nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je er 1?
[..]
Ok, misschien ken je me welof niet?
Ik ook niet, en zit hier toch al een tijdje..quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.
nee heb je nooit gezien eigenlijk.
Ahquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee helaas niet, Taexon stuurt altijd pics van zijn ratten.
nee heb je nooit gezien eigenlijk.
Jong is toch nieuw?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook niet, en zit hier toch al een tijdje..
aah okee ja ik ben ook een jaar ertussenuit geweestquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahgrappig.
Heb sinds een jaar dit account, was voorheen ook een andere user.
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah okee ja ik ben ook een jaar ertussenuit geweest
ik had een vriend jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Hadden jullie een leven in dat jaar dan?
Ik was geclaimd door een meisjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Hadden jullie een leven in dat jaar dan?
Nu niet meer dan?quote:
Ze had je in de kelder gestopt?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was geclaimd door een meisje
Nope, forever alonequote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
[..]
Ze had je in de kelder gestopt?
Zoiets jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
[..]
Ze had je in de kelder gestopt?
Daar word ik niet bang van heurquote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
AhwIs er niemand die je leuk vind?
[..]
jawel maar hij is out of my leaguequote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
AhwIs er niemand die je leuk vind?
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar word ik niet bang van heur.
Waarom? of denk je dat maar?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel maar hij is out of my league
Nope.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?
mwa dat denk/voel ikquote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van een zweepje en een donkere kelder niet?
[..]
Waarom? of denk je dat maar?
Waar ik wel bang van word?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Precies, dat denk jeMisschien is het andersom ook wel.
denk niet dat hij dat denk, hij kan wel makkelijk iemand krijgen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Precies, dat denk jeMisschien is het andersom ook wel.
quote:
Als elk meisje dat denktquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat denk, hij kan wel makkelijk iemand krijgen denk ik
Ik bedoel als elk meisje dat hem leuk vind er zo over denkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet elk meisje denkt zo maar hij is te leuk voor me
quote:
ja dat is dus niet zoquote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel als elk meisje dat hem leuk vind er zo over denkt.![]()
Iemand moet wat doen
[..]
Wat een stumpertsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Taexon het volgende:
De tering is me collega gebeld dat die ineens ook geen vrij mag omdat die andere planner er niks van wist...kortom gaat lekker...
Ach rest hou ik me bek lekker over op een openbaar forum maar wat een bedrijf...
Van de week even ander bedrijfje bellen die ook interesse in me hadden voor events...
mja dat gaat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dus uit je hoofd proberen te zetten dan maar?
sukkelsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Taexon het volgende:
De tering is me collega gebeld dat die ineens ook geen vrij mag omdat die andere planner er niks van wist...kortom gaat lekker...
Ach rest hou ik me bek lekker over op een openbaar forum maar wat een bedrijf...
Van de week even ander bedrijfje bellen die ook interesse in me hadden voor events...
I know, maar probeer je kans te grijpen if possible.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja dat gaat niet zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |