nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je er 1?
[..]
Ok, misschien ken je me welof niet?
Ik ook niet, en zit hier toch al een tijdje..quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.
nee heb je nooit gezien eigenlijk.
Ahquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.
nee heb je nooit gezien eigenlijk.
Jong is toch nieuw?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook niet, en zit hier toch al een tijdje..
aah okee ja ik ben ook een jaar ertussenuit geweestquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahgrappig.
Heb sinds een jaar dit account, was voorheen ook een andere user.
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah okee ja ik ben ook een jaar ertussenuit geweest
ik had een vriend jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Hadden jullie een leven in dat jaar dan?
Ik was geclaimd door een meisjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Hadden jullie een leven in dat jaar dan?
Nu niet meer dan?quote:
Ze had je in de kelder gestopt?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was geclaimd door een meisje
Nope, forever alonequote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
[..]
Ze had je in de kelder gestopt?
Zoiets jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
[..]
Ze had je in de kelder gestopt?
Daar word ik niet bang van heurquote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
AhwIs er niemand die je leuk vind?
[..]
jawel maar hij is out of my leaguequote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
AhwIs er niemand die je leuk vind?
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar word ik niet bang van heur.
Waarom? of denk je dat maar?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel maar hij is out of my league
Nope.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?
mwa dat denk/voel ikquote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?
[..]
Waarom? of denk je dat maar?
Waar ik wel bang van word?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Precies, dat denk jeMisschien is het andersom ook wel.
denk niet dat hij dat denk, hij kan wel makkelijk iemand krijgen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Precies, dat denk jeMisschien is het andersom ook wel.
quote:
Als elk meisje dat denktquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat denk, hij kan wel makkelijk iemand krijgen denk ik
Ik bedoel als elk meisje dat hem leuk vind er zo over denkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet elk meisje denkt zo maar hij is te leuk voor me
quote:
ja dat is dus niet zoquote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel als elk meisje dat hem leuk vind er zo over denkt.![]()
Iemand moet wat doen
[..]
Wat een stumpertsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Taexon het volgende:
De tering is me collega gebeld dat die ineens ook geen vrij mag omdat die andere planner er niks van wist...kortom gaat lekker...
Ach rest hou ik me bek lekker over op een openbaar forum maar wat een bedrijf...
Van de week even ander bedrijfje bellen die ook interesse in me hadden voor events...
mja dat gaat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dus uit je hoofd proberen te zetten dan maar?
sukkelsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Taexon het volgende:
De tering is me collega gebeld dat die ineens ook geen vrij mag omdat die andere planner er niks van wist...kortom gaat lekker...
Ach rest hou ik me bek lekker over op een openbaar forum maar wat een bedrijf...
Van de week even ander bedrijfje bellen die ook interesse in me hadden voor events...
I know, maar probeer je kans te grijpen if possible.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja dat gaat niet zo makkelijk
mja kijk wel hoe hij op bepaalde dingen reageertquote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
I know, maar probeer je kans te grijpen if possible.![]()
Dingen gaan nooit vanzelf.
Ook nagaan dat niet iedere jongen die "makkelijk iemand kan krijgen" ook echt dat doet he..quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat denk, hij kan wel makkelijk iemand krijgen denk ik
donequote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
willen jullie helpen mijn enquete even in te vullen liefjes?
duurt 30 seconden
http://www.thesistools.com/web/?id=309813
jawel maar ik weet het gewoon nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook nagaan dat niet iedere jongen die "makkelijk iemand kan krijgen" ook echt dat doet he..
ijskoningin hierzoquote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef msacras het volgende:
Ik draag een trui en een ochtendjas. Ik lig onder 3 wollen dekens, 1 fleece deken, een dubbel gewatteerd dekbed en een slaapzak. En nog steeds heb ik het koud.
Ik ben gemaakt van ijs.
Je wordt weer ziekquote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef msacras het volgende:
Ik draag een trui en een ochtendjas. Ik lig onder 3 wollen dekens, 1 fleece deken, een dubbel gewatteerd dekbed en een slaapzak. En nog steeds heb ik het koud.
Ik ben gemaakt van ijs.
Just what I thought. De bus naar school doet er nu 2x zo lang over en komt 2x zo weinig, en de bus naar m'n werk is helemaal afgeschaft. Argh.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Andere dienstregeling met andere busnummers, great
Ik weet het maar dat mag niet, ik ben net ziek geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wordt weer ziekDit had ik laatst ook
Dat herken ik, hardlopen helpt bij mij altijd geweldig om woede af te reageren!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Taexon het volgende:
Wow lang geleden dat ik zo pissig bent geweest op iemand ... en dan ook om zoiets simpelsmaar de manier waarop er gesproken werd
![]()
Zo maar eens even op een manier afreagerenzal wel hardlopen worden als het niet regent
Dafuq is dat voor onzinquote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Just what I thought. De bus naar school doet er nu 2x zo lang over en komt 2x zo weinig, en de bus naar m'n werk is helemaal afgeschaft. Argh.
That sucksquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het maar dat mag niet, ik ben net ziek geweest.Ik ben gezond, ik móet gezond zijn.
[..]
Dat herken ik, hardlopen helpt bij mij altijd geweldig om woede af te reageren!
Die Arriva faalt gewoon vol hard, hoe moet ik nou ooit ergens komen als ik ziek bent, als het te slecht weer is om te fietsen of als m'n fiets gewoon kapot is. Of zoals nu, als ik m'n sleutels kwijt ben.quote:
Yup werkt perfect en meestal omdat je met je gedachten heel ergens anders bent ga je nog veel sneller ookquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef msacras het volgende:
Dat herken ik, hardlopen helpt bij mij altijd geweldig om woede af te reageren!
Ja ik weet het. Ik noest toen ik ziek was een paar keer naar de huisarts. 3 kwartier onderweg met de busquote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Die Arriva faalt gewoon vol hard, hoe moet ik nou ooit ergens komen als ik ziek bent, als het te slecht weer is om te fietsen of als m'n fiets gewoon kapot is. Of zoals nu, als ik m'n sleutels kwijt ben.
Dankje!
lekker glibberen op de sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup werkt perfect en meestal omdat je met je gedachten heel ergens anders bent ga je nog veel sneller ookkan niet wachten tot ik gegeten heb zodat ik naar buiten kan vluchten
Ik ook, ik ook! Ik heb al veel te lang niet meer gelopen. Helaas kan het nu niet maar ik hoop over een week weer lekker door het parkje te rennen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup werkt perfect en meestal omdat je met je gedachten heel ergens anders bent ga je nog veel sneller ookkan niet wachten tot ik gegeten heb zodat ik naar buiten kan vluchten
Ah dat is echt zo naarquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik noest toen ik ziek was een paar keer naar de huisarts. 3 kwartier onderweg met de bus!
Dafuq, dat is echt kromquote:Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook! Ik heb al veel te lang niet meer gelopen. Helaas kan het nu niet maar ik hoop over een week weer lekker door het parkje te rennen.
[..]
Ah dat is echt zo naarNormaal ben ik als ik naar school moet met de bus binnen een kwartiertje op school, met die nieuwe dienstregeling doe ik er 40 minuten over ___
!!!
Buikschuiverquote:Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker glibberen op de sneeuw
haha ze zeggen dat hier iets van 20 cm gaat vallenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik begin wel met lopen als de sneeuw weg is
daarom wacht ik er wel even meequote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha ze zeggen dat hier iets van 20 cm gaat vallen
Je moet toch nog naar schoolquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom wacht ik er wel even mee
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hardlopen is wel een goed idee, ga ik volgend jaar ook maar eens doen
Hard hoeft ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga niet hardlopen naar school
Dat moet ik elke schooldagquote:Op donderdag 6 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga ook niet lopen, dan moet ik morgen om 7 uur van huis
Moet wel kijken of dat wel lukt met mijn blessures. Iemand die ik ken zegt dat dat juist helpt, dus maar even kijkenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee te maken
Hier ligt nu niks dus nu kan hetquote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik begin wel met lopen als de sneeuw weg is
Yupquote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je weer alleen de antisneeuwdans daar gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuid Nederland toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
Nog steeds sneeuw hier. Ik hoop echt dat ik morgen niet naar mijn werk kan
Ja duh... ik woon bijna in Uber-west middenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noord? Wat is Groningen dan? Uber-Noord?
Klopt, als je het maar niet te vaak doet. Om de 2/3 dagen om mee te beginnenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet wel kijken of dat wel lukt met mijn blessures. Iemand die ik ken zegt dat dat juist helpt, dus maar even kijken
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja duh... ik woon bijna in Uber-west midden
Jij woont noord Nederland oost, en iemand in groningen woont in uber-noord
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, als je het maar niet te vaak doet. Om de 2/3 dagen om mee te beginnen
Als iedereen nou even endomondo dingetje aanmaakt zou leuk zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hardlopen is wel een goed idee, ga ik volgend jaar ook maar eens doen
Sowieso is het altijd slim om je spieren 2 dagen te laten rustenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, als je het maar niet te vaak doet. Om de 2/3 dagen om mee te beginnen
Volgens mij heb ik die alquote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als iedereen nou even endomondo dingetje aanmaakt zou leuk zijnhaha
Kan je lekker kijken hoe de andere vooruitgang boeken
Goedzooo als je mij nou even toevoegd ben ik ook weer een beetje blijquote:
Wil je even DM'en? Kijk ik als ik thuis ben evenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedzooo als je mij nou even toevoegd ben ik ook weer een beetje blij
http://www.endomondo.com/profile/7308168
Gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je even DM'en? Kijk ik als ik thuis ben even.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is meer een Rockiejj/Taexon/Vinniiee/promisionxexposed sc joh
Hey jij staat niet in het lijstje ga eens weg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat regelmatigquote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Conflict het volgende:
Maar post ook eens in de topics in JNG.
Ik post alleen als ik het boeiend genoeg vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Conflict het volgende:
Maar post ook eens in de topics in JNG.
Maak zelf een leuk topic dan. Het wordt niks zoquote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik post alleen als ik het boeiend genoeg vind.
My brains are fucked. Ik kan alleen seksgerelateerde dingen bedenkenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maak zelf een leuk topic dan. Het wordt niks zo
Mag ook!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
My brains are fucked. Ik kan alleen seksgerelateerde dingen bedenken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed,honger. Ik hoop dat ik er morgen geen bussen rijden
Ik voel jequote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Hypocriet het volgende:
Conclusie: allstars en sneeuw is een niet al te beste combinatie.
Rip mijn voeten
Jaloers. Waar zat jij dan nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef Conflict het volgende:
Ik heb lekker in de zon op het terras gezeten, 22 graden, heerlijk
Extra vroeg weekendquote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]hoezo dat?
ik hoop dat ik morgen normaal naar school kan komen.
In feite heb ik alleen maar van auto naar ingang van school gelopen en weer terug, maar het was kut.quote:
Allstars zijn zwaar kut met sneeuw of regenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In feite heb ik alleen maar van auto naar ingang van school gelopen en weer terug, maar het was kut.
Ja oké, das wel tof. Wie ga je meeten dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Extra vroeg weekend. En een FOKster meeten als ik niet naar werk kan
Klopt. Maar allstars zijn welquote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allstars zijn zwaar kut met sneeuw of regen
Truequote:Op donderdag 6 december 2012 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt. Maar allstars zijn weldus ja.
Oranje?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag laatst oranje op een foto, die wil ik
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oranje?![]()
ik heb gewoon die saaie grijze.
Tofquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Zal straks even zoeken.
Ik ook
Zijn we nu hipster?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tofvrijwel iedereen heeft die
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb tijd zat om overal mod te worden
Oh ik niet. Ik post vrijwel alleen in SC'squote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook
Heb al open sollicitatie gestuurd enzo.
Nee ik post soms ook wel pareltjesquote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik niet. Ik post vrijwel alleen in SC's.
Ja toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je bent er perfect voor
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Inplaats heel FOK! die dans nou doet!hoe weet ik dan hoe die dans gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Permaban.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
degene die hier mod word ga ik gelijk djoeken
dm/whatsapp die link eens, ik vergeet het anders steedsquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Friend requestedquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leiden?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Oh fack. Morgenochtend sneeuwt het al om 5 uur in het Zuiden, ik heb dus GEEN IDEE hoe ik in Leiden kom..
Hehequote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik post soms ook wel pareltjes
Leiden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ik moet hem eerst even opzoeken, dan stuur ik hem straks evenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dm jij je endomondodingeslink ook even dan, voeg ik je vanavond toe
oke is goed, worden we bff'squote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst even opzoeken, dan stuur ik hem straks even
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nu zal ik het nooit meer doen, sorry
Niet friends with benefits?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke is goed, worden we bff's
je moet hier ook niet kijken als je eet en Rockiejj en Conflict zitten samen in een topicquote:
Dat zag ik pas toen ik klikte.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet hier ook niet kijken als je eet en Rockiejj en Conflict zitten samen in een topic
Haha nee inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet hier ook niet kijken als je eet en Rockiejj en Conflict zitten samen in een topic
hoelaat draai je dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad!
Ik ga straks draaien op Radio 49, luister je mee?
waar blijft mijn persoonlijke uitnodiging via dm?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad!
Ik ga straks draaien op Radio 49, luister je mee?
bijna geninja'd..quote:
Unlockedquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef Rockiejj het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
ik ga zo eten dorpsgek, dacht dat je pas rond 11 uur draaidequote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Rockiejj het volgende:
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Meeluisteren, deze bitch gaat zo draaien!
draai speciaal voor jou uurtje langer danquote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
ik ga zo eten dorpsgek, dacht dat je pas rond 11 uur draaide
tot hoelaat dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
draai speciaal voor jou uurtje langer dan
Lekker op tijd dan!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef AppelCake het volgende:
Hey mensen! <3
Mijn surprise voor morgen is nog niet af....
ga hem afmaken danquote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef AppelCake het volgende:
Hey mensen! <3
Mijn surprise voor morgen is nog niet af....
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb aluminiumfolie nodig maar het is op, zelfs in de winkels.
Ik ben helemaal de bewoonde wereld in gereden voor wat aluminiumfolie ofzo en dan krijg ik deze reactie?quote:
Morgen in Morairaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik mijn prijs ophalen?
Uhhh... internetquote:Op donderdag 6 december 2012 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe weet ik dan hoe die dans gaat
Dm ook naar mij dan haterquote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je mijn endomondo geDM't
alsof er nergens die shit verkrijgbaar isquote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben helemaal de bewoonde wereld in gereden voor wat aluminiumfolie ofzo en dan krijg ik deze reactie?
Bij de Lidl en de andere plaatsen waar het normaal is niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof er nergens die shit verkrijgbaar is
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij doet het vast anders
wel voor de niet cam?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON NIET DANSEN VOOR DE CAM OKE....
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik gezegdquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegdik dwing je er wel toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dwing je er wel toe
Eet smakelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan doe ik het juist
eten![]()
Eetsequote:Op donderdag 6 december 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan doe ik het juist
eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |