SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik quatro, want ik rijd met de trein.Wat komt er na quatro? Ik rijd met je busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor gevaar ben ik dan wel niet op m'n krukken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gladheid in mn broek.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Cinquecentoquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat komt er na quatro? Ik rijd met je bus.
CODE ROODquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
Wat voor gevaar ben ik dan wel niet op m'n krukken?
!!1
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het klopt welquote:. Krukken zijn echt levensgevaarlijk met sneeuw
.
Echt super smoothe als baby billetjonsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprekquote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klopt wel. Krukken zijn echt levensgevaarlijk met sneeuw
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Geilquote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt super smoothe als baby billetjons.
. Is het trouwens nog gelukt met dat ene?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geil. Is het trouwens nog gelukt met dat ene?
! Ik heb een sexy zwart/rood setje voor 12 euro hell yeah
!
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter inruilen voor een looprek.
Dat is wel een goed idee, mijn oma heeft nog een rollator staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Even winterbanden onderzetten een gaan met die banaan
.
Ik heb vandaag al minstens iets van 4 uur geleerd![]()
![]()
ben helemaal gaar nu
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zwart/rood, altijd goedquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een sexy zwart/rood setje voor 12 euro hell yeah
!
![]()
![]()
Ik heb je een foto geapptquote:.
Of je zet er een paar ski's onderquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, mijn oma heeft nog een rollator staan. Even winterbanden onderzetten een gaan met die banaan
.
! lekker schuiven
!
Goed ideequote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je zet er een paar ski's onder! lekker schuiven
!
.
quote:Ohh dat doe ik vanavond wel even goedquote:?
Ik heb er geen haast mee, hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Ohh dat doe ik vanavond wel even goed?
. Foto van de site is ook best. Als je 'm online besteld hebt, that is.
Ik heb em gescoort bij zeemanquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen haast mee, hoor. Foto van de site is ook best. Als je 'm online besteld hebt, that is.
. Sexy met een budget
.
Skiéenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je zet er een paar ski's onder! lekker schuiven
!
Bij de Zeeman? Echtquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb em gescoort bij zeeman. Sexy met een budget
.
.
Ja echt ik heb geen centjes voor sapph meerquote:.
JAAAAquote:!!! Cant wait
http://www.zeemanshop.com(...)/dames-hipster-x-masquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt ik heb geen centjes voor sapph meer.
?
Nog maar 1 dag winterse kouen dan overmorgen lekker naar zon
Dat is het nietquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.zeemanshop.com(...)/dames-hipster-x-mas?
! Maar die is wel heel cute
!
Hahahaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is het niet! Maar die is wel heel cute
!
.
Jaaaquote:.
Uitkijken voor gladheid?? Gladheid is juist fijn....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Totdat je tegen een andere auto aan beuktquote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef fietsie het volgende:
Uitkijken voor gladheid?? Gladheid is juist fijn....![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Even een telefoonfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef Raene het volgende:
Even een telefoonfoto.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.![]()
![]()
Even een telefoonfoto.Die editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.![]()
![]()
![]()
Even een telefoonfoto.Oehf heerlijk fijn om van te genieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Even een telefoonfoto.Oh helloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat maakt het af hequote:.
Geglibberd?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Misschien heeft ze wel uit picsquote:!
Maar als ik heel eerlijk ben gaat er eigenlijk niets boven de sensatie van het in de armen houden van een innig tevreden zuchtende draagster van zulks moois...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar als ik heel eerlijk ben gaat er eigenlijk niets boven de sensatie van het in de armen houden van een innig tevreden zuchtende draagster van zulks moois....
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat klonk heul romantischquote:.
Voor Ethiek moet ik een mail schrijven, gericht aan iemand die mij (in mijn ogen) tekort heeft gedaan. Daar moet ik drie versies van schrijven. Eén waarin ik die persoon goed de waarheid zeg en geen woorden schuw, één waarin ik heel erg timide blijf en één 'juiste' versie waarin ik zowel duidelijk en respectvol naar die persoon toe ben. Dat laatste mailtje moet ik ook versturen.
Wat een kutopdracht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh klinkt wel vetquote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Voor Ethiek moet ik een mail schrijven, gericht aan iemand die mij (in mijn ogen) tekort heeft gedaan. Daar moet ik drie versies van schrijven. Eén waarin ik die persoon goed de waarheid zeg en geen woorden schuw, één waarin ik heel erg timide blijf en één 'juiste' versie waarin ik zowel duidelijk en respectvol naar die persoon toe ben. Dat laatste mailtje moet ik ook versturen.
Wat een kutopdracht.!
Even een telefoonfoto.Oh, die is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Even een telefoonfoto.Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je voorstellen dat er straks 2 huge boobs in zitten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan niemand bedenken die mij tekort heeft gedaan en dat nog niet weet.quote:
Nou jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht..
Ut was ook oprecht alszodanig bedoeld ende welgemeend.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ik hem morgen verwachten?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.![]()
![]()
Vandaag nog.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik hem morgen verwachten?
Waarom? Het klinkt als: "Leer als een goed opgeleid volwassene te manouvreren tussen je emoties, je gevoel voor rechtvaardigheid en de methode om dingen te bereiken in het leven..."quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Wat een kutopdracht.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die heb ik van het weekend ook gekocht.
Nu vind ik dat we samen een aan-foto moeten maken.quote:
Ik heb er ook een string bij. En jij?
Dat is voor de opdracht niet van belang.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik ook antwoorden, of mag ik je ook negeren?
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu vind ik dat we samen een aan-foto moeten maken.
Ik heb er ook een string bij. En jij?.
De slips waren niet meer in mijn maat, dus ik 'moest' een string nemen. Niet dat het erg is of zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekje.
...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kon er geen string bij vinden maar wel een bijpassend broekje.
Hier waren de strings gewoon njetquote:Op donderdag 6 december 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
De slips waren niet meer in mijn maat, dus ik 'moest' een string nemen. Niet dat het erg is of zo.! Of ik heb verkeerd gekeken
... Koopavond
!
Tisserquote:?
Ruilen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Hier waren de strings gewoon njet! Of ik heb verkeerd gekeken
... Koopavond
!
Ik heb 'm nog niet gedragen.
Een broekje, zeker wanneer gedragen in een maat die de juiste mate van ehm "net niet te strak maar ook niet te ruim" is zoooooveel erotischer dan zo'n stringetjes-ding....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil een broekje en een string danquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ruilen?Ik heb 'm nog niet gedragen.
. Strings zijn sexy broekjes zitten fijner
.
En ze zitten lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een broekje, zeker wanneer gedragen in een maat die de juiste mate van ehm "net niet te strak maar ook niet te ruim" is zoooooveel erotischer dan zo'n stringetjes-ding.....
Ik heb ook liever broekjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil een broekje en een string dan. Strings zijn sexy broekjes zitten fijner
.
Wat vast en zeker ook wel weer te merken is aan hoe de draagster in haar vel zit wanneer het broekje ehm 'in het zicht komt' ....quote:
Moet ik er eentje op de post doen voor je met een kerstkaartquote:?
Nooit geweten dat Zeeman ook grote maten heeft.
Ik draag vooral hipsters/cheekies.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zijn pas cadeautjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet ik er eentje op de post doen voor je met een kerstkaart?
Ik had trouwens vandaag een kutdag. Ik ging iets eerder naar het station, wegens de gladheid. Mijn trein reed niet, de volgende trein ook niet, maar de vorige trein had 20 minuten vertraging, die kon ik nog net pakken.
Mijn trein op de terugweg reed ook niet, dus moest ik een half uur wachten daar.
Een van de studenten die langs zou komen, had afgezegd wegens ziekte. De ander was te laat vertrokken en stond in de file.
Uiteindelijk heb ik haar veel moeten helpen in een les die ik eigenlijk niet hoefde te geven. Heb haar in totaal 4 uur geholpen, terwijl ik zelf maar 1 uur zou hebben.
Bij het fietsen en boodschappen doen leek er een ware obesitas epidemie gaande. Overal liepen dikke vrouwen in de weg. Echt overal. Kon nergens bij komen. Iedereen liep ook tegen me aan. Wtf?
Random nijlpaarden die over het fietspad rollen. Het was om te janken. Ik werd er gewoon agressief van.
Toen zag ik ineens een smal jongetje. Die later het meisje bleek die ik vorig jaar probeerde te hosselen. Ze bleek lesbisch. Maar ik werd wel weer vrolijk toen ik haar wipneusje zag.
Dat moest ik even van me af schrijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meestal ben ik met 90 D echt fucked om leuke BH's te vinden.. Maar deze zit nicequote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Nooit geweten dat Zeeman ook grote maten heeft.
Ik draag vooral hipsters/cheekies..
Coolquote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Meestal ben ik met 90 D echt fucked om leuke BH's te vinden.. Maar deze zit nice.
. Ik heb E, ik voel je pijn.
Goed verhaalquote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had trouwens vandaag een kutdag. Ik ging iets eerder naar het station, wegens de gladheid. Mijn trein reed niet, de volgende trein ook niet, maar de vorige trein had 20 minuten vertraging, die kon ik nog net pakken.
Mijn trein op de terugweg reed ook niet, dus moest ik een half uur wachten daar.
Een van de studenten die langs zou komen, had afgezegd wegens ziekte. De ander was te laat vertrokken en stond in de file.
Uiteindelijk heb ik haar veel moeten helpen in een les die ik eigenlijk niet hoefde te geven. Heb haar in totaal 4 uur geholpen, terwijl ik zelf maar 1 uur zou hebben.
Bij het fietsen en boodschappen doen leek er een ware obesitas epidemie gaande. Overal liepen dikke vrouwen in de weg. Echt overal. Kon nergens bij komen. Iedereen liep ook tegen me aan. Wtf?
Random nijlpaarden die over het fietspad rollen. Het was om te janken. Ik werd er gewoon agressief van.
Toen zag ik ineens een smal jongetje. Die later het meisje bleek die ik vorig jaar probeerde te hosselen. Ze bleek lesbisch. Maar ik werd wel weer vrolijk toen ik haar wipneusje zag.
Dat moest ik even van me af schrijven.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: