SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik quatro, want ik rijd met de trein.Wat komt er na quatro? Ik rijd met je busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor gevaar ben ik dan wel niet op m'n krukken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gladheid in mn broek.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Cinquecentoquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat komt er na quatro? Ik rijd met je bus.
CODE ROODquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
Wat voor gevaar ben ik dan wel niet op m'n krukken?
!!1
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het klopt welquote:. Krukken zijn echt levensgevaarlijk met sneeuw
.
Echt super smoothe als baby billetjonsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprekquote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klopt wel. Krukken zijn echt levensgevaarlijk met sneeuw
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Geilquote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt super smoothe als baby billetjons.
. Is het trouwens nog gelukt met dat ene?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geil. Is het trouwens nog gelukt met dat ene?
! Ik heb een sexy zwart/rood setje voor 12 euro hell yeah
!
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprek.
Dat is wel een goed idee, mijn oma heeft nog een rollator staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Even winterbanden onderzetten een gaan met die banaan
.
Ik heb vandaag al minstens iets van 4 uur geleerd![]()
![]()
ben helemaal gaar nu
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zwart/rood, altijd goedquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een sexy zwart/rood setje voor 12 euro hell yeah
!
![]()
![]()
Ik heb je een foto geapptquote:.
Of je zet er een paar ski's onderquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, mijn oma heeft nog een rollator staan. Even winterbanden onderzetten een gaan met die banaan
.
! lekker schuiven
!
Goed ideequote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je zet er een paar ski's onder! lekker schuiven
!
.
quote:Ohh dat doe ik vanavond wel even goedquote:?
Ik heb er geen haast mee, hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Ohh dat doe ik vanavond wel even goed?
. Foto van de site is ook best. Als je 'm online besteld hebt, that is.
Ik heb em gescoort bij zeemanquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen haast mee, hoor. Foto van de site is ook best. Als je 'm online besteld hebt, that is.
. Sexy met een budget
.
Skiéenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je zet er een paar ski's onder! lekker schuiven
!
Bij de Zeeman? Echtquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb em gescoort bij zeeman. Sexy met een budget
.
.
Ja echt ik heb geen centjes voor sapph meerquote:.
JAAAAquote:!!! Cant wait
http://www.zeemanshop.com(...)/dames-hipster-x-masquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt ik heb geen centjes voor sapph meer.
?
Nog maar 1 dag winterse kouen dan overmorgen lekker naar zon
Dat is het nietquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.zeemanshop.com(...)/dames-hipster-x-mas?
! Maar die is wel heel cute
!
Hahahaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is het niet! Maar die is wel heel cute
!
.
Jaaaquote:.
Uitkijken voor gladheid?? Gladheid is juist fijn....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Totdat je tegen een andere auto aan beuktquote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef fietsie het volgende:
Uitkijken voor gladheid?? Gladheid is juist fijn....![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Even een telefoonfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef Raene het volgende:
Even een telefoonfoto.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.![]()
![]()
Even een telefoonfoto.Die editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.![]()
![]()
![]()
Even een telefoonfoto.Oehf heerlijk fijn om van te genieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Even een telefoonfoto.Oh helloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat maakt het af hequote:.
Geglibberd?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Misschien heeft ze wel uit picsquote:!
Maar als ik heel eerlijk ben gaat er eigenlijk niets boven de sensatie van het in de armen houden van een innig tevreden zuchtende draagster van zulks moois...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar als ik heel eerlijk ben gaat er eigenlijk niets boven de sensatie van het in de armen houden van een innig tevreden zuchtende draagster van zulks moois....
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat klonk heul romantischquote:.
Voor Ethiek moet ik een mail schrijven, gericht aan iemand die mij (in mijn ogen) tekort heeft gedaan. Daar moet ik drie versies van schrijven. Eén waarin ik die persoon goed de waarheid zeg en geen woorden schuw, één waarin ik heel erg timide blijf en één 'juiste' versie waarin ik zowel duidelijk en respectvol naar die persoon toe ben. Dat laatste mailtje moet ik ook versturen.
Wat een kutopdracht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh klinkt wel vetquote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Voor Ethiek moet ik een mail schrijven, gericht aan iemand die mij (in mijn ogen) tekort heeft gedaan. Daar moet ik drie versies van schrijven. Eén waarin ik die persoon goed de waarheid zeg en geen woorden schuw, één waarin ik heel erg timide blijf en één 'juiste' versie waarin ik zowel duidelijk en respectvol naar die persoon toe ben. Dat laatste mailtje moet ik ook versturen.
Wat een kutopdracht.!
Even een telefoonfoto.Oh, die is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Even een telefoonfoto.Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan niemand bedenken die mij tekort heeft gedaan en dat nog niet weet.quote:
Nou jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht..
Ut was ook oprecht alszodanig bedoeld ende welgemeend.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ik hem morgen verwachten?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.![]()
![]()
Vandaag nog.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik hem morgen verwachten?
Waarom? Het klinkt als: "Leer als een goed opgeleid volwassene te manouvreren tussen je emoties, je gevoel voor rechtvaardigheid en de methode om dingen te bereiken in het leven..."quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.
Nu vind ik dat we samen een aan-foto moeten maken.quote:
Ik heb er ook een string bij. En jij?
Dat is voor de opdracht niet van belang.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook antwoorden, of mag ik je ook negeren?
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu vind ik dat we samen een aan-foto moeten maken.
Ik heb er ook een string bij. En jij?.
De slips waren niet meer in mijn maat, dus ik 'moest' een string nemen. Niet dat het erg is of zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekje.
...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekje.
Hier waren de strings gewoon njetquote:Op donderdag 6 december 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De slips waren niet meer in mijn maat, dus ik 'moest' een string nemen. Niet dat het erg is of zo.! Of ik heb verkeerd gekeken
... Koopavond
!
Tisserquote:?
Ruilen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Hier waren de strings gewoon njet! Of ik heb verkeerd gekeken
... Koopavond
!
Ik heb 'm nog niet gedragen.
Een broekje, zeker wanneer gedragen in een maat die de juiste mate van ehm "net niet te strak maar ook niet te ruim" is zoooooveel erotischer dan zo'n stringetjes-ding....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil een broekje en een string danquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ruilen?Ik heb 'm nog niet gedragen.
. Strings zijn sexy broekjes zitten fijner
.
En ze zitten lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een broekje, zeker wanneer gedragen in een maat die de juiste mate van ehm "net niet te strak maar ook niet te ruim" is zoooooveel erotischer dan zo'n stringetjes-ding.....
Ik heb ook liever broekjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil een broekje en een string dan. Strings zijn sexy broekjes zitten fijner
.
Wat vast en zeker ook wel weer te merken is aan hoe de draagster in haar vel zit wanneer het broekje ehm 'in het zicht komt' ....quote:
Moet ik er eentje op de post doen voor je met een kerstkaartquote:?
Nooit geweten dat Zeeman ook grote maten heeft.
Ik draag vooral hipsters/cheekies.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zijn pas cadeautjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet ik er eentje op de post doen voor je met een kerstkaart?
Ik had trouwens vandaag een kutdag. Ik ging iets eerder naar het station, wegens de gladheid. Mijn trein reed niet, de volgende trein ook niet, maar de vorige trein had 20 minuten vertraging, die kon ik nog net pakken.
Mijn trein op de terugweg reed ook niet, dus moest ik een half uur wachten daar.
Een van de studenten die langs zou komen, had afgezegd wegens ziekte. De ander was te laat vertrokken en stond in de file.
Uiteindelijk heb ik haar veel moeten helpen in een les die ik eigenlijk niet hoefde te geven. Heb haar in totaal 4 uur geholpen, terwijl ik zelf maar 1 uur zou hebben.
Bij het fietsen en boodschappen doen leek er een ware obesitas epidemie gaande. Overal liepen dikke vrouwen in de weg. Echt overal. Kon nergens bij komen. Iedereen liep ook tegen me aan. Wtf?
Random nijlpaarden die over het fietspad rollen. Het was om te janken. Ik werd er gewoon agressief van.
Toen zag ik ineens een smal jongetje. Die later het meisje bleek die ik vorig jaar probeerde te hosselen. Ze bleek lesbisch. Maar ik werd wel weer vrolijk toen ik haar wipneusje zag.
Dat moest ik even van me af schrijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meestal ben ik met 90 D echt fucked om leuke BH's te vinden.. Maar deze zit nicequote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Nooit geweten dat Zeeman ook grote maten heeft.
Ik draag vooral hipsters/cheekies..
Coolquote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Meestal ben ik met 90 D echt fucked om leuke BH's te vinden.. Maar deze zit nice.
. Ik heb E, ik voel je pijn.
Goed verhaalquote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had trouwens vandaag een kutdag. Ik ging iets eerder naar het station, wegens de gladheid. Mijn trein reed niet, de volgende trein ook niet, maar de vorige trein had 20 minuten vertraging, die kon ik nog net pakken.
Mijn trein op de terugweg reed ook niet, dus moest ik een half uur wachten daar.
Een van de studenten die langs zou komen, had afgezegd wegens ziekte. De ander was te laat vertrokken en stond in de file.
Uiteindelijk heb ik haar veel moeten helpen in een les die ik eigenlijk niet hoefde te geven. Heb haar in totaal 4 uur geholpen, terwijl ik zelf maar 1 uur zou hebben.
Bij het fietsen en boodschappen doen leek er een ware obesitas epidemie gaande. Overal liepen dikke vrouwen in de weg. Echt overal. Kon nergens bij komen. Iedereen liep ook tegen me aan. Wtf?
Random nijlpaarden die over het fietspad rollen. Het was om te janken. Ik werd er gewoon agressief van.
Toen zag ik ineens een smal jongetje. Die later het meisje bleek die ik vorig jaar probeerde te hosselen. Ze bleek lesbisch. Maar ik werd wel weer vrolijk toen ik haar wipneusje zag.
Dat moest ik even van me af schrijven.![]()
![]()
Ik had E maar ik ben afgevallenquote:.
Kut voor je.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat moest ik even van me af schrijven.Mijn eerste trein ging niet (nadat ze het binnen helemaal donker hadden gemaakt om een storing te fixen), dus iedereen eruit en de trein daarna had vertraging. Dus te laat op school, eerste uur moeten missen en het tweede uur was waardeloos. Welgeteld 5 minuten nuttige informatie, daarna mochten we al gaan. Daarvoor vier uur gereisd.
Die rollende nijlpaarden had ik wel willen zien.
Mag ook zonder onderbroek.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je ook een kerstkaart van mij?
Ik ga eventjes sociale zaken rondom de gezinshuishouding afhandelen, en mijn romantiese bui van me afschudden in de buitenlucht![]()
Lekker wintervoer koken enzow....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij doelde vast op een kaart met een foto zonder onderbroek; zij op een kaart, zonder onderbroekquote:
Ik ga boerenkool makenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
Ik ga eventjes sociale zaken rondom de gezinshuishouding afhandelen, en mijn romantiese bui van me afschudden in de buitenlucht![]()
Lekker wintervoer koken enzow.....
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij doelde vast op een kaart met een foto zonder onderbroek; zij op een kaart, zonder onderbroek![]()
![]()
Fera zonder onderbroekquote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij doelde vast op een kaart met een foto zonder onderbroek; zij op een kaart, zonder onderbroek.
Speklapjes, aardappelpuree en rode bietjes met een strooisel van ui en augurk-stukjesquote:
Ah, dat is altijd zo kut als je zo lang moet reizen voor niks. Was blij dat ik dicht bij de uni woonde.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut voor je.Mijn eerste trein ging niet (nadat ze het binnen helemaal donker hadden gemaakt om een storing te fixen), dus iedereen eruit en de trein daarna had vertraging. Dus te laat op school, eerste uur moeten missen en het tweede uur was waardeloos. Welgeteld 5 minuten nuttige informatie, daarna mochten we al gaan. Daarvoor vier uur gereisd.
Die rollende nijlpaarden had ik wel willen zien.
Al had ik wel altijd volle dagen bij bio. Sinds ik niet meer onder bio val, zijn het wel loze dagen ja.
Het was echt te ernstig. Mij agressief krijgen is niet makkelijk, maar mijn god. Ik huil voor het menselijk ras.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oow en de auto ophalen bij de garage, als gevolg van APK keuring...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Speklapjes, aardappelpuree en rode bietjes met een strooisel van ui en augurk-stukjes. Kun je mijn lover niet voor me leren koken
?
Bye!
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij doelde vast op een kaart met een foto zonder onderbroek; zij op een kaart, zonder onderbroek
Ik voel me kerstig.
Hoe weet jij dat?quote:
Dat is de telepatische kracht die ontstaat bij een brofistquote:.
Hitsig ookquote:.
Ik moet nu denken aan 2 broers die elkaar fisten.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is de telepatische kracht die ontstaat bij een brofist.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij bent als je agressief bent. Maar misschien beter als ik er nooit achter kom.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is altijd zo kut als je zo lang moet reizen voor niks. Was blij dat ik dicht bij de uni woonde.
Al had ik wel altijd volle dagen bij bio. Sinds ik niet meer onder bio val, zijn het wel loze dagen ja.
Het was echt te ernstig. Mij agressief krijgen is niet makkelijk, maar mijn god. Ik huil voor het menselijk ras.![]()
Zelf erger ik me altijd vrij snel. Zoals mensen die heel langzaam voor je lopen of midden in het pad stil gaan staan, op de meest onmogelijke plekken. Niet leuk als je daardoor op een haar na je bus mist en een half uur moet wachten.
Dus ik kan me nu ook jou voorstellen zonder ondergoed?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is de telepatische kracht die ontstaat bij een brofist.
+1quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker. Kun je mijn lover niet voor me leren koken
?
![]()
![]()
Is dat de werkelijke connectie tussen jou en heloef?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan 2 broers die elkaar fisten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat kan jijquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik kan me nu ook jou voorstellen zonder ondergoed?.
Hoe sexy is datquote:.
Hey dankjewel voor die MI heel nicequote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de werkelijke connectie tussen jou en heloef?.
Hatelijk dat laatstequote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij bent als je agressief bent. Maar misschien beter als ik er nooit achter kom.![]()
Zelf erger ik me altijd vrij snel. Zoals mensen die heel langzaam voor je lopen of midden in het pad stil gaan staan, op de meest onmogelijke plekken. Niet leuk als je daardoor op een haar na je bus mist en een half uur moet wachten.. Ik loop er ook altijd zo snel mogelijk omheen, en als ik zelf even moet bellen oid ga ik aan de kant staan waar ik niemand lastig val
![]()
![]()
Yeah that just happened.. Does it make you randy baby?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wow wow wow, back the fuck up, Raene en Fera zonder slip?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Een vent die goed kan kokenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan jij.
[..]
Hoe sexy is dat.
![]()
![]()
Oh pislink kan ik daar van wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij bent als je agressief bent. Maar misschien beter als ik er nooit achter kom.![]()
Zelf erger ik me altijd vrij snel. Zoals mensen die heel langzaam voor je lopen of midden in het pad stil gaan staan, op de meest onmogelijke plekken. Niet leuk als je daardoor op een haar na je bus mist en een half uur moet wachten.Of mensen met een rasp in hun stem waarvan je weet dat als ze even hun keel ophalen het klaar is of mensen die luid smakken of met hun mond open eten of herkauwen als ze slapen
...
Laten we hopen dat je daar nooit achter hoeft te komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf erger ik me altijd vrij snel. Zoals mensen die heel langzaam voor je lopen of midden in het pad stil gaan staan, op de meest onmogelijke plekken. Niet leuk als je daardoor op een haar na je bus mist en een half uur moet wachten.
Maar inderdaad. Er zijn zoveel mensen die totaal niet uitkijken of nadenken waar ze lopen of staan. Zo verschrikkelijk irritant.Nee, heloef is anaal nog maagd.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de werkelijke connectie tussen jou en heloef?Alsof dat geen extreem geil beeld zou zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Hey dankjewel voor die MI heel nice.
Herkauwen tijdens slapen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh pislink kan ik daar van wordenOf mensen met een rasp in hun stem waarvan je weet dat als ze even hun keel ophalen het klaar is of mensen die luid smakken of met hun mond open eten of herkauwen als ze slapen
...
![]()
![]()
Oh damnquote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Yeah that just happened.. Does it make you randy baby?
Ik deed het.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan jij.
[..]
Hoe sexy is dat.
Was fijn.
Iew.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh pislink kan ik daar van wordenOf mensen met een rasp in hun stem waarvan je weet dat als ze even hun keel ophalen het klaar is of mensen die luid smakken of met hun mond open eten of herkauwen als ze slapen
...
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben wat ik me hierbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wow wow wow, back the fuck up, Raene en Fera zonder slip?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de werkelijke connectie tussen jou en heloef?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik wel. Hhihihiihiiquote:Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben wat ik me hierbij moet voorstellen.
Hoi.quote:
2 Brunettes rond van borst zonder slipjon. BAM! Mind explosion!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben wat ik me hierbij moet voorstellen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoe weet jij dat nou? Misschien is het wel verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan mag jij je een gelukkig man prijzen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Not impressed grgrquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
[..]
2 Brunettes rond van borst zonder slipjon. BAM! Mind explosion!C'est la vie
Mijn tieten doen niet mee als ik afvalquote:.
Funny because it's true.quote:Goedenavond jongedame.quote:C'est la vie
We kunnen ook onze vuisten laten zien.quote:
Ik kan voorstellen dat het een erg mooi gezicht zal zijn, maar een mind explosion verre van dat voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
[..]
2 Brunettes rond van borst zonder slipjon. BAM! Mind explosion!![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten doen niet mee als ik afval.
Ik ga gewoon van het goede uit. Gezien de reacties kan het zeker geen slecht uitzicht zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien is het wel verschrikkelijk.![]()
Er begint bloed naar beneden te stromen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen ook onze vuisten laten zien.C'est la vie
Er zijn zeker mensen die slechter af zijn dan ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan mag jij je een gelukkig man prijzen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt natuurlijk nog nooit een chick zonder ondergoed van dichtbij gezien, ik begrijp hetquote:.
en dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen ook onze vuisten laten zien.
twee blauwe ogen![]()
![]()
Gitaar kan je er vast van alles over vertellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon van het goede uit. Gezien de reacties kan het zeker geen slecht uitzicht zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zou je denken he.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog nooit een chick zonder ondergoed van dichtbij gezien, ik begrijp het.
C'est la vie
Dat zeker, en dezelfde hoeveelheid ook weer omhoog.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Er begint bloed naar beneden te stromen.![]()
Ik greep even terug op een grapje wat eerder gemaakt werd.quote:
Grapje tochquote:.
Dat heb ik vaak genoeg gezien....quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog nooit een chick zonder ondergoed van dichtbij gezien, ik begrijp het.
![]()
Maar dat doet hij niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gitaar kan je er vast van alles over vertellen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb er 2 en jij hebt er 2quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik greep even terug op een grapje wat eerder gemaakt werd..
Die grap heb ik dan compleet gemist.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik greep even terug op een grapje wat eerder gemaakt werd.![]()
Ik snap 'm niet.quote:
https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976
Ik heb zelden zo gelachen en gegruweld tegelijkertijd.C'est la vie
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Die grap heb ik dan compleet gemist.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weet ik oneluvquote:
C'est la vie
Harige poes? Kale poes? Zoveel vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, wat jammer.
Ik had het zo graag willen weten.C'est la vie
* Nixx- gruweld van het feit dat jij naar facebook linktquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen en gegruweld tegelijkertijd.![]()
454 personen vinden dit leukquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen en gegruweld tegelijkertijd.
Kaal, anders is het niet mooi!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Harige poes? Kale poes? Zoveel vragen.![]()
Vergeleken met haar ben ik Doutzen Kroes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen en gegruweld tegelijkertijd.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar ik ken hem, hij doet dat gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe.
In tekst vorm is er toch niks mis mee.
Ik ben morgen de hele dag alleen thuis, dat wordt nakend op de krukken door het huis sjouwen.
Wat is er dan nog wat je niet al weet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, wat jammer.
Ik had het zo graag willen weten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja. Wist ik het maar!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Harige poes? Kale poes? Zoveel vragen.
Chilllquote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben morgen de hele dag alleen thuis, dat wordt nakend op de krukken door het huis sjouwen.
![]()
![]()
![]()
Fijn, opmerkingen over iets op facebook waar ik absoluut niet kom... lekker...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeleken met haar ben ik Doutzen Kroes.![]()
Kun jij die link niet eens bekijken dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Fijn, opmerkingen over iets op facebook waar ik absoluut niet kom... lekker...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er is vast wel iets.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er dan nog wat je niet al weet?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb dus echt geen geduld om er een streepje in te beeldhouwen. RATSEFLATS alles weg.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat kan ik wel!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vent die gewoon wat op tafel kan zetten
Wat wil je?
Hollandse pot
Nasi
iets met rijst?![]()
Ik heb geen profiel...quote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun jij die link niet eens bekijken dan?![]()
Ik kan 'm niet zien op de telefoonquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen en gegruweld tegelijkertijd..
Ik kan zo gauw niets bedenken hoor.quote:Geen verborgen tentakels of zo.
Vind ik ook prima, maar een streepje is ook sexyquote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen geduld om er een streepje in te beeldhouwen. RATSEFLATS alles weg.![]()
![]()
Streepje is de eerste keer wat werk, maar zodra hij staat is het bijhouden des te makkelijker.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen geduld om er een streepje in te beeldhouwen. RATSEFLATS alles weg.
Wat een horkquote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeleken met haar ben ik Doutzen Kroes.. It cant be unseen
.
Nixx mis met Facebook.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
* Nixx- gruweld van het feit dat jij naar facebook linktJa ik ook, maar alleen omdat het zo intens grappig is.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
454 personen vinden dit leuk
Ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeleken met haar ben ik Doutzen Kroes.
Dat ding door haar neusiemand vroeg of ze die er uit kon halen want het leek of ze een Hitler-snor had.
Deze vraag gaat waarschijnlijk mee het graf in helaas.quote:C'est la vie
Doe ik ook. Lief vindt kaal mooier, ik ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen geduld om er een streepje in te beeldhouwen. RATSEFLATS alles weg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
O, ik dacht dat je een openbare link dan nog wel kon zien.quote:![]()
Je mist er weinig aan in ieder geval.
YES!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Lief vindt kaal mooier, ik ook.![]()
Poeh, nou omdat je achtergesteld voelt, klikken op eigen risico.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Fijn, opmerkingen over iets op facebook waar ik absoluut niet kom... lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nixx mis met Facebook.
[..]
Ja ik ook, maar alleen omdat het zo intens grappig is.
[..]
Ja.
Dat ding door haar neusiemand vroeg of ze die er uit kon halen want het leek of ze een Hitler-snor had.
[..]
Deze vraag gaat waarschijnlijk mee het graf in helaas.![]()
Vragen staat vrij hoor heloef.
Om de zoveel tijd moet je die ook trimmen. Doe mij maar kaal /gemakzucht.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Streepje is de eerste keer wat werk, maar zodra hij staat is het bijhouden des te makkelijker.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn haargroei daar beneden is ook net alsof ik NET in de pubertijd zit dus als ik al een streepje probeer is het een beetje een zielig streepje + ik ben blondquote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Streepje is de eerste keer wat werk, maar zodra hij staat is het bijhouden des te makkelijker..
Dat dacht ik al. Geldt voor alles op facebook volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een openbare link dan nog wel kon zien.![]()
Je mist er weinig aan in ieder geval.![]()
Zodra ik het weet wat ik wil weten, kom ik je wel even hosselen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw niets bedenken hoor.Geen verborgen tentakels of zo.
Ook dat is zo gebeurd, vind ik. Maar ik wissel altijd af. Ene keer streepje, dan een vormpje, dan weer kaal. Het is net waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
On de zoveel tijd moet je die ook trimmen. Doe mij maar kaal /gemakzucht.
Alweer?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik het weet wat ik wil weten, kom ik je wel even hosselen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Do the curtains match the drapes?quote:C'est la vie
Ik kan geen vormpjesquote:Op donderdag 6 december 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat is zo gebeurd, vind ik. Maar ik wissel altijd af. Ene keer streepje, dan een vormpje, dan weer kaal. Het is net waar ik zin in heb..
Bijna.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Do the curtains match the drapes?
Jaja. Dat is de enige reden dat ik hossel.quote:Heb jij ook een afro downstairs?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Do the curtains match the drapes?
Bij de sexshop kan je sjablonen kopen fo real geen grapquote:.
Is wel heel moeilijk en veel werk. Als je één keer verkeerd scheert is het al verpest. Dan moet alsnog alles eraf.quote:
Oh, serieusquote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij de sexshop kan je sjablonen kopen fo real geen grap.
. Ik wilde eens een hartje maken om lief in een scheur te krijgen van het lachen. Ik faalde dus toen heb ik alles er maar afgehaald
.
Informatievergaring. Maak je dan ook van iedere chick een dossier?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Dat is de enige reden dat ik hossel.
[..]
Heb jij ook een afro downstairs?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen afro, wel de jungle. Ik hoef dat ding toch voor niemand te scheren. Scheelt weer jeuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook een afro downstairs?
C'est la vie
Ik heb de XXX-files mogen in zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Informatievergaring. Maak je dan ook van iedere chick een dossier?C'est la vie
Bijknippen is voldoende voor mannen, vind ik zelf. Scheelt ook jeuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen afro, wel de jungle. Ik hoef dat ding toch voor niemand te scheren. Scheelt weer jeuk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik was zelf al bezigquote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat kan ik wel!
Wat wil je?
Hollandse pot
Nasi
iets met rijst?![]()
![]()
Dus jij weet alles al over mij?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de XXX-files mogen in zien.
Je weet nooit wanneer je plotseling je broek uit moet trekken voor een vrouw, dus altijd zorgen dat het netjes isquote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen afro, wel de jungle. Ik hoef dat ding toch voor niemand te scheren. Scheelt weer jeuk.![]()
Uiteraard. Dat zijn al die mappen bovenop mijn kast.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Informatievergaring. Maak je dan ook van iedere chick een dossier?Ik had het een tijdje geleden voor iemand geschoren. Helemaal kaal. Kreeg daarna wel jeuk. Nu laat ik het maar weer groeien.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen afro, wel de jungle. Ik hoef dat ding toch voor niemand te scheren. Scheelt weer jeuk.
Ook liever kaal. Ik houd niet zo van harige ballen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijknippen is voldoende voor mannen, vind ik zelf. Scheelt ook jeuk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Roy!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je plotseling je broek uit moet trekken voor een vrouw, dus altijd zorgen dat het netjes is![]()
![]()
Ik hou het daar ook kaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook liever kaal. Ik houd niet zo van harige ballen.![]()
Damn, ik had kunnen kijken toen ik de kans had.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat zijn al die mappen bovenop mijn kast.
[..]
Ik had het een tijdje geleden voor iemand geschoren. Helemaal kaal. Kreeg daarna wel jeuk. Nu laat ik het maar weer groeien.
Alles kaal vind ik echt lelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook liever kaal. Ik houd niet zo van harige ballen.Eén keer meegemaakt, het zag er niet uit vond ik.
Ik ben een keer bijna dood gegaan door een verdwaalde haar op mn huigquote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook liever kaal. Ik houd niet zo van harige ballen.. Imho is kaal awesome
.
Amaiquote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna dood gegaan door een verdwaalde haar op mn huig. Imho is kaal awesome
.
.
Dat dossier had hij nog niet opgemaakt.quote:C'est la vie
Nu ben je alle kennis over aaaaaaaaaaallllll mijn smatjes misgelopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, ik had kunnen kijken toen ik de kans had.
Alles hoeft niet. Ballen liever wel, ook ik vind haren in m'n mond ranzig.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles kaal vind ik echt lelijk.Eén keer meegemaakt, het zag er niet uit vond ik.
Ik vind zegmaar de bovenkant bijgetrimd okay maar le balls plx clean shavenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles kaal vind ik echt lelijk.Eén keer meegemaakt, het zag er niet uit vond ik.
.
Terwijl die drie A4tjes zo doorgelezen waren.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben je alle kennis over aaaaaaaaaaallllll mijn smatjes misgelopen.
Dat snap ik nog wel. Maar ik neem nooit ballen in m'n mond, voelt zo raar.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles hoeft niet. Ballen liever wel, ook ik vind haren in m'n mond ranzig.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. Maar ik neem nooit ballen in m'n mond, voelt zo raar.![]()
![]()
Ach dan is het haar probleem. Het kan namelijk niet zijn dat ik haar in bed heb geluld. Dat is allemaal haar werk geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je plotseling je broek uit moet trekken voor een vrouw, dus altijd zorgen dat het netjes isHet fijne aan mijn lichaam is, het haar groeit overal waar ik het niet wil hebben. Maar niet waar ik het wel wil. Ik haal er binnenkort wel de heggeschaar door heen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje geleden voor iemand geschoren. Helemaal kaal. Kreeg daarna wel jeuk. Nu laat ik het maar weer groeien.C'est la vie
Ik doe dat welquote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. Maar ik neem nooit ballen in m'n mond, voelt zo raar..
Sorry, maar ik vind het vies aanvoelen.quote:
#quote:Op donderdag 6 december 2012 17:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind zegmaar de bovenkant bijgetrimd okay maar le balls plx clean shaven.
3 A4?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl die drie A4tjes zo doorgelezen waren.Dan moet je gewoon haar op andere plekken willen. Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het fijne aan mijn lichaam is, het haar groeit overal waar ik het niet wil hebben. Maar niet waar ik het wel wil. Ik haal er binnenkort wel de heggeschaar door heen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De eerste paar keer jeukt het als de ziekte en krijg je soms ammal van die bultjes en auwquote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had het een tijdje geleden voor iemand geschoren. Helemaal kaal. Kreeg daarna wel jeuk. Nu laat ik het maar weer groeien.Maar als je het bijhoudt is dat zo klaar
.
Ik wel, dat hoort bij een goede bj imo.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. Maar ik neem nooit ballen in m'n mond, voelt zo raar.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nergens last van inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
De eerste paar keer jeukt het als de ziekte en krijg je soms ammal van die bultjes en auwMaar als je het bijhoudt is dat zo klaar
.
![]()
![]()
Ik vind pijpen echt echt echt super geil om te doen ik ga er helemaal in opquote:.
Vind ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, dat hoort bij een goede bj imo..
Dit zijn nou mind-explosion-posts.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pijpen echt echt echt super geil om te doen ik ga er helemaal in op.
C'est la vie
Ik ook, bij beffen danquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pijpen echt echt echt super geil om te doen ik ga er helemaal in op.
![]()
![]()
Daar heb ik nooit last van gehad. Maar he, gilette fusionquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
De eerste paar keer jeukt het als de ziekte en krijg je soms ammal van die bultjes en auwMaar als je het bijhoudt is dat zo klaar
.
.
Score!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn nou mind-explosion-posts.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mwah, t hoeft niet perse hoor ..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, dat hoort bij een goede bj imo.
Tis maar wat je zelf leuk vind om te doen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Er heeft nog nooit een man om gevraagd eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, dat hoort bij een goede bj imo.
Ik heb de venus.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad. Maar he, gilette fusion.
Ik zeg toch imo?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, t hoeft niet perse hoor ..
Tis maar wat je zelf leuk vind om te doen..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die heb ik ook. En de quattro. Geen zo fijn als de fusionquote:.
Eerste paar keer dat ik het deed, had ik nergens last van. Nu wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Maar goed, doe toch niks meer met haar. Dus nu maakt het niet uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pijpen worden echt echt echt super geil ik ga er helemaal in op.
Het is ook niet het meest belangrijkequote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een man om gevraagd eigenlijk.![]()
Dat kan. Ik doe het omdat ik het leuk vind en ik vind dat het erbij hoortquote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een man om gevraagd eigenlijk..
Dat lijkt me ook niet, anders had ik wel het verzoek gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet het meest belangrijkeBen ook niet te beroerd om het te proberen, maar uit mezelf zal ik het niet doen.
Ik vind het storend.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Ik doe het omdat ik het leuk vind en ik vind dat het erbij hoort.
Ik heb er 1 meegemaakt die dat ook vond jaquote:.
De mannen waar ik mee ben geweest vinden het allemaal heerlijk. Zoveel mensen, zoveel wensenquote:.
Ik nog nooitquote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er 1 meegemaakt die dat ook vond ja.
. Wel eens eentje die uberhaupt niet gepepen wilde worden, dat was raar.
Mijn ex vond er ook niks aan. Leidde teveel af.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gepepen?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel eens eentje die uberhaupt niet gepepen wilde worden, dat was raar.
Ik was het niet he?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er 1 meegemaakt die dat ook vond ja.
Allemaal?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen waar ik mee ben geweest vinden het allemaal heerlijk. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Dan ben ik een minderheid.
Ja echt raarquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel eens eentje die uberhaupt niet gepepen wilde worden, dat was raar.
!
Het klinkt heel grappig.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel gebruikt.
Hij deed sowieso pas z'n boxer uit onder de dekens. Een of andere penisfobie of zo.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heet je Hans?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Onzeker misschien?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij deed sowieso pas z'n boxer uit onder de dekens. Een of andere penisfobie of zo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh boyquote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij deed sowieso pas z'n boxer uit onder de dekens. Een of andere penisfobie of zo.. Niks voor mij dat
.
Hij had al gelezen dat je geen genoegen nam met minder dan gemiddeld?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij deed sowieso pas z'n boxer uit onder de dekens. Een of andere penisfobie of zo.Nee.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb in het verleden wel sex gehad met t-shirt aan enzoquote:. Maar onzeker in bed is niet zo sexy
.
Wat een weirdoquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben jij het niet.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Waar wel?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel sex gehad met t-shirt aan enzo. Maar onzeker in bed is niet zo sexy
.
C'est la vie
Ik steun je broeder, al kan er natuurlijk niet over oordelen. Het lijkt mij dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal?
Dan ben ik een minderheid.C'est la vie
Dit, had ik heel lang last van wel, gaat echt steeds beter 't afgelopen jaarquote:
Ik heb een vriendin die pijpt haar vriend voor geen goud maar wel elke keer gelikt willen wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef Nixx- het volgende:
Helaas houdt mijn vrouw niet zo van pijpen..
Ik vind dat niet eerlijk.
Zo rollen wij broeders, niet? Wij hebben elkaars rug.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik steun je broeder, al kan er natuurlijk niet over oordelen. Het lijkt mij dan weer helemaal niks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben onzeker over het feit of ik onzeker ben of niet.
Onzekerheidception.C'est la vie
Dat is wel een beetje vreemd inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die pijpt haar vriend voor geen goud maar wel elke keer gelikt willen worden..
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mjah, ik vind het dan niet zo erg om te likken.. Ik vind niet dat bij seks moet gelden "Voor wat, hoort wat.."quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die pijpt haar vriend voor geen goud maar wel elke keer gelikt willen worden..
Good for you, ik heb er ook amper last van tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit, had ik heel lang last van wel, gaat echt steeds beter 't afgelopen jaarC'est la vie
Ik vind mezelf er niet uit zien met ontbloot onderlijf en een t-shirt.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel sex gehad met t-shirt aan enzo. Maar onzeker in bed is niet zo sexy
.
Nooit last gehad van onzekerheid in bed, de mannen in kwestie deden me dat altijd snel vergeten.
Ik eet te veel omdat ik mezelf te dik vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
Ik ben onzeker over het feit of ik onzeker ben of niet.
[ afbeelding ]
Onzekerheidception.
Niet? Ik vind het een van de leukste seksuele activiteiten.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef Nixx- het volgende:
Helaas houdt mijn vrouw niet zo van pijpen
Er is ook heul niks mis met jouquote:Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf er niet uit zien met ontbloot onderlijf en een t-shirt.Nooit last gehad van onzekerheid in bed, de mannen in kwestie deden me dat altijd snel vergeten.
Heb jij haar nakend gezien dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is ook heul niks mis met jouEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb tegenwoordig nergens last meer van heurquote:Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf er niet uit zien met ontbloot onderlijf en een t-shirt.Nooit last gehad van onzekerheid in bed, de mannen in kwestie deden me dat altijd snel vergeten.
.
Alphamannetjequote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij haar nakend gezien dan?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: