quote:Manu droomt van elftal met Vilhena, Achahbar en Boëtius
Geschreven op 2012-12-06 om 15:19:32 | Bekeken: 6669 | Reacties: 39 | Foto: VI-Images |
Vrijdagavond staat de Rotterdamse derby tussen Sparta Rotterdam en Excelsior gepland. Het is een wedstrijd tussen de koploper van de Jupiler League en de verrassende hekkensluiter Excelsior. Op een uitverkocht Woudestein hoopt de ploeg uit Kralingen eindelijk de laatste plaats achter zich te laten en de sportieve teloorgang een halt toe te roepen. Feyenoord heeft deze zomer wederom enkele talenten naar Rotterdam-Oost gestuurd om zich daar verder te ontwikkelen. Elvis Manu is daar één van. De rappe aanvaller blikt in de Excelsior Derbykrant vooruit op het belangrijke duel van morgen en komt ook nog aan het woord over Feyenoord.
Je bent toch de huurling van Feyenoord. Er wordt wat verwacht van je. Is dat lastig voor je?
'Ik heb vorig jaar natuurlijk al meegetraind met de selectie van Feyenoord, dus ik had wel wat ervaring met het eerste elftal. Maar je merkt hier gewoon dat je meer kritiek krijgt. Er wordt meer van je verwacht dan in de jeugd. Je moet er elke dag staan, je moet op de training alles geven en goed je best doen. Wat ik zei, je krijgt ook meer kritiek. Gelukkig ben ik niet iemand die zich snel laat misleiden. Ik hou me hoofd erbij en probeer me te focussen. Ik merk nu wel dat ik vaker word herkend enzo. Dat is wel leuk en dan maak je een praatje met de mensen.'
Dat was zeker nog erger toen je vorig jaar je eerste doelpunt maakte tegen SC Heerenveen?
'Ja, dat was echt tot nu toe mijn hoogtepunt. Het was alles of niets wedstrijd. Ook voor Heerenveen. Je bent jong en dat ik al zo vroeg mocht invallen gaf mij toch vertrouwen. Dat je dan uiteindelijk zo een doelpunt maakt is prachtig. Nee, haha ik maak niet altijd zulke doelpunten. Dat was eenmalig, maar ook lelijke doelpunten tellen één keer mee.'
Hoe was dat om als jonge speler mee te maken?
'Toen we terugreden vanaf Heerenveen met de bus zag je allemaal mensen al met een Feyenoord-sjaal in de auto en dat mensen helemaal door het lint gingen. Dan merk je dat Feyenoord echt een grote club is. Ook dat alle fans om de bus heen stonden, ja het was echt helemaal te gek. Ik kreeg ook toen heel veel leuke reacties. En dan zie je dat je in die weken vaker wordt herkend door mensen. Nu nog steeds. Ik kom nu nog steeds mensen van Feyenoord tegen, die zeggen dat ik dan vooral hard moet werken en dat mijn kansen vanzelf komen.'
Ten slotte: waar droomt Elvis Manu van?
'Op dit moment wil je natuurlijk vooral Excelsior helpen en mezelf te ontwikkelen. Het is natuurlijk ook een opleidingsclub. Maar ik moet me eerst mezelf goed ontwikkelen en de volgende stappen maken. Ik hoop natuurlijk uiteindelijk in de Kuip te spelen. Dat doen Tonny Vilhena, Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius nu ook. Dat vind ik echt mooi om te zien, ik ben ook echt trots op hen. We hebben een goede band met elkaar en we hebben veel contact. Ze zeggen dat ik me gewoon nu goed moet ontwikkelen en stappen moet maken. Uiteindelijk is het de droom om met die generatie in één team te spelen voor Feyenoord 1. Een team met Vilhena, Kongolo, Boëtius, Achahbar, ik, echt allemaal. Dat hebben we ook tegen elkaar gezegd en daar werken we hard voor.'
quote:Uiteindelijk is het de droom om met die generatie in één team te spelen voor Feyenoord 1. Een team met Vilhena, Kongolo, Boëtius, Achahbar, ik, echt allemaal. Dat hebben we ook tegen elkaar gezegd en daar werken we hard voor.'
In de B'tje schijnt weer genoeg moois te lopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Trekken we na deze lichting gewoon weer een nieuw blik talenten open? Of komt er nu aanzienlijk minder jong spul aan.
Is dit serieus een artikel van VI? Het lijkt net alsof het door een 4e klasser is geschreven.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef ace_eleven het volgende:
En om nog verder te klagen, de contractverlengingen zijn ook nog niet verwerkt
[..]
Het is sowieso niet van VIquote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit serieus een artikel van VI? Het lijkt net alsof het door een 4e klasser is geschreven.
Sleegers toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
Welke talenten van de A van nu zijn er eigenlijk nog over die wat zouden kunnen worden? Woudenberg? Verder kom ik niet.
De contracten zijn dan ook nog niet ondertekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef ace_eleven het volgende:
En om nog verder te klagen, de contractverlengingen zijn ook nog niet verwerkt
[..]
Onder 19 is A1, onder 18 is A2.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:59 schreef Merkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de A1/B1 en Feyenoord O/19 en O/18 enzo?
Nooit gewetenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder 19 is A1, onder 18 is A2.
Onder 17 is B1, onder 16 is B2.
Het is ook slechts een richtlijn. Zo kan je spelers die wel heel talentvol zijn maar fysiek nog niet ver wel op een goed niveau laten spelen. Het kan dus ook gebeuren dat er in een B2 meer talent zit dan in een B1 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat de A2 spelers waren die te slecht zijn voor de A1
.
Nee, ik heb nooit op voetbal gezeten.
Vooral in de A1 zit er ook wel wat veldvulling bij, als je het zo mag noemen. Het gaat er uiteindelijk om dat er minimaal twee per jaar de stap kunnen maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Merkie het volgende:
Het zegt allemaal niks dus. Zolang je niet weggestuurd wordt uit de jeugdopleiding heb je talent?
Tekst stond op fr12, die halen altijd plaatjes bij VI vandaan oidquote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit serieus een artikel van VI? Het lijkt net alsof het door een 4e klasser is geschreven.
Ik denk geen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
Welke talenten van de A van nu zijn er eigenlijk nog over die wat zouden kunnen worden? Woudenberg? Verder kom ik niet.
Haha, dat heb ik in FM al jaren met ene Gomez Nietoquote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
In fm zit ook nog een Japanse spits bij onder 19, is dat wat?
Ja klopt._O- Spaanse rechtsback.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik in FM al jaren met ene Gomez Nieto![]()
is een leuk talent in FM, maar in het echt nog nooit van gehoord
Speelt in de A1.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht Gomez Nieto, die ken ik wel in het echt die naam, maar volgens mij is er een scheidsrechter die zo heet.
Bij ons?quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef heiden6 het volgende:
O ja Kevin heet ie toch? En die scheidsrechter heet volgens mij López Nieto.![]()
Ik zit trouwens op Pquote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
Sjaak, ga jij naar de pot tegen Adeau?
Ah mooi man, dan hoeven we niet zo ver te zwaaienquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n boy HMF en ik op Z4 geloof ik.
Och gut. Opkankeren aub.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n boy HMF en ik op Z4 geloof ik.
Sleegers, Woudenberg, de Jong kunnen het alle drie wel halen. Maar de B-lichting is wel een stuk talentvoller met onder andere Idrissi, Klooster, Slabbekoorn, Kingsale, de Vos, van Haaren (broertje van ja)quote:Op donderdag 6 december 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk geen.
Als ik zo de weersvoorspellingen zie denk ik dat het zondag niet door gaat.
Why so serious?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je probleem? Ik vind Slayer kutmuziek en je gaat hier gelijk bijdehand doen?
18 jarige verdediger die ook wel eens met Jong Feyenoord speelt. Kan centraal en op beide back posities. Geen idee hoe goed hij isquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik in FM al jaren met ene Gomez Nieto![]()
is een leuk talent in FM, maar in het echt nog nooit van gehoord
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:16 schreef Dekatria het volgende:
Welke rasmongool vindt Slayer kutmuziek?
En Sleegers? Was dat geen groot talent?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk geen.
Als ik zo de weersvoorspellingen zie denk ik dat het zondag niet door gaat.
Vak Z1-Z4 is uitverkocht aan seizoenskaarthouders, hele seizoen al niets te koop, op wat sporadische viagogo tickets dan na.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Celeritas het volgende:
Hoezo is vak Z opeens uitverkocht? Is dat nieuw of wat? Ik kan opeens geen halve seizoenkaart meer kopen voor Z1-4 :|
Zuur. Maar wel tof eigenlijk dat het daar volle bal is. Is het eigenlijk leuk om achter vak X te zitten??quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vak Z1-Z4 is uitverkocht aan seizoenskaarthouders, hele seizoen al niets te koop, op wat sporadische viagogo tickets dan na.
ik vind die zijde wel het leukst. Maar ook die vakken zijn uitverkocht hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:46 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Zuur. Maar wel tof eigenlijk dat het daar volle bal is. Is het eigenlijk leuk om achter vak X te zitten??
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je probleem? Ik vind Slayer kutmuziek en je gaat hier gelijk bijdehand doen?
Ik sta daar ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:28 schreef Grifte het volgende:
Staan we hier met half dit topic op Z4 of wat![]()
Wat de knvb vaak vergeet is dat er ook supporters zijn die naar het stadion moeten.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef ace_eleven het volgende:
Mwoa, kan nog best wel eens meevallen...beetje vorst, beetje neerslag; kein keloel, foesbal spielen
Koeman is boostwitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:03:00Schandalige beslissing van stadion directeur de Kuip! Feestwedstrijd MOET doorgaan ten koste vh veld! Dank STADION. http://t.co/tdIvyBqO reageer retweet
Weke wedstrijd heeft hij het over dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Merkie het volgende:
Koeman is boostwitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:03:00Schandalige beslissing van stadion directeur de Kuip! Feestwedstrijd MOET doorgaan ten koste vh veld! Dank STADION. http://t.co/tdIvyBqO reageer retweet
.
Een of wedstrijdje van zakenlui ofzo denk ik. Is ook belachelijk dat er überhaupt iemand aan het veld die er niks mee te maken heeft. Afgelopen weekend was het veld naar de klote door al het water + de wedstrijd. Nu sneeuwval er over heen + vorst. En we moeten nog twee belangrijke wedstrijden op dat veld spelen totdat de winterstop er is. Eens met Koeman, belachelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Weke wedstrijd heeft hij het over dan?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:39:31In de nieuwe contracten van Vilhena en Böetius bij #Feyenoord zijn geen gelimiteerde transfersommen opgenomen. (via @JanDirkStouten) reageer retweet
Wou het net posten, goede zaak!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef E.H. het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:39:31In de nieuwe contracten van Vilhena en Böetius bij #Feyenoord zijn geen gelimiteerde transfersommen opgenomen. (via @JanDirkStouten) reageer retweet
Dat wordt flink cashen over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef E.H. het volgende:
Belachelijk. Eigen belang boven de clubquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef ace_eleven het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)-stadion-feijenoord/
Feestje voor Peridon, VvF. . .
De VvF is de club, dus die mogen alles. Lekker witte wijn zuipen en raaskallen over onbelangrijke zaken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Belachelijk. Eigen belang boven de club
Was toch allang duidelijk dat die mensen alleen met zichzelf bezig zijn. Dat Van Merwijk erbij betrokken is verrast me echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef ace_eleven het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)-stadion-feijenoord/
Feestje voor Peridon, VvF. . .
Ik zou nog even wachten met Mulder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 13:38:51Ronald Koeman neemt morgen de beslissing of Erwin Mulder of Kostas Lamprou zondag onder de lat staat bij #Feyenoord. #nacfey reageer retweet
Koemantwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 14:09:11Perridon heeft zelf besloten duel niet door te laten gaan. 'Clubbelang gaat boven mijn verjaardag.' #feyenoord reageer retweet
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Koeman
Sowieso vind ik een feestwedstrijd organiseren in een weekend waarin het complete amateurvoetbal is afgelast vanwege die dode grensrechter al vrij kansloos
terecht!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef foetre het volgende:
Die feestwedstrijd ligt er alweer vanaf
http://www.fr12.nl/nieuws(...)gelast--update-.html
Overtrokken gehuil weer dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was toch allang duidelijk dat die mensen alleen met zichzelf bezig zijn. Dat Van Merwijk erbij betrokken is verrast me echt helemaal niets.
Ik denk dat die wedstrijd wel reeds wat langer gepland stond hoor...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Koeman
Sowieso vind ik een feestwedstrijd organiseren in een weekend waarin het complete amateurvoetbal is afgelast vanwege die dode grensrechter al vrij kansloos
Mwoh. Je mag verwachten dat Koeman het via de officiële kanalen niet voor elkaar kreeg, en toen maar publiekelijk z'n schande heeft uitgesproken.quote:
Dat is duidelijk maar die competitie wedstrijden toch ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat die wedstrijd wel reeds wat langer gepland stond hoor...
Wel mooi om te zien dat bij Koeman niks voor het belang van Feyenoord 1 gaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh. Je mag verwachten dat Koeman het via de officiële kanalen niet voor elkaar kreeg, en toen maar publiekelijk z'n schande heeft uitgesproken.
Dat dat meer effect heeft vind ik zorgwekkend - geeft maar weer eens aan dat dat ploegie in het Maasgebouw doet wat ze wil naargelang ze er publiekelijk maar mee wegkomen.
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Dekatria het volgende:
Dat er een Twitterbericht van Koeman voor nodig is is gewoon intens triest... Perridon probeert nu louter gezichtsverlies te beperken.
Niks overdreven. Een goed veld is van groot belang.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef MoriniStylr het volgende:
Lichtelijk overdreven van Koeman. Is hij onzeker zijn dat we niet tegen ADO thuis kunnen winnen op een ietswat slechter veld? Ookal kopen we gewoon de beste hagenezen op. Maar voor een voetbalclub zonder geld is het wel belangrijk je sponsors die je wel heb tevreden te houden.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het me niet lijkt dat Twitter de gebruikelijke manier is waarop Koeman onvolkomendheden aankaart, maar hij het eerder - onsuccesvol - achter de schermen heeft geprobeerd om het daarna maar openbaar te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op zeg.
"Intens triest".
Koeman kaartte dit terecht aan en het feestvarken zelf heeft toen meteen de boel afgeblazen. Klaar.
Kan zijn dat Koeman eerst bij de stadiondirecteur nul op het rekest kreeg en toen die tweet stuurde. Perdidon hoorde er toen van en heeft meteen gezegd dat het voor hem niet hoeft. Het is toch stervenskoud dus die zag zichzelf liever niet een potje ballen vanavond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het me niet lijkt dat Twitter de gebruikelijke manier is waarop Koeman onvolkomendheden aankaart, maar hij het eerder - onsuccesvol - achter de schermen heeft geprobeerd om het daarna maar openbaar te maken.
Dat dat ervoor nodig is voordat zo'n privéfeestje gecancelled wordt, dat zou ik intens triest vinden ja. Niet van Koeman natuurlijk, maar van de beleidsvoerders.
Daar zou Van Geel toch ook niet meer an doen na Vlaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wou het net posten, goede zaak!
Dacht trouwens dat er één of andere persvoorlichter achter dat Koeman account zat, niet dusquote:UPDATE: De feestwedstrijd is ter gelegenheid van de verjaardag van Trust-directeur Michel Perridon. Die heeft diep in de buidel getast en Johan Cruijff en Guus Hiddink in laten vliegen als coaches van een duel tussen oud-Feyenoord en oud-Ajax. In verband met de woede van Ronald Koeman zien zijn assisten Jean Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst af van deelname aan het duel.
Het is inderdaad veel fijner om afhankelijk te zijn van een maffiabaas uit Georgië.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb ik liever een Jordania als geldschieter dan iemand die zo narcistisch is dat hij voor z'n verjaardag een speciale wedstrijd wil
Wie zegt dat Jordania dat niet wil?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb ik liever een Jordania als geldschieter dan iemand die zo narcistisch is dat hij voor z'n verjaardag een speciale wedstrijd wil
Mensen met sneeuwscheppen, zo te zien zonet op Rijnmond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn de sneeuwschuivers er dus wel overheen gegaan.Of is dat de veldverwarming?
Als je je spel wilt spelen moet dat op een zo goed mogelijk veld. Wanneer er vorige week al een aanslag op het veld is geweest door in de stromende regen te moeten voetballen, moet je niet het veld nog meer uitputten door een feestpartijtje te gaan spelen op een totaal bevroren veld. Juist nu het veld dus een week herstel extra wel kan gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef PIETR het volgende:
Wordt er een keer buiten het voetballen om geld verdiend aan het stadion is het weer niet goed. De man had er een ton voor over, om een wedstrijdje te spelen in de Kuip. Laat hem lekker joh. We spelen dit weekend niet eens in de Kuip. Snap niet waar Koeman zich druk over maakt ..
Dit dus. Ik dacht dat Perridon juist tegen de VVF was, aangezien hij een eigen plan had toentertijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die Perridon niks meer deed bij Feyenoord, o zit hij ook bij de VVF?
Klopt wel natuurlijk, maar aan de andere kant kweek je zo niet echt goodwill bij je sponsors. Die man heeft Cruijff en Hiddink over laten vliegen om beide teams te trainen, krijgt ie een paar uur voor de wedstrijd te horen dat het niet doorgaat ..quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef portie het volgende:
[..]
Als je je spel wilt spelen moet dat op een zo goed mogelijk veld. Wanneer er vorige week al een aanslag op het veld is geweest door in de stromende regen te moeten voetballen, moet je niet het veld nog meer uitputten door een feestpartijtje te gaan spelen op een totaal bevroren veld. Juist nu het veld dus een week herstel extra wel kan gebruiken.
Heeft hij zelf besloten uiteindelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt wel natuurlijk, maar aan de andere kant kweek je zo niet echt goodwill bij je sponsors. Die man heeft Cruijff en Hiddink over laten vliegen om beide teams te trainen, krijgt ie een paar uur voor de wedstrijd te horen dat het niet doorgaat ..
Yep, volgens mij is hij van Trust. De Skoda onder de computerhardware...quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef PIETR het volgende:
Netjes. Perridon was toch die man die al zn geld in Feyenoord wilde steken, waarna zijn familie hem heeft laten opnemen?
Kwestie van het gevalletje 'schoenmaker blijf bij je leest'. Het moet niet zo zijn dat de strapatsen van een sponsor sportieve prestaties vermoeilijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef PIETR het volgende:
Klopt wel natuurlijk, maar aan de andere kant kweek je zo niet echt goodwill bij je sponsors.
Oh ja... is die dan ook van Trust of is dat wel Perridon?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef PIETR het volgende:
Zat ff te googlen, dat was Steven Rottier ..
Yup, dat is Perridon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja... is die dan ook van Trust of is dat wel Perridon?
Ach in de flow van al het goede nieuws van de technische staf, geef ik de commerciële mannen nog even het voordeel van de twijfel. Al vrees ik voor een sponsor als: Nieuwe Kuipquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, dat is Perridon.
Hoe zit het trouwens met die nieuwe hoofdsponsor? Nog steeds niks over bekend, is er uberhaupt al een nieuwe hoofdsponsor gevonden? Koevermans bakt er vrij weinig van so far
Blijf me verbazen hoe netjes ie praat. 'Ja verdomme ... sorry dat ik het zo zeg'quote:
Zoiets zal het waarschijnlijk wel worden idd. Tjah, voordeel van de twijfel.. Die Puma fanshop is één groot fiasco toch. Sowieso valt er veel meer uit de merchandising te halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach in de flow van al het goede nieuws van de technische staf, geef ik de commerciële mannen nog even het voordeel van de twijfel. Al vrees ik voor een sponsor als: Nieuwe Kuip
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die interviews met Schaken.quote:
Ja, en ook gewoon zijn mening geven en de pers goed te woord staan. Weinig voetballers die dat doen zoals hij het doet. Ook wat betreft zijn mening over het afgelasten van voetbal i.v.m. die grensrechter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Blijf me verbazen hoe netjes ie praat. 'Ja verdomme ... sorry dat ik het zo zeg'
Zo is Rubinho he. Altijd netjes en eerlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en ook gewoon zijn mening geven en de pers goed te woord staan. Weinig voetballers die dat doen zoals hij het doet. Ook wat betreft zijn mening over het afgelasten van voetbal i.v.m. die grensrechter.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die interviews met Schaken.
Schaken is gewoon een eindbaasquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo is Rubinho he. Altijd netjes en eerlijk.
De man die Feijenoord naar de klote hielp in 2005, door leningen tegen 10% te verstrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf is dat voor geinponem die Perridon.
Mag een neger ook eens netjes praten ja?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schaken is gewoon een eindbaas![]()
Zou later ook perschef, of hoe dat ook heet, van Feyenoord kunnen worden. Hij praat zo netjes
Ja nigguhquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag een neger ook eens netjes praten ja?
Nee klopt, hij praat inderdaad netjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Schaken is gewoon een eindbaas![]()
Zou later ook perschef, of hoe dat ook heet, van Feyenoord kunnen worden. Hij praat zo netjes
Ja, dat zeg je goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee klopt, hij praat inderdaad netjes.
Koeman en Gudde kopiëren elkaars lach.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
In de zogenaamde tas.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee klopt, hij praat inderdaad netjes.
Snap ik als je bij Excelsior speeltquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Leuke speler die Manu, maar gaat nu al drie keer volledig ongepast voor eigen gewin.
Manu maakte echt een zeer onsympathieke indruk tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Echt zo'n arrogant mannetje. Zo maakte een medespeler van Excelsior - ik ben z'n naam even kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Snap ik als je bij Excelsior speelt
Daar lopen zoveel bagger spelers dat ik het ook maar zelf zou gaan proberen.
Typische 'moderne' voetballer in Nederland toch? Zie dat bij alle clubs maar vooral bij PSV, Ajax en Feijenoord. 18 jarige mannetjes die denken dat ze fantastisch zijn omdat ze toevallig bovengemiddeld veel talent hebben in achter een balletje aanhollen. Daar zou sowieso meer aandacht voor moeten komen bij clubs, respect voor je medespeler en medemens. Er moet meer gefocused worden op de mentale aspecten van 'topvoetbal' ik denk dat je op die manier veel talentjes met beide benen op de grond kan houden en dan heb je op de lange termijn veel meer aan die spelers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Manu maakte echt een zeer onsympathieke indruk tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Echt zo'n arrogant mannetje. Zo maakte een medespeler van Excelsior - ik ben z'n naam even kwijt- bijna een schitterende goal met zo'n krulschot van afstand, maar deze belande precies op de kruising, waarna Manu 'm simpel kon intikken.
In plaats dat hij z'n medespeler de credits gunt voor die geniale actie ontwijkt tie alle spelers en gaat tie in z'n eentje juichen alsof tie zojuist de winnende tegen Ajax heeft gemaakt ofzo.
Zo had tie nog wel meer van die onsympathieke momentjes, terwijl ik z'n spel niet bepaald overtuigend vond. Nee, ik ben niet zo gecharmeerd van Manu.
Vilhena ging ook in zijn eentje juichen terwijl Immers op de grond lag. Zoals The_Groove zegt, dat hoort er nu eenmaal bij blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Manu maakte echt een zeer onsympathieke indruk tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Echt zo'n arrogant mannetje. Zo maakte een medespeler van Excelsior - ik ben z'n naam even kwijt- bijna een schitterende goal met zo'n krulschot van afstand, maar deze belande precies op de kruising, waarna Manu 'm simpel kon intikken.
In plaats dat hij z'n medespeler de credits gunt voor die geniale actie ontwijkt tie alle spelers en gaat tie in z'n eentje juichen alsof tie zojuist de winnende tegen Ajax heeft gemaakt ofzo.
Zo had tie nog wel meer van die onsympathieke momentjes, terwijl ik z'n spel niet bepaald overtuigend vond. Nee, ik ben niet zo gecharmeerd van Manu.
Tig van die foto's hangen gvd scheef.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
In de zogenaamde tas.
Kijk die goals van Vilhena in Jong Oranje etc maar eens terug. Juicht ook op een manier die wat mij betreft heel erg veel zegt over hoe je als persoon in elkaar zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef Cara het volgende:
Volgens advocaat is Feyenoord net zo'n koopclub als psv
Dickie is weer flink gefrustreerd geloof ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef Cara het volgende:
Ahum?quote:Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef Cara het volgende:
Die is toch dit seizoen overgenomen van Kopenhagen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:43 schreef tammepiet het volgende:
Zanka was de laatste speler die bij hen vanaf de Herdgang kwam. Zegt genoeg.
Laat ze zich vergapen aan Andy van der Meijde's en van Bommeltjes daar.
Speelde vooralsnog voornamelijk in het 2e, opmerking was sarcastisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die is toch dit seizoen overgenomen van Kopenhagen?
Ohw, sorry. Zaterdag ochtend ben ik nog niet heeeeel scherp.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Speelde vooralsnog voornamelijk in het 2e, opmerking was sarcastisch.
Hij geeft de melding uitverkochtquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:42 schreef E.H. het volgende:
Niet vergeten, jongens. 5 januari is de topper tegen AGOVV. Kaartverkoop is vandaag begonnen. Gewoon ¤7.50 neerleggen en hoppa, je bent er bij...
5 euro via internet toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:42 schreef E.H. het volgende:
Niet vergeten, jongens. 5 januari is de topper tegen AGOVV. Kaartverkoop is vandaag begonnen. Gewoon ¤7.50 neerleggen en hoppa, je bent er bij...
Van Geel die lacht!!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
In de zogenaamde tas.
Leuk, maar dan ben ik op mijn snowboard van de berg aan het knallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:42 schreef E.H. het volgende:
Zou dus nog even wachten met het kopen van kaarten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
AGOVV gaat failliet verklaar worden waarschijnlijk
Ik denk het ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:02 schreef Calciumdude het volgende:
tweede was nodig omdat de eerste werd gemist
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat mij betreft laattie Lamprou staan. Ik wordt al zenuwachtig als ik dat onzekere puberale huilhoofd van Mulder in de spelerstunnel zie staan. Dat hij in topwedstrijden altijd gekke dingen doet spreekt boekdelen.
Hé fopneus, flikker even een eind op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat mij betreft laattie Lamprou staan. Ik wordt al zenuwachtig als ik dat onzekere puberale huilhoofd van Mulder in de spelerstunnel zie staan. Dat hij in topwedstrijden altijd gekke dingen doet spreekt boekdelen.
Ik word juist zenuwachtig als ik Lamprou in de spelerstunnel zie staan en dan zie dat de mascotte die hij aan z'n hand heeft groter is dan hijzelf.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij alle standaardsituaties of voorzetten houd ik mijn hart vast met die dwerg. Mulder, die daar voorheen heel onzeker in was, was de laatste periode echt een prima keeper voor feyenoord. Die heeft z'n plek al echt meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daarnaast is Lamprou een homo-hatende kutGriekquote:Op zondag 9 december 2012 09:38 schreef Muto het volgende:
Beide keepers hebben hun plus- en minpunten. Ik denk dat als je Lamprou ook langer de tijd geeft, dat hij op het niveau van Mulder komt. Alleen denk ik dat Mulder genoeg krediet heeft opgebouwd met belangrijke reddingen dat hij wel weer eerste keeper zal worden.
Eens. Hij is te klein, maar daar is ook alles mee gezegd. Goede uittrap, snelle spelhervatting, niet bang om uit te komen en een persoonlijkheid in de goal. Kan van Mulder niet gezegd worden.quote:Op zondag 9 december 2012 08:56 schreef PIETR het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Lamprou heeft bewezen zeker niet onder te doen voor Mulder dus ik zou hem lekker laten staan.
Des te meer reden om hem op te stellen.quote:Op zondag 9 december 2012 09:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast is Lamprou een homo-hatende kutGriek [ afbeelding ].
En je houdt bij elke hoge bal je hart vast... Nee, geef mij maar Mulder, die de laatste weken dat hij keepte heeft laten zien dat hij echt gegroeid is. Niet voor niets dat hij een paar keer bij de voorselectie voor het Nederlands elftal zat.quote:Op zondag 9 december 2012 09:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Eens. Hij is te klein, maar daar is ook alles mee gezegd. Goede uittrap, snelle spelhervatting, niet bang om uit te komen en een persoonlijkheid in de goal. Kan van Mulder niet gezegd worden.
quote:[..]
Des te meer reden om hem op te stellen.
Dat heb ik dus totaal niet.quote:Op zondag 9 december 2012 09:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je houdt bij elke hoge bal je hart vast... .
quote:.
Maar jij maakt dan ook de halve wedstrijd niet meequote:
quote:[..]
Dan kijk je zeker de andere kant op met corners en dergelijke. Veel goals tegen omdat dan blijft staan.quote:
Mathijsen is ziek en Boetius is geblesseerd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:17:56Opstelling #Feyenoord: Lamrpou; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Pellè en Schaken. #nacfey reageer retweet
quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Mathijsen is ziek en Boetius is geblesseerd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:17:56Opstelling #Feyenoord: Lamrpou; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Pellè en Schaken. #nacfey reageer retweet
Ja idd, zeker omdat Schaken niets is op links.quote:Op zondag 9 december 2012 13:43 schreef PIETR het volgende:
VerhoekBakt er echt geen kut van. Had Cisse laten starten dan.
Koeman zei net bij EL dat Lodewijks vond dat Mulder maandag nog maar even wedstrijdje bij de beloften moest spelen. Begrijpelijk.quote:
Volgende week speelt hij wel, liet Koeman min of meer weten.quote:
Onzin, wedstrijdritme voor een keeper. Waar slaat dat op danquote:Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman zei net bij EL dat Lodewijks vond dat Mulder maandag nog maar even wedstrijdje bij de beloften moest spelen. Begrijpelijk.
Als jij het zegt zal het wel onzin wezen. Ik vind het wel begrijpelijk hoor, Mulder heeft lang niet gespeeld en Lamprou en de verdediging zijn goed aan elkaar gewend. Laat Mulder volgende week lekker in de Kuip terugkeren tegen ADO.quote:Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzin, wedstrijdritme voor een keeper. Waar slaat dat op dan.
uitlenen aan een clubjequote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achahbar weer niet bij de selectie...
Inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
uitlenen aan een clubje
lijkt mij het best
Die zit lekker thuis.quote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef macca728 het volgende:
en Leerdam op de tribune, wel opvallend.
Als vervanger van Leerdam?quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Kutveld en Verhoek in de basis. Mijn vertrouwen in deze wedstrijd is tot onder het nulpunt gedaald.
Ja, maar dan moet je meer denken aan top eerste divisie. Of hij daar op zit te wachten?quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
uitlenen aan een clubje
lijkt mij het best
Is hij niet meer een 10 in plaats van een spits?quote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achahbar weer niet bij de selectie...
quote:
Hij mist fysieke kracht als spits, inderdaad eerder een 10. Maar toch verbaas ik me er wel ergens over, dat Te Vrede de voorkeur krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is hij niet meer een 10 in plaats van een spits?
in de jeugd altijd spits. Maar nu zie ik er ook meer een 10 in. Of met wat snelheid erbij nog een buitenspeler.quote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is hij niet meer een 10 in plaats van een spits?
Rijnmond gaat er vanmiddag naar vragen bij Koeman.quote:Op zondag 9 december 2012 14:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij mist fysieke kracht als spits, inderdaad eerder een 10. Maar toch verbaas ik me er wel ergens over, dat Te Vrede de voorkeur krijgt.
doelpuntje zou hem goed kunnen doen. Het is geen oranje materiaal maar tegen dit soort clubs is huj bet bruikbaaar imo die vehoekquote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef Caland het volgende:
Wow, dat deed Verhoek wel goed dat extra stapje
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
idd bruikbare bankzitter/invallerquote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
doelpuntje zou hem goed kunnen doen. Het is geen oranje materiaal maar tegen dit soort clubs is huj bet bruikbaaar imo die vehoek
Volgende week is het voorbijquote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer wachten op de eerste die Lamprou weer gaat verdedigen hier.
Happel weer waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer wachten op de eerste die Lamprou weer gaat verdedigen hier.
2quote:Op zondag 9 december 2012 15:01 schreef Calciumdude het volgende:
en einde wedstrijd....
3 verloren punten
Feyenoord was de laatste 10 minuten al kansloos, ook met 11 man.quote:Op zondag 9 december 2012 15:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Tegen NAC ben je niet kansloos hoor met 10 man, het word alleen moeilijker.
Is ook maar een zeer matig stelletje.
Het is aanvallend ook een flinke aderlating want Verhoek kan er niets van.quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef F_JD het volgende:
Vooral niks veranderen in het veld nu. Lekker met 3 verdedigers ballen en naar voren spelen
Hoe arrogant ben jij.quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef F_JD het volgende:
Vooral niks veranderen in het veld nu. Lekker met 3 verdedigers ballen en naar voren spelen
Leerdamquote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef macca728 het volgende:
nou komt Omar erin, faal van Koeman om Leerdam niet mee te nemen.
Naah, dat is een wedstrijdbeeld; dat veranderd door de wedstrijd heen. Lijkt me duidelijk dat je dat gewoon kan veranderen, dan moet er wel ingegrepen moet worden.quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord was de laatste 10 minuten al kansloos, ook met 11 man.
Met Leerdam ook.quote:
Niet. Maar inzakken zorgt bij Feyenoord vaak voor meer problemen dan gewoon door voetballen met 10.quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 9 december 2012 15:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Volgende week dan maar zo? Nelom - BMI - Mathijsen - De vrij?
Anders weet ik het ook niet. Leerdam hoef ik niet te zien.
Leek wel slowmotion...quote:
Dat staat er ook toch? Van links naar rechts werken we in NLquote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon de Vrij RB en Nelom LB. Waarom hen van flank wisselen?
Volgens mij bedoelt hij dat ook hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon de Vrij RB en Nelom LB. Waarom hen van flank wisselen?
Op zo'n veld is het ook lastig kaatsenquote:Op zondag 9 december 2012 15:13 schreef Grifte het volgende:
Pellè heeft het kaatsend ook niet vandaag
Juist. En met 11 ook, tegen zo'n team als dit. Dan geef je ze geloof en laat je ze in de wedstrijd komen. Daarom was het ook zo achterlijk om na de 0-1 achterover te gaan leunen. Want dat was een keus. Echt niet dat NAC dat zelf afdwong.quote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef F_JD het volgende:
[..]
Niet. Maar inzakken zorgt bij Feyenoord vaak voor meer problemen dan gewoon door voetballen met 10.
valt wel mee vind ikquote:Op zondag 9 december 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat die scheids met twee maten meet. Janmaat krijgt 2x geel, prima daar kan je geel voor geven maar vervolgens flikken spelers van NAC hetzelfde bij Feyenoord spelers en krijgen ze niets (op die van der weg na). Die Hooi loopt ook maar continue te duikelen.
Ik zie toch echt veelvuldig vasthouden van NAC spelers of Lulring die iemand onderuit schopt. Prima als je Janmaat daar 2x geel geeft maar trek die lijn dan ook door en doe dat bij elke soortgelijke overtreding.quote:
Nah. Toch is NAC niet beter met 11 man. Een overwinning zit er zeker in.quote:Op zondag 9 december 2012 15:23 schreef Muto het volgende:
Het meest kutte is dat je concurrenten punten gaan verspelen. En weer profiteer je daar (waarschijnlijk) niet van.
Is altijd zo, niet alleen dit seizoenquote:Op zondag 9 december 2012 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord speelt de 2e helft altijd beter dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |