplineerd en regelmatig moet trainen. En als je dan ook nog werkt en studeert.. zo'n training lijkt me net zo veel tijd kosten als een studie eigenlijk. Maar goed, ik combineer de 5km met een master, dat is gelukt, dus wie weetquote:Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over 1 ding....vanaf aanstaande maandag ga ik weer aan de studie. Moet nog 2 vakken volgen, dat duurt tot eind maart. Daarna starten met een afstudeeropdracht.
Ik weet nog niet of ik dat ga kunnen combinerenLet wel: ik werk parttime, anders was het echt een ander verhaal
![]()
![]()
Eerst veilig zijn en dán pas spijt hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben ook een 2 weken later gegaan, huisarts was heel resoluut met het laten maken van een foto.
Better safe then sorry denk ik.Ja doei.![]()
Ik werk inderdaad fulltime, en het betreft de laatste restjes van een verwaarloosde HBO-studie.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als het een beetje op niveau is: lastig vrees ik. Lijkt me dat je voor een marathon behoorlijk gedisciplineerd en regelmatig moet trainen. En als je dan ook nog werkt en studeert.. zo'n training lijkt me net zo veel tijd kosten als een studie eigenlijk. Maar goed, ik combineer de 5km met een master, dat is gelukt, dus wie weetLet wel: ik werk parttime, anders was het echt een ander verhaal
Die 2 vakken ga ik wel kunnen combineren met veel trainen. En die duren tot 14 maart.
Daarna begint het zwaartepunt van de studie...en de marathon is op 14 april. Het zou moeten kunnen
*grammatica boks*quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eerst veilig zijn en dán pas spijt hebben?![]()
Ik zou er nog een paar kinderen bijnemen als ik jou was. Weet je zeker dat je maar aan 4 uurtjes slaap per nacht toekomtquote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad fulltime, en het betreft de laatste restjes van een verwaarloosde HBO-studie.
Die 2 vakken ga ik wel kunnen combineren met veel trainen. En die duren tot 14 maart.
Daarna begint het zwaartepunt van de studie...en de marathon is op 14 april. Het zou moeten kunnen
Aqudinges (Lex) heeft 2 HBO opleidingen in zijn avonduren afgerond, die kan er wellicht wat zinnigs over roepen.![]()
Afstuderen en werken én voor een marathon trainen?
Ik heb al moeite uberhaupt een leven te hebben naast afstuderen.
Zal wel per studie (en student) verschillen.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Woohoo, de ban is gebroken... vandaag 8 km met 12 per uur gemiddeld gedaan! En de stopwatch liep door tijdens het wachten bij het stoplicht he...
Dat af en toe kort, maar heel hard, rennen lijkt zijn vruchten af te werpen!Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Dat klinkt do-able jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad fulltime, en het betreft de laatste restjes van een verwaarloosde HBO-studie.
Daarna begint het zwaartepunt van de studie...en de marathon is op 14 april. Het zou moeten kunnen![]()
![]()
inderdaadquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het ligt er ook een beetje aan hoe makkelijk je leert. Ik heb naast mijn fulltime baan een studie fiscaal recht gevolgd en had nog genoeg tijd voor andere dingen. Maar ik leer heel makkelijk. Denk dat dat het belangrijkste gegeven is in deze beslissing, of dat makkelijk gaat of dat je echt uren er voor moet blokken. Scheelt ook per studie natuurlijk. Fiscaal recht is geen studie om uit je hoofd te leren, maar om te begrijpen. Daarnaast kun je alles opzoeken in wetboeken, ook tijdens tentamens.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou er nog een paar kinderen bijnemen als ik jou was. Weet je zeker dat je maar aan 4 uurtjes slaap per nacht toekomt
Aqudinges (Lex) heeft 2 HBO opleidingen in zijn avonduren afgerond, die kan er wellicht wat zinnigs over roepen.![]()
Ik heb hetzelfde "probleem"...ik leer ook heel makkelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan hoe makkelijk je leert. Ik heb naast mijn fulltime baan een studie fiscaal recht gevolgd en had nog genoeg tijd voor andere dingen. Maar ik leer heel makkelijk. Denk dat dat het belangrijkste gegeven is in deze beslissing, of dat makkelijk gaat of dat je echt uren er voor moet blokken. Scheelt ook per studie natuurlijk. Fiscaal recht is geen studie om uit je hoofd te leren, maar om te begrijpen. Daarnaast kun je alles opzoeken in wetboeken, ook tijdens tentamens.F means you're fucked![]()
@GotC meis wat k#t!!! Hoe komt zo'n stoep er nu bij om jou aan te vallen?Ik hoop dat het meevalt over een paar daagjes.
@Yur motiverend hé, zo'n loopgroep? Ik heb juist het idee dat ze mij "to/over the limit pushen" i.p.v. me verstandig af te remmen somsIk zou lekker mee gaan trainen.
Ik loop lekker niet deze week. Het zou ook niet kunnen. Behalve dat ik dus dinsdag een soort proefpromotie doe (ofwel: leer mijn eigen proefschrift uit mijn hoofd), rond ik ook een projectdeadline af bij mijn huidige werk, vier sint zaterdagavond, loop zondag de bruggenloop, en..... word ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek maandag!!![]()
Ik weet werkelijk niet hoe alles moet. Ik blijf maar gewoon ademen
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 06-12-2012 20:52:40 (NWZ spellingsgestapo op mijn nek ;-)) ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: