Ik bedoelde guldensquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
¤ 1.500 inbellen in een tijd dat er guldens waren!
Ik kan al tien jaar niet meer vreemdgaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:57 schreef sorcees het volgende:
Naast rijbewijs A zijn de meest voorkomende tekenen van midlife crisis bij mannen:
Leren gitaar spelen (electrische).
En vreemdgaan / vriendin erbij natuurlijk.
Sommigen doen het allemaal, en maar blijven ontkennen
Troost je, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan al tien jaar niet meer vreemdgaan
Alleen nog maar met bekenden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
Achteraf gezien denk ik: zou hij die vriendin misschien al gehad hebben toen wij samen warenDenk het niet, maar je weet maar nooit.
[..]
Troost je, je bent niet de enige.
Jeeuueeeh, en nu?quote:
Een gitaar is goedkoper en werkt beter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
NiksMisschien maar een motor kopen of een BMW
Het verschil is dat ik wel kan autorijden maar niet kan gitaarspelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:39 schreef sorcees het volgende:
[..]
Een gitaar is goedkoper en werkt beter.
18 snarig,dan is stemmen al een feest .quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Uiteraard, zoiets als dit![]()
[ afbeelding ]
Als ik een keer een gekke bui heb ga ik les nemenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef JerryLee het volgende:
[..]
18 snarig,dan is stemmen al een feest .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |