Vande nood een deugd maken b2py, bakkie chocolademelk erbij en genieten van het uitzicht en de laatste benelux?quote:Op vrijdag 7 december 2012 06:45 schreef b2py het volgende:
Zucht, geen vlokje gevallen hier...
Hmm toch wel iets, en de trein heeft al vertraging...
Nu moet ik echt huilen, krijg zojuist een e-mail dat de lessen niet doorgaan
Ik vertel natuurlijk niet dat hier complete busbedrijven (zoals die in mijn avatar) beslist hebben om geen enkele bus te laten rijden, en dat ik lopen naar het werk kan...quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:18 schreef b2py het volgende:
Hier is 7000 km spoor en is bijna alles opgeheven.
Haha, ik ben ook doorgegaan. Stiekem komt het wel goed uit trouwens. Ga nu maar een dagje productief doen op school.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vande nood een deugd maken b2py, bakkie chocolademelk erbij en genieten van het uitzicht en de laatste benelux?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen op station Antwerpen Centraal bengt men alles in gereedheid voor een toepasselijke ontvangst voor de Fyra
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Zoals hier al werd gesuggereerd is de Fyra vandaag toeslagvrij.
twitter:NSHispeed_info twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 09:55:27#Fyra 925: #FyraBreda v 11:25 rijdt door een defect wissel bij Breda niet. Maak gebruik van binnenlandse treinen reageer retweet
Serieus. Wat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja daar zit ik dus in... We staan midden op het spoor stil om "te wachten op een machinist met meer ervaring, die te voet hier heen komt lopen".x 10000
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja daar zit ik dus in... We staan midden op het spoor stil om "te wachten op een machinist met meer ervaring, die te voet hier heen komt lopen".x 10000
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Goed gedaan, waar staan jullie ergens, lijkt me toch niet heel dicht bij Breda, of wel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Prorail autotje schiet te hulp
[ afbeelding ]
Komt de trein even vooruit trekken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Prorail autotje schiet te hulp
[ afbeelding ]
Dan komt er een machinist aan die een wissel mag krukken. Moet je tegenwoordig bevoegd voor zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Mono, wat is "krukken"? In deze context dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan komt er een machinist aan die een wissel mag krukken. Moet je tegenwoordig bevoegd voor zijn
Bij Zonzeel gok ik zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:47 schreef bork het volgende:
[..]
Goed gedaan, waar staan jullie ergens, lijkt me toch niet heel dicht bij Breda, of wel?
thxquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
een wissel krukken is deze met behulp van een staaf handmatig in de juiste stand leggen
Een wissel in de goede eindstand leggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef bork het volgende:
[..]
Mono, wat is "krukken"? In deze context dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |