Ik heb vandaag nog niet in de file gestaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blij dat je dus in files staat enzo?
Ze zoeken wat steun, bevestiging en warmte in deze barre tijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel grappig dat er in tijden van sneeuw of andere ellende ineens hopen volk van buitenaf hun heil komen zoeken in het treinentopic. Alsof wij alles weten
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zoeken wat steun, bevestiging en warmte in deze barre tijden.
Op FOK!
er zitten hier genoeg lurkersquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel grappig dat er in tijden van sneeuw of andere ellende ineens hopen volk van buitenaf hun heil komen zoeken in het treinentopic. Alsof wij alles weten
Hoho, ik post hier toch wel 1x in de 15 topics ongeveerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jij. Zelfs met zo'n frequentie ben je geen helemaal-onbekendequote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hoho, ik post hier toch wel 1x in de 15 topics ongeveer
Dames en heren. Door een defecte trein rijden er minder FYRA's op de HSL.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef V2 het volgende:
Goede test voor 't materieelHeel die happer vol stuifsneeuw....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Vanochtend lagen er her en der ook al redelijke brokken ijsafzetting op station Schiphol. Ik ben benieuwd in hoeverre ze er morgen last van hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef V2 het volgende:
Goede test voor 't materieelHeel die happer vol stuifsneeuw....
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dames en heren. Door een defecte trein rijden er minder FYRA's op de HSL.
Oorzaak?Fyra's hebben helemaal geen externe oorzaak nodig, die gaan spontaan uit zichzelf kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dames en heren. Door een defecte trein rijden er minder FYRA's op de HSL.
Oorzaak?Toch maar geen bioreactor en gewoon legen op het spoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan moeten ze de regels aanpassenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch maar geen bioreactor en gewoon legen op het spoor!
Wat zorgt ervoor dat je denkt van niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vraagje voor de geleerden hier.
Ik heb uiteraard een kek NS-abonnement. Weekend Vrij. Dan kan je 3 mensen voor 40% korting met je mee laten reizen buiten de spits. Geldt dat ook als je op bijvoorbeeld woensdag buiten de spits wil reizen?
Jazeker!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb uiteraard een kek NS-abonnement. Weekend Vrij. Dan kan je 3 mensen voor 40% korting met je mee laten reizen buiten de spits. Geldt dat ook als je op bijvoorbeeld woensdag buiten de spits wil reizen?
Blijkbaar meer dan wat de NS aan informatie kan leveren.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het zal mij niet verbazen als ik een kaartjesknipmiep tref die zegt dat dat alleen in het weekend geldig is omdat het WEEKEND vrij is.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zorgt ervoor dat je denkt van niet?
Hoop achtergrond informatie, uitleg en vooral even lekker zeiken, mag hier ook!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijkbaar meer dan wat de NS aan informatie kan leveren.
Zo'n gasdebiel heb ik ook weleens gehad. Het valt niet mee. Op de hoogte zijn van je eigen kaartjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou, het zal mij niet verbazen als ik een kaartjesknipmiep tref die zegt dat dat alleen in het weekend geldig is omdat het WEEKEND vrij is.
van NS.nl natuurlijk he vriend.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Hip kaartje van treinreiziger.nl
Ik heb al 4 keer ruzie gehad met een conducteur omdat ik met mijn weekend vrij op maandagochtend voor 9 uur met korting ging reizen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n gasdebiel heb ik ook weleens gehad. Het valt niet mee. Op de hoogte zijn van je eigen kaartjes.
Dat mag dan ook niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer ruzie gehad met een conducteur omdat ik met mijn weekend vrij op maandagochtend voor 9 uur met korting ging reizen.
dat mag alleen met een studenten weekend kaart.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer ruzie gehad met een conducteur omdat ik met mijn weekend vrij op maandagochtend voor 9 uur met korting ging reizen.
Mag welquote:
Ja, maar je betaalt zelf dan wel het volle tarief.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wacht waar staat dat??quote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag wel
vrij reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
vrij reizen op Goede Vrijdag (29 maart 2013)
vrij reizen vanaf 12.00 uur op donderdag 28 maart en woensdag 8 mei
korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
Ik kijk vrij weinig op de NS site, had het niet gezienquote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van NS.nl natuurlijk he vriend.
quote:
huh.. hoe werkt dat nou weer dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar je betaalt zelf dan wel het volle tarief.
Geeft inderdaad een wat aparte situatie: jij betaalt vol tarief, maar mag drie mensen meenemen die wel 40% korting krijgen...
Sorry, verkeerd gelezen wat weekend-vrij precies in houdt...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
huh.. hoe werkt dat nou weer dan.
dat is een studentenkaart. Niet Weekendvrij waar de rest het hier over heeftquote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://duo.nl/particulieren/reizen/week_of_weekend.asp
Oh, ik wist niet dat daar verschil in zatquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een studentenkaart. Niet Weekendvrij waar de rest het hier over heeft
Studentenweekend gaat dat over, niet WeekendVrij.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://duo.nl/particulieren/reizen/week_of_weekend.asp
de rest?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een studentenkaart. Niet Weekendvrij waar de rest het hier over heeft
Hij zelf jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geeft niet. Je leert hier veel bijquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat daar verschil in zat
Excuus
geen probleem als je voor 06:30 inchecktquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True. Maar het ging uiteindelijk dus om studentweekend .Daar mag het dus wel, wat meerdere conducteurs niet weten en uiteindelijk moeten opzoeken omdat ik weiger een boete te ontvangenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen probleem als je voor 06:30 incheckt
Het ligt vooral aan de onderbouw. Op beton breken ze sneller dan in de ballast.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef dennistd het volgende:
Wel jammer dat er niks geen vergelijkingsmateriaal bij staat over hoeveel het er in andere landen zijn (per x kilometer spoor). Ik kan me zo voorstellen dat met veel langgelaste spoorstaven het meer voorkomt dan met korte secties die met lasplaten aan elkaar zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |