SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dit. Er zijn mannen die likken helemaal geweldig vinden en er zelf geil van worden. Prima toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het dan niet zo erg om te likken.. Ik vind niet dat bij seks moet gelden "Voor wat, hoort wat.."
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
TT is te lang.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij hebt haar naakt gezien?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is ook heul niks mis met jou![]()
Alfaman?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Verbeelding.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Leugens!quote:C'est la vie
Dat dusquote:Op donderdag 6 december 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit. Er zijn mannen die likken helemaal geweldig vinden en er zelf geil van worden. Prima toch?Moet je iemand perse naakt hebben gezien om iemand te kunnen beoordelen/inschatten?quote:
Sowieso ga ik meer voor inhoud dan uiterlijk.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik stop er het liefste zelf wat inquote:Op donderdag 6 december 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Moet je iemand perse naakt hebben gezien om iemand te kunnen beoordelen/inschatten?
Sowieso ga ik meer voor inhoud dan uiterlijk.![]()
Joof krijgt mij dus niet naakt te zien, ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik zijn mooie beeld van mij verpest.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Badum tssquote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop er het liefste zelf wat inC'est la vie
Vrouwen zijn vaak onzeker over hun naakte lichaam.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Moet je iemand perse naakt hebben gezien om iemand te kunnen beoordelen/inschatten?
Sowieso ga ik meer voor inhoud dan uiterlijk.![]()
Die zie je als het goed is ook als iemand naakt isquote:Op donderdag 6 december 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Sowieso ga ik meer voor inhoud dan uiterlijk.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb een slecht beeld over jouw nakende lichaam, neuken om dat beeld te verbeteren?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
Joof krijgt mij dus niet naakt te zien, ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik zijn mooie beeld van mij verpest.C'est la vie
BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS.
Vooral de worst.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mannen ookquote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak onzeker over hun naakte lichaam.14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
Joof krijgt mij dus niet naakt te zien, ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik zijn mooie beeld van mij verpest.![]()
Zo erg is het vast niet.. Wetende waar ik het bed mee gedeeld heb
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tenzij het nog slechter kan, dan wil ik je dat niet aandoen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een slecht beeld over jouw nakende lichaam, neuken om dat beeld te verbeteren?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zo smooth.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een slecht beeld over jouw nakende lichaam, neuken om dat beeld te verbeteren?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Raene het volgende:
BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS BOERENKOOL MET WORST EN JUS.
Vooral de worst.
14 SHADES OF GREY
Dat klinkt alsof jij gedrochten hebt geneukt.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Zo erg is het vast niet.. Wetende waar ik het bed mee gedeeld heb
Ik krijg zo hutspot met een balquote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Raene het volgende:
Vooral de worst.
![]()
Gotta love buurvrouw die altijd voor teveel mensen kookt ookal is ze vaak alleen
Niet zo over ME! Ze kan er niks aan doen dat ze zo dik isquote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij gedrochten hebt geneukt..
Nee, zo bedoelde ik het ook weer niet.. nvm, dit praat ik toch niet meer rechtquote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij gedrochten hebt geneukt.
Ik had een lachstuip.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet zo over ME! Ze kan er niks aan doen dat ze zo dik is.
Hutspotquote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg zo hutspot met een bal![]()
Gotta love buurvrouw die altijd voor teveel mensen kookt ookal is ze vaak alleen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!
![]()
Ik ben er heilig van overtuigd dat het beeld van jou alleen maar omhoog kan gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij het nog slechter kan, dan wil ik je dat niet aandoen.
En iets anders ook.
C'est la vie
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
Nee, daar ging het niet over..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik snap wat je bedoelde, maar zo kwam die zin wel over.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het ook weer niet.. nvm, dit praat ik toch niet meer recht![]()
Ik ook echt om mn eigen grap zo slechtquote:.
Ik hou me in.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij gedrochten hebt geneukt.C'est la vie
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. En ik snap waarom je dat zei.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Nee, daar ging het niet over..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat het beeld van jou alleen maar omhoog kan gaan.
En iets anders ook.
[ afbeelding ]
Ik beschouw dit als compliment, of je het nou wil of niet. Complimenten zijn namelijk schaars.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh? Best kans dat je het wel weet jaquote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. En ik snap waarom je dat zei.
Dat doe ik heel vaak. Moet je maar eens op TC opletten, als ik de cam aan heb.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook echt om mn eigen grap zo slecht.
Dan lach ik soms al voordat ik het getypt heb.
Dat heb ik zo vaakquote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook echt om mn eigen grap zo slecht.
![]()
![]()
Goedzo.quote:
Zijn ze dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als compliment, of je het nou wil of niet. Complimenten zijn namelijk schaars.
Dan zal ik gitaar eventjes klappen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kloonaccount van twi?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik heel vaak. Moet je maar eens op TC opletten, als ik de cam aan heb.Dan lach ik soms al voordat ik het getypt heb.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook, maar ik ben ook gewoon ontzettend grappig.quote:C'est la vie
Ik ben wel blij dat je het al wist jaquote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde, maar zo kwam die zin wel over.![]()
Anders werd het heel awkward om dit goed te praten
Hehe ja heb ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik heel vaak. Moet je maar eens op TC opletten, als ik de cam aan heb.Dan lach ik soms al voordat ik het getypt heb.
![]()
![]()
Van hem niet hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze dat?
Dan zal ik gitaar eventjes klappen.Nee man, twi is een hete boi.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En ik maar denken dat je om mijn bazen comments giegeltquote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
.
True story.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben ook gewoon ontzettend grappig.![]()
Nee hoor, ik ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je het al wist jaAnders werd het heel awkward om dit goed te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat ook. Maar harder om die van mezelf.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef Raene het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je om mijn bazen comments giegelt.
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de moeilijkste niet.Shit, ik zat al te lachen om mijn eventuele opmerking. Stomme spoiler die alles verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de moeilijkste niet.Ik heb soms een beetje moeite met de juiste woorden kiezen en gebruiken.. In mijn hoofd klinkt het altijd zo duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem niet uit jouw hoek verwacht.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, ik zat al te lachen om mijn eventuele opmerking. Stomme spoiler die alles verpest.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb soms een beetje moeite met de juiste woorden kiezen en gebruiken.. In mijn hoofd klinkt het altijd zo duidelijkBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik zeg zoiets niet hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem niet uit jouw hoek verwacht.![]()
Jij bent ook een keurige heer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vinnieee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent ook een keurige heer.Dat ben ik eigenlijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent ook een keurige heer.Altijd keurig zijn lijkt me saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je er prima uit ziet, om je maar een daadwerkelijk als compliment bedoeld compliment te geven.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als compliment, of je het nou wil of niet. Complimenten zijn namelijk schaars.C'est la vie
In bed moet hij zeker niet keurig zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd keurig zijn lijkt me saai
Dank je.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat je er prima uit ziet, om je maar een daadwerkelijk als compliment bedoeld compliment te geven.
Ga je morgen werken?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In bed moet hij een beest zijn en me verslindenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
In bed moet hij zeker niet keurig zijn..
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:51 schreef Raene het volgende:
[..]
In bed moet hij een beest zijn en me verslinden.
Dan blijft er niet veel over naderhand behalve een bloederig bed en wat restjes vlees..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:51 schreef Raene het volgende:
[..]
In bed moet hij een beest zijn en me verslinden.
Ik zou nog wat van je kunnen leren.quote:C'est la vie
HEEEquote:!
Haha, PSV.quote:
Ewquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel over naderhand behalve een bloederig bed en wat restjes vlees..
Ziek Melden, hier komenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel sneeuw er ligt en of er bussen rijden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zag gisteren een plaatje met de tekst "Bad Luck Brian gets a blowjob" dat was letterlijk verslinden in bed.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel over naderhand behalve een bloederig bed en wat restjes vlees..
C'est la vie
Oh, de Hutspot komt eraan![]()
Ik kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat ze hier kan blijven om te eten..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kom in mijn armen.quote:
C'est la vie
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een plaatje met de tekst "Bad Luck Brian gets a blowjob" dat was letterlijk verslinden in bed.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een plaatje met de tekst "Bad Luck Brian gets a blowjob" dat was letterlijk verslinden in bed.
Deze?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dan eet je haar als toetjequote:Op donderdag 6 december 2012 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, de Hutspot komt eraan![]()
Ik kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat ze hier kan blijven om te eten..?
Dat voelt als verraad tegenover Gitaarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee. Als je maag het aan kan wil hem wel DMen. Maar ik waarschuw je: it's not pretty.quote:C'est la vie
Doe eensquote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Als je maag het aan kan wil hem wel DMen. Maar ik waarschuw je: it's not pretty.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oe, gore plaatjes. Kom maar.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Als je maag het aan kan wil hem wel DMen. Maar ik waarschuw je: it's not pretty.
Ik ben zaterdag het toetjequote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh, daar had ik nog nieteens aan gedacht.
Weet ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben net ziek geweest. Maar ik wil wel
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zou je wel willenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag ook mijn toetje wel zijn hoor.
Ik had voor het eerst in jaren het gevoel om heel hard "MAMA MAMA IK BEN BANG" te roepen.quote:C'est la vie
Hete poesjes in de sneeuw?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er heul veul sneeuw ligtBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Maar niet zoveel dat de Treinen niet meer Rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er heul veul sneeuw ligt[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Snowjob.quote:
Uiteraard. Bussen haken sowieso sneller af.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar niet zoveel dat de Treinen niet meer Rijden.![]()
Niemand merkte m'n flodder refference.
Kut chauffeursquote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Bussen haken sowieso sneller af.
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
F!quote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Moekjequote:.
quote:!
Ik besluit een keer naar de andere kant van het land te reizen, is er sneeuw voorspeld.
Ik ga even zo'n shirt bestellen.C'est la vie
Ik heb echt heerlijk geslapen. Zo maar eens het bed uit
.
Ik hoop dat als ik dit weekend in Hoofddorp ben we ingesneeuwd raken voor een paar dagen.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik besluit een keer naar de andere kant van het land te reizen, is er sneeuw voorspeld.
[ afbeelding ]
Ik ga even zo'n shirt bestellen.
Cool, maar dan wel een bijpassende bril halen hequote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even zo'n shirt bestellen..
Ik wil ook insneeuwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
Ik hoop dat als ik dit weekend in Hoofddorp ben we ingesneeuwd raken voor een paar dagen.
OHJA ik moest een nieuwe bril bestellenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool, maar dan wel een bijpassende bril halen he.
...
En dat we dan extra veel moeten seksen om onze lichamen warm te houden enzoquote:. In huis dat wel want 3 dagen zonder wc is hell
.
Ik ga mijn pakje maar eens ophalen en boodschapjes doen, tot straks lieffies
.
Je naam was te lang niet genoemd.quote:
Buiten kun je niet echt insneeuwen zonder dood te gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
[..]
En dat we dan extra veel moeten seksen om onze lichamen warm te houden enzo. In huis dat wel want 3 dagen zonder wc is hell
.
Arnhem, ik vrees nu al het ergste.quote:Mijn huidige past er wel bij denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool, maar dan wel een bijpassende bril halen he.
Ik krijg trouwens vandaag nog een anders shirt binnen, binnen nu en 2 uur en 52 minuten als het goed is.C'est la vie
Dat idd.. Maar bij je schoonouders ingesneeuwd worden lijkt me niet tof bedoel ikquote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Buiten kun je niet echt insneeuwen zonder dood te gaan..
Twi, je moet morgenavond rond 9 uur even telefonisch bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als je maar dagelijks aan me denkt ben ik al tevreden.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de FOK!ker waar ik iedere avond van droom.
Ik heb vannacht over zombies gedroomd. Een nachtje Kaneel overgeslagen. Gelukkig, was je in elk geval veilig.![]()
Natuurlijk, jij helder licht in de donkere dagen.quote:C'est la vie
Dan zit ik als het goed is in een restaurantquote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, je moet morgenavond rond 9 uur even telefonisch bereikbaar zijn.![]()
![]()
Wat moet je in Arnhem?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Arnhem, ik vrees nu al het ergste.
[..]
Mijn huidige past er wel bij denk ik.
Ik krijg trouwens vandaag nog een anders shirt binnen, binnen nu en 2 uur en 52 minuten als het goed is.![]()
![]()
Hequote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de FOK!ker waar ik iedere avond van droom.C'est la vie
Kusje voor het donkere licht in heldere dagenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
Natuurlijk, jij helder licht in de donkere dagen.
Dat klinkt wat minder aardig, maar je weet dat ik het lief bedoel...![]()
Nou ja ik moet nog een stuk verder naar een dorp in de buurt.quote:
Maar ik ga me daar volzuipen met vrienden, altijd gezellig.C'est la vie
Dat is fijn om te horen. Was je bij C_M in haar zombivrije huisje?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over zombies gedroomd. Een nachtje Kaneel overgeslagen. Gelukkig, was je in elk geval veilig.Jeetje.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit ik als het goed is in een restaurant
In Katwijk?Sorry.quote:
No fucking way. Zo dichtbij.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Arnhem, ik vrees nu al het ergste.
[..]
Mijn huidige past er wel bij denk ik.
Ik krijg trouwens vandaag nog een anders shirt binnen, binnen nu en 2 uur en 52 minuten als het goed is.Wanneer ben je daar?
Ga je naar Faye?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik moet nog een stuk verder naar een dorp in de buurt.
Maar ik ga me daar volzuipen met vrienden, altijd gezellig.![]()
Ah. Welkom op de Veluwe alvastquote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik moet nog een stuk verder naar een dorp in de buurt.
Maar ik ga me daar volzuipen met vrienden, altijd gezellig.![]()
![]()
Iedere nacht word ik er wel een paar keer door wakker, maar iedere nacht helpt het me ook weer in slaap te vallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als je maar dagelijks aan me denkt ben ik al tevreden.
Alphaman has arrived.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Met jouw libido is dat laatste wel een slechte zaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedere nacht word ik er wel een paar keer door wakker, maar iedere nacht helpt het me ook weer in slaap te vallen.![]()
Hoezo slecht?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Met jouw libido is dat laatste wel een slechte zaak.
Kwam hij voor of na jou binnen?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Morgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
No fucking way. Zo dichtbij.Wanneer ben je daar?
Deze broeder weet.quote:C'est la vie
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kusje voor het donkere licht in heldere dagen
Dat klinkt wat minder aardig, maar je weet dat ik het lief bedoel...
C'est la vie
Het zorgt wel voor een heerlijke roes.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, jij bent net als mannen, je valt gelijk in slaap na het soppen?En een roes dient uitgeslapen te worden.
Shit, dan ben ik niet meer in de buurt.quote:
Het geeft mij een geruststellend gevoel dat je zo dichtbij bent.quote:
Hoop voor je dat de treinen een beetje rijden.![]()
Godver Twi.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, in RotterdamIk ben niet in de buurt man
Dan bel ik SiIk wel hoor.
Je mag mij ook wel bellen hoor. Tenminste, als het gaat over waar ik denk dat het over gaat.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver Twi.
Dan bel ik SiIk wel hoor.
Zonde.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit, dan ben ik niet meer in de buurt.Ik hoop het ook van harte.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geeft mij een geruststellend gevoel dat je zo dichtbij bent.
Hoop voor je dat de treinen een beetje rijden.C'est la vie
Heb je mentale support nodig dan? Je kunt het toch wel man, je bent Kaneelquote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godver Twi.
Dan bel ik SiIk wel hoor.![]()
![]()
Bedankt. Ik dacht dat jij druk bezig zou zijn met gitaarspelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel bellen hoor. Tenminste, als het gaat over waar ik denk dat het over gaat.Ik zou morgen eerst ook naar dat spank meisje gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonde.
[..]
Ik hoop het ook van harte.
Ik heb zojuist afgezegd. Die treinen ook altijd he?Meer na afloop.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je mentale support nodig dan? Je kunt het toch wel man, je bent Kaneel
Voor vrienden heb ik altijd tijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat jij druk bezig zou zijn met gitaarspelen.
[..]
Ik zou morgen eerst ook naar dat spank meisje gaan.
Ik heb zojuist afgezegd. Die treinen ook altijd he?
[..]
Meer na afloop.
Blijft een pleurisellende.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist afgezegd. Die treinen ook altijd he?C'est la vie
Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoi.quote:
Ahhhquote:Zeker. Vandaag 3 treinen die ik wilde hebben die niet reden.quote:
Ik meen het.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
[..]
Zeker. Vandaag 3 treinen die ik wilde hebben die niet reden.Dat hoort zo te zijn, vind ik.
Je mag treinen ook niet mee nemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
[..]
Zeker. Vandaag 3 treinen die ik wilde hebben die niet reden.![]()
Oh crap dus iemand plaatst een gedicht, het begint vrolijk en schrijf iets schijtlolligs van "jij dicht wel graag in de winter he" dus ik lees daarna pas verder. Gaat het over een leerling van zijn school die overleden is.
Die zag ik niet aankomen.C'est la vie
Wowquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
[..]
Zeker. Vandaag 3 treinen die ik wilde hebben die niet reden.wat moet er morgen wel niet gebeuren
14 SHADES OF GREY
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat bedoelde ik niet.
Ik zag het ook, ik kon me nog net inhouden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
Oh crap dus iemand plaatst een gedicht, het begint vrolijk en schrijf iets schijtlolligs van "jij dicht wel graag in de winter he" dus ik lees daarna pas verder. Gaat het over een leerling van zijn school die overleden is.
Die zag ik niet aankomen.![]()
Afgezegd? Whut? Omdat er mogelijk gwdonder komt van de sneeuw? Wees eens avontuurlijk...quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat jij druk bezig zou zijn met gitaarspelen.
[..]
Ik heb zojuist afgezegd. Die treinen ook altijd he?
[..]
Meer na afloop.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Voortaan eerst even helemaal lezen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het ook, ik kon me nog net inhouden.C'est la vie
Hoor je dat, twi?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meen het.Dat hoort zo te zijn, vind ik.
Rolstoelen wel. Vraag maar aan Steve.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag treinen ook niet mee nemen.De verlossing.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wowwat moet er morgen wel niet gebeuren
Is het morgen dan 21-12?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je dat, twi?
[..]
Rolstoelen wel. Vraag maar aan Steve.
[..]
De verlossing.14 SHADES OF GREY
Dat is niet aan te raden als je met het ov moetquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afgezegd? Whut? Omdat er mogelijk gwdonder komt van de sneeuw? Wees eens avontuurlijk...![]()
Ik moet daarna naar werk. Ik mag dan echt niet te laat komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afgezegd? Whut? Omdat er mogelijk gwdonder komt van de sneeuw? Wees eens avontuurlijk...
Vooral omdat ik mijn crush niet wil mislopen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee. Laatste dag dit jaar dat ik mijn crush zie.quote:
Eventueel. Want misschien is ze er wel niet eens.
Ik moet ook helaas gewoon werken morgen, ik mag niet thuis werken van mijn baas.
14 SHADES OF GREY
Succes met naar je werk komen morgen en uiteraard succes met je crush aanspreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Laatste dag dit jaar dat ik mijn crush zie.
Eventueel. Want misschien is ze er wel niet eens.14 SHADES OF GREY
Komt daar nog wat van? Je ging naar de bios met haar toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet daarna naar werk. Ik mag dan echt niet te laat komen.
Vooral omdat ik mijn crush niet wil mislopen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Twips, twips, twips, eerst de handen op de heupen dan de handen op de bips, bips, bips.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja zuster nee zusterquote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Twips, twips, twips, eerst de handen op de heupen dan de handen op de bips, bips, bips..
Naar werk komen lukt wel, dat kan op de fiets. Maar niet als ik eerst naar dat andere meisje was gegaan. 2 keer trein en 2 keer tram.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met naar je werk komen morgen en uiteraard succes met je crush aanspreken.Ze kon niet die dag.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt daar nog wat van? Je ging naar de bios met haar toch?Hihi.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jaja, godverdomme, ik zet 'm wel op trilstand en stop 'm op een goed plekje.
Ben je met Myr dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Om te "studeren"?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar werk komen lukt wel, dat kan op de fiets. Maar niet als ik eerst naar dat andere meisje was gegaan. 2 keer trein en 2 keer tram.
14 SHADES OF GREY
Ik ging gister ongeveer 10 keer dood bij de 22ste baas in Mega Man 2.
Ik word er wel steeds beter in, dat wel. Het spel dan. Tegen die baas had ik geen schijn van kans.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom heet ze dan ''spank'' meisje?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huiswerk maken. Jeweettog tijn.
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat stom..quote:Op donderdag 6 december 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar werk komen lukt wel, dat kan op de fiets. Maar niet als ik eerst naar dat andere meisje was gegaan. 2 keer trein en 2 keer tram.
[..]
Ze kon niet die dag.
[..]
Hihi.
Ben je met Myr dan?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huiswerk maken. Jeweettog tijn.maar ik denk dat je refereert aan onzedige handelingen met de dame in kwestie
14 SHADES OF GREY
Ik word overal om de oren geslagen met drachtige wijven. Is het een hint of zo
?
Hopelijk nietquote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
?
14 SHADES OF GREY
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar zij heeft haar eigen speeltjes hoor. Deze is van mij.
Maar jullie romantische avondje storen is natuurlijk wel zondig.Ik moest maandag presenteren in college. Zij zat omgedraaid, dus ik vraag of ze even stil wilde zijn en luisteren.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heet ze dan ''spank'' meisje?
Zegt ze: Or else you gonna spank me?![]()
Ik: Zou je wel willen he?
Toen werd ze rood. En toen we naar huis liepen nodigde ze me bij haar thuis uit. Voor de 5de keer.
Maar nu ben ik er maar wel op ingegaan. Het kan wel nuttig zijn, haar hulp.Ze is jarig die dag.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
?
Dat doe ik niet Tijn. Vraag maar aan Fera.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk nietmaar ik denk dat je refereert aan onzedige handelingen met de dame in kwestie
Fera?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet Tijn. Vraag maar aan Fera.14 SHADES OF GREY
Alsof er huiswerk gemaakt gaat wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar jullie romantische avondje storen is natuurlijk wel zondig.
[..]
Ik moest maandag presenteren in college. Zij zat omgedraaid, dus ik vraag of ze even stil wilde zijn en luisteren.
Toen werd ze rood. En toen we naar huis liepen nodigde ze me bij haar thuis uit. Voor de 5de keer.
Maar nu ben ik er maar wel op ingegaan. Het kan wel nuttig zijn, haar hulp.
[..]
Ze is jarig die dag.![]()
![]()
Ja, fucking half Nederland staat op ontploffen of zoquote:.
Fera weet dat ik geen onzedige dingen doe.quote:Ja, we gaan pedagogiek doen gvd.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof er huiswerk gemaakt gaat worden
Aaah, dus die ziet jou wel zitten?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar jullie romantische avondje storen is natuurlijk wel zondig.
[..]
Ik moest maandag presenteren in college. Zij zat omgedraaid, dus ik vraag of ze even stil wilde zijn en luisteren.
Maar nu ben ik er maar wel op ingegaan. Het kan wel nuttig zijn, haar hulp.
[..]
Ze is jarig die dag.
Je moet ook niet op dikke buiken googlenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fucking half Nederland staat op ontploffen of zo.
14 SHADES OF GREY
Ja?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Smoesjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera weet dat ik geen onzedige dingen doe.
[..]
Ja, we gaan pedagogiek doen gvd.![]()
En daarna?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera weet dat ik geen onzedige dingen doe.
[..]
Ja, we gaan pedagogiek doen gvd.14 SHADES OF GREY
Is het waar dat kaneel een nette jonge is die niet aan onzedige dingen doet?quote:14 SHADES OF GREY
Doe ik ook niet, al die bierbuiken *ril.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet op dikke buiken googlen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar waar zie jij die drachtige zeugen dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, al die bierbuiken *ril.14 SHADES OF GREY
Klopt, Kaneel is vrijwillig een pure maagd.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het waar dat kaneel een nette jonge is die niet aan onzedige dingen doet?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ander forum. Het viel me op dat er opeens zoveel 'hoi ik ben drachtig' topics voorbij kwamen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waar zie jij die drachtige zeugen dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, Kaneel is vrijwillig een pure maagd.respect kaneel
14 SHADES OF GREY
Boerenkoolquote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Boerenkool met spekjes en rookworst.
Daarna ga ik naar huis en eet ik een boterham en drink een glas melk.quote:Dank je.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, Kaneel is vrijwillig een pure maagd.
Zie je Tijn?quote:
Ik zie dat soort dingen gelukkig nooitquote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ander forum. Het viel me op dat er opeens zoveel 'hoi ik ben drachtig' topics voorbij kwamen.
14 SHADES OF GREY
Hoe zit je huiswerkleerling eruit? Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna ga ik naar huis en eet ik een boterham en drink een glas melk.
[..]
Dank je.
Zie je Tijn?
[..]14 SHADES OF GREY
Dat is een actquote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, Kaneel is vrijwillig een pure maagd.
Als Kaneel er tijd voor zou hebben dan zou hij de hele dag door neuken,![]()
Smaad zeg ik je!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een act
Als Kaneel er tijd voor zou hebben dan zou hij de hele dag door neuken,A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is een medestudent.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zit je huiswerkleerling eruit? Hoe oud is ze?
En 22, of 23.Haha, alsof ik weet hoe dat zou moeten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een act
Als Kaneel er tijd voor zou hebben dan zou hij de hele dag door neuken,
Beetje aan de jonge kantquote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een medestudent.
En 22, of 23.
14 SHADES OF GREY
Zow... de bietjes werden met gejuich ontvangen (en zijn op) en de spekkies-die-de-hele-dag-in-de-mosterd-hadden-gelegen ook
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben nooit ziek. Vanmorgen leek ik iets te hebben wat op een verkoudheid leek, maar dat was na een uur of anderhalf alweer weg.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij wordt mijn stiefpa ook alweer ziek. Nog even en ik ben weer aan de beurt
.
Zo oud is Kaneel nou ook weer niet. Laat je niet misleiden door de zilveren lokken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat was ik ook altijd. Sinds dit jaar heb je er al een aantal keer last van gehadquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek. Vanmorgen leek ik iets te hebben wat op een verkoudheid leek, maar dat was na een uur of anderhalf alweer weg..
![]()
Ik had het ook over mijzelfquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo oud is Kaneel nou ook weer niet. Laat je niet misleiden door de zilveren lokken.22/23 is wel erg jong vind ik
14 SHADES OF GREY
Damn ik heb zin in kerst; morgenmiddag maar door de sneeuwduinen worstelen voor een boom enzo!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan vertel ik maar niet hoe oud mijn crush is.quote:Ik ben niet grijs.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo oud is Kaneel nou ook weer niet. Laat je niet misleiden door de zilveren lokken.
Beste kersticon tot nu toe.quote:
Nee man. 22/23 jarigenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijzelf22/23 is wel erg jong vind ik
.
![]()
Ieeeh ik ga morgen naar m'n lieefieeee!!!
20 toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan vertel ik maar niet hoe oud mijn crush is.14 SHADES OF GREY
Beetje.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan vertel ik maar niet hoe oud mijn crush is.
[..]
Ik ben niet grijs.
Jij bent 30 toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijzelf22/23 is wel erg jong vind ik
Kan best![]()
Naakt onder een trenchcoat?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
Ieeeh ik ga morgen naar m'n lieefieeee!!!
![]()
![]()
Hoe jong ben ik denk je? 22 zo oud is mijn zusje.quote:14 SHADES OF GREY
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben ik denk je? 22 zo oud is mijn zusje.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Pics van je zusjequote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben ik denk je? 22 zo oud is mijn zusje.. Ik ben 20
![]()
![]()
Ja, mijn voorkeur gaat eerder uit naar van mijn leeftijd of ouder dan ik zelf benquote:14 SHADES OF GREY
Over exact een week ja.quote:Dat grijze vind ik geen punt. Ik baal alleen van die inhammen.quote:
Pfff Kaneel is een jonkie; tuurlijk kan 22/23Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Google pics van je zusjequote:14 SHADES OF GREY
Liefst in kanten strings.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Welke inhammen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over exact een week ja.
[..]
Dat grijze vind ik geen punt. Ik baal alleen van die inhammen.
Awwww, baby.quote:
Beetje koudquote:.
Neh liever in een -net- te strak broekje of hipstertjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heeft er iemand een zusje?quote:14 SHADES OF GREY
ik ben 19quote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1993, dat klinkt alsof je dan 12 bent
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Tondeuse er over Kaneelquote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over exact een week ja.
[..]
Dat grijze vind ik geen punt. Ik baal alleen van die inhammen.![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1993, dat klinkt alsof je dan 12 bentTerwijl ik uit 92 kom
![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1993, dat klinkt alsof je dan 12 bent..
Te strak? Met muffintop?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh liever in een -net- te strak broekje of hipstertjeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wel een mooie he....quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef fietsie het volgende:
Damn ik heb zin in kerst; morgenmiddag maar door de sneeuwduinen worstelen voor een boom enzo!![]()
![]()
Ik, maar pics daarvan plaatsen is strafbaar.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we niet jouw zusje.
14 SHADES OF GREY
Net te strak; niet rollade -creeerend -te klein-quote:
Het valt niet op als ik lange lokken heb daar. Daarom ga ik niet naar de kapper.quote:Nee, ik heb een hobbelig hoofd.quote:
En dan zie ik er uit als een nazi.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
juistquote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
kale koppen niet te stoppen toch?![]()
Ik mag dan wel Martijn heten maar ik heb niets te maken met die vereniging met mijn naam.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik, maar pics daarvan plaatsen is strafbaar.![]()
Zus mag ook14 SHADES OF GREY
Vraag aan Faxie.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
kale koppen niet te stoppen toch?![]()
Lang is jouw haar toch mooier. Ik heb geen (ernstige) inhammen gespot.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het valt niet op als ik lange lokken heb daar. Daarom ga ik niet naar de kapper.
[..]
Nee, ik heb een hobbelig hoofd.
En dan zie ik er uit als een nazi.
Vrouwtje in US helemaal huilen omdat iemand zich geïnspireerd voelde door expressionisme en nazikunst.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.html![]()
![]()
![]()
Welk vaag en vermakelijk informatiekanaal haal je dit uit ?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Vrouwtje in US helemaal huilen omdat iemand zich geïnspireerd voelde door expressionisme en nazikunst.
Kun je zeggen wat je wilt, maar de mooiste militaire uniformen waren die van de SSquote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: